Maar wel de lijn die ze gebruiken om in te halenquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is wel vrij ver van de ideale lijn vandaan natuurlijk.
Volgens mijn glazen bol had hij er inderdaad voor moeten komenquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Slechte stop van Vettel.
Zo te zien is dat ding defect.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:54 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Volgens mijn glazen bol had hij er inderdaad voor moeten komen
Volgens mij is dat niet echt een stuk waar je vaak inhaalt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:53 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Maar wel de lijn die ze gebruiken om in te halen
Hij is toch aan het racen nu? Heeft aardig wat mensen ingehaald.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:54 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Kobayashi is een held!!!
Button een zeur!!!!!!!!! Ga eens racen ipv punten sprokkelen
daar is ie toch aardig mee bezigquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:54 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Kobayashi is een held!!!
Button een zeur!!!!!!!!! Ga eens racen ipv punten sprokkelen
Klopt, maar een vroege inhaalactie vanuit de slipstream wordt lastig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is wel vrij ver van de ideale lijn vandaan natuurlijk.
Dan heb je wel een erg slecht geheugen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Naja ook al wordt Button dit jaar kampioen. Over een jaar weet niemand er iets meer van af.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Naja ook al wordt Button dit jaar kampioen. Over een jaar weet niemand er iets meer van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |