Pitstopsquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:46 schreef Leatherface het volgende:
Ik was effe weg, hoe komt Button op de tweede plaats?
laten we het hopenquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:47 schreef Crazy-M het volgende:
over 10 min regen waarschijnlijk !!
Idd, al lijkt het vooral zand.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:49 schreef Mikkie het volgende:
Ligt een hoop rotzooi van Nakajima op het korte rechte stuk, ben benieuwd of iemand zich daar nog op stuk gaat rijden.
Toevallig, hé?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:48 schreef Palmboom313 het volgende:
Brawn heeft Rubens weer een slechte auto gegeven
Ik heb het idee dat er ook nog wel wat stukjes vleugel liggen, vooral bij de grens van asfalt en berm. Dat kan mooie punctures opleveren...quote:
Moet wel kunnen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij gaat het spannend worden of Vettel voor Button terugkomt. Let's hope so.
Mij ook een beetje. Schumi reed toen net zo moedig als Button nu.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Deze race doet me denken aan de laatste race van Schumacher in 2006
Dat is wel vrij ver van de ideale lijn vandaan natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er ook nog wel wat stukjes vleugel liggen, vooral bij de grens van asfalt en berm. Dat kan mooie punctures opleveren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |