Behalve de jaren waarin als voetnoot halverwege het seizoen werd vermeld dat Schumacher weer wereldkampioen was weet ik ze vanaf 1994 allemaal nog te herinneren hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Naja ook al wordt Button dit jaar kampioen. Over een jaar weet niemand er iets meer van af.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:02 schreef Tarabass het volgende:
Het helpt, zie donkere wolken. Boegie woegie
Hij maakt inderdaad bar weinig klaar met die auto.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Er is veel kritiek geweest op Badoer, maar die Fisico is echt niet veel beter zeg. Hij is op dit moment de langzaamste van het veld..
Ze kunnen bij Ferrari net zo goed met 1 wagen gaan rijden. Bespaart nog kosten ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Er is veel kritiek geweest op Badoer, maar die Fisico is echt niet veel beter zeg. Hij is op dit moment de langzaamste van het veld..
Haha iddquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze kunnen bij Ferrari net zo goed met 1 wagen gaan rijden. Bespaart nog kosten ook.
Ik stond tot dit weekend altijd achter de coureurs die halverwege het seizoen instappen en geen potten kunnen breken omdat ze niet hebben kunnen testen, maar nu met Kobayashi begin ik toch te twijfelen aan Fisichella (en Alguersuari en Grosjean en Liuzzi). Blijkbaar is het dus toch mogelijk om meteen snel te zijn...quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Kobayahsi heeft natuurlijk wel genoeg getest in de Toyota van dit jaar in januari/februari. En vorig jaar was ie volgens mij ook al hun testcoureur.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:09 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Ik stond tot dit weekend altijd achter de coureurs die halverwege het seizoen instappen en geen potten kunnen breken omdat ze niet hebben kunnen testen, maar nu met Kobayashi begin ik toch te twijfelen aan Fisichella (en Alguersuari en Grosjean en Liuzzi). Blijkbaar is het dus toch mogelijk om meteen snel te zijn...
BBC, Hans: BBC.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Mooi dat Mol nu wel weet dat Webber gaat winnen.
die deed toch geen commentaar dit weekend?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Wie?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Niets aan toe te voegenquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:09 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Ik stond tot dit weekend altijd achter de coureurs die halverwege het seizoen instappen en geen potten kunnen breken omdat ze niet hebben kunnen testen, maar nu met Kobayashi begin ik toch te twijfelen aan Fisichella (en Alguersuari en Grosjean en Liuzzi). Blijkbaar is het dus toch mogelijk om meteen snel te zijn...
I knowquote:
Had ik ook gelezen, maar hij zit er gewoonquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die deed toch geen commentaar dit weekend?
Luchtvochtigheid is helaas weer lager geworden. Vrees dat we geen regen krijgen..quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:16 schreef Tarabass het volgende:
Vettel heeft een wondertje nodig! Of regen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |