Nou ja, het was wel Fisichella.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:31 schreef Tarabass het volgende:
Ferrari geowned door een rookie in een Toyota OMG
Nog geluk trouwens dat het Kimi was en niet Massa (als hij had kunnen rijden). Anders waren ze echt flink de klos geweestquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eerst een Ferrari in de fik proberen te steken en nu weer de thuisfavoriet uit de race rijden. Die lui houden van problemen.![]()
Heeft Fisichella eigenlijk een stoeltje voor volgend jaar?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:31 schreef Tarabass het volgende:
Ferrari geowned door een rookie in een Toyota OMG
Moeten de anderen maar meer punten scoren, as simple as that.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Een kampioen die voor mij geen Kampioen is
Als 3e rijder bij Ferrari.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heeft Fisichella eigenlijk een stoeltje voor volgend jaar?
Tjah doordat hun auto toen oppermachtig was. Zelfs Badoer had al die racen nog gewonnen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Moeten de anderen maar meer punten scoren, as simple as that.
Enne, 6 zeges. Er worden er met minder overwinningen wereldkampioen.
Net zoeits als de duitser het duitse motor merk hielp.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:28 schreef Palmboom313 het volgende:
Engelsman helpt Engelsman ik zie een connectie
Maar Ferrari gaat toch niet met drie auto's rijdenquote:
waarom zou ik?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Net zoeits als de duitser het duitse motor merk hielp.
Haal je alu hoedje af
Dacht het niet. Maar als in 1954 er ook een constructeurstitel was geweest, had Mercedes die misschien kunnen pakken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch mooi dat Brawn zo goed debuteert.
Is dat wel eens eerder gebeurd dat een debuterend team de dubbel pakt?
Klopt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar Ferrari gaat toch niet met drie auto's rijdenHij is dus vaste reserverijder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |