Hij had al vibratie gemeld over de radio voordat Hamilton er voorbij ging tochquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Hamilton heeft zich dus nog populairder gemaakt in Brazilië.
Klopt. Vettel stond op 69 punten en Rubens op 71 punten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo te zien ligt Rubens zelfs achter Vettel in het kampioenschap....
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:28 schreef Palmboom313 het volgende:
Engelsman helpt Engelsman ik zie een connectie
quote:
Ojee, dan hoop ik dat de security bij McLaren een beetje goed isquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Hamilton heeft zich dus nog populairder gemaakt in Brazilië.
Hoop het ook voor ze. Ze spelen anders echt met vuur.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Ojee, dan hoop ik dat de security bij McLaren een beetje goed is
Op basis van zijn eerste seizoenshelft wel ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:29 schreef beantherio het volgende:
Balen voor Rubens. Maar Jens is wel een terechte kampioen.![]()
Kunnen ze allemaal lekker vrij racen en dat kan ook best leuk zijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:29 schreef Mikkie het volgende:
Wel jammer voor de volgende race, totaal geen spanning meer.
Dat is wel zuur inderdaad, maar doe je niks meer aan. Mosterd na de maaltijd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:29 schreef Tarabass het volgende:
Als vettel nou niet die straf had gehad voor die snelheid in de pit :|
Wat een anti-climax, bah
Eerst een Ferrari in de fik proberen te steken en nu weer de thuisfavoriet uit de race rijden. Die lui houden van problemen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Ojee, dan hoop ik dat de security bij McLaren een beetje goed is
Idd. Van de eerste 6 races er 5 winnen, dan verdien je het. Hij reed wel zwak later in het seizoen, maar de rest was kennelijk ook niet goed (of constant) genoeg.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:29 schreef beantherio het volgende:
Balen voor Rubens. Maar Jens is wel een terechte kampioen.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoop het ook voor ze. Ze spelen anders echt met vuur.
Maar het gaat nergens meer omquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kunnen ze allemaal lekker vrij racen en dat kan ook best leuk zijn.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oneindig zonde natuurlijk dat Rubens geen kampioen wordt, als ik het iemand zou gunnen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |