Oh fuck, ben zelf ook online...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 05:17 schreef GuidooH het volgende:
TS, wat doe je online op zo'n tijdstip?
Grappig hoorquote:
Wat is dit voor een stoere meneer?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 06:44 schreef DuShaury het volgende:
[..]
Grappig hoor
in het echt zou ik die face van je verbouwen zeg je eerlijk..
maar ik ga slapen peace mensen sie dit morgne wel haha
Ja vooral de foto op het einde van part 2. Die boksbeugel en dat mes, FOK! jullie zijn gewaarschuwd!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:26 schreef theKiD het volgende:
Vind ze eigenlijk best stoer die blackbandanacrew :$
Ja hoor gezellige hollandse mensen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:25 schreef LasTeR het volgende:
Ik vraag het me gewoon af. Zijn dat beschaafde Hollandse mensen? Wat voor een niveau hebben ze? Wat drijft hun zoon er naar toe om zich zo te moeten gedragen?
Problemen? Iedereen heeft problemen. Denk je dat ik geen problemen heb? Denk je dat ik al het geld van de wereld heb? Nee, maar ik werk wel gewoon om mijn huur te kunnen betalen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:28 schreef DuShaury het volgende:
[..]
Ja hoor gezellige hollandse mensen.
normaal niveau. me vader werkt al heel zijn leven dusja..
wat mij er toe drijft.. om zo te worden tenminste .
gwn. niet al te veel geld.. problemen in het leven.
toen ik jong was en wat ik nu heb.
dusja en details gaik niet typen teveel
Ik heb het over het algemeen, hangen met negers is niet echt een teken van vooruitstreven. Ik noem ze niet slecht, dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:33 schreef DuShaury het volgende:
Dus je wilt negers slecht noemen..?
ja ik heb problemen.. maar ben liever op straat
dan ergens anders. hoe the fck wil ik naar schoool gaan.
fokdat ze laten je daar niet meer je zelf zijn.. je zit beetje onderuit op je stoel
ze waarschuwen je.. ze dagen je uit wat denken ze is gevangenis ofzo?
hehe en fok niet over negers.. want ik weet niet voor jou.
heb ook cabo familie neefjes nichtjes me zus der man is cabo alles
me oom ookdusja. kom niet fokken..
Er zijn ook negers die wel hun best doen ja, net zoals ieder ander. Maar jullie zijn gewoon een en al kansloos.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:33 schreef DuShaury het volgende:
Dus je wilt negers slecht noemen..?
ja ik heb problemen.. maar ben liever op straat
dan ergens anders. hoe the fck wil ik naar schoool gaan.
fokdat ze laten je daar niet meer je zelf zijn.. je zit beetje onderuit op je stoel
ze waarschuwen je.. ze dagen je uit wat denken ze is gevangenis ofzo?
hehe en fok niet over negers.. want ik weet niet voor jou.
heb ook cabo familie neefjes nichtjes me zus der man is cabo alles
me oom ookdusja. kom niet fokken..
Je verdient geld met vaartuigen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:38 schreef DuShaury het volgende:
Haha.. naar hun regeletjes?
nee man ik breek regeltjes die ik niet leuk vind.
klaar uit. wtf gaan hun zeggen trek je broek op bijv.
terwijl het niet in de regels staat? van school.
dan mag ik gwn ertegen in gaan enja..scot dat.
ik weet het.. werken blabla ik doe het zelfde.
wat ik nu op mij leeftijd doe he..
en wat voor geld ik kan verdienen met 1 torrie
wodi.. jullie schrikken. nederland is niet meer wat het is.
haha begint te lijken op amerika geloof me..
gangs groeien.. breiden uit.. jonger en jonger
worden de criminineleeen je weet toch.
bloods rotterdam beurs representin...
blackbandanacrew part of it..!
En Amerikaanse praktijken in Nederland? Gaat niet gebeuren. Hier hebben mensen namelijk veel meer kans op een baan en zorgvoorzieningen en alles wat ervoor zorgt dat, wanneer ze een beetje hun best ervoor doen, een redelijk leven kunnen hebben.quote:The life expectancy of an average gang member is 18-19 years of age.
Wat zal je vader trots op je zijn! Je zegt net dat je hard wil werken voor je geld net als je vader, en nu ga je me vertellen dat je overvallen etc pleegt? Dat noem ik geen hard werken. Ik kom liever op een eerlijke manier aan me geld. En Nederland hoeft niet op Amerika te gaan lijken als zulke mongolen als jullie eens normaal gaan doen in deze samenleving.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:38 schreef DuShaury het volgende:
Haha.. naar hun regeletjes?
nee man ik breek regeltjes die ik niet leuk vind.
klaar uit. wtf gaan hun zeggen trek je broek op bijv.
terwijl het niet in de regels staat? van school.
dan mag ik gwn ertegen in gaan enja..scot dat.
ik weet het.. werken blabla ik doe het zelfde.
wat ik nu op mij leeftijd doe he..
en wat voor geld ik kan verdienen met 1 torrie
wodi.. jullie schrikken. nederland is niet meer wat het is.
haha begint te lijken op amerika geloof me..
gangs groeien.. breiden uit.. jonger en jonger
worden de criminineleeen je weet toch.
bloods rotterdam beurs representin...
blackbandanacrew part of it..!
Ik houd van rap, maar dit zorgt toch wel een beetje voor plaatsvervangende schaamte. Hoeveel tijd per dag besteed je eigenlijk aan representen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:47 schreef DuShaury het volgende:
Muhaha ik lach me dood
en over usa ik had het over de gangs en shit
achterstandswijken.. jeweet..
check naar rotterdamzuid enzo
zuid oost ! Beverwaard..
offe amsterdam.. bijlmer jeweet het.. shout out naar greengang..!
enne luister dan xD ik vind dit grappig ik heb nooit gezegd ik wil even hard
als me vader werken waar lees je dat:P.
ik werk ook.. op mij manier. ik pak me geld van de rijkere ..
en gun het mezelf haha.. hosselen is de key.
CLICK CLACK BANG BANG
Hosselen is niet de key, hard werken is dat. En geld pakken van rijkere mensen al helemaal niet. Als je nou een beetje had opgelet op school en gewoon je best had gedaan was je zelf misschien wel een van die rijke mensen geweest.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:47 schreef DuShaury het volgende:
Muhaha ik lach me dood
en over usa ik had het over de gangs en shit
achterstandswijken.. jeweet..
check naar rotterdamzuid enzo
zuid oost ! Beverwaard..
offe amsterdam.. bijlmer jeweet het.. shout out naar greengang..!
enne luister dan xD ik vind dit grappig ik heb nooit gezegd ik wil even hard
als me vader werken waar lees je dat:P.
ik werk ook.. op mij manier. ik pak me geld van de rijkere ..
en gun het mezelf haha.. hosselen is de key.
CLICK CLACK BANG BANG
Gevangenissen in Nederland staan leeg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:50 schreef DuShaury het volgende:
Ja toch want je weet..
iedereen ontkent de straat..
maar waarom zijn de gevangenissen zo vol..
idd de straat leeft vriend.. rotterdam
meest criminele stad dit jaar !
Die zitten niet volquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:50 schreef DuShaury het volgende:
Ja toch want je weet..
iedereen ontkent de straat..
maar waarom zijn de gevangenissen zo vol..
idd de straat leeft vriend.. rotterdam
meest criminele stad dit jaar !
Vechten staat gelijk aan chillen in jouw wereld?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:54 schreef DuShaury het volgende:
Jajoh ontken het.
luister dann.. wij hebben schijt.
wij blackbandana oke?:P klaar
like it or dont like it..
but we bring them videos
haha vechten met popo/controleurs/chillinggs
dronkeestoned.. gwn om mensen te late lache.
en late wete we zijn chill je weet toch.
en heel de dag reprezent ik blackbandana
loop niet voor niks. hele dag een zwarte bandana
in me rechter broekzak eentje om pols of nek of wat dan ook..
damn
Misschien moet je de betekenis van chillen eens opzoeken.quote:
Ah, vandaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:56 schreef DuShaury het volgende:
als het tegen politie is wel.. hehe
hoe hard moet ik me kop stoten
heb het al heelvaak gestoten haha..
wat denk je.. haha
Zitten ze in de gevangenis omdat ze brood wouden? Ik denk het niet. Die mensen die jij bedoelt zitten in de gevangenis omdat ze net zoals jou kansloos zijn opgegroeid en zijn gaan '' hosselen '' , als ze opgelet hadden op school en een baan hadden gezocht hadden ze nu lekker met hun ballen op de bank gelegen en genieten van het weekend en geld uit kunnen geven om leuke dingen te doen in plaats van nu voor tralies te zitten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:55 schreef DuShaury het volgende:
je heb zellfs nu al het zaaltje..
celle die gwn dat je met standaard 5 of meer mensen in slapen
ga weg zitte vol.. die mensen zitte omdat ze brood woude .. geloof me
hehe we nemenn over..
Stoot jij maar eens een keer zo goed je kop dat je een beetje verstand krijgt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:56 schreef DuShaury het volgende:
als het tegen politie is wel.. hehe
hoe hard moet ik me kop stoten
heb het al heelvaak gestoten haha..
wat denk je.. haha
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:02 schreef DuShaury het volgende:
Als jij bedoelt
gevangenis enzo dan heb ik het al gehad
en ga niet terug geloof me.. zorg wel dat ik alles clean doe hehe
dat ik niet word gepakt met wat k dan oko doe hehe
Je bent pas 15 en je leven is nu al verneukt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:04 schreef DuShaury het volgende:
kyk die filmpje ik ben de jongste van de gang.
15
de rest boven 18
enne ja jeugdgevangenis.
dus kan nog wel gwne gevagenis gaan
haha als je nog harder wil stoten maar fok da
Ze heeft het niet over een strafblad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:07 schreef DuShaury het volgende:
Neehoor.. vond niet erg trouwens daar.
diepaar maandjes was niks.
enne.. luister dan..
als ik 18 ben kan ik pas strafblad krijgen
Dus je doet je expres dommer voor?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:13 schreef DuShaury het volgende:
ik kan prima normaal nederlands schrijven.
maar ik gebruik straattaal
dusja
Misschien is het een idee om dat alleen te gebruiken bij mensen waarvan je weet dat ze het snappen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:13 schreef DuShaury het volgende:
dusja
Hoor je mij praten over een gevangenis of een strafblad? Je zit midden in de pubertijd dat moet de mooiste tijd van je leven zijn, en jij vergooid dat aan het hosselen op straat. Je hebt verdomme een dak boven je hoofd je kan naar school je hebt alles wat je een goede toekomst kan geven en jij verprutst het door deze ongein? Je denkt dat je moet hosselen om brood op tafel te krijgen, terwijl je moeder gewoon elke ochtend het brood op tafel heeft staan. Weet je hoeveel mensen zouden smeken om jou leven te krijgen? Heel veel. En wat doe jij? Jij denkt dat het nodig is om mensen te overvallen etc. Het is echt jammer want je bent nog zo jong en we kunnen je nu al niet meer aan het verstand krijgen hoe belangrijk het is om je best te doen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:07 schreef DuShaury het volgende:
Neehoor.. vond niet erg trouwens daar.
diepaar maandjes was niks.
enne.. luister dan..
als ik 18 ben kan ik pas strafblad krijgen
Tot vanavond.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:16 schreef DuShaury het volgende:
nee zo ben ik gwn.
ik praat gwn met straattaal want dan ben ik.
klaar uit.. niks doms aan.
als je het begrijpt straattaal..
enne mensen ik zie julllie later op de dag.
ik ga slapenn man.. moet vroeg op![]()
Young Soulja gaat optredenn..met dansen
vandaaag dus peace tot vanavond ofzo (Y)
Schubbekutteveen West representing.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:48 schreef Harajuku. het volgende:
De Nederlandse ghetto, whooooooooo, gevaarlijke shyte man.
kan iemand hem duidelijk maken, dat de manier waarop hij typ ZWAAR KLOTE, ZEER STOREND,EN OMquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:16 schreef DuShaury het volgende:
nee zo ben ik gwn.
Sloth! Is that you?!quote:
Ewa, als je klappen van die popo hebt gekregen moet je echt goed chillen swa! Met ijs! Met veel ijs brotha!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien moet je de betekenis van chillen eens opzoeken.
En dit noem je normaal Nederlands? Laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:13 schreef DuShaury het volgende:
dusja
Kansjongeren op hyvesquote:
quote:
Hij is toch ook nog leerplichtig eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:48 schreef Disorder het volgende:
Wel handig trouwens dat die ene gast zijn misdaden gewoon toegeeft. Kunnen we daar iets mee?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:16 schreef DuShaury het volgende:
nee zo ben ik gwn.
Ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is toch ook nog leerplichtig eigenlijk?
fagquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik meot zeggen Dushaury ziet er nog wel chil uit
met em zou ik opzcih nog wel rollen
Beetje torrie hier en daar zetten jwzquote:
Was inderdaad wel liev filmpjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:57 schreef zovty het volgende:
Dit geeft me hoop voor de toekomst van Nederland. Zelfs al worden O.G.'s zwaar gedist door internet nerds, ze maken gewoon een schattig filmpje op youtube als reaktie.
Niks geen gehaat, geen brandbommen, gewoon een filmpje op youtube en daarmee is de kous af.
Zoals balkendenendee zou zeggen: dit geeft pas, zo gaan we met elkaar om.
Knuffelen zou ik gay vinden. Maar ik zou ze graag eens voordoen hoe je nou echt een strakke joint rolt, wat dat propje wat zij hebben gevouwen is gewoon een belediging voor de zolderkweker.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Was inderdaad wel liev filmpje
Kreeg zin om er een paar te knuffelen
Dat viel me trouwens ook op inddquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Knuffelen zou ik gay vinden. Maar ik zou ze graag eens voordoen hoe je nou echt een strakke joint rolt, wat dat propje wat zij hebben gevouwen is gewoon een belediging voor de zolderkweker.
Europa koopt binnekort Amerika over waardoor we 1 front kunnen vormen tegen Aziequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:09 schreef Hogeland het volgende:
Weet je wat het is, die lui zijn gewoon parasieten van de samenleving.
het lijkt allemaal heel stoer en cool, maar ze kunnen relaxed leven van wat ze doen omdat in nederland 95% van de bevolking gewoon hard werkt.
Ik denk persoonlijk dat het omslagpunt ergens bij de 75% ligt ofzo wanneer er dus teveel parasieten zijn en te weinig 'hosts'.
Dan begint dus de ondergang van de samenleving, er werd gezegd dat we de kant van amerika opgaan met straatbende's enzo.
nou kijk eens naar AMerika dat land is zo goed als failliet.
uiteindelijk eindigen we dan als een 3e wereld land, en dan wil iedereen ineens onderwijs en kansen.
nee echt ga zo doormet je borrelnootjes IQ.
Dude... het zijn kinderen... die gewoon naar school gaan en in het weekend mee doen aan talentejachten met een coolere naam.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:09 schreef Hogeland het volgende:
Weet je wat het is, die lui zijn gewoon parasieten van de samenleving.
het lijkt allemaal heel stoer en cool, maar ze kunnen relaxed leven van wat ze doen omdat in nederland 95% van de bevolking gewoon hard werkt.
Ik zou niet durven want dan komt 2pac met zn "eckte" gouden riemquote:
Vandaar ook die grote broeken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zou niet durven want dan komt 2pac met zn "eckte" gouden riemen honkbalknuppel die die altijd in zn achterzak heeft
Je bent jaloers op hun swagger hequote:
Dat verklaart inderdaad wel een hoopquote:
Ik ben gewoon jaloers dat hij geld maakt elke dag en gouden riemen heeft en kettingen rond zijn nekquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je bent jaloers op hun swagger he!
Die ketting is niets! Ik draag hele fietsen om mijn nek!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:19 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers dat hij geld maakt elke dag en gouden riemen heeft en kettingen rond zijn nek
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Die ketting is niets! Ik draag hele fietsen om mijn nek!
Nu nog wel jah, maar als het maar lang genoeg blijft etteren dan wordt het net zo hard als in amerika.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Dude... het zijn kinderen... die gewoon naar school gaan en in het weekend mee doen aan talentejachten met een coolere naam.
Ik had eigenlijk ook verwacht dat dit topic vol zou komen te staan met agressie. Valt me nog mee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:57 schreef zovty het volgende:
Dit geeft me hoop voor de toekomst van Nederland. Zelfs al worden O.G.'s zwaar gedist door internet nerds, ze maken gewoon een schattig filmpje op youtube als reaktie.
Niks geen gehaat, geen brandbommen, gewoon een filmpje op youtube en daarmee is de kous af.
Zoals balkendenendee zou zeggen: dit geeft pas, zo gaan we met elkaar om.
- Blokken goudquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan iemand ff een samenvatting geven van wat die shaury en zijn 'crew' allemaal te vertellen hebben in die filmpjes?
Ze hebben een huis dus ze zijn helemaal niet van de "straat"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan iemand ff een samenvatting geven van wat die shaury en zijn 'crew' allemaal te vertellen hebben in die filmpjes?
Duidelijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:54 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
- Blokken goud
- Kettingen
- wiet roken is leuk
- 4 maandsalarissen
- Dochters willen donkere jongens
- Stop met haten
Het leukste van allemaal is dat ze wrs allemaal verre van gelukkig zijn en het nooit wordenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:13 schreef Goofisch het volgende:
Laat die kansjeugd lekker hangen en dapper doen, denken dat ze wat voorstellen.
Als ik dat tuig dan rond zie hangen bij de AH bijvoorbeeld denk ik, Want ben ik toch verdomme goed terecht gekomen\
Verder die filmpjes in de OP![]()
![]()
Die muziek van de Godfather er ook bij. Allemaal samen in die kamer nog geen IQ van boven de 100
Ze komen zichzelf nog wel tegen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het leukste van allemaal is dat ze wrs allemaal verre van gelukkig zijn en het nooit worden
Even ter info voor Shaury.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:23 schreef Michielos het volgende:
Misschien kunnen we dit topic constructief gebruiken om meer over de straat te weten te komen.
Shaury:
a) Hoelang leef jij al op de straat?
b) Even concreet gezegd : hoeveel verdien je per maand?
c) Wat vinden je ouders hiervan?
d) Hoe draai je mee op school (Welk niveau opleiding doe je)?
e) Hoe kom je aan je bijnaam?
Alvast bedankt
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:27 schreef AbsurdHero het volgende:
e swa kom nou nie op fok representen fok dat
denk je nou eg da je spang ben ofzo
je moeje daar nie bezig mee houde das nie goed bradda
osso in nl en je gaat op straat spele wat is da
doe dan ech stoer en verkas met je gay click naar de usa
genoeg krottewijke voor dummies als jijzelf swa kijke hoe grappig je daar ben dan hahaha
je gaat smeke om een normaal leve na paar weke geloof mij broer
ik ga je tip dele
nee niet voor een jonko te rolle maar ik ga je wijsheid dele swa;
“The greatest ignorance is to reject something you know nothing about”
probeer normaler leventje op te pakke voorda je jezelf in een complete mongool heb veranderd die geen andere kant opkan
Dan doe er eens moeite voor!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:47 schreef MobileSuit het volgende:
Godverdomme... ik kan niet lezen wat ze typen en ik versta er geen hol van wat ze nou zingen/rappen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:47 schreef MobileSuit het volgende:
Godverdomme... ik kan niet lezen wat ze typen en ik versta er geen hol van wat ze nou zingen/rappen.
Fok unitequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:56 schreef Michielos het volgende:
grappig hoe ruziemakend fok! nu als een front samenwerkt tegen TS en zijn vrienden.
hetzelfde zie je bij:
- Ajax & Feyenoord -> Oranje
- Onder de rivieren & boven de rivieren -> Nederland-Duitsland
- Fok rivalen -> Fok Vs die gast uit de OP.
Door mensen zoals jij schaam ik me dat ik Nederlander ben... Iedereen heeft problemen. Iedereen voelt zich wel eens kut. Maar zie je die mensen gangstertje spelen? Nee.. Pas je aan en doe wat met je leven. Kut kleuter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 06:31 schreef DuShaury het volgende:
Je weet toch je mag haten .. wij maken onze statement hehe
[ afbeelding ]
Kneusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:17 schreef DuShaury het volgende:
eeey mensenyoung - soulja
hier
ik zeg je wij maken geen grapje luister goed julie gehaat iriteert mij
hij doen rustig ons ding ja
hossellen
als je probleem mee heb
dan fock you
als je geen probleemen mee heb
hou je bek
young soulja i'm out biachhh
Plaatje:quote:Wiggers are sometimes incorrectly referred to as "chavs" (who are British working class whites who for all intents and purposes are niggy). They are what you get when you travel back in time about five years to retrieve what was barely cool about hip hop even then, clad it with a Tommy Hilfiger shirt from the JC Penney clearance rack, give it the keys to Mom's car, and send it to the local strip mall to mean-mug everybody while blasting commercials from the local hip-hop station on 6 x 9 factory speakers. You may also grow a chinstrap for extra bonus points.
The evolution of a wigger always has roots in some other attention-whoring, insecure, facade such as goth, punk, or just plain ol' basement-dweller. Typically, the helpless dickwad was forcibly ejected from one of these fag cultures and spent some time floundering in limbo (emo) before developing a powerful sexual attraction to Eminem. After a dark night the soul spent throwing himself around his bedroom with a blacklight on while pining for Marshall Mathers' scrotum, he emerges reborn, wearing Dad's oversized Lee jeans, a gold-plated chain (worn outside the shirt, of course) and a desperate need to ingest loads upon loads of black culture. In other words, wiggers are a natural evolution of a basement-dweller which has acquired a friend at best, or an understanding of gay fucktardery at worst. Much like the evolution of a Pikachu into a new member of Radiohead. Either that, or else a /b/tard nigger who has lost his way on the internets enroute to Habbo Hotel somehow. LOL.
Anyways, after that, it's awn, yo. The wiggerling proceeds to limp around the neighborhood as if this laughable farce has been his persona all along. Any critics get shouted down for being playa hatas. Persistent critics are threatened with a pellet gun drive-bys or other frightening forms of impotent retaliation.
Wiggerdom, per se, is a tabula rasa. After the initial process of hatchery, the wiggerling can wander into several different potential subcategories, depending on what was playing on TRL during the imprinting stage.
The saddest, most pathetic goddamn spectacle in the world
The saddest, most pathetic goddamn spectacle in the world is having to witness a wigger who has decided to continue his wiggerdom after the first cock in the arse from another wigger. What was once potentially cute and harmless has now progressed into fully-fledged morbid self-delusion. These aging degenerates can often be found hanging around the parking lot of my condominium complex, leaning against their fat girlfriend's car, and narrating the same fight stories to the same 15 year old wiggerlings who look on in wide-eyed admiration at this pot-bellied O.G. poseur as if he were Robert Van Fucking Winkle himself. If you see one of these shameless failures boorishly limping around your neighborhood, the best course of action is to leave a trail of Black and Milds leading to a nearby sewer grate. Hopefully, the wigger will hear the running water and decide immediately to slide through the grate (most wiggers are scrawny) and drown himself in runoff.
En dit moet de toekomst van nederland worden, met deze jongerenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:17 schreef DuShaury het volgende:
hier
hossellen
als je probleem mee heb
dan fock you
hou je bek
Welkom terug kankergezwel van fokquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:17 schreef DuShaury het volgende:
hier
hossellen
als je probleem mee heb
dan fock you
hou je bek
En zijn er nog consequenties aan verbonden als jij 'geïrriteerd' raakt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:17 schreef DuShaury het volgende:
hier
hossellen
als je probleem mee heb
dan fock you
hou je bek
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:17 schreef DuShaury het volgende:
hier
hossellen
als je probleem mee heb
dan fock you
hou je bek
QFTquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:33 schreef VakFit het volgende:
[..]
En zijn er nog consequenties aan verbonden als jij 'geïrriteerd' raakt?
Aan de opbouw en de inhoud van je tekst te lezen wel.
Ga je het anders tegen je mama zeggen en bij haar uithuilen?
Vertaling van:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:34 schreef postmortum het volgende:
kan iemand ff de straatttaal vertalenIk voel me net als dr livingstone die het eerst in contact met de oerwoudbewoners
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:17 schreef DuShaury het volgende:
hier
hossellen
als je probleem mee heb
dan fock you
hou je bek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
het is wel beter , waar komen deze gangster eigenlijk vandaan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:39 schreef VakFit het volgende:
[..]
Vertaling van:
[..]
Hallo mensen. Jonge soldaat hier.
Ik zeg: Wij maken geen grapje. Jullie moeten goed luisteren want omdat jullie mij haten, raak ik geïrriteerd.
Wij doen onze dingen rustig aan.
Mosselen
Als je er problemen mee hebt dan moet je je bek houden.
Dan neuk ik jou.
En als je er geen problemen mee hebt.
Dan moet je je bek houden.
Jonge soldaat, gaat eruit sletje.
Nog erg onduidelijk. Maar misschien heb je hier iets aan.
Ik ken de mensen die dat liedje van Geleen gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
het is wel beter , waar komen deze gangster eigenlijk vandaan?
toch niet uit Geleen he![]()
of uit Klimmen:
dat weet ik ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:43 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik ken de mensen die dat liedje van Geleen gemaakt hebben. Zijn alleen niet de mensen die in die video te zien zijn.
wie bedoel je ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:46 schreef LambertoBava het volgende:
wat is dit voor zieligheid? die kleuter is 14 ofzo
Uit Rotterdam geloof ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
het is wel beter , waar komen deze gangster eigenlijk vandaan?
toch niet uit Geleen he![]()
of uit Klimmen:
ik vind dat best gangster bij je ouders wonen eigenlijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:53 schreef VakFit het volgende:
[..]
Uit Rotterdam geloof ik.
Ze hyves profiel:
DuShaury
Relatie: Onbekend
Verjaardag: 5 oktober
Leeftijd: 15
Religie: Gelofig
Woonsituatie: Bij mijn ouders
Scholen Gemini College
Spots: Pathé De Kuip, Stadion Feyenoord de Kuip, Winkelcentrum Zuidplein
Talen: Nederlands, Engels
Juist.
Ik moest lachen om Mosselen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:39 schreef VakFit het volgende:
[..]
Vertaling van:
[..]
Hallo mensen. Jonge soldaat hier.
Ik zeg: Wij maken geen grapje. Jullie moeten goed luisteren want omdat jullie mij haten, raak ik geïrriteerd.
Wij doen onze dingen rustig aan.
Mosselen
Als je er problemen mee hebt dan neuk ik jou.
En als je er geen problemen mee hebt.
Dan moet je je bek houden.
Jonge soldaat, gaat eruit sletje.
Nog erg onduidelijk. Maar misschien heb je hier iets aan.
Mag ik een klinker kopen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:17 schreef DuShaury het volgende:
hier
hossellen
als je probleem mee heb
dan fock you
hou je bek
Ich möchte gerne meine Fahrrad zurück.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Die ketting is niets! Ik draag hele fietsen om mijn nek!
Dus jij noemt overvallen plegen en andere criminaliteit waar dit uitschot zich mee bezig houdt, cultuur?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:36 schreef NoShitSherlock het volgende:
Tsjah ik heb niks met dit soort lui, maar om ze nou helemaal te gaan afkraken. Elke groep heeft wel zo zijn irritante gewoontes. Die gabbers van vroeger stonden alleen maar te hakken , en kakkers zijn elkaar aan het ontgroenen. Deze gasten roken wieten verdienen doekoes, en schieten op elkaar met scherp.
Tsjah zo heeft elke tijd zijn jeugd cultuur he.![]()
Ik ben doodsbenauwd nu, achterlijke faalhaas.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:17 schreef DuShaury het volgende:
hier
hossellen
als je probleem mee heb
dan fock you
hou je bek
Rustig impliceert dat je er niemand mee lastig valt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:17 schreef DuShaury het volgende:
hier
hossellen
als je probleem mee heb
dan fock you
hou je bek
quote:HOSSELEN
-manier om illegaal aan geld voor drugs te komen -vorm van hossel -Nederlands werkwoord
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:42 schreef DuShaury het volgende:
Ik ging hosselen op straat toen ik 11 ofzo was.
dus qua medicijnen haha youknow..
Ligt er aan hoe hard ik er voor werk.. en wat voor torrie.
Fok dat.. wat ze vinden i dont care.. uiteindelijk lul ik me zelluf eruit..!
2de klas kader. 2 keer blijfen zitten.. 1 keer afgestroomd.. kon laatsejaar zitten
Gehad van vrienden toen ze me zagen.. betekenis snappen jullie toch niet
Shaury is back,, net wakkerr ging laat slape jeweet.
hatende reacties gelezen
en ga gwn hiero door haha..
ik ga zo wel weer loesoe..
naar afrikaanderplein ...
And post it naar me ouders i dont care muhahaha![]()
Veel plezier met je straatlevenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:42 schreef DuShaury het volgende:
2de klas kader. 2 keer blijfen zitten.. 1 keer afgestroomd.. kon laatsejaar zitten
hatende reacties gelezen
Idd iedereen komt hier altijd stoer slangen (of in elk geval een poging tot) en als iemand echte slang gebruikt speelt iedereen ineens schoolmeestertjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:43 schreef zovty het volgende:
En dat geneuzel over de straattaal, kommop, jullie komen lang genoeg in KLB om die paar woordjes wel te begrijpen en anders heb je gewoon te weinig fantasie.
Ey kerel,quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:42 schreef DuShaury het volgende:
hatende reacties gelezen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:42 schreef DuShaury het volgende:
hatende reacties gelezen
Het is echtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
please vertel me dat dit photoshop ofzo is
Dude.... welkom op de intarwebz hequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
please vertel me dat dit photoshop ofzo is
Waarom account aanmaken? Kom gewoon langs dan, hij heeft mijn nummer tochquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:49 schreef DuShaury het volgende:
kanker leijer.
k kom nog trug vandaaag op fok
dan takkie ik moet opschiete
peace en fok de haters
en fok jouu G. germain xD
ik laat um meedoen laat um acoutn aanmaken haha
Jij kent zequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:56 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Waarom account aanmaken? Kom gewoon langs dan, hij heeft mijn nummer toch
Ene Brando uit Rotterdam, een wigger die al die filmpjes heeft geüpload had mij een tijdje terug bedreigd via internet. Samen met nog zo'n aap uit Eindhovenquote:
The plot thickens.. Kun je misschien iets meer vertellen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:03 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ene Brando uit Rotterdam, een wigger die al die filmpjes heeft geüpload had mij een tijdje terug bedreigd via internet. Samen met nog zo'n aap uit EindhovenZe wilden mij "opzoeken" juweetz. Krijgen die flikkers mijn nummer voor als ze in Amsterdam zijn, komen ze nooit opdagen.
Ik werd toegevoegd in een gesprek waar zij ook in zaten. Maar wat ze zeiden was kanker dit en kanker dat, we gaan je opzoeken en allemaal onzin in die richtingquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
The plot thickens.. Kun je misschien iets meer vertellen?
Naar aanleiding van? Hoe? Wat zeiden ze enz
Wat een pareltje dit
Fucking wiggers nemen altijd hun slingerapen mee, zelf kunnen ze niks.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:03 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ene Brando uit Rotterdam, een wigger die al die filmpjes heeft geüpload had mij een tijdje terug bedreigd via internet. Samen met nog zo'n aap uit EindhovenZe wilden mij "opzoeken" juweetz. Krijgen die flikkers mijn nummer voor als ze in Amsterdam zijn, komen ze nooit opdagen.
Ohja, inderdaad. Zo was het gegaan. Maar je zal het niet goed praten door je als een bitch te gedragen. "alles mij schuld te laten lijken"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:15 schreef DuShaury het volgende:
wodi jij liegt.
moss jij had mij uitgescholden op een forum toen.
voor niks onterecht.. en begon je germain erbij te betrekken
dat jij germain was blabla.. ik had hem op msn ik ging tjekke
bleek jij was het.. ga weg joh je probeert alles mij schuld te laten lijken..
Je hebt het tegen IkBenOzan nu?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:15 schreef DuShaury het volgende:
wodi jij liegt.
Lukt hem anders goed. Want echt geloofwaardig ben je nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:15 schreef DuShaury het volgende:
wodi jij liegt.
Ik kan nu al een reden bedenken...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:15 schreef DuShaury het volgende:
wodi jij liegt.
Je voordoen als iemand anders is ook niet chique of stoer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:18 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ohja, inderdaad. Zo was het gegaan. Maar je zal het niet goed praten door je als een bitch te gedragen. "alles mij schuld te laten lijken"Eerst dreigen en er daarna geen fuck mee doen. Grote meid
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik kan nu al een reden bedenken...
Je voordoen als iemand die typt met straattaal is lachenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Je voordoen als iemand anders is ook niet chique of stoer.
Tupac komt terug over vijf jaarquote:
Dan probeert die je een dakloze krant te verkopen bij de ingang van de supermarktquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:21 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Tupac komt terug over vijf jaar![]()
![]()
![]()
![]()
Teh fuck wat een topic is dit, heerlijk! Het is fijn om te weten dat ik over een paar jaar een goeie baan heb, terwijl deze wigger in de goot ligt
Littlecreep outz
jekentmeniet![]()
Al je een beperkt gevoel voor humor hebt. Wat mij betreft kun jij uit dit topic vertrekken, je bent de zwakste schakel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:21 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Je voordoen als iemand die typt met straattaal is lachen
tot ziensquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Al je een beperkt gevoel voor humor hebt. Wat mij betreft kun jij uit dit topic vertrekken, je bent de zwakste schakel.
Rot op opaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Al je een beperkt gevoel voor humor hebt. Wat mij betreft kun jij uit dit topic vertrekken, je bent de zwakste schakel.
ga ju dappur doen?quote:
Kom maar halen hoor, ze wacht op je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:27 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
ga ju dappur doen?
ey conjo ju weet niet met wie ju het te makun hebt
k kom met mun click je moer halun ja?
ik wacht ff op dertaling als je het niet erg vind. Bel ff de lokale pizzaturkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:27 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
ga ju dappur doen?
ey conjo ju weet niet met wie ju het te makun hebt
k kom met mun click je moer halun ja?
denk zelf dat de FOK knokploeg het loodje zal leggen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:35 schreef Nikmans het volgende:
Geweldig topic dit, zouden ze dalijk ook nog van zoeen ruige filmpjes maken als de FOK! knokploeg langs is geweest?
ik heb al gedreigd met de naaktpics van yvonnequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:35 schreef Nikmans het volgende:
Geweldig topic dit, zouden ze dalijk ook nog van zoeen ruige filmpjes maken als de FOK! knokploeg langs is geweest?
nee hoor , de Fok!knokploeg legt eerst de stroomverbinding in hun straat plat , dan sturen we iemand met een bloemetje net zoals bij het spijt me vroeger. Maar dit bloemetje blijkt een giftige hennepplant te zijn , waardoor de gangster een over dosis hennep tot zich nemenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
denk zelf dat de FOK knokploeg het loodje zal leggen.
jij denkt dat de knokploeg niet bestaatquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef DuShaury het volgende:
Nospang..
mensen maar fok ozan du turk.
ga weg joh.
ga niet eens op jou in haha..
een irritante kanker homo was je toen ook al..
enne wat doen wij fout dan ?
als die knokploeg tenminste echt bestaat.. nou
laat ze lekker komen dan. damn xD i dont gife a fuckk.
maarrre peace mensen nu ga ik weg.
ik zie jullie vanvond wel ofzo haha
DuShaury God bless,
geen idee wat zijn hyves is , maar ze hebben wel hendig sjieke youtube filmpjes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:40 schreef 9611Niels het volgende:
Wat is je hyves eigenlijk, gangster?
Ananin gotune at yaragi girmisquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef DuShaury het volgende:
Nospang..
ga weg joh.
DuShaury God bless,
Wat een klapmongolenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 05:13 schreef DuShaury het volgende:
Part 1 -
Part 2 -
En dit was die topic - Kansenjongeren op Hyves
& dont hate..[/b]
Lees jouw post eens terug, dan zie je wel genoeg foutenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef DuShaury het volgende:
Nospang..
ga weg joh.
DuShaury God bless,
Een soort A-team dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee hoor , de Fok!knokploeg legt eerst de stroomverbinding in hun straat plat , dan sturen we iemand met een bloemetje net zoals bij het spijt me vroeger. Maar dit bloemetje blijkt een giftige hennepplant te zijn , waardoor de gangster een over dosis hennep tot zich nemen
Beterquote:
Wedden kan bij mijquote:
Ey pikhond.. behandel mij ook even dan !! Ik wil mezelf op da tubezz zien!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:49 schreef DuShaury het volgende:
tuurlijk komt er een deel 3.
vanavond..
hehe... maar deze keer gaan we ondertusse lezen en filmen etc.
Een gewone conducteur of een condoekoe?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
BeterDe indentiteit van de leden blijft geheim. Ik weet wel dat er een RET tramconducteur bij zit , maar mag geen namen noemen
wat gaan jullie lezen en filmen ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:49 schreef DuShaury het volgende:
tuurlijk komt er een deel 3.
vanavond..
hehe... maar deze keer gaan we ondertusse lezen en filmen etc.
als ik dat vertel is het geen geheim meerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een gewone conducteur of een condoekoe?
hmm heeft ozan de knokploeg bij zich of niet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wedden kan bij mij
De verhouding is:
Ozan 1: 6 Shaury
Game on!
Zit jij wel op school?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef DuShaury het volgende:
Nospang..
ga weg joh.
DuShaury God bless,
IDD debiele gehaktneger!! vieze vleeshamer!! gore oogwekker dat je bent Shaury!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:53 schreef Nikmans het volgende:
Hey KANKERSHAURY je gaat mij ook noemen in je filmpje anders stuur ik de FOK!knokploeg écht bij je langs, kankernepgangster met je kutvrienden ik neuk je moeder god ver DOMME [ afbeelding ]
Dit is zijn Hyves: http://itszbrando.hyves.nl/quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
geen idee wat zijn hyves is , maar ze hebben wel hendig sjieke youtube filmpjes.
.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:54 schreef DuShaury het volgende:
Jajoh ontken het.
luister dann.. wij hebben schijt.
wij blackbandana oke?:P klaar
like it or dont like it..
but we bring them videos
haha vechten met popo/controleurs/chillinggs
dronkeestoned.. gwn om mensen te late lache.
en late wete we zijn chill je weet toch.
en heel de dag reprezent ik blackbandana
loop niet voor niks. hele dag een zwarte bandana
in me rechter broekzak eentje om pols of nek of wat dan ook..
damn
ik lasquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:55 schreef VakFit het volgende:
[..]
Dit is zijn Hyves: http://itszbrando.hyves.nl/![]()
Je maakt een grap zekerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:00 schreef Dawwa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was hij vroeger:
[ afbeelding ]
![]()
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
OMG
Val letterlijk van mijn stoel, de fail is just too much![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arme, arme oudersquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:00 schreef Dawwa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was hij vroeger:
[ afbeelding ]
![]()
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
OMG
Val letterlijk van mijn stoel, de fail is just too much![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet wat je te doen staatquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:03 schreef VakFit het volgende:
Ze staan wel met balletjes pistolen op de foto.![]()
Was er een tijd terug niet een inval bij een jongen omdat die ook op internet stond met een foto met een wapen in zijn hand?
Als het zijn van een klapmongool al reden is om het land uitgekankert te worden mag half KLB z'n koffers wel gaan pakkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat een klapmongolen
Meteen het land uitkankeren
Flikker.. noem mij ook maar dan of er gaan echt ongelukken gebeuren!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:03 schreef DuShaury het volgende:
had kook maar zijn gegroeid weer ...
binnekort opnieuw gedaan..
vanavond meer matties aanwezig in me kamer.
dus haha hoe leuker het filmpje word..
en dont worry we gaaan veel mensen noemen haha.
Peace out ik ga naar zuid ,,
Alsof 'popo' ook maar enige interesse in jou zou hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:04 schreef DuShaury het volgende:
haha ben niet dom.. popo kan mij niks maken
dont worry about that..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |