Ene Brando uit Rotterdam, een wigger die al die filmpjes heeft geüpload had mij een tijdje terug bedreigd via internet. Samen met nog zo'n aap uit Eindhovenquote:
The plot thickens.. Kun je misschien iets meer vertellen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:03 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ene Brando uit Rotterdam, een wigger die al die filmpjes heeft geüpload had mij een tijdje terug bedreigd via internet. Samen met nog zo'n aap uit EindhovenZe wilden mij "opzoeken" juweetz. Krijgen die flikkers mijn nummer voor als ze in Amsterdam zijn, komen ze nooit opdagen.
Ik werd toegevoegd in een gesprek waar zij ook in zaten. Maar wat ze zeiden was kanker dit en kanker dat, we gaan je opzoeken en allemaal onzin in die richtingquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
The plot thickens.. Kun je misschien iets meer vertellen?
Naar aanleiding van? Hoe? Wat zeiden ze enz
Wat een pareltje dit
Fucking wiggers nemen altijd hun slingerapen mee, zelf kunnen ze niks.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:03 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ene Brando uit Rotterdam, een wigger die al die filmpjes heeft geüpload had mij een tijdje terug bedreigd via internet. Samen met nog zo'n aap uit EindhovenZe wilden mij "opzoeken" juweetz. Krijgen die flikkers mijn nummer voor als ze in Amsterdam zijn, komen ze nooit opdagen.
Ohja, inderdaad. Zo was het gegaan. Maar je zal het niet goed praten door je als een bitch te gedragen. "alles mij schuld te laten lijken"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:15 schreef DuShaury het volgende:
wodi jij liegt.
moss jij had mij uitgescholden op een forum toen.
voor niks onterecht.. en begon je germain erbij te betrekken
dat jij germain was blabla.. ik had hem op msn ik ging tjekke
bleek jij was het.. ga weg joh je probeert alles mij schuld te laten lijken..
Je hebt het tegen IkBenOzan nu?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:15 schreef DuShaury het volgende:
wodi jij liegt.
Lukt hem anders goed. Want echt geloofwaardig ben je nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:15 schreef DuShaury het volgende:
wodi jij liegt.
Ik kan nu al een reden bedenken...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:15 schreef DuShaury het volgende:
wodi jij liegt.
Je voordoen als iemand anders is ook niet chique of stoer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:18 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ohja, inderdaad. Zo was het gegaan. Maar je zal het niet goed praten door je als een bitch te gedragen. "alles mij schuld te laten lijken"Eerst dreigen en er daarna geen fuck mee doen. Grote meid
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik kan nu al een reden bedenken...
Je voordoen als iemand die typt met straattaal is lachenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Je voordoen als iemand anders is ook niet chique of stoer.
Tupac komt terug over vijf jaarquote:
Dan probeert die je een dakloze krant te verkopen bij de ingang van de supermarktquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:21 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Tupac komt terug over vijf jaar![]()
![]()
![]()
![]()
Teh fuck wat een topic is dit, heerlijk! Het is fijn om te weten dat ik over een paar jaar een goeie baan heb, terwijl deze wigger in de goot ligt
Littlecreep outz
jekentmeniet![]()
Al je een beperkt gevoel voor humor hebt. Wat mij betreft kun jij uit dit topic vertrekken, je bent de zwakste schakel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:21 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Je voordoen als iemand die typt met straattaal is lachen
tot ziensquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Al je een beperkt gevoel voor humor hebt. Wat mij betreft kun jij uit dit topic vertrekken, je bent de zwakste schakel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |