Stoot jij maar eens een keer zo goed je kop dat je een beetje verstand krijgt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:56 schreef DuShaury het volgende:
als het tegen politie is wel.. hehe
hoe hard moet ik me kop stoten
heb het al heelvaak gestoten haha..
wat denk je.. haha
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:02 schreef DuShaury het volgende:
Als jij bedoelt
gevangenis enzo dan heb ik het al gehad
en ga niet terug geloof me.. zorg wel dat ik alles clean doe hehe
dat ik niet word gepakt met wat k dan oko doe hehe
Je bent pas 15 en je leven is nu al verneukt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:04 schreef DuShaury het volgende:
kyk die filmpje ik ben de jongste van de gang.
15
de rest boven 18
enne ja jeugdgevangenis.
dus kan nog wel gwne gevagenis gaan
haha als je nog harder wil stoten maar fok da
Ze heeft het niet over een strafblad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:07 schreef DuShaury het volgende:
Neehoor.. vond niet erg trouwens daar.
diepaar maandjes was niks.
enne.. luister dan..
als ik 18 ben kan ik pas strafblad krijgen
Dus je doet je expres dommer voor?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:13 schreef DuShaury het volgende:
ik kan prima normaal nederlands schrijven.
maar ik gebruik straattaal
dusja
Misschien is het een idee om dat alleen te gebruiken bij mensen waarvan je weet dat ze het snappen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:13 schreef DuShaury het volgende:
dusja
Hoor je mij praten over een gevangenis of een strafblad? Je zit midden in de pubertijd dat moet de mooiste tijd van je leven zijn, en jij vergooid dat aan het hosselen op straat. Je hebt verdomme een dak boven je hoofd je kan naar school je hebt alles wat je een goede toekomst kan geven en jij verprutst het door deze ongein? Je denkt dat je moet hosselen om brood op tafel te krijgen, terwijl je moeder gewoon elke ochtend het brood op tafel heeft staan. Weet je hoeveel mensen zouden smeken om jou leven te krijgen? Heel veel. En wat doe jij? Jij denkt dat het nodig is om mensen te overvallen etc. Het is echt jammer want je bent nog zo jong en we kunnen je nu al niet meer aan het verstand krijgen hoe belangrijk het is om je best te doen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:07 schreef DuShaury het volgende:
Neehoor.. vond niet erg trouwens daar.
diepaar maandjes was niks.
enne.. luister dan..
als ik 18 ben kan ik pas strafblad krijgen
Tot vanavond.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:16 schreef DuShaury het volgende:
nee zo ben ik gwn.
ik praat gwn met straattaal want dan ben ik.
klaar uit.. niks doms aan.
als je het begrijpt straattaal..
enne mensen ik zie julllie later op de dag.
ik ga slapenn man.. moet vroeg op![]()
Young Soulja gaat optredenn..met dansen
vandaaag dus peace tot vanavond ofzo (Y)
Schubbekutteveen West representing.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:48 schreef Harajuku. het volgende:
De Nederlandse ghetto, whooooooooo, gevaarlijke shyte man.
kan iemand hem duidelijk maken, dat de manier waarop hij typ ZWAAR KLOTE, ZEER STOREND,EN OMquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:16 schreef DuShaury het volgende:
nee zo ben ik gwn.
Sloth! Is that you?!quote:
Ewa, als je klappen van die popo hebt gekregen moet je echt goed chillen swa! Met ijs! Met veel ijs brotha!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien moet je de betekenis van chillen eens opzoeken.
En dit noem je normaal Nederlands? Laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:13 schreef DuShaury het volgende:
dusja
Kansjongeren op hyvesquote:
quote:
Hij is toch ook nog leerplichtig eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:48 schreef Disorder het volgende:
Wel handig trouwens dat die ene gast zijn misdaden gewoon toegeeft. Kunnen we daar iets mee?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:16 schreef DuShaury het volgende:
nee zo ben ik gwn.
Ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is toch ook nog leerplichtig eigenlijk?
fagquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik meot zeggen Dushaury ziet er nog wel chil uit
met em zou ik opzcih nog wel rollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |