Beetje torrie hier en daar zetten jwzquote:
Was inderdaad wel liev filmpjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:57 schreef zovty het volgende:
Dit geeft me hoop voor de toekomst van Nederland. Zelfs al worden O.G.'s zwaar gedist door internet nerds, ze maken gewoon een schattig filmpje op youtube als reaktie.
Niks geen gehaat, geen brandbommen, gewoon een filmpje op youtube en daarmee is de kous af.
Zoals balkendenendee zou zeggen: dit geeft pas, zo gaan we met elkaar om.
Knuffelen zou ik gay vinden. Maar ik zou ze graag eens voordoen hoe je nou echt een strakke joint rolt, wat dat propje wat zij hebben gevouwen is gewoon een belediging voor de zolderkweker.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Was inderdaad wel liev filmpje
Kreeg zin om er een paar te knuffelen
Dat viel me trouwens ook op inddquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Knuffelen zou ik gay vinden. Maar ik zou ze graag eens voordoen hoe je nou echt een strakke joint rolt, wat dat propje wat zij hebben gevouwen is gewoon een belediging voor de zolderkweker.
Europa koopt binnekort Amerika over waardoor we 1 front kunnen vormen tegen Aziequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:09 schreef Hogeland het volgende:
Weet je wat het is, die lui zijn gewoon parasieten van de samenleving.
het lijkt allemaal heel stoer en cool, maar ze kunnen relaxed leven van wat ze doen omdat in nederland 95% van de bevolking gewoon hard werkt.
Ik denk persoonlijk dat het omslagpunt ergens bij de 75% ligt ofzo wanneer er dus teveel parasieten zijn en te weinig 'hosts'.
Dan begint dus de ondergang van de samenleving, er werd gezegd dat we de kant van amerika opgaan met straatbende's enzo.
nou kijk eens naar AMerika dat land is zo goed als failliet.
uiteindelijk eindigen we dan als een 3e wereld land, en dan wil iedereen ineens onderwijs en kansen.
nee echt ga zo doormet je borrelnootjes IQ.
Dude... het zijn kinderen... die gewoon naar school gaan en in het weekend mee doen aan talentejachten met een coolere naam.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:09 schreef Hogeland het volgende:
Weet je wat het is, die lui zijn gewoon parasieten van de samenleving.
het lijkt allemaal heel stoer en cool, maar ze kunnen relaxed leven van wat ze doen omdat in nederland 95% van de bevolking gewoon hard werkt.
Ik zou niet durven want dan komt 2pac met zn "eckte" gouden riemquote:
Vandaar ook die grote broeken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zou niet durven want dan komt 2pac met zn "eckte" gouden riemen honkbalknuppel die die altijd in zn achterzak heeft
Je bent jaloers op hun swagger hequote:
Dat verklaart inderdaad wel een hoopquote:
Ik ben gewoon jaloers dat hij geld maakt elke dag en gouden riemen heeft en kettingen rond zijn nekquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je bent jaloers op hun swagger he!
Die ketting is niets! Ik draag hele fietsen om mijn nek!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:19 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers dat hij geld maakt elke dag en gouden riemen heeft en kettingen rond zijn nek
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Die ketting is niets! Ik draag hele fietsen om mijn nek!
Nu nog wel jah, maar als het maar lang genoeg blijft etteren dan wordt het net zo hard als in amerika.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Dude... het zijn kinderen... die gewoon naar school gaan en in het weekend mee doen aan talentejachten met een coolere naam.
Ik had eigenlijk ook verwacht dat dit topic vol zou komen te staan met agressie. Valt me nog mee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:57 schreef zovty het volgende:
Dit geeft me hoop voor de toekomst van Nederland. Zelfs al worden O.G.'s zwaar gedist door internet nerds, ze maken gewoon een schattig filmpje op youtube als reaktie.
Niks geen gehaat, geen brandbommen, gewoon een filmpje op youtube en daarmee is de kous af.
Zoals balkendenendee zou zeggen: dit geeft pas, zo gaan we met elkaar om.
- Blokken goudquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan iemand ff een samenvatting geven van wat die shaury en zijn 'crew' allemaal te vertellen hebben in die filmpjes?
Ze hebben een huis dus ze zijn helemaal niet van de "straat"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan iemand ff een samenvatting geven van wat die shaury en zijn 'crew' allemaal te vertellen hebben in die filmpjes?
Duidelijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:54 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
- Blokken goud
- Kettingen
- wiet roken is leuk
- 4 maandsalarissen
- Dochters willen donkere jongens
- Stop met haten
Het leukste van allemaal is dat ze wrs allemaal verre van gelukkig zijn en het nooit wordenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:13 schreef Goofisch het volgende:
Laat die kansjeugd lekker hangen en dapper doen, denken dat ze wat voorstellen.
Als ik dat tuig dan rond zie hangen bij de AH bijvoorbeeld denk ik, Want ben ik toch verdomme goed terecht gekomen\
Verder die filmpjes in de OP![]()
![]()
Die muziek van de Godfather er ook bij. Allemaal samen in die kamer nog geen IQ van boven de 100
Ze komen zichzelf nog wel tegen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het leukste van allemaal is dat ze wrs allemaal verre van gelukkig zijn en het nooit worden
Even ter info voor Shaury.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:23 schreef Michielos het volgende:
Misschien kunnen we dit topic constructief gebruiken om meer over de straat te weten te komen.
Shaury:
a) Hoelang leef jij al op de straat?
b) Even concreet gezegd : hoeveel verdien je per maand?
c) Wat vinden je ouders hiervan?
d) Hoe draai je mee op school (Welk niveau opleiding doe je)?
e) Hoe kom je aan je bijnaam?
Alvast bedankt
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:27 schreef AbsurdHero het volgende:
e swa kom nou nie op fok representen fok dat
denk je nou eg da je spang ben ofzo
je moeje daar nie bezig mee houde das nie goed bradda
osso in nl en je gaat op straat spele wat is da
doe dan ech stoer en verkas met je gay click naar de usa
genoeg krottewijke voor dummies als jijzelf swa kijke hoe grappig je daar ben dan hahaha
je gaat smeke om een normaal leve na paar weke geloof mij broer
ik ga je tip dele
nee niet voor een jonko te rolle maar ik ga je wijsheid dele swa;
“The greatest ignorance is to reject something you know nothing about”
probeer normaler leventje op te pakke voorda je jezelf in een complete mongool heb veranderd die geen andere kant opkan
Dan doe er eens moeite voor!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:47 schreef MobileSuit het volgende:
Godverdomme... ik kan niet lezen wat ze typen en ik versta er geen hol van wat ze nou zingen/rappen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:47 schreef MobileSuit het volgende:
Godverdomme... ik kan niet lezen wat ze typen en ik versta er geen hol van wat ze nou zingen/rappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |