Rot op opaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Al je een beperkt gevoel voor humor hebt. Wat mij betreft kun jij uit dit topic vertrekken, je bent de zwakste schakel.
ga ju dappur doen?quote:
Kom maar halen hoor, ze wacht op je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:27 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
ga ju dappur doen?
ey conjo ju weet niet met wie ju het te makun hebt
k kom met mun click je moer halun ja?
ik wacht ff op dertaling als je het niet erg vind. Bel ff de lokale pizzaturkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:27 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
ga ju dappur doen?
ey conjo ju weet niet met wie ju het te makun hebt
k kom met mun click je moer halun ja?
denk zelf dat de FOK knokploeg het loodje zal leggen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:35 schreef Nikmans het volgende:
Geweldig topic dit, zouden ze dalijk ook nog van zoeen ruige filmpjes maken als de FOK! knokploeg langs is geweest?
ik heb al gedreigd met de naaktpics van yvonnequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:35 schreef Nikmans het volgende:
Geweldig topic dit, zouden ze dalijk ook nog van zoeen ruige filmpjes maken als de FOK! knokploeg langs is geweest?
nee hoor , de Fok!knokploeg legt eerst de stroomverbinding in hun straat plat , dan sturen we iemand met een bloemetje net zoals bij het spijt me vroeger. Maar dit bloemetje blijkt een giftige hennepplant te zijn , waardoor de gangster een over dosis hennep tot zich nemenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
denk zelf dat de FOK knokploeg het loodje zal leggen.
jij denkt dat de knokploeg niet bestaatquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef DuShaury het volgende:
Nospang..
mensen maar fok ozan du turk.
ga weg joh.
ga niet eens op jou in haha..
een irritante kanker homo was je toen ook al..
enne wat doen wij fout dan ?
als die knokploeg tenminste echt bestaat.. nou
laat ze lekker komen dan. damn xD i dont gife a fuckk.
maarrre peace mensen nu ga ik weg.
ik zie jullie vanvond wel ofzo haha
DuShaury God bless,
geen idee wat zijn hyves is , maar ze hebben wel hendig sjieke youtube filmpjes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:40 schreef 9611Niels het volgende:
Wat is je hyves eigenlijk, gangster?
Ananin gotune at yaragi girmisquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef DuShaury het volgende:
Nospang..
ga weg joh.
DuShaury God bless,
Wat een klapmongolenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 05:13 schreef DuShaury het volgende:
Part 1 -
Part 2 -
En dit was die topic - Kansenjongeren op Hyves
& dont hate..[/b]
Lees jouw post eens terug, dan zie je wel genoeg foutenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef DuShaury het volgende:
Nospang..
ga weg joh.
DuShaury God bless,
Een soort A-team dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee hoor , de Fok!knokploeg legt eerst de stroomverbinding in hun straat plat , dan sturen we iemand met een bloemetje net zoals bij het spijt me vroeger. Maar dit bloemetje blijkt een giftige hennepplant te zijn , waardoor de gangster een over dosis hennep tot zich nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |