quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:02 schreef ufopiloot het volgende:
Ook maar eens hier posten, loop nu al een aantal weken stage, bevalt toch wel goed. Ik merk alleen wel dat ik steeds meer begin te Fokken tussendoorMaar nog geen commentaar gehad, dus ach
fuckquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een tvp voor morgen. Dit moet trouwens wel 1105 zijn.
Hmm dat is ook nogal kansloosquote:
Wees niet bang, ik ben niet eenzaamquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:40 schreef DjRex89 het volgende:
De TT is een korte samenvatting van Paula's leven?
Lijkt alleen maar zo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik ben niet eenzaam
Slettebak!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb me de hele avond op msn kunnen vermaken. Zaterdag 2 dates
Ik hoef geen seks met ze. Dus dat geslettebak valt wel mee denk ik.quote:
Haha, gewoon de ene meid na de andere hequote:Waarom denk je dat ik vrijgezellig benAl die vrijheid
Lekker daten en doen wat je zelf wil
Happen naar peijnenburg?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks met ze. Dus dat geslettebak valt wel mee denk ik.
Ja, net een kringloopwinkel, je levert wat in en je krijgt wat terugquote:[..]
Haha, gewoon de ene meid na de andere he
quote:
quote:[..]
Ja, net een kringloopwinkel, je levert wat in en je krijgt wat terug
Was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:15 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
ieder zijn ding.
Afijn: ik ga slapen
Ik blijf aanvoerder van de lijst voor de SES de laatste tijdquote:Top 100 van donderdag 15 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
14. 158 Puala
25. 123 ManianMan
52. 083 AMDB
79. 063 L.no
91. 057 DjRex89
Ik ben ook blij dat het hierna weekend is, morgen uitslapenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:24 schreef AMDB het volgende:
Ja best wel goed eigenlijk, wel blij dat het laatste dag is. Vanavond concert+stappen en morgen weer stappen. Uitrusten is er niet bij dit weekend
Moet je ff zoeken in de index. Er is een speciaal topic voor met mensen die er wonders mee kunnen verrichten..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:43 schreef AMDB het volgende:
Hmm, iemand die weet hoe ik deze gif naar 60x60 pixels kan krijgen en naar 10kb zodat ik 'm hier als avatar kan gebruiken?:
[ afbeelding ]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, deel 73quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet je ff zoeken in de index. Er is een speciaal topic voor met mensen die er wonders mee kunnen verrichten..
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, deel 73
Die?
Hier is het nog steeds lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:36 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen.
Damn, wat was dat bed lekker vanmorgen zeg![]()
Ik heb er zelf een ontwikkeld voor je:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:59 schreef Puala het volgende:
Weet er hier iemand trouwens nog een goede beroepskeuzetest?
Oooh, echt, ik zou er zo graag bij kruipen hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:59 schreef jna het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds lekker
tevens goedemorgen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb er zelf een ontwikkeld voor je:
Wat doe je het liefst?
-Afwassen (10 punten)
-Stofzuigen (10 punten)
-Ramen zemen (10 punten)
-Ik ben een man (0 punten)
Uitslag:
0-9 punten: Zoek een echte beroepskeuzetest
10 of meer punten: huisvrouw
Ieder zn ding hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik blijf aanvoerder van de lijst voor de SES de laatste tijd
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb er zelf een ontwikkeld voor je:
Wat doe je het liefst?
-Afwassen (10 punten)
-Stofzuigen (10 punten)
-Ramen zemen (10 punten)
-Ik ben een man (0 punten)
Uitslag:
0-9 punten: Zoek een echte beroepskeuzetest
10 of meer punten: huisvrouw
Ik al bijna 2 wekenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:04 schreef DjRex89 het volgende:
Ik had vannacht mn dubbele winterdekbed
Die ga ik er vannacht in doen. Toch wel lekker als je het raam open wil houden 's nachts.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:04 schreef DjRex89 het volgende:
Ik had vannacht mn dubbele winterdekbed
Raam open is koudquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die ga ik er vannacht in doen. Toch wel lekker als je het raam open wil houden 's nachts.
Ik vind het koud, maar doe het vaak wel. Eerst mijn kamer warm stoken als ik wakker ben en dan voor ik ga slapen raampje openquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:22 schreef jna het volgende:
[..]
Slaapt veel lekkerder
lijkt me ook gezonder, die frisse lucht.
Dan krijg ik het nooit meer warmquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:29 schreef AMDB het volgende:
Heerlijk om je koude kamer binnen te komen en lekker warm te worden onder de dekens
quote:Now, this is a story all about how
My life got flown all around
And I liked to take a minute
Just sit right there
I'll tell you how I flew in a ballon filled with hot air.
In... west Colorado born and raised
in the backyard is where I spent most of my days
soarin and swoopin all cool
and flyin a balloon instead of bein in school
when a couple of tethers
where up to no good
made me fly up out my neighborhood
Went on one little flight and my dad got scared
said "My sons in that basket up in the air"
So.. whistled for a chopper and when it came near
The side said 'Channel 9' and it had guys in there
If anything i could say that this situation was rare,
but i thought ' ah forget it, jump out, no care.'
I landed on the ground from about over 9000 or 8
and yelled to the news crew "yo homes, find me later"
I was finally there,
to sit in my basket and the king of hot air.
Je hebt toch lichaamstemperatuur gek. In combinatie met die deken komt alles goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan moet ik met kruiken ofzo gaan werken.
Daar zijn de mannen dan ook voor..quote:
Ik kan het zo koud hebben dat ik echt niet warm wordt. Dan kan ik me nog zo goed inrollen in een deken en proberen om mezelf warm te stoken..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:39 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt toch lichaamstemperatuur gek. In combinatie met die deken komt alles goed.
Iddquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar zijn de mannen dan ook voor..
Dan maar bootje's oplossingquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan het zo koud hebben dat ik echt niet warm wordt. Dan kan ik me nog zo goed inrollen in een deken en proberen om mezelf warm te stoken..
Hahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:44 schreef jna het volgende:
[..]
Dan maar bootje's oplossing
( dat ik dit nog ooit zou zeggen)
inrollen is juist niet goed he.. Er moest juist lucht tussen jou en de deken zitten. Die lucht warmt namelijk op en kan door de deken niet ontsnappen. Die wordt opgewarmt door jouw lichaamstemperatuur en daardoor wordt het daar warmquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan het zo koud hebben dat ik echt niet warm wordt. Dan kan ik me nog zo goed inrollen in een deken en proberen om mezelf warm te stoken..
ah.. jij vindt het wel lulligquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik ga dan gewoon vaak ff douchen of ik ritsel een lekker warme kruik. Om nou mijn ijspegels gelijk bij iemand neer te leggen is ook zo lullig
Voor i was finally there moet nog een zin met looked at my kingdomquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:44 schreef Psychonikeo het volgende:
oh.. nu ik m nalees is tie toch iets anders
Nou dan leg ik de deken rondom me (dan lig ik tenminste niet op dat koude bedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inrollen is juist niet goed he.. Er moest juist lucht tussen jou en de deken zitten. Die lucht warmt namelijk op en kan door de deken niet ontsnappen. Die wordt opgewarmt door jouw lichaamstemperatuur en daardoor wordt het daar warm
neequote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:55 schreef jna het volgende:
Welkom bij de show: natuurkunde met Nico.
Wat gaan we vandaag behandelen Nico?
-Hoe je vrouwen in bed lekker warm krijgt.
Oh kan dat wel op dit tijdstip Nico? Er kijken jonge kinderen.
-Tuurlijk Angela, we doen het namelijk met de krachten en wetten van de natuur.
Oh Nico, wat ben je ook een malle jongen, ik dacht even wat anders.
- hahaha
Hihihi
wiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:09 schreef jna het volgende:
Ik was/ ben meer van Vivienne van den Assem
Volledig mee eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:09 schreef jna het volgende:
Ik was/ ben meer van Vivienne van den Assem
Ik zag in een aftiteling van Avro avastars dat ze nu redactiewerk doet. Wat zondequote:
waren de vragen een beetje op jouw niveau?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zag in een aftiteling van Avro avastars dat ze nu redactiewerk doet. Wat zonde
Ik heb allemaal goed altijd. Alleen erger ik me groen en geel aan dat eindspelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waren de vragen een beetje op jouw niveau?
Nee, die mag je hebben van me. Geef mij maar iemand anders.. Victoria Koblenko ofzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:15 schreef jna het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Vivienne+van+den+assem
Ik heb het niet lang genoeg gezien om te weten wat het eindspel isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb allemaal goed altijd. Alleen erger ik me groen en geel aan dat eindspelnet alsof bewust zo langzaam alle obstakels willen raken
maargoed, daarna komt wel spangas
En dan Monique varkentje Smit wel gevenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, die mag je hebben van me. Geef mij maar iemand anders.. Victoria Koblenko ofzo
Ik zou de moeite ook niet nemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb het niet lang genoeg gezien om te weten wat het eindspel is
Fuck yeahquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:41 schreef jna het volgende:
[..]
En dan Monique varkentje Smit wel geven
Krabbel je dr wel eens?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fuck yeah
Ik doe d'r zonder moeite. Heb haar ook op m'n hyves
Weer concert?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:51 schreef The_Dean het volgende:
Jep
Was gaaf
Ga straks die kant weer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.m'n moeder wil een nieuwe föhn voor dr verjaardag. Zal ik zo'n ding kopen?
Jawel, je keek.
Green Dayquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:00 schreef jna het volgende:Ik zeg doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.m'n moeder wil een nieuwe föhn voor dr verjaardag. Zal ik zo'n ding kopen?
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Moet je in een ruimte met veel ramen afspreken. Kunnen ze allemaal naar buiten kijkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:29 schreef Puala het volgende:
Ik wilde 1 afspraak met 7 mensen tegelijk over 2 weken, maar dat gaat gewoon niet. Stelletje achterlijke ambtenaren
Ruimtes zonder ramen zijn hier niet eens volgens mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:30 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je in een ruimte met veel ramen afspreken. Kunnen ze allemaal naar buiten kijken
Kan gebeuren toch?quote:
het record is 6 nu toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:56 schreef AMDB het volgende:
Oh ga je gang, zal niet de 1e keer zijn dat je hier in je eentje 20 posts achter elkaar hebt!
ROFL! QFTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:56 schreef AMDB het volgende:
Oh ga je gang, zal niet de 1e keer zijn dat je hier in je eentje 20 posts achter elkaar hebt!
Het record is 6 hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:56 schreef AMDB het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:45 schreef jna het volgende:
LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIAAAAAAAAAAAAAA
Is ze al zó oud?quote:Geboortedatum 00-00-0000
Mensen die hun geboortedatum niet in hun profiel zetten zijn flauwquote:
* Puala is ook flauwquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mensen die hun geboortedatum niet in hun profiel zetten zijn flauw
Je bent nu een oude taart?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:56 schreef Californium het volgende:
Dank jullieBen al heeeeel oud geworden idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Gefeliciteerd..quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
dankjullie
En een kusje voor bootje![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef jna het volgende:
[..]
eindelijk een vrouw hier die je een kusje geeft
Moet ik nu wéer over L.no beginnen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef jna het volgende:
[..]
eindelijk een vrouw hier die je een kusje geeft
Nope. Was dat het filmpje wat in de eerste pagina werd gepost?quote:
Jepquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Nope. Was dat het filmpje wat in de eerste pagina werd gepost?
Nou.quote:
De clip had ik niet verwacht eigenlijk.quote:
Goed. Ik was erg nerveus, maar later wilde ik zo vaak mogelijk scheidsrechter spelen. Ik had gewoon niet geschreeuwd, maar wel alles duidelijk genoeg gemaakt.quote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Goed. Ik was erg nerveus, maar later wilde ik zo vaak mogelijk scheidsrechter spelen. Ik had gewoon niet geschreeuwd, maar wel alles duidelijk genoeg gemaakt.
Ik denk dat je de band moet kennen om het geniaal te vinden. Het is in ieder geval stukken origineler dan de gemiddelde Green Day clipquote:
Als je het over de duivel hebt..quote:
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:06 schreef ManianMan het volgende:
Heeft iemand mij gemist vanmorgen![]()
Ik kon niet op 't forum komen
Wie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:06 schreef ManianMan het volgende:
Heeft iemand mij gemist vanmorgen![]()
Ik kon niet op 't forum komen
Neuh, vind ik niet. Omdat ze denken kunstzinnig en apart te moeten zijn wil dat nog niet zeggen dat het automatisch een goede clip isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik denk dat je de band moet kennen om het geniaal te vinden. Het is in ieder geval stukken origineler dan de gemiddelde Green Day clip
Niet veel. Lekker chillen in blijde afwachting van de taxi, en dan straks lekker naar de Ahoyquote:
Ze doen het juist niet om kunstzinnig en apart te doen. Ze doen het als knipoog naar zwaar overgeproduceerde video's.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, vind ik niet. Omdat ze denken kunstzinnig en apart te moeten zijn wil dat nog niet zeggen dat het automatisch een goede clip is
QFTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, vind ik niet. Omdat ze denken kunstzinnig en apart te moeten zijn wil dat nog niet zeggen dat het automatisch een goede clip is
Dat kan ik zeker wel waarderen, maar ben gewoon een beetje tegen van die fanboys die bij elke [nieuwe] clip roepen hoe geniaal die wel niet is, terwijl het de helft van de tijd gewoon bagger is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ze doen het juist niet om kunstzinnig en apart te doen. Ze doen het als knipoog naar zwaar overgeproduceerde video's.
Ja, zij nemen zichzelf vooral heel erg serieusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:19 schreef AMDB het volgende:
DJVTLangste grap in de NL muziekgeschiedenis. Een grap die zichzelf te serieus neemt
Dat bleek wel uit Willie Wartaals uitspraken toen ze de Popprijs 2008 niet wonnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, zij nemen zichzelf vooral heel erg serieus![]()
Gast
Quote?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat bleek wel uit Willie Wartaals uitspraken toen ze de Popprijs 2008 niet wonnen.
Wat die gasten zeggen kun je altijd met een kilo'tje zout ofzo nemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat bleek wel uit Willie Wartaals uitspraken toen ze de Popprijs 2008 niet wonnen.
Weet niet meer precies waar het artikel staat, was op 3voor12 volgens mij, maar iig kwam het er op neer, De Dijk had gewonnen. En wIllie wartaal zei dat ze ook maar 29 jaar kutmuziek moesten gaan maken want hij vond het nergens op slaan. Daar valt dus wel redelijk van af te leiden dat ze zichzelf serieus nemen.quote:
Dat soort dingetjes zijn dan wel leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:28 schreef jna het volgende:
Die gasten zeggen in interview A dat ze bijvoorbeeld Pindakaas FUCKING SMERIG VINDEN
Interview B 3 minuten later is Pindakaas het beste product ooit
Interview C 3minuten later is Fur z'n vader en uitvinder van Pindakaas.
Zodra die gasten een camera/microfoon zien kun je ze niet meer serieus nemen. Zo zijn er nog steeds mensen die echt denken dat ze elkaar bij de eerste idols hebben ontmoet
Oh oké jullie hebben mij gemistquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:10 schreef AMDB het volgende:
Ik heb ManianMan eigenlijk al een tijdje niet meer gezien, iemand enige idee waar hij uithangt?
Jepquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
AMDB ik zie dat je usericon gelukt is
Ook mooiquote:
quote:
Die is leuk!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook mooi
When the day is through,
all I want to do,
is slow down... slow down.
When I call on you,
will you help me to
slow down... slow down?
Coolquote:
Vergeet Puala nietquote:
Check andere nummers van hun maar eens, heerlijke band, prachtige videoclips (misschien beetje vaag en pretentieus maar achquote:
Zal ik zeker gaan doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Check andere nummers van hun maar eens, heerlijke band, prachtige videoclips (misschien beetje vaag en pretentieus maar ach)
Zelfde geldt voor jouw postquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:22 schreef Puala het volgende:
Handig, in een helpdeksprogramma een telefoonnummer opzoeken wat je totaal niet kent en niet kan vinden.. om door te bellen dat er een storing met een printer is ofzo. Waar je totaal niets van snapt
Nee printer stuk, ik probeer mannetje te hosselen, maar kan het nummer uberhaubt niet vindenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
Dus, printer stuk, jij probeert mannetje te hosselen, nummer klopt niet??
Ah, los het zelf op. Knuppel, twee vrienden, afgelegen veldje, gangsta muziek en beuken maar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee printer stuk, ik probeer mannetje te hosselen, maar kan het nummer uberhaubt niet vinden
Briljante scenequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, los het zelf op. Knuppel, twee vrienden, afgelegen veldje, gangsta muziek en beuken maar.![]()
Office Space
Ik zit op stagequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, los het zelf op. Knuppel, twee vrienden, afgelegen veldje, gangsta muziek en beuken maar.![]()
Office Space
Dus??quote:
Mwah, hoeft niet. Ik wacht wel tot maandag. Waarschijnlijk kan ik ze toch al niet meer bereikenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus??
Dan heb je tenminste je mark gemaakt op die plek
quote:
Ja net nog wel. Nu ff weer mijn blog bij werken en daarna ga ik gewoon. Dan maar ff een keer korter gewerkt. Heb vast nog wel ff staan van vorige wekenquote:
Hier ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:weekend
goedenavond
Raar weer op de terugreis. zon en regen.
Op een gegeven moemnt had ik mijn zonnebril op tegen de felle en laagstaande zon en mijn ruitenwisser op standje 2 (lichtste stand qua constant heen en weer).quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier ookBleef mn ruitenwissers aan en uit doen
hoi en weer doei.quote:
Paulaquote:
Misschien morgen avond naar de bios, maar ik weet zegmaar helemaal nog niet of dat ik dat wel wil.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog plannen voor het weekend?
zondag Formule 1 kijken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien morgen avond naar de bios, maar ik weet zegmaar helemaal nog niet of dat ik dat wel wil.
En vooral slapen![]()
Jij?
Pot verwijt de ketelquote:
Volgens mij ben jij degene die al een paar dagen op één staat.quote:
Ik sta niet op #1quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die al een paar dagen op één staat.En ik kom niet eens in de top 100 voor.
Nee.. Heb liever een foto wat zuidelijker...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:09 schreef Puala het volgende:
http://puala.nl/wp-content/uploads/2009/10/erdaredfer.jpg
wat vinden jullie d'r van?
Wat wil je horen/lezen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:09 schreef Puala het volgende:
PBquote:
De baas betaalt mij om te werken, niet om te spammenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PB
Je moet wel je prioriteiten stellen.
Op mijn werk is FOK! zelfs geblokkeerd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De baas betaalt mij om te werken, niet om te spammen
Je mening en vertel dan ook gelijk wat je van deze foto vind http://puala.nl/wp-content/uploads/2009/10/dfaerdshnksererdf.jpgquote:
jaquote:
Dat zou helemaal kansloos zijn.quote:Ik voerde in elk geval de top 100 lijst niet aan
quote:
je hebt wel erg rooie wangetjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Je mening en vertel dan ook gelijk wat je van deze foto vind http://puala.nl/wp-content/uploads/2009/10/dfaerdshnksererdf.jpg
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Je mening en vertel dan ook gelijk wat je van deze foto vind http://puala.nl/wp-content/uploads/2009/10/dfaerdshnksererdf.jpg
heb ik altijdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je hebt wel erg rooie wangetjes.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op mijn werk is FOK! zelfs geblokkeerd.Dus ik moet het 's avonds wel goedmaken.
Daarnaast heb ik het veel te druk om op mijn werk te FOK!ken.
Daar krijg ik gewoon een boei van. Niet even rode wangetjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet je niet zoveel schamen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mooie ogen heb je, dat mag wel gezegd worden hoor!
Ik vind ze ook mooi. Alle 4quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:17 schreef Puala het volgende:
[..]
daar ben ik ook wel echt ontzettend trots op eigenlijk
Op deze foto zou ik je zo willen kussenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:09 schreef Puala het volgende:
Watquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Donder alsjeblieft op met die kutopmerkingen van je.
hihiquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Op deze foto zou ik je zo willen kussen
Jij moet gewoon een keer die woorden en shit voor je gaan houden. Ik heb je al tig keer verteld dat ik er niet van gediend ben en je blijft doorgaan. Het is misselijkmakend en ontzettend irritant.quote:
Dan toch nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een keer die woorden en shit voor je gaan houden. Ik heb je al tig keer verteld dat ik er niet van gediend ben en je blijft doorgaan. Het is misselijkmakend en ontzettend irritant.
uhm, dit zijn precies de dingen die je Bootje moet zeggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een keer die woorden en shit voor je gaan houden. Ik heb je al tig keer verteld dat ik er niet van gediend ben en je blijft doorgaan. Het is misselijkmakend en ontzettend irritant.
Verzin maar een onderwerpquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:37 schreef ManianMan het volgende:
Gaan we nog verder kletsen, want ik verveel me!
Ik kan niet kiezenquote:
Wat moest je allemaal doen vandaag dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezenhet zijn er zoveel
UHM vakantie, daar ben ik wel aan toe! Ik heb een zware dag gehad
15 terminals en 7 monitoren naar boven geracet met de kar. 15 terminals en 7 monitoren gelabeld. 15 terminals uitgerold (ge-imaged) Alles weer inpakken (in mindere dozen). Administratie werk (het registreren van de producten) PC's en printers afgevoerd naar een gebouw 500 meter verderop. Dat was het wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat moest je allemaal doen vandaag dan?
Nou dat is zat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
15 terminals en 7 monitoren naar boven geracet met de kar. 15 terminals en 7 monitoren gelabeld. 15 terminals uitgerold (ge-imaged) Alles weer inpakken (in mindere dozen). Administratie werk (het registreren van de producten) PC's en printers afgevoerd naar een gebouw 500 meter verderop. Dat was het wel zo'n beetje
Een printer opvangbak, wat moet ik mij daarbij voorstellenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou dat is zat.
Ik heb 1 printer opvangbak vervangen en 2 calls doorgestuurd naar een ander
Geen idee. Het is een soort langwerpige bak die ook door kan gaan voor cartridge die je in het apparaat moet schuiten en dan verdwijnt de foutmelding.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Een printer opvangbak, wat moet ik mij daarbij voorstellen
Op zijn tijd is ff stampuh niet verkeerdquote:
Komt daar dan het papier inquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee. Het is een soort langwerpige bak die ook door kan gaan voor cartridge die je in het apparaat moet schuiten en dan verdwijnt de foutmelding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |