Die is leuk!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook mooi
When the day is through,
all I want to do,
is slow down... slow down.
When I call on you,
will you help me to
slow down... slow down?
Coolquote:
Vergeet Puala nietquote:
Check andere nummers van hun maar eens, heerlijke band, prachtige videoclips (misschien beetje vaag en pretentieus maar achquote:
Zal ik zeker gaan doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Check andere nummers van hun maar eens, heerlijke band, prachtige videoclips (misschien beetje vaag en pretentieus maar ach)
Zelfde geldt voor jouw postquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:22 schreef Puala het volgende:
Handig, in een helpdeksprogramma een telefoonnummer opzoeken wat je totaal niet kent en niet kan vinden.. om door te bellen dat er een storing met een printer is ofzo. Waar je totaal niets van snapt
Nee printer stuk, ik probeer mannetje te hosselen, maar kan het nummer uberhaubt niet vindenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
Dus, printer stuk, jij probeert mannetje te hosselen, nummer klopt niet??
Ah, los het zelf op. Knuppel, twee vrienden, afgelegen veldje, gangsta muziek en beuken maar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee printer stuk, ik probeer mannetje te hosselen, maar kan het nummer uberhaubt niet vinden
Briljante scenequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, los het zelf op. Knuppel, twee vrienden, afgelegen veldje, gangsta muziek en beuken maar.![]()
Office Space
Ik zit op stagequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, los het zelf op. Knuppel, twee vrienden, afgelegen veldje, gangsta muziek en beuken maar.![]()
Office Space
Dus??quote:
Mwah, hoeft niet. Ik wacht wel tot maandag. Waarschijnlijk kan ik ze toch al niet meer bereikenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus??
Dan heb je tenminste je mark gemaakt op die plek
quote:
Ja net nog wel. Nu ff weer mijn blog bij werken en daarna ga ik gewoon. Dan maar ff een keer korter gewerkt. Heb vast nog wel ff staan van vorige wekenquote:
Hier ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:weekend
goedenavond
Raar weer op de terugreis. zon en regen.
Op een gegeven moemnt had ik mijn zonnebril op tegen de felle en laagstaande zon en mijn ruitenwisser op standje 2 (lichtste stand qua constant heen en weer).quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier ookBleef mn ruitenwissers aan en uit doen
hoi en weer doei.quote:
Paulaquote:
Misschien morgen avond naar de bios, maar ik weet zegmaar helemaal nog niet of dat ik dat wel wil.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog plannen voor het weekend?
zondag Formule 1 kijken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien morgen avond naar de bios, maar ik weet zegmaar helemaal nog niet of dat ik dat wel wil.
En vooral slapen![]()
Jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |