Ik al bijna 2 wekenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:04 schreef DjRex89 het volgende:
Ik had vannacht mn dubbele winterdekbed
Die ga ik er vannacht in doen. Toch wel lekker als je het raam open wil houden 's nachts.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:04 schreef DjRex89 het volgende:
Ik had vannacht mn dubbele winterdekbed
Raam open is koudquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die ga ik er vannacht in doen. Toch wel lekker als je het raam open wil houden 's nachts.
Ik vind het koud, maar doe het vaak wel. Eerst mijn kamer warm stoken als ik wakker ben en dan voor ik ga slapen raampje openquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:22 schreef jna het volgende:
[..]
Slaapt veel lekkerder
lijkt me ook gezonder, die frisse lucht.
Dan krijg ik het nooit meer warmquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:29 schreef AMDB het volgende:
Heerlijk om je koude kamer binnen te komen en lekker warm te worden onder de dekens
quote:Now, this is a story all about how
My life got flown all around
And I liked to take a minute
Just sit right there
I'll tell you how I flew in a ballon filled with hot air.
In... west Colorado born and raised
in the backyard is where I spent most of my days
soarin and swoopin all cool
and flyin a balloon instead of bein in school
when a couple of tethers
where up to no good
made me fly up out my neighborhood
Went on one little flight and my dad got scared
said "My sons in that basket up in the air"
So.. whistled for a chopper and when it came near
The side said 'Channel 9' and it had guys in there
If anything i could say that this situation was rare,
but i thought ' ah forget it, jump out, no care.'
I landed on the ground from about over 9000 or 8
and yelled to the news crew "yo homes, find me later"
I was finally there,
to sit in my basket and the king of hot air.
Je hebt toch lichaamstemperatuur gek. In combinatie met die deken komt alles goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan moet ik met kruiken ofzo gaan werken.
Daar zijn de mannen dan ook voor..quote:
Ik kan het zo koud hebben dat ik echt niet warm wordt. Dan kan ik me nog zo goed inrollen in een deken en proberen om mezelf warm te stoken..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:39 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt toch lichaamstemperatuur gek. In combinatie met die deken komt alles goed.
Iddquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar zijn de mannen dan ook voor..
Dan maar bootje's oplossingquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan het zo koud hebben dat ik echt niet warm wordt. Dan kan ik me nog zo goed inrollen in een deken en proberen om mezelf warm te stoken..
Hahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:44 schreef jna het volgende:
[..]
Dan maar bootje's oplossing
( dat ik dit nog ooit zou zeggen)
inrollen is juist niet goed he.. Er moest juist lucht tussen jou en de deken zitten. Die lucht warmt namelijk op en kan door de deken niet ontsnappen. Die wordt opgewarmt door jouw lichaamstemperatuur en daardoor wordt het daar warmquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan het zo koud hebben dat ik echt niet warm wordt. Dan kan ik me nog zo goed inrollen in een deken en proberen om mezelf warm te stoken..
ah.. jij vindt het wel lulligquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik ga dan gewoon vaak ff douchen of ik ritsel een lekker warme kruik. Om nou mijn ijspegels gelijk bij iemand neer te leggen is ook zo lullig
Voor i was finally there moet nog een zin met looked at my kingdomquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:44 schreef Psychonikeo het volgende:
oh.. nu ik m nalees is tie toch iets anders
Nou dan leg ik de deken rondom me (dan lig ik tenminste niet op dat koude bedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inrollen is juist niet goed he.. Er moest juist lucht tussen jou en de deken zitten. Die lucht warmt namelijk op en kan door de deken niet ontsnappen. Die wordt opgewarmt door jouw lichaamstemperatuur en daardoor wordt het daar warm
neequote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:55 schreef jna het volgende:
Welkom bij de show: natuurkunde met Nico.
Wat gaan we vandaag behandelen Nico?
-Hoe je vrouwen in bed lekker warm krijgt.
Oh kan dat wel op dit tijdstip Nico? Er kijken jonge kinderen.
-Tuurlijk Angela, we doen het namelijk met de krachten en wetten van de natuur.
Oh Nico, wat ben je ook een malle jongen, ik dacht even wat anders.
- hahaha
Hihihi
wiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:09 schreef jna het volgende:
Ik was/ ben meer van Vivienne van den Assem
Volledig mee eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:09 schreef jna het volgende:
Ik was/ ben meer van Vivienne van den Assem
Ik zag in een aftiteling van Avro avastars dat ze nu redactiewerk doet. Wat zondequote:
waren de vragen een beetje op jouw niveau?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zag in een aftiteling van Avro avastars dat ze nu redactiewerk doet. Wat zonde
Ik heb allemaal goed altijd. Alleen erger ik me groen en geel aan dat eindspelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waren de vragen een beetje op jouw niveau?
Nee, die mag je hebben van me. Geef mij maar iemand anders.. Victoria Koblenko ofzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:15 schreef jna het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Vivienne+van+den+assem
Ik heb het niet lang genoeg gezien om te weten wat het eindspel isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb allemaal goed altijd. Alleen erger ik me groen en geel aan dat eindspelnet alsof bewust zo langzaam alle obstakels willen raken
maargoed, daarna komt wel spangas
En dan Monique varkentje Smit wel gevenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, die mag je hebben van me. Geef mij maar iemand anders.. Victoria Koblenko ofzo
Ik zou de moeite ook niet nemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb het niet lang genoeg gezien om te weten wat het eindspel is
Fuck yeahquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:41 schreef jna het volgende:
[..]
En dan Monique varkentje Smit wel geven
Krabbel je dr wel eens?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fuck yeah
Ik doe d'r zonder moeite. Heb haar ook op m'n hyves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |