neequote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:55 schreef jna het volgende:
Welkom bij de show: natuurkunde met Nico.
Wat gaan we vandaag behandelen Nico?
-Hoe je vrouwen in bed lekker warm krijgt.
Oh kan dat wel op dit tijdstip Nico? Er kijken jonge kinderen.
-Tuurlijk Angela, we doen het namelijk met de krachten en wetten van de natuur.
Oh Nico, wat ben je ook een malle jongen, ik dacht even wat anders.
- hahaha
Hihihi
wiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:09 schreef jna het volgende:
Ik was/ ben meer van Vivienne van den Assem
Volledig mee eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:09 schreef jna het volgende:
Ik was/ ben meer van Vivienne van den Assem
Ik zag in een aftiteling van Avro avastars dat ze nu redactiewerk doet. Wat zondequote:
waren de vragen een beetje op jouw niveau?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zag in een aftiteling van Avro avastars dat ze nu redactiewerk doet. Wat zonde
Ik heb allemaal goed altijd. Alleen erger ik me groen en geel aan dat eindspelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waren de vragen een beetje op jouw niveau?
Nee, die mag je hebben van me. Geef mij maar iemand anders.. Victoria Koblenko ofzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:15 schreef jna het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Vivienne+van+den+assem
Ik heb het niet lang genoeg gezien om te weten wat het eindspel isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb allemaal goed altijd. Alleen erger ik me groen en geel aan dat eindspelnet alsof bewust zo langzaam alle obstakels willen raken
maargoed, daarna komt wel spangas
En dan Monique varkentje Smit wel gevenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, die mag je hebben van me. Geef mij maar iemand anders.. Victoria Koblenko ofzo
Ik zou de moeite ook niet nemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb het niet lang genoeg gezien om te weten wat het eindspel is
Fuck yeahquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:41 schreef jna het volgende:
[..]
En dan Monique varkentje Smit wel geven
Krabbel je dr wel eens?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fuck yeah
Ik doe d'r zonder moeite. Heb haar ook op m'n hyves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |