Daar krijg ik gewoon een boei van. Niet even rode wangetjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet je niet zoveel schamen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mooie ogen heb je, dat mag wel gezegd worden hoor!
Ik vind ze ook mooi. Alle 4quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:17 schreef Puala het volgende:
[..]
daar ben ik ook wel echt ontzettend trots op eigenlijk
Op deze foto zou ik je zo willen kussenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:09 schreef Puala het volgende:
http://puala.nl/wp-content/uploads/2009/10/erdaredfer.jpg
wat vinden jullie d'r van?
Watquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Donder alsjeblieft op met die kutopmerkingen van je.
hihiquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Op deze foto zou ik je zo willen kussen
Jij moet gewoon een keer die woorden en shit voor je gaan houden. Ik heb je al tig keer verteld dat ik er niet van gediend ben en je blijft doorgaan. Het is misselijkmakend en ontzettend irritant.quote:
Dan toch nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een keer die woorden en shit voor je gaan houden. Ik heb je al tig keer verteld dat ik er niet van gediend ben en je blijft doorgaan. Het is misselijkmakend en ontzettend irritant.
uhm, dit zijn precies de dingen die je Bootje moet zeggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een keer die woorden en shit voor je gaan houden. Ik heb je al tig keer verteld dat ik er niet van gediend ben en je blijft doorgaan. Het is misselijkmakend en ontzettend irritant.
Verzin maar een onderwerpquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:37 schreef ManianMan het volgende:
Gaan we nog verder kletsen, want ik verveel me!
Ik kan niet kiezenquote:
Wat moest je allemaal doen vandaag dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezenhet zijn er zoveel
UHM vakantie, daar ben ik wel aan toe! Ik heb een zware dag gehad
15 terminals en 7 monitoren naar boven geracet met de kar. 15 terminals en 7 monitoren gelabeld. 15 terminals uitgerold (ge-imaged) Alles weer inpakken (in mindere dozen). Administratie werk (het registreren van de producten) PC's en printers afgevoerd naar een gebouw 500 meter verderop. Dat was het wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat moest je allemaal doen vandaag dan?
Nou dat is zat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
15 terminals en 7 monitoren naar boven geracet met de kar. 15 terminals en 7 monitoren gelabeld. 15 terminals uitgerold (ge-imaged) Alles weer inpakken (in mindere dozen). Administratie werk (het registreren van de producten) PC's en printers afgevoerd naar een gebouw 500 meter verderop. Dat was het wel zo'n beetje
Een printer opvangbak, wat moet ik mij daarbij voorstellenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou dat is zat.
Ik heb 1 printer opvangbak vervangen en 2 calls doorgestuurd naar een ander
Geen idee. Het is een soort langwerpige bak die ook door kan gaan voor cartridge die je in het apparaat moet schuiten en dan verdwijnt de foutmelding.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Een printer opvangbak, wat moet ik mij daarbij voorstellen
Op zijn tijd is ff stampuh niet verkeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |