Weer concert?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:51 schreef The_Dean het volgende:
Jep
Was gaaf
Ga straks die kant weer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.m'n moeder wil een nieuwe föhn voor dr verjaardag. Zal ik zo'n ding kopen?
Jawel, je keek.
Green Dayquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:00 schreef jna het volgende:Ik zeg doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.m'n moeder wil een nieuwe föhn voor dr verjaardag. Zal ik zo'n ding kopen?
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Moet je in een ruimte met veel ramen afspreken. Kunnen ze allemaal naar buiten kijkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:29 schreef Puala het volgende:
Ik wilde 1 afspraak met 7 mensen tegelijk over 2 weken, maar dat gaat gewoon niet. Stelletje achterlijke ambtenaren
Ruimtes zonder ramen zijn hier niet eens volgens mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:30 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je in een ruimte met veel ramen afspreken. Kunnen ze allemaal naar buiten kijken
Kan gebeuren toch?quote:
het record is 6 nu toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:56 schreef AMDB het volgende:
Oh ga je gang, zal niet de 1e keer zijn dat je hier in je eentje 20 posts achter elkaar hebt!
ROFL! QFTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:56 schreef AMDB het volgende:
Oh ga je gang, zal niet de 1e keer zijn dat je hier in je eentje 20 posts achter elkaar hebt!
Het record is 6 hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:56 schreef AMDB het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:45 schreef jna het volgende:
LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIAAAAAAAAAAAAAA
Is ze al zó oud?quote:Geboortedatum 00-00-0000
Mensen die hun geboortedatum niet in hun profiel zetten zijn flauwquote:
* Puala is ook flauwquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mensen die hun geboortedatum niet in hun profiel zetten zijn flauw
Je bent nu een oude taart?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:56 schreef Californium het volgende:
Dank jullieBen al heeeeel oud geworden idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Gefeliciteerd..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |