quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:56 schreef Tegan het volgende:
tvp
Daar komen we ook allemaal, maar we missen elkaar steedsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:04 schreef aardappel het volgende:
Jullie steeds met jullie meets... ga gewoon een keer naar dezelfde kroeg op de donderdagavond! Van mij part naar die 30+ kroeg waar jullie het steeds over hebben ^^
Wil je bij de sport redactiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens: fixen: ik fix, jij/hij fixt jij/hij fixte gefixt
Allemaal een fok!shirt aandoenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Daar komen we ook allemaal, maar we missen elkaar steeds
30+ kroeg? Enige kroeg waar iedereen het hier over heeft is de Boekanier, en ik begrijp dat daar juist erg jong spul komt (om VoreG in zijn kont te knijpen).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:04 schreef aardappel het volgende:
Jullie steeds met jullie meets... ga gewoon een keer naar dezelfde kroeg op de donderdagavond! Van mij part naar die 30+ kroeg waar jullie het steeds over hebben ^^
De grote foksjoelkookmeet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef existenz het volgende:
Maar pierett wanneer gaan we sjoelen? Ik heb weer tijd. Ook om voor auto te koken trouwens
"neem je eigen hamburgers mee"quote:
Volgens mij is het woord 'de' fout. Als je daar 'the' van maakt klopt het wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kijk maar uit of ik vraag een topic change aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:45 schreef Crazy-M het volgende:
Gek maakt de meet.
Maar dat is dan dus existenz ?
pffft, hahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Kijk maar uit of ik vraag een topic change aan
30+ kroeg? Jij bent dan zeker een liefhebber van de Clochard en Miller?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:04 schreef aardappel het volgende:
Als jij een sjoeltafel regelt dan heb ik altijd tijd! Tijd en plaats zijn irrelevant!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef existenz het volgende:
Maar pierett wanneer gaan we sjoelen? Ik heb weer tijd. Ook om voor auto te koken trouwens
Hebben die oudjes geen sjoeltafel meer?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als jij een sjoeltafel regelt dan heb ik altijd tijd! Tijd en plaats zijn irrelevant!
heel simpel. Les sjoelen in bejaardenhuis:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:40 schreef existenz het volgende:
[..]
Hebben die oudjes geen sjoeltafel meer?
* existenz mompelt iets over jonge meisjesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
30+ kroeg? Jij bent dan zeker een liefhebber van de Clochard en Miller?
* Crazy-M mompelt iets met hoe dichter bij de nulquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:47 schreef existenz het volgende:
[..]
* existenz mompelt iets over jonge meisjes
Wow! Goed dat ik vandaag terug naar Nederland ga!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef existenz het volgende:
Dat heb ik 1x gezien, en is idd wel grappigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heel simpel. Les sjoelen in bejaardenhuis:
1. Pak een lange tafel
2. Snijd een aantal komkommers in plakjes
3. Smeer deze in met yoghurt
4. Zet aan het einde (korte kant) 5 bejaarde met hun mond open.
5. Nummer van buiten naar binnen. begin met 1 tot 3 en tel dan weer af. (1. 2. 3. 2. 1.)
6. Ga nu zelf aan de andere kant van de tafel staan en schuif de komkommer schijfjes over de tafel naar 1 van de bejaarden.
Succes alom
ik ook 1x gezien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x gezien, en is idd wel grappig![]()
Alleen deze jongen speelt niet mee, yoghurt is niet echt favoiet hier
Yoghurt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heel simpel. Les sjoelen in bejaardenhuis:
1. Pak een lange tafel
2. Snijd een aantal komkommers in plakjes
3. Smeer deze in met yoghurt
4. Zet aan het einde (korte kant) 5 bejaarde met hun mond open.
5. Nummer van buiten naar binnen. begin met 1 tot 3 en tel dan weer af. (1. 2. 3. 2. 1.)
6. Ga nu zelf aan de andere kant van de tafel staan en schuif de komkommer schijfjes over de tafel naar 1 van de bejaarden.
Succes alom
mwa lijkt me niet echt succesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Yoghurt?
Olie!!! (of azijn, leuke bekken levert dat op aan het andere eind van de tafel)
ach als je onder elkaar bent moet het toch kunnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben slecht in sjoelen, mn mobiel kent dat woord niet. oh we hebben gister zoon lol gehad, we hebben onze mannelijke huisgenoot n spice girls dansje geleerd en gefilmd hehehe. vond t wel prachtig dat ie gewoon mee deed. mannen die niet bang zijn mn om zichzelf voor lul te zetten <3
* SwiffMeister 's klasgenoten mompelen iets van "Ouder dan elf, beslist zelf" ofzoietsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M mompelt iets met hoe dichter bij de nul
lolquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:48 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
* SwiffMeister 's klasgenoten mompelen iets van "Ouder dan elf, beslist zelf" ofzoiets
Haii, me tooquote:
Ik niet, ik ben teringgoed in sjoelen. Ik heb niet voor niks de bejaarden al verslagen! Goed, van de 3 vielen er 2 uit omdat ze het niet meer aankonden en de ander zat in een rolstoel, maar he, winst is winst!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben slecht in sjoelen, mn mobiel kent dat woord niet. oh we hebben gister zoon lol gehad, we hebben onze mannelijke huisgenoot n spice girls dansje geleerd en gefilmd hehehe. vond t wel prachtig dat ie gewoon mee deed. mannen die niet bang zijn mn om zichzelf voor lul te zetten <3
Haha. Ik vind het hier in NL nog warmquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haii, me toobij paps en mams that is. Wat een baggerweer, harde wind enzo.. blij dat ik binnen zit *draait verwarming omhoog*.
Serieus?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Oke ik kom er zojuist achter dat ik maar één week kerstvakantie heb, die midden tussen mijn tentamens invalt. Mijn 2 weken kerstvakantie WAT DOE JE?!
22,23dec: tentamensquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb er, volgens mij, gewoon twee...
Juk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
22,23dec: tentamens
Daarna kerst
28dec-4jan officieel kerstvakantie
5 jan: tentamen
11 jan: tentamen.
Zolang ze niet uitvielen omdat het te lang duurde dat ze dood bleven....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben teringgoed in sjoelen. Ik heb niet voor niks de bejaarden al verslagen! Goed, van de 3 vielen er 2 uit omdat ze het niet meer aankonden en de ander zat in een rolstoel, maar he, winst is winst!
ik zal wel weer uitloggen onder je naamnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:19 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben een week niet geweest en mijn post-aantal-per-dag is niet geslonken
Hehequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zal wel weer uitloggen onder je naamn
vanaf vandaag is windows7 via surfspot te bestellen... wordt wel pas na 21 okt opgestuurd...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef VoreG het volgende:
Ja kut, ik heb mijn huidige laptop dus net te vroeg besteld, waardoor ik niet in aanmerking kom voor de gratis update naar windows 7....
Speak for yourself!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Bovendien; 30+ gaat niet stappen op donderdagavond, dat kunnen ze niet aan
wat kost ie bij Surfspot?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:31 schreef Guard het volgende:
[..]
vanaf vandaag is windows7 via surfspot te bestellen... wordt wel pas na 21 okt opgestuurd...
zit er ook een beetje op te wachten, ga eerst even een 64 bits (van het werk) testen, als dat een beetje draait bestel ik een 64 bit versie anders de 32 bit....
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) (SL) NLquote:
met een 64 bits OS kun je meer geheugen aanspreken, met een 32 bits max 3,4 Gb oid...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
Wat is het verschil tussen 64 en 32bit?
Hmmm, dan toch maar eens een studente aan gaan sprekenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) (SL) NL
¤69.75
is overigens wel afhankelijk van aan welke instelling je gelieerd bent, en of je student of medewerker bent...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
¤69.75
Aha oke...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef Guard het volgende:
[..]
met een 64 bits OS kun je meer geheugen aanspreken, met een 32 bits max 3,4 Gb oid...
nadeel is weer dat sommige software niet echt om kan gaan met 64 bit OS, en dus niet lekker werkt. hopelijk kan de Windows XP mode in Windows 7 dat ondervangen...
Ik betaal dat wel als studente bij de UvTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:47 schreef Guard het volgende:
[..]
is overigens wel afhankelijk van aan welke instelling je gelieerd bent, en of je student of medewerker bent...
Ik betaal dat als medewerker bij lange na niet bij surfspot...
Succesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hmmm, dan toch maar eens een studente aan gaan spreken!
Of jou danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:47 schreef Guard het volgende:
[..]
is overigens wel afhankelijk van aan welke instelling je gelieerd bent, en of je student of medewerker bent...
Ik betaal dat als medewerker bij lange na niet bij surfspot...
ja ik had al eerder gemerkt dat er best een fors prijsverschil is tussen de studenten en medewerkers prijzen op de UvTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik betaal dat wel als studente bij de UvT
Hoeveel scheelt het dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:49 schreef Guard het volgende:
[..]
ja ik had al eerder gemerkt dat er best een fors prijsverschil is tussen de studenten en medewerkers prijzen op de UvT
Ik moet het zelf hebben en de pest is dat je het maar een keer mag bestellen bij surfspot...quote:
Maar jij bent dan dus goedkoper?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:49 schreef Guard het volgende:
[..]
ja ik had al eerder gemerkt dat er best een fors prijsverschil is tussen de studenten en medewerkers prijzen op de UvT
Neen ik heb geen handel in softwarequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar jij bent dan dus goedkoper?
tja mag het maar een keer bestellen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
je hoeft ook geen winst te maken op mij hoor
Serieus?quote:
Crappers... Daarom dus even iemand vinden die hem zelf niet hoeft te hebben en sociaal isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:57 schreef Guard het volgende:
[..]
tja mag het maar een keer bestellen...
Dat is inderdaad een groot verschil.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:15 schreef VoreG het volgende:
Er is een verschil tussen uit je dak gaan waarbij het je niet kan schelen hoe het er uit ziet voor andere mensen en een vent die uit z'n dak gaat met de Spice Girls om zogenaamd enige indruk te maken op vriendinnen.
zoals guard zegt voornamelijk het aantal werkgeheugen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
Wat is het verschil tussen 64 en 32bit?
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:01 schreef existenz het volgende:
Wat een IT expertrs allemaal. Het is weekend hoor
Ben je ziek?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:03 schreef existenz het volgende:
Ik heb geen enkele zin om vanavond op stap te gaan. Beetje jammer
Ik ben juist wel van plan om te gaan, ben er echt aan toe...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:03 schreef existenz het volgende:
Ik heb geen enkele zin om vanavond op stap te gaan. Beetje jammer
En anders kan je existenz nog overhalenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben juist wel van plan om te gaan, ben er echt aan toe...
even wat sms-jes versturen zo om te zien wie er nog meer gaat...
Uhm, MSOffice 2007 NL?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:58 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, ik heb nu Word in Engels, maar ik wil Nederlands...
Wat moet ik dan kopen?
och ik vind wel iemand.... en ik zou niet durven om existenz uit zijn slaap te houdenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En anders kan je existenz nog overhalen`
Hehequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:27 schreef Guard het volgende:
[..]
och ik vind wel iemand.... en ik zou niet durven om existenz uit zijn slaap te houden
Dus word je weer door MS verplicht om je hele systeem te updatenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zoals guard zegt voornamelijk het aantal werkgeheugen.
ter vergelijking:
32 bit kan maar maximaal 3.25 GB Werkgeheugen aan
64 bit kan maximaal rond de 8 GB aan.
ook gaat binnen nu en denk paar jaar heel de 32 bit eruit. Ook microsoft maakt steeds meer gebruik van 64bit programmas
Heul goedquote:
Oeee lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heul goedLekker vrij drinken, elke avond tot 2u snachts op terras buiten hangen. Beetje raften, beetje op een boot alle baaitjes in de buurt afgaan.. Lekker verbranden
En de jouwe?
* hetzusjevan overweegtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
¤69.75
Weggeweest? Of alleen rond huis/ dorp?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeee lekker
Ja, gezellig! Lekker niksen, beetje de dorpjes in de buurt bekijken
Ik heb er nog niet zo over nagedacht, haha.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
* hetzusjevan overweegt
Hoe werkt zo'n upgrade? Ben ik dan al m'n bestanden, programma's etc. kwijt als ik die upgrade installeer? Want daar ben ik dan weer te lui voor ben ik bang.
Met de auto weggeweest inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Weggeweest? Of alleen rond huis/ dorp?
Dus niet Heerle, maar waar dan wel? Buitenland?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet zo over nagedacht, haha.
[..]
Met de auto weggeweest inderdaadWe zaten bovenop een berg, haha.
Leiwen, Duitslandquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus niet Heerle, maar waar dan wel? Buitenland?
Sorryquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het duurde 4 posts, maar uiteindelijk heb ik het er toch uitgekregen
Microsoft verplicht je tot niets...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus word je weer door MS verplicht om je hele systeem te updaten
Upgrade slaat in dit geval op het feit dat je al een windows OS hebt, XP of Vista. En dat betekent dat je al een licentie hebt, en je dus deze "upgrade licentie" mag hebben. Een fonkelnieuwe licentie zonder onderliggende eerdere Windows licentie is wel wat duurder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
* hetzusjevan overweegt
Hoe werkt zo'n upgrade? Ben ik dan al m'n bestanden, programma's etc. kwijt als ik die upgrade installeer? Want daar ben ik dan weer te lui voor ben ik bang.
Ik heb vista, dus dan kan ik die upgrade toch gewoon doen? Die 18 updates van gister ofzo, daar zat een update bij om vista klaar te stomen voor windows 7 las ik in dat bericht dat tommy voor me had opgezocht (dacht ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Upgrade slaat in dit geval op het feit dat je al een windows OS hebt, XP of Vista. En dat betekent dat je al een licentie hebt, en je dus deze "upgrade licentie" mag hebben. Een fonkelnieuwe licentie zonder onderliggende eerdere Windows licentie is wel wat duurder.
De upgrade heeft dan ook niets met de installatie te maken (het is een complete nieuwe install), en idd alle progjes die je erbij geinstalleerd hebt moeten weer opnieuw erop...
en nu houd ik op de ICT-er uit te hangen, het is WEEKEND
Die kerel die me geholpen heeft zei toendertijd dat het aan vista lagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:33 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij was dat VPN geen gedoe eigenlijk
En dat kloptquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die kerel die me geholpen heeft zei toendertijd dat het aan vista lag.
Klopt, maar ik vraag mij af of het de moeite waard is om dat bedrag neer te tellen. Heeft het zoveel voordelen tov Vista?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:31 schreef Guard het volgende:
[..]
vanaf vandaag is windows7 via surfspot te bestellen... wordt wel pas na 21 okt opgestuurd...
zit er ook een beetje op te wachten, ga eerst even een 64 bits (van het werk) testen, als dat een beetje draait bestel ik een 64 bit versie anders de 32 bit....
voornamelijk server software is er al dat alleen op 64bit kanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus word je weer door MS verplicht om je hele systeem te updaten
7 is inderdaad stukken beterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb vista, dus dan kan ik die upgrade toch gewoon doen? Die 18 updates van gister ofzo, daar zat een update bij om vista klaar te stomen voor windows 7 las ik in dat bericht dat tommy voor me had opgezocht (dacht ik).
Maar mwuuuuh ik heb geen zin om alles opnieuw te installen.. mijn vpn client installeren was een regelrechte ramp, heb ik door iemand laten doen in M. Toen die printers erop zodat ik vanaf m'n laptop kan printen, pfft. Maar misschien toch maar doen in de (korte) kerstvakantie, ik hoor er veel positiefs over (sneller dan vista, hallejuja).
Oh hij bewaart wel gewoon de bestanden op mijn C en D schijf wil je zeggen? Moet alleen alle programma's opnieuw installeren?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voornamelijk server software is er al dat alleen op 64bit kan
Zusje, bij een upgrade raak je niet de bestanden kwijt
Ligt eraan, als je tevreden bent met je huidige XP of Vista dan is het het geld zo goed als zeker niet waard.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vraag mij af of het de moeite waard is om dat bedrag neer te tellen. Heeft het zoveel voordelen tov Vista?
Ik vind 70 euro nog best veel geld (), ook het is het aanzienlijk goedkoper dan voor burgers
.
Moet er iemand mee gaan!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:41 schreef Guard het volgende:
[..]
En dus ga je dadelijk toch de stad in...
Tja gewoon doen als ik, berg mensen sms-en of ze zin hebben in een biertje, altijd wel iemand die bingo roeptquote:
idd, maar voor alle veiligheid adviseer ik altijd om bestanden die je echt nog nodig hebt op de D schijf te zetten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh hij bewaart wel gewoon de bestanden op mijn C en D schijf wil je zeggen? Moet alleen alle programma's opnieuw installeren?
Daar kan ik me ook best aan ergeren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nog iemand voor de altijd gezellige, grotendeels Brabantse, sportcrewquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook best aan ergeren.
Vista is oke, maar als het beter kan is het goed!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je tevreden bent met je huidige XP of Vista dan is het het geld zo goed als zeker niet waard.
Erger je je echter mateloos aan de traagheid van je huidige systeem, dan is het zeker het overwegen waard.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Nog iemand voor de altijd gezellige, grotendeels Brabantse, sportcrew
winxp en 7 zijn beter dan vistaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vista is oke, maar als het beter kan is het goed!
Lafaard!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:31 schreef existenz het volgende:
Ik sla vanavond over om morgen er weer goed tegen aan te gaan
idd dat kloptquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:42 schreef existenz het volgende:
Ja, maar echt niemand gaat en in mijn eentje is saai
kan je doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef existenz het volgende:
Wel meer kans op vrouwen dan, maar in je een bier aan de bar drinken is ook saai. Ik zou natuurlijk ook vorrie kunnen stalken, maar ja
sorryquote:
had je eerder naar bed moeten gaanquote:
Ok, het scheen gisteren gezellig te zijn geweest. Logisch: ik was er nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:27 schreef VoreG het volgende:
Borreltjes zijn goed!
Het nieuwe borrelbord hangt er!
Hele leuke avond gisteren inderdaad. Sowieso is het de laatste tijd erg goed!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Ok, het scheen gisteren gezellig te zijn geweest. Logisch: ik was er niet
Baco light? dude... hoe dronken was je?!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
Gisteren was het een avondje wat weer kansloos uit de hand liep... Eerst vrijdagmiddag borrel met paar biertjes, toen etentje met vooraf een paar glazen cava, daarna flesjes wijn bij eten, daarna likeurtje en toen toch maar de stad in, Polly weer aan de baco light...
Niet eens zo dronken, maar vind baco light iets minder zoet dan gewoon baco... kwestie van smaak ;-)!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:41 schreef aardappel het volgende:
[..]
Baco light? dude... hoe dronken was je?!![]()
baco zoet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Niet eens zo dronken, maar vind baco light iets minder zoet dan gewoon baco... kwestie van smaak ;-)!
Met gewone cola vind ik dat wel. Niet zo zoet als een malibu cola... Maar ik vind het met light gewoon lekkerderquote:
Klopt, maar als je een hele avond gin-bl drinkt dan heb je toch echt wel een zure maag!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:20 schreef Stuurloos het volgende:
TVP, na een paar dagen afwezigheid.. druk gehad (vriendin etc.), maandag de hele dag weer present, want morgen moet er weer gewerkt worden.
Tip voor mixdrankje: Gin-bitter lemon
Cocktailtip: Long Island Ice Tea![]()
![]()
of geen smaak!quote:
En wat moet je dan wel drinken?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:54 schreef aardappel het volgende:
[..]
of geen smaak!
sowieso.. baco..echt een pauperrrrrrrrrrrrrrdrankje
Kut doe dat altijd andersom...quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Iets fatsoenlijks, een Rum-Fristi, een Whisky-Chocomel ofzo!
quote:
Brrrquote:Op zondag 18 oktober 2009 09:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Iets fatsoenlijks, een Rum-Fristi, een Whisky-Chocomel ofzo!
Jullie hebben alleen maar een leuke avond als ik weer dronken naar buiten loopquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:20 schreef VoreG het volgende:
gewetenloos? Wij willen ook een leuke avond!
heuj, je stond niet aan mijn bar ofwel?quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jullie hebben alleen maar een leuke avond als ik weer dronken naar buiten loopAllemaal jouw schuld!
Nee, kloptquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
heuj, je stond niet aan mijn bar ofwel?
Nou, nou, totale gebrek aan zelfbeheersing... volgens mij selecteren ze bij de Boekanier het personeel op hun persuasieve kwaliteiten. Ik word altijd overgehaald om meer uit te geven dan ik eigenlijk wilquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
wil je dan je totale gebrek aan zelfbeheersing niet op mij afschuiven!
Nee helemaal niet. Je onderbewuste vindt dat je nog iets meer moet drinken, daar kunnen wij totaal niks aan doen. Wij staan er juist om jou die service aan te bieden, stel je voor dat dat niet mogelijk was geweest!quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou, nou, totale gebrek aan zelfbeheersing... volgens mij selecteren ze bij de Boekanier het personeel op hun persuasieve kwaliteiten. Ik word altijd overgehaald om meer uit te geven dan ik eigenlijk wilik ben zwak
VoreG lacht mij uit
Mijn onderbewuste weet op dat moment vaak niet eens meer wat er uberhaupt gebeurtquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Je onderbewuste vindt dat je nog iets meer moet drinken, daar kunnen wij totaal niks aan doen. Wij staan er juist om jou die service aan te bieden, stel je voor dat dat niet mogelijk was geweest!
Weet je wat pas bezwaarlijk is, dat wij ons helemaal uit de naad werken, maar fooi geven ho maar! Vrek! Wij moeten ons zielig vinden, niet jij!quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn onderbewuste weet op dat moment vaak niet eens meer wat er uberhaupt gebeurtEn jullie maar misbruik maken van mij en mijn fortuinlijke bankrekening, welke elke maand voor de helft geplunderd wordt door de Boekanier
Ik val ineens in een zeer groot emotioneel gat
Aaaaah niet waar, ik geef altijd fooi! Maar gewoon niet aan jou, omdat jij altijd zo smerig lacht als je iemand een vies shotje voorzetquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet je wat pas bezwaarlijk is, dat wij ons helemaal uit de naad werken, maar fooi geven ho maar! Vrek! Wij moeten ons zielig vinden, niet jij!
Whehehequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aaaaah niet waar, ik geef altijd fooi! Maar gewoon niet aan jou, omdat jij altijd zo smerig lacht als je iemand een vies shotje voorzet
Best lekker! Denk ik.. Ik heb er dinsdag en donderdag nog twee, maar dat gaat denk ik wel goed komen, die van dinsdag iig.quote:Maar goed, nu is het wel even leuk geweest! Hoe gaat het met de tentamens VoreG?
Goed bezig, nog ff hard beuken dus...quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Whehehe
[..]
Best lekker! Denk ik.. Ik heb er dinsdag en donderdag nog twee, maar dat gaat denk ik wel goed komen, die van dinsdag iig.
Nee, want ik heb dezelfde beheersing als jij. Dan eindig ik om 2 uur vanavond straalbezopen buiten de Boekanier en dat terwijl ik moet studeren. Niet erg handig..quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed bezig, nog ff hard beuken dus...
Moet jij overigens niet bij de Bockbiermiddag zijn?
True, true.... ooit worden ook wij volwassen VoreGquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, want ik heb dezelfde beheersing als jij. Dan eindig ik om 2 uur vanavond straalbezopen buiten de Boekanier en dat terwijl ik moet studeren. Niet erg handig..
Ik betwijfel het...quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
True, true.... ooit worden ook wij volwassen VoreG![]()
Hehe, neem gewoon de bejaarden mee op een uitstapje. Kunnen ze best gebruiken.quote:Ik zit helaas op mn werk, anders was ik wel gegaan trouwens
Het zou wel leuk geweest zijn, bockbier drinken met een aantal van die oudjes... serieus, sommige van die lui zijn echt konings als ze gedronken hebbenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik betwijfel het...
[..]
Hehe, neem gewoon de bejaarden mee op een uitstapje. Kunnen ze best gebruiken.
bockbiermiddag klonk wel erg aanlokkelijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het zou wel leuk geweest zijn, bockbier drinken met een aantal van die oudjes... serieus, sommige van die lui zijn echt konings als ze gedronken hebbenAlleen moet je wel een compleet taxi-konvooi inzetten om alles weer thuis te krijgen...
Ik heb de afgelopen 3 jaar er aan meegedaan, echt ontzettend leuk. DIt jaar is het zelfs een bockbier-kroegentoch geworden in de stadhuisstraat!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:35 schreef existenz het volgende:
[..]
bockbiermiddag klonk wel erg aanlokkelijk
Smaken verschillen...quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef Stuurloos het volgende:
Bah, had gister ook een bockbiertje na t werk (Gulpener), maar vind het echt niet te drinken, smerige bocht.
Waarom is dat gisteren niet omgeroepenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:55 schreef VoreG het volgende:
Met snert en worst!
Blegh ik had eigenlijk gewoon moeten gaan...
De beginselen van de democratische rechtsstaat etc zijn niet echt boeiend.
Omdat je zou denken dat dat allemaal duidelijk is als er al een paar weken posters hangen waar het op staat..quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Waarom is dat gisteren niet omgeroepen
Ik lees geen posters als ik in de stad sta. Veels te druk met andere dingenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat je zou denken dat dat allemaal duidelijk is als er al een paar weken posters hangen waar het op staat..
Bier en tieten dusquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:06 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik lees geen posters als ik in de stad sta. Veels te druk met andere dingen
Nint gaf zo'n brul bij dat tankslangincident dat ik dacht dat er iets in de fik stond op de pc-kamerquote:
hehe lolquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nint gaf zo'n brul bij dat tankslangincident dat ik dacht dat er iets in de fik stond op de pc-kamer
Bij HC Waalwijk... Daarna naar RKC geweest... Was ook een domperquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:38 schreef Stuurloos het volgende:
Lekker verrot hoor.. waar speel je? Ik heb ook 12 jaar gehockeyd.
Ken were di ook welquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:48 schreef Stuurloos het volgende:
Ahh oke Waalwijk, ik heb bij THJC Were Di gespeeld. Heb nog niets van het voetbal gezien maar 0-1 tegen Heracles is wel een beetje jammer ja
Preciesquote:
LOL WereDi, goeie discofeestjes op zondagquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:48 schreef Stuurloos het volgende:
Ahh oke Waalwijk, ik heb bij THJC Were Di gespeeld. Heb nog niets van het voetbal gezien maar 0-1 tegen Heracles is wel een beetje jammer ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
quote:
hmm nee niet echtquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Uhu, verkouden, keelpijn, oren dicht, misselijk, je kent het wel. Irritant vooral.
Je bent jong genoeg, doe dat hele vak gewoon volgend jaar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet leren voor een tiefmoeilijke midterm morgen maar a) voel me niet lekker b) geen zin c) het is zo kutmoeilijk dat ik er hopeloos van wordt.
Oh en d) ik krijg op zulke momenten altijd zin om lame spelletjes van reflexive te gaan doen.
moet je quickquote uitzettenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:06 schreef hetzusjevan het volgende:
door die stomme quickquote optie druk ik telkens op quoten ipv edit.
same here.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:09 schreef VoreG het volgende:
Ik zou ook moeten studeren voor m'n tentamens van dinsdag en donderdag...
Eigenlijk is dat hele studeren niks ovor mij.
Ik donderdag ook tentamenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:09 schreef VoreG het volgende:
Ik zou ook moeten studeren voor m'n tentamens van dinsdag en donderdag...
Eigenlijk is dat hele studeren niks ovor mij.
Ja ach, dan ben je er weer vanaf he... begin november kroegentocht, dat zijn dingen om naar uit te kijkenquote:
psst, 31 oktober 1ste carnavalsfeestquote:
Wanneer is het uberhaupt carnaval?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:33 schreef Stuurloos het volgende:
De meningen zijn verdeeld.. ik ben met carnaval jarig dit jaar.. dus das goed zuur (met de optocht nog wel)
ok dat kloptquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:59 schreef Stuurloos het volgende:
Ok, maar vrijdag toch altijd al kroegentocht? Ik zie dat altijd al wel als het begin van carnaval.
Dan mag jij "in mijn plek" carnaval vierenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:33 schreef VoreG het volgende:
Ik als rasechte Randstadter zit echt te wachten op Carnaval... ik verloochen mijn afkomst.
jij gaat ook meequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan mag jij "in mijn plek" carnaval vieren
jahquote:
U heeft muzieksmaak! Buiten de Spice Girls om uiteraard.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens mij werk ik 12-13-14 en 15 februari
Weet ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
U heeft muzieksmaak! Buiten de Spice Girls om uiteraard.
Hoofdstuk van Nederlands voor beginners? ^^quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:29 schreef Crazy-M het volgende:
zo, weer een hoofdstuk in mn hoofd geprobeert te krijgen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:44 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hoofdstuk van Nederlands voor beginners? ^^
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:44 schreef aardappel het volgende:
[..]
*proest*quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:44 schreef aardappel het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:44 schreef aardappel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
Kut, type fout haha
ben er vandaag dan ook niet met mn hoofd bij hahaha
gelukkigquote:
Maar dan moet je wel even een dansje doen of een liedje zingen!quote:
En onthoud dat eh! je sigquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel even een dansje doen of een liedje zingen!
Aan de paalquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel even een dansje doen of een liedje zingen!
ik kom niet op de meet danquote:
Crazy aan de paal in de Boekanier?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef Stuurloos het volgende:
How about een nieuwe TT. What's it gonna be?
maar ik kom dan nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dan komen we allemaal kijken.
Voorquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Crazy aan de paal in de Boekanier?
Primaquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
VoorMaar dan wel: Crazy zingend aan de paal in de Boekanier
En als ik kom kijken?quote:
neuhquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En als ik kom kijken?