quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:56 schreef Tegan het volgende:
tvp
Daar komen we ook allemaal, maar we missen elkaar steedsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:04 schreef aardappel het volgende:
Jullie steeds met jullie meets... ga gewoon een keer naar dezelfde kroeg op de donderdagavond! Van mij part naar die 30+ kroeg waar jullie het steeds over hebben ^^
Wil je bij de sport redactiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens: fixen: ik fix, jij/hij fixt jij/hij fixte gefixt
Allemaal een fok!shirt aandoenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Daar komen we ook allemaal, maar we missen elkaar steeds
30+ kroeg? Enige kroeg waar iedereen het hier over heeft is de Boekanier, en ik begrijp dat daar juist erg jong spul komt (om VoreG in zijn kont te knijpen).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:04 schreef aardappel het volgende:
Jullie steeds met jullie meets... ga gewoon een keer naar dezelfde kroeg op de donderdagavond! Van mij part naar die 30+ kroeg waar jullie het steeds over hebben ^^
De grote foksjoelkookmeet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef existenz het volgende:
Maar pierett wanneer gaan we sjoelen? Ik heb weer tijd. Ook om voor auto te koken trouwens
"neem je eigen hamburgers mee"quote:
Volgens mij is het woord 'de' fout. Als je daar 'the' van maakt klopt het wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens: fixen: ik fix, jij/hij fixt jij/hij fixte gefixt
Kijk maar uit of ik vraag een topic change aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:45 schreef Crazy-M het volgende:
Gek maakt de meet.
Maar dat is dan dus existenz ?
pffft, hahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Kijk maar uit of ik vraag een topic change aan
30+ kroeg? Jij bent dan zeker een liefhebber van de Clochard en Miller?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:04 schreef aardappel het volgende:
Als jij een sjoeltafel regelt dan heb ik altijd tijd! Tijd en plaats zijn irrelevant!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef existenz het volgende:
Maar pierett wanneer gaan we sjoelen? Ik heb weer tijd. Ook om voor auto te koken trouwens
Hebben die oudjes geen sjoeltafel meer?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als jij een sjoeltafel regelt dan heb ik altijd tijd! Tijd en plaats zijn irrelevant!
heel simpel. Les sjoelen in bejaardenhuis:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:40 schreef existenz het volgende:
[..]
Hebben die oudjes geen sjoeltafel meer?
* existenz mompelt iets over jonge meisjesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
30+ kroeg? Jij bent dan zeker een liefhebber van de Clochard en Miller?
* Crazy-M mompelt iets met hoe dichter bij de nulquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:47 schreef existenz het volgende:
[..]
* existenz mompelt iets over jonge meisjes
Wow! Goed dat ik vandaag terug naar Nederland ga!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef existenz het volgende:
Dat heb ik 1x gezien, en is idd wel grappigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heel simpel. Les sjoelen in bejaardenhuis:
1. Pak een lange tafel
2. Snijd een aantal komkommers in plakjes
3. Smeer deze in met yoghurt
4. Zet aan het einde (korte kant) 5 bejaarde met hun mond open.
5. Nummer van buiten naar binnen. begin met 1 tot 3 en tel dan weer af. (1. 2. 3. 2. 1.)
6. Ga nu zelf aan de andere kant van de tafel staan en schuif de komkommer schijfjes over de tafel naar 1 van de bejaarden.
Succes alom
ik ook 1x gezien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x gezien, en is idd wel grappig![]()
Alleen deze jongen speelt niet mee, yoghurt is niet echt favoiet hier
Yoghurt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heel simpel. Les sjoelen in bejaardenhuis:
1. Pak een lange tafel
2. Snijd een aantal komkommers in plakjes
3. Smeer deze in met yoghurt
4. Zet aan het einde (korte kant) 5 bejaarde met hun mond open.
5. Nummer van buiten naar binnen. begin met 1 tot 3 en tel dan weer af. (1. 2. 3. 2. 1.)
6. Ga nu zelf aan de andere kant van de tafel staan en schuif de komkommer schijfjes over de tafel naar 1 van de bejaarden.
Succes alom
mwa lijkt me niet echt succesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Yoghurt?
Olie!!! (of azijn, leuke bekken levert dat op aan het andere eind van de tafel)
ach als je onder elkaar bent moet het toch kunnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben slecht in sjoelen, mn mobiel kent dat woord niet. oh we hebben gister zoon lol gehad, we hebben onze mannelijke huisgenoot n spice girls dansje geleerd en gefilmd hehehe. vond t wel prachtig dat ie gewoon mee deed. mannen die niet bang zijn mn om zichzelf voor lul te zetten <3
* SwiffMeister 's klasgenoten mompelen iets van "Ouder dan elf, beslist zelf" ofzoietsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M mompelt iets met hoe dichter bij de nul
lolquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:48 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
* SwiffMeister 's klasgenoten mompelen iets van "Ouder dan elf, beslist zelf" ofzoiets
Haii, me tooquote:
Ik niet, ik ben teringgoed in sjoelen. Ik heb niet voor niks de bejaarden al verslagen! Goed, van de 3 vielen er 2 uit omdat ze het niet meer aankonden en de ander zat in een rolstoel, maar he, winst is winst!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben slecht in sjoelen, mn mobiel kent dat woord niet. oh we hebben gister zoon lol gehad, we hebben onze mannelijke huisgenoot n spice girls dansje geleerd en gefilmd hehehe. vond t wel prachtig dat ie gewoon mee deed. mannen die niet bang zijn mn om zichzelf voor lul te zetten <3
Haha. Ik vind het hier in NL nog warmquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haii, me toobij paps en mams that is. Wat een baggerweer, harde wind enzo.. blij dat ik binnen zit *draait verwarming omhoog*.
Serieus?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Oke ik kom er zojuist achter dat ik maar één week kerstvakantie heb, die midden tussen mijn tentamens invalt. Mijn 2 weken kerstvakantie WAT DOE JE?!
22,23dec: tentamensquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb er, volgens mij, gewoon twee...
Juk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
22,23dec: tentamens
Daarna kerst
28dec-4jan officieel kerstvakantie
5 jan: tentamen
11 jan: tentamen.
Zolang ze niet uitvielen omdat het te lang duurde dat ze dood bleven....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben teringgoed in sjoelen. Ik heb niet voor niks de bejaarden al verslagen! Goed, van de 3 vielen er 2 uit omdat ze het niet meer aankonden en de ander zat in een rolstoel, maar he, winst is winst!
ik zal wel weer uitloggen onder je naamnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:19 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben een week niet geweest en mijn post-aantal-per-dag is niet geslonken
Hehequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zal wel weer uitloggen onder je naamn
vanaf vandaag is windows7 via surfspot te bestellen... wordt wel pas na 21 okt opgestuurd...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef VoreG het volgende:
Ja kut, ik heb mijn huidige laptop dus net te vroeg besteld, waardoor ik niet in aanmerking kom voor de gratis update naar windows 7....
Speak for yourself!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Bovendien; 30+ gaat niet stappen op donderdagavond, dat kunnen ze niet aan
wat kost ie bij Surfspot?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:31 schreef Guard het volgende:
[..]
vanaf vandaag is windows7 via surfspot te bestellen... wordt wel pas na 21 okt opgestuurd...
zit er ook een beetje op te wachten, ga eerst even een 64 bits (van het werk) testen, als dat een beetje draait bestel ik een 64 bit versie anders de 32 bit....
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) (SL) NLquote:
met een 64 bits OS kun je meer geheugen aanspreken, met een 32 bits max 3,4 Gb oid...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
Wat is het verschil tussen 64 en 32bit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |