quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:56 schreef Tegan het volgende:
tvp
Daar komen we ook allemaal, maar we missen elkaar steedsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:04 schreef aardappel het volgende:
Jullie steeds met jullie meets... ga gewoon een keer naar dezelfde kroeg op de donderdagavond! Van mij part naar die 30+ kroeg waar jullie het steeds over hebben ^^
Wil je bij de sport redactiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens: fixen: ik fix, jij/hij fixt jij/hij fixte gefixt
Allemaal een fok!shirt aandoenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Daar komen we ook allemaal, maar we missen elkaar steeds
30+ kroeg? Enige kroeg waar iedereen het hier over heeft is de Boekanier, en ik begrijp dat daar juist erg jong spul komt (om VoreG in zijn kont te knijpen).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:04 schreef aardappel het volgende:
Jullie steeds met jullie meets... ga gewoon een keer naar dezelfde kroeg op de donderdagavond! Van mij part naar die 30+ kroeg waar jullie het steeds over hebben ^^
De grote foksjoelkookmeet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef existenz het volgende:
Maar pierett wanneer gaan we sjoelen? Ik heb weer tijd. Ook om voor auto te koken trouwens
"neem je eigen hamburgers mee"quote:
Volgens mij is het woord 'de' fout. Als je daar 'the' van maakt klopt het wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens: fixen: ik fix, jij/hij fixt jij/hij fixte gefixt
Kijk maar uit of ik vraag een topic change aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:45 schreef Crazy-M het volgende:
Gek maakt de meet.
Maar dat is dan dus existenz ?
pffft, hahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Kijk maar uit of ik vraag een topic change aan
30+ kroeg? Jij bent dan zeker een liefhebber van de Clochard en Miller?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:04 schreef aardappel het volgende:
Als jij een sjoeltafel regelt dan heb ik altijd tijd! Tijd en plaats zijn irrelevant!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef existenz het volgende:
Maar pierett wanneer gaan we sjoelen? Ik heb weer tijd. Ook om voor auto te koken trouwens
Hebben die oudjes geen sjoeltafel meer?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als jij een sjoeltafel regelt dan heb ik altijd tijd! Tijd en plaats zijn irrelevant!
heel simpel. Les sjoelen in bejaardenhuis:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:40 schreef existenz het volgende:
[..]
Hebben die oudjes geen sjoeltafel meer?
* existenz mompelt iets over jonge meisjesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
30+ kroeg? Jij bent dan zeker een liefhebber van de Clochard en Miller?
* Crazy-M mompelt iets met hoe dichter bij de nulquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:47 schreef existenz het volgende:
[..]
* existenz mompelt iets over jonge meisjes
Wow! Goed dat ik vandaag terug naar Nederland ga!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef existenz het volgende:
Dat heb ik 1x gezien, en is idd wel grappigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heel simpel. Les sjoelen in bejaardenhuis:
1. Pak een lange tafel
2. Snijd een aantal komkommers in plakjes
3. Smeer deze in met yoghurt
4. Zet aan het einde (korte kant) 5 bejaarde met hun mond open.
5. Nummer van buiten naar binnen. begin met 1 tot 3 en tel dan weer af. (1. 2. 3. 2. 1.)
6. Ga nu zelf aan de andere kant van de tafel staan en schuif de komkommer schijfjes over de tafel naar 1 van de bejaarden.
Succes alom
ik ook 1x gezien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x gezien, en is idd wel grappig![]()
Alleen deze jongen speelt niet mee, yoghurt is niet echt favoiet hier
Yoghurt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heel simpel. Les sjoelen in bejaardenhuis:
1. Pak een lange tafel
2. Snijd een aantal komkommers in plakjes
3. Smeer deze in met yoghurt
4. Zet aan het einde (korte kant) 5 bejaarde met hun mond open.
5. Nummer van buiten naar binnen. begin met 1 tot 3 en tel dan weer af. (1. 2. 3. 2. 1.)
6. Ga nu zelf aan de andere kant van de tafel staan en schuif de komkommer schijfjes over de tafel naar 1 van de bejaarden.
Succes alom
mwa lijkt me niet echt succesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Yoghurt?
Olie!!! (of azijn, leuke bekken levert dat op aan het andere eind van de tafel)
ach als je onder elkaar bent moet het toch kunnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben slecht in sjoelen, mn mobiel kent dat woord niet. oh we hebben gister zoon lol gehad, we hebben onze mannelijke huisgenoot n spice girls dansje geleerd en gefilmd hehehe. vond t wel prachtig dat ie gewoon mee deed. mannen die niet bang zijn mn om zichzelf voor lul te zetten <3
* SwiffMeister 's klasgenoten mompelen iets van "Ouder dan elf, beslist zelf" ofzoietsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M mompelt iets met hoe dichter bij de nul
lolquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:48 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
* SwiffMeister 's klasgenoten mompelen iets van "Ouder dan elf, beslist zelf" ofzoiets
Haii, me tooquote:
Ik niet, ik ben teringgoed in sjoelen. Ik heb niet voor niks de bejaarden al verslagen! Goed, van de 3 vielen er 2 uit omdat ze het niet meer aankonden en de ander zat in een rolstoel, maar he, winst is winst!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben slecht in sjoelen, mn mobiel kent dat woord niet. oh we hebben gister zoon lol gehad, we hebben onze mannelijke huisgenoot n spice girls dansje geleerd en gefilmd hehehe. vond t wel prachtig dat ie gewoon mee deed. mannen die niet bang zijn mn om zichzelf voor lul te zetten <3
Haha. Ik vind het hier in NL nog warmquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haii, me toobij paps en mams that is. Wat een baggerweer, harde wind enzo.. blij dat ik binnen zit *draait verwarming omhoog*.
Serieus?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Oke ik kom er zojuist achter dat ik maar één week kerstvakantie heb, die midden tussen mijn tentamens invalt. Mijn 2 weken kerstvakantie WAT DOE JE?!
22,23dec: tentamensquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb er, volgens mij, gewoon twee...
Juk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
22,23dec: tentamens
Daarna kerst
28dec-4jan officieel kerstvakantie
5 jan: tentamen
11 jan: tentamen.
Forum Opties | |
---|---|