zolang ik niet te diep adem, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn, of mn neus snuit, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn, of ga lachen, want dan ga ik hoesten en dat doet pijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Voel je al een beetje beter? Of is het nog steeds huilen met de pet op?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
Je hebt in 40 minuten geboodschapt, gekookt en gegeten?
Knap!
quote:
Dus geen gekke dingen doen en lekker blijven liggen. Beterschap.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
zolang ik niet te diep adem, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn, of mn neus snuit, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn, of ga lachen, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn
Dan gaat t redelijk en voel ik me alleen een kop watten
ach k zie er de humor wel van in. en ben blij dat de dokter zo is, dat ie er nu meteen al wat voor geeft omdat t in 1 dag best al erg is, en niet zegt wacht nog maar een aantal dagen of je lichaam t zelf aanpakt.
In ieder geval geen 4 dit keerquote:
God nu moet ik me toch een partij inhouden om deze niet in te koppenquote:
I see through youquote:
Ehm. Ja!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Impliceer jij nu dat Ll altijd languit op de visite gaat liggen?
Heb je niet de neiging om jezelf eens even te verwennen (je verdient het, zou ik zeggen!) en iets lekkers te bestellen? Doe! Doe!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga een restje pasta van afgelopen week eten... Yay
Is dat nog goed dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga een restje pasta van afgelopen week eten... Yay
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
Kijk mijn homootje liggen hier![]()
[ afbeelding ]
Dat zou kunnen. Een pizza zou wel lekker zijn, maar de zaak waar ik het zou bestellen zit op 4 minuten lopen, dan kan ik het beter gaan halen. Maar daar heb ik geen zin in want ik ken de mensen daar en dan moet ik met ze praten. Daar heb ik dus geen zin inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet de neiging om jezelf eens even te verwennen (je verdient het, zou ik zeggen!) en iets lekkers te bestellen? Doe! Doe!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:09 schreef Greys het volgende:
[afbeelding]
Dan laat je 'm toch lekker bezorgen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Een pizza zou wel lekker zijn, maar de zaak waar ik het zou bestellen zit op 4 minuten lopen, dan kan ik het beter gaan halen. Maar daar heb ik geen zin in want ik ken de mensen daar en dan moet ik met ze praten. Daar heb ik dus geen zin in
Oh nou goed dat je dan even wat afleiding in de vorm van ons hebt dan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:13 schreef bigbird het volgende:
Hallow, heb ff de minilaptop van mijn schoonvader gejat. Ben snotverkouden en ziekig, dus mag niet bij mijn schoonmama. Dus nu wachten tot 8 uur of kwart over 8. Heb in ieder geval nu iets te doen.
Die neiging heb ik nou elke dagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet de neiging om jezelf eens even te verwennen (je verdient het, zou ik zeggen!) en iets lekkers te bestellen? Doe! Doe!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
MB, laat lekker wat bezorgen joh, www.thuisbezorgd.nl -> zoek wat lekkers uit en geniet er van![]()
En ik ga niet op AL m'n visite liggen Greys
quote:Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk. U kunt echter wel een bezorgrestaurant aanbevelen.
Ja nee, das toch achterlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan laat je 'm toch lekker bezorgen?
Achterlijk?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nee, das toch achterlijk![]()
Nee hoor, die pasta was lekker
Ik ben ook lui, maar ik vind het gewoon raar staanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Achterlijk?Wat dacht je, dat ik de chinees van 3 min verderop niet mn eten laat bezorgen? Binnen een straal van 3km ist gratis hier en ik ben een lui wijf
Ljouwert. Die friezen kunnen echt niet normaal praten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat is Borie toch mooooooi!![]()
![]()
MB, geen supermarkt in de buurt waar je heel snel in en uit kan rennen met een pizza onder de arm?
Kan me best voorstellen dat je ff geen zin hebt om zielig aangekeken te worden of je verhaal te moeten doen met het risico in tranen uit te barsten (die betrek ik ff op mezelf)
En anders bestellen en bij de buurman laten bezorgen...eerst wel ff mee delen aan hem dan![]()
Nu aankleden en wat met de fohn spelen en dan verjaardag in de hoofdstad van onze mooie provincie...zucht
Oooh, pizza van AH. Big American Cheese and Onionquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben ook lui, maar ik vind het gewoon raar staan
Ik kan ook een pizza bij de nachtwinkel halen (veel dichterbij dan de AH) en die eten.
In Leeuwarden praten ze niet eens Fries, dus dat komt goed uitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ljouwert. Die friezen kunnen echt niet normaal praten.
Onze pizzeria ligt hier nog geen 500 meter vandaan en toch laat ik bezorgen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben ook lui, maar ik vind het gewoon raar staan
Ik kan ook een pizza bij de nachtwinkel halen (veel dichterbij dan de AH) en die eten.
Ik ben niet het enige luie wijfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Onze pizzeria ligt hier nog geen 500 meter vandaan en toch laat ik bezorgen...
Vooral omdat m'n auto dan geen risico op vlekken en geurtjes loopt
Nee joh, ik heb nog niet gegeten! De pasta was van de week lekker, dus vandaag ook nog wel denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, heel verhaal...maar de pasta is al op inmiddels
Niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In Leeuwarden praten ze niet eens Fries, dus dat komt goed uit
dan kun je justeat.nl nog proberenquote:
Meneer zit bij zijn mama, samen met schoonpa, en ik zit in de hal van het ziekenhuis, naast de IC. En er loopt hier een de hele tijd een lekkere bewaker rond, dus dat maakt mijn verveling nog minder erg vandaagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou goed dat je dan even wat afleiding in de vorm van ons hebt dan!
MisterBird is nu bij zijn moeder? En ben je wel in het ziekenhuis dan of bij je schoonvader thuis?
O ech wel! Zelf gehoord.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In Leeuwarden praten ze niet eens Fries, dus dat komt goed uit
Ghehequote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oooh, pizza van AH. Big American Cheese and Onion![]()
Dank je wel, nog meer honger
Echt joh?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:26 schreef JJH het volgende:
De dichtsbijzijnde afhaalboer is toch al wel gauw 5 minuten lopen hoor.Dus echt niet dat ik te voet eten ga halen!
Opgewarmde pasta vind ik nooit lekker...droogt zo uit ofzo...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb nog niet gegeten! De pasta was van de week lekker, dus vandaag ook nog wel denk ik.
Nog erger: Liwwardersquote:
En je bent echt niet de enige.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]ik moet altijd van de willaertstraat ff naar het bachplein. Mooi dat ik de bus pak voor de broodjes van de c1000
Je kunt ook het eten overslaan en wijn halen met wat lekkere toastjes met brie, salades enzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ghehe
[..]
Echt joh?
Naja, ik wilde toch nog naar de nachtwinkel (voor wijn) dus misschien wordt dat het.
Ja, maar als Friezen in Londen zijn praten ze daar ook Friesquote:
Wat heb je net gegeten dan? Sla ofzo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:28 schreef Qwea het volgende:
Dankzij jullie, ga ik MM mooi zo op pad sturen.
Oeh, of ik bestel een bak chinees
oeh oeh
Niets is achterlijk als het gaat om incidenteel onbetaalbaar luxe leven immiterenquote:
das onzin, zodra je iets duits verstaat kun je ook Limburgs verstaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar als Friezen in Londen zijn praten ze daar ook Fries![]()
Weet je wat pas echt niet te verstaan is? Limburgs!
Limburgs (Vlaams zelfs) is nog beter te volgen dan wat die Friezen proberen te zeggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar als Friezen in Londen zijn praten ze daar ook Fries![]()
Weet je wat pas echt niet te verstaan is? Limburgs!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Duits versta?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
das onzin, zodra je iets duits verstaat kun je ook Limburgs verstaan
Have funquote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt ook het eten overslaan en wijn halen met wat lekkere toastjes met brie, salades enzo![]()
Nu echt weg
Kapsalon.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:32 schreef Qwea het volgende:
omfg, ik twijfel of ik kapsalon wil
Word je wel vet dik van. Maar het is zooooooo lekker
Nee. Bloemkoolquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat heb je net gegeten dan? Sla ofzo?
Held!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef nokwanda het volgende:
Zo... eindelijk twee topics bijgelezen
Ik heb het nog nooit gegeten!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:32 schreef Qwea het volgende:
omfg, ik twijfel of ik kapsalon wil
Word je wel vet dik van. Maar het is zooooooo lekker
Dat kennen ze niet in de provincie, die Rotterdamse lekkernijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten!![]()
Maar als je vanavond bloemkook hebt gehad zou ik het nemen, om jezelf te troosten!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Goodbye het volgende:
Mijn eten is net op!
Gelijk door uit werk boodschappen gedaan, gekookt en gegeten en nu zit ik eindelijk. Heeeeerlijk.
Net gepost!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]Wat heb je gegeten?
@Ing, succes met de fohn en veel plezier vanavond!
Wat zul jij er dan strak uitzien als je een half jaartje aan het werk ben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Held!![]()
Ik heb ongeveer 1 topic gered.
Morrie! Knipperlichtje!![]()
Ynske beterschap. Ziek zijn is blegh.
MB en BigbirdEr staat ergens in deze SC vast hoe het met jullie is (Schoonma Bigbird had ik gelezen, balen dat het niet echt beter gaat
) dus dat hoeven jullie voor mij niet nog een keer te herhalen.
Heb ik verder nog grote zaken gemist?
Morgen heb ik vrij, dan kan ik misschien meer bijhouden en bijlezen.
Vandaag de eerste echte werkdag gehad, gisteren was training (en ikke als co-trainert). Veel info gekregen, veel mensen gezien, excursie naar twee vrijwilligersparkeerplaatsen gehad.![]()
Wel een leuke club, nieuwe collega2 en ik zijn een welkome aanvulling op een chronisch formatietekort, vandaar dat iedereen zo blij was me te zien.Er stond zelfs een bloemetje klaar.
![]()
Vandaag ook contract getekend!Jaarcontract, maar intentie tot vast.
![]()
Deze baan gaat wel heel goed zijn voor mijn conditie.Ik heb beide kanten uit 2 minuten tussen treinaansluitingen en de arriverende trein is altijd een minuutje later dan gepland. Woensdag miste ik de aansluiting dus al.
Vandaag sprong ik voor de neus van een fluitende conducteur de trein in.
Naarjtie is nu even verbannen, die rotzak heeft een mini slavinkje van mij opgegeten voordat het de pan in ging.Interessante door-de-koelkast maaltijd: spruiten, italiaanse rijst en slavinken.
Zo, en da's voorlopig genoeg over mij gebept. Game on! (alsof jullie aansporing nodig hebben)
en je hebt net gegeten. En dan klagen dat je jezelf te dik vindtquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
De provincie? Ik woon in de Randstad hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kennen ze niet in de provincie, die Rotterdamse lekkernij
Dan kom je maar weer eens een dagje hier en dan eten we kapsalonquote:
Sounds like a plan, een kapsalon-date!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kom je maar weer eens een dagje hier en dan eten we kapsalon![]()
@Cat, klinkt goed zeg! Leuk dat er een bloemetje klaar stond! En gefeliciteerd met het tekenen van het contract!Dan kan je je nu ook weer op je huwelijk gaan storten!
Een kapsalon halen bedoel je?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
En ik doe een JJH'tje
Edit : McKutGreys![]()
Die waren heerlijk, jammer dat ze in een puntzak zaten!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Die patatjes die we aten bij dat tentje daar waren anders ook best goed te doen Goodbye!
Jammer van dat chagrijnige wicht dat er ook was, maar verder was het prima te doen!
Ik heb trek in Turkse pizza
Ik heb bami besteldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten!![]()
Maar als je vanavond bloemkook hebt gehad zou ik het nemen, om jezelf te troosten!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat zul jij er dan strak uitzien als je een half jaartje aan het werk ben.
Do the math, anders had je daar een kwartier moeten zitten wachten!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb bami besteldkomt er met 15 a 20 min aan.
Bij de chinees, 3 min lopen verderop
Ja wat moet ik dan, honger hebben?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en je hebt net gegeten. En dan klagen dat je jezelf te dik vindt
Oh ik verbrak je rijtjequote:
Hij is wel fotogeniek he?quote:
Minequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik zie die foto van Boor nu pas, wat een scheetje!
Nou, ze vroeg nog of ik het snel wilde want dan kon ik het over 5 min komen halenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Do the math, anders had je daar een kwartier moeten zitten wachten!Straks mis je nog some quality F&F time!
Ah, ze kennen je al daar? Da's nooit een goed teken hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ze vroeg nog of ik het snel wilde want dan kon ik het over 5 min komen halen
Maar toen ik zei dat ik heerlijk zat en geen zin had om op te staan, moest ze lachen
De vorige keer zei die man die het bracht "uw leet dalt wlij 3 min lopen zijn?"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, ze kennen je al daar? Da's nooit een goed teken he
HIhihihihihiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
In welke serie zat dat nou, Sex and the City? Oh ja! Miranda die kwaad werd op de vrouw die de bestelling bij de Chinees aannam. En dan steeds al wist wat ze ging bestellen en daar dan bij lachte. Dat ging op haar zenuwen werken
Ik heb dat in drenthe bij de snackbarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
In welke serie zat dat nou, Sex and the City? Oh ja! Miranda die kwaad werd op de vrouw die de bestelling bij de Chinees aannam. En dan steeds al wist wat ze ging bestellen en daar dan bij lachte. Dat ging op haar zenuwen werken
Het is binnen de straal van 3 kmquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
De vorige keer zei die man die het bracht "uw leet dalt wlij 3 min lopen zijn?"
-Ja hoor, dat weet ik
""
preciesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is binnen de straal van 3 kmDan moeten ze ook maar een minimum in gaan stellen
Ik wou net zeggen, die hoeft zich niet te schamen in dit filmpje!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Prachtig lijf heeft die dame trouwens!
Je echt hé, tis wel een enorm mooie meidquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Prachtig lijf heeft die dame trouwens!
Goed zo!quote:
Fijne avond verder!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef bigbird het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah bijna 8 uur!!! Dus alvast afsluiten en inpakken.
Gezellig, welkom! Plaats de foto ook maar even hier hoor!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef Murmeli het volgende:
Hoi![]()
Ik meld me hier ook maar even... heb sinds gisteren een poes![]()
ze is echt zooo lieffffen ze staat al in mn fobo
Mede-rotterdammertquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef Murmeli het volgende:
Hoi![]()
Ja hoor, als jij en Nok in Noord gaan eten dan ga ik met Goodbye hier in Zuid wel een lekker kapsalonnetje opzoekenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Loveless, Nokwanda, jullie doen mee aan een kapsalon-date met Goodbye en moi begrijp ik?
Greys!quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Loveless, Nokwanda, jullie doen mee aan een kapsalon-date met Goodbye en moi begrijp ik?
leuk hoofff heb die katquote:
Maar jij bent toch al hip gekniptquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef ElisaB het volgende:
Hi mopjes
Jullie negeren mijn post waarin ik boor claimen daarom mag ik ook niet op de kapsalonmeet komen
Zo een klant mij gisteren toeschreeuwde: jullie zijn slimmem mensen. Als ik zelf niet zo goed had opgelet, was ik gewoon belazerd geworden
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef ElisaB het volgende:
Hi mopjes
Jullie negeren mijn post waarin ik boor claimen daarom mag ik ook niet op de kapsalonmeet komen
Zo een klant mij gisteren toeschreeuwde: jullie zijn slimmem mensen. Als ik zelf niet zo goed had opgelet, was ik gewoon belazerd geworden
URL van de foto kopieren, plakken in een post, en dan op dat icoontje van schilderijtje klikken als je een post plaatstquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:08 schreef Murmeli het volgende:
Dank je Qwea! hoe moet dat?
ik ben een sufkut met fok
Maar dan moet de foto wel eerst geupload zijn op een webalbum of op een andere manier opinnet staan (fotoboek of hyves of zo)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
URL van de foto kopieren, plakken in een post, en dan op dat icoontje van schilderijtje klikken als je een post plaatst
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef Murmeli het volgende:
Hoi![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, als jij en Nok in Noord gaan eten dan ga ik met Goodbye hier in Zuid wel een lekker kapsalonnetje opzoeken
IK ZEG TOCH GOODBYE EN IK, DIE SNOL BLIJFT MAAR IN DE VSquote:
Ja hooooooooooooooooooo!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys!
daarom werkt het ook niet, snuggere
Dat gaat automagisch, Borie-claim-posts negerenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef ElisaB het volgende:
Hi mopjes
True, maar een photobucket accountje ofzo heeft iedereen wel toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dan moet de foto wel eerst geupload zijn op een webalbum of op een andere manier opinnet staan (fotoboek of hyves of zo)
Gezelligquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, als jij en Nok in Noord gaan eten dan ga ik met Goodbye hier in Zuid wel een lekker kapsalonnetje opzoeken
ikke nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, maar een photobucket accountje ofzo heeft iedereen wel toch?
Mannen dragen geen blouse maar een hemdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef Qwea het volgende:
Trouwens he dames... ik ben helemaal gek van mannen met roze truien/blouse/whatever
Jullie?
En mannen, dragen jullie dat? Of is dat te gay?
apotheker, drogist en ik dacht ook kruidvatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:18 schreef Ynske het volgende:
hier toevallig iemand een ingeving waar je van die hoesjes voor over een braun oorthermometer kunt kopen?
ok, thnx morgen maar even langs gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
apotheker, drogist en ik dacht ook kruidvat
ik vind stropdassen ook sexyquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mannen dragen geen blouse maar een hemd
en ik draag wel roze
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef Qwea het volgende:
Trouwens he dames... ik ben helemaal gek van mannen met roze truien/blouse/whatever
Jullie?
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, thnx morgen maar even langs gaan
Jij krijgt de MrSubtle thumbs-up of approvalquote:
En baardjesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij krijgt de MrSubtle thumbs-up of approval
hoewel ik die krengen niet aan doe als het 25+ graden is
Ik lust geen kapsalon, dus het was een garpjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Dat gaat automagisch, Borie-claim-posts negeren![]()
Maar je mag zeker op de kapsalonmeet komen uiteraard. Maar ik check je tas bij het weg gaan
Hier val je afquote:
Wat een onzinquote:
Mijn man houdt er niet van en hij heeft mazzel dat ik er ook niet van hou. Hij zou het misschien nieteens merken als ik zou zeggen dat het beige of lichtpaars was. Hij is hartstikke kleurenblind.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef Qwea het volgende:
Jullie?
Ik vind 't niet veel met geaardheid te maken hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Ik vind het juist haske sexy staan. Mannen die roze durven te dragen laten zien dat ze echt man zijn
Mannen die dat niet durven zijn volgens mij nog niet helemaal uit over hun geaardheid
En zacht paars? Draag je dat wel? Of baby blauw?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn man houdt er niet van en hij heeft mazzel dat ik er ook niet van hou. Hij zou het misschien nieteens merken als ik zou zeggen dat het beige of lichtpaars was. Hij is hartstikke kleurenblind.
Nah sommige mannen staat roze hardstikke goed hoor !quote:
Dus jij staat echt als een wijf voor de spiegel te tjekken in welke kleur je gezicht beter uitkomt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind 't niet veel met geaardheid te maken hebben, roze staat me gewoon wel qua kleur, paars bijv weer helemaal niet, en baby blauw weer wel
Baby blauw, srsly Kweejquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Ik vind het juist haske sexy staan. Mannen die roze durven te dragen laten zien dat ze echt man zijn
Mannen die dat niet durven zijn volgens mij nog niet helemaal uit over hun geaardheid
Ok wacht, hier komtiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind 't niet veel met geaardheid te maken hebben, roze staat me gewoon wel qua (huids)kleur, paars bijv weer helemaal niet, en baby blauw weer wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2009 20:26:55 ]
Heerlijk is dat, een nieuw dekbed. Wij hebben er al zoveel, maar ik zag laatst zo'n vreselijk fluffy ding. Dara werd ik helemaal lekker vanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef Barbaaf het volgende:
Stad in geweest, dekbed gekocht (de oude was helemaal kapot) en op de terugweg pizza besteld, met extra artisjokken
. Kan er nu elk moment zijn
Ik vind pastel gewoon niet mooi, doe mij maar primaire kleuren of aardetinten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Baby blauw, srsly Kweej![]()
Ik heb overigens 1 heeeeeel lichtroze overhemd, maar die is bijna richting het witte. Staat wel goed onder m'n grijze pak.
Thats about it. En nee, geen knalpaars, lime-groen, babyblauw, kanariegeel of weet ik wat voor meer.
En die kreet van 'nog niet helemaal uit zijn over je geaardheid' das gewoon bullshit. Dé truc van vrouwen om kerels zoiets aan te laten trekken. Want in weze zeg je dan, als je het niet draagt ben je meer gay dan wanneer je het wel draagt...![]()
Nee dan maar geen hippe metrosexuele vogel [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus jij staat echt als een wijf voor de spiegel te tjekken in welke kleur je gezicht beter uitkomt?omg, sexy
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok wacht, hier komtieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben niet gay, en ook geen metroman (ik was m'n haar gewoon met shampoo en heb geen conditioners of body milk of zoiets bizars)
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Bij de mijne heeft het niet echt van doen met geaardheid, geloof ik. Hij ziet wel kleuren, alleen niet op dezelfde manier als wij dat doen. En wat wij zien als roze ziet hij als iets dat hij niet mooi vindt. Maar hij ziet bijvoorbeeld het verschil tussen lila en blauw niet en vindt allebei mooiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn kerel wil het niet dragen. Die is het loveless typemaar wel zacht paars dragen
* Murmeli houdt haar scharrel ver ver ver bij Qwea uit de buurt....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef Qwea het volgende:
Jullie?
OMFGquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoe the fuck is dat nou sexy?![]()
Ik vind 't gewoon belangrijk dat 't een beetje past allemaal... bij mijn huid past paars niet, blauw past goed bij m'n ogen etc... maar goed, ik combineer ook graag de kleuren die ik aan heb...
quote:
Das jammer !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:33 schreef MissBliss het volgende:
*Grrr*
Ik besloot toch maar iets bij de nachtwinkel te halen, het werdLasagne
En toen ging ik nog even 'snel' een film halen, maar toen kwam ik iemand tegen en moest ik toch praten
En nu is de oven aan het voorverwarmen en kan ik pas over 35 minuten eten
quote:
Ik vond 1 ook zo briljantquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:34 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb de eerste 10 minuten twee keer gezien in de bios!Ik zat bij OV, en na 10 minuten begonnen ze pas te praten... in het Nederlands
Moest er weer een andere band in enzovoorts.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lak jij je teennagels ook? Serieus, zonder dollen. Dat vind ik ook zo sexy
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe deze anders
Past beter bij je oogjes![]()
Ik ben weer es te eerlijk geweest he?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe deze anders
Past beter bij je oogjes![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben weer es te eerlijk geweest he?![]()
(en groen staat me niet)
Da's verstandig!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli houdt haar scharrel ver ver ver bij Qwea uit de buurt....
Als je lang op iets moet wachten is het altijd extra lekker!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:33 schreef MissBliss het volgende:
*Grrr*
Ik besloot toch maar iets bij de nachtwinkel te halen, het werdLasagne
En toen ging ik nog even 'snel' een film halen, maar toen kwam ik iemand tegen en moest ik toch praten
En nu is de oven aan het voorverwarmen en kan ik pas over 35 minuten eten
Ik kon Heer G een tijdje geleden nog net tegenhouden toen hij een lichtroze koffer wilde kopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij de mijne heeft het niet echt van doen met geaardheid, geloof ik. Hij ziet wel kleuren, alleen niet op dezelfde manier als wij dat doen. En wat wij zien als roze ziet hij als iets dat hij niet mooi vindt. Maar hij ziet bijvoorbeeld het verschil tussen lila en blauw niet en vindt allebei mooi
Ik vind het schattig. Ik zie je al helemaal staanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben weer es te eerlijk geweest he?![]()
(en groen staat me niet)
Oh, dat vast wel! Het is heerlijke lasagne en ze hadden hem al maanden niet en nu ineens wel!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Das jammer !![]()
Hopen maar dat je lasagne extra goed smaakt zo !
Mijn groene teennagels waren gheyl he, bij de asielactie!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lak jij je teennagels ook? Serieus, zonder dollen. Dat vind ik ook zo sexy
Neeeee, te laat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:41 schreef MrSubtle het volgende:
Maar goed... ik kleed me graag netjes *shrug* ... verder niet zo heul bijzonder hoop ik
zo, nu ga ik bier halen en vlees eten en boeren laten en over vrouwen praten en zo
want alleen vrouwen mogen dat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het schattig. Ik zie je al helemaal staan
*groene trui uittrekt*
"Nee die past toch niet bij mn ogen"
Sexyquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
]En hij had ook al een roze telefoon gekocht.
Teach me masterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeee, te laat.
The damage is done![]()
Ik zit overigens wel aan de pils, en popcorn, in m'n OCHTENDjas
En maar vol blijven houden dat het van de nagellak wasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn groene teennagels waren gheyl he, bij de asielactie!
(Groene teennagels, gatver, wat klinkt dat ranzig)
Die waren echt sexy.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn groene teennagels waren gheyl he, bij de asielactie!
(Groene teennagels, gatver, wat klinkt dat ranzig)
Ik zit ook in m'n ochtendjasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeee, te laat.
The damage is done![]()
Ik vond je 3 post geleden sexyerquote:
Vlak na of vlak voor je me aan het afzeiken was?quote:
Nee hoor. Ik zei toch dat het sexy was.quote:
tijdens?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vlak na of vlak voor je me aan het afzeiken was?![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zei toch dat het sexy was.
Ik vind mannen die naar de nagelmevrouw gaan ook sexy. Nagelriemen enzo laten doen. Nageltjes vijlen, ect
Ik draag alles, behalve oranje en groenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik draag veel donkerpaars (absoluut géén lila) en (donker)grijs en zwart.
Kijk es omlaag, daar zitten 2 opbollende gebieden. Jij bent een vrouw. Het is niet raar dat je paars draagtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik draag veel donkerpaars (absoluut géén lila) en (donker)grijs en zwart.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeee, te laat.
The damage is done![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijk es omlaag, daar zitten 2 opbollende gebieden. Jij bent een vrouw. Het is niet raar dat je paars draagt
Ooh kom op. Je kunt me veel wijsmaken met je "groen kleurt niet bij mn ogen" maar ik wil wedden dat jij je nagels laat doen, of zelf bijhoudtquote:
Hij heb heul veul meer aan dan ik, ik zit niet met mn hand in me broek, en hij heeft geen pils.quote:
Welkom in ons midden Murmeliquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:31 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli houdt haar scharrel ver ver ver bij Qwea uit de buurt....
Da's niet waar!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik draag alles, behalve oranje en groen
Liefst grijs, roze, zwart, paars, en blauw
Het paars of de opbollende gebieden?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Het staat me zelfs heel goed kan ik je vertellen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh kom op. Je kunt me veel wijsmaken met je "groen kleurt niet bij mn ogen" maar ik wil wedden dat jij je nagels laat doen, of zelf bijhoudt
*mental image block*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heb heul veul meer aan dan ik
not buying itquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]nope... ik knip ze wel, maar daar houdt het op
Eet smakelijk strakjesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat vast wel! Het is heerlijke lasagne en ze hadden hem al maanden niet en nu ineens wel!Een cadeautje voor mij
Nou ja zegquote:
Ik had het over het paars. Maar dat andere staat me ook bést goed jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het paars of de opbollende gebieden?
Of de combi? paarse opbollende gebieden![]()
Whollaaaa meisjaah
OMFG. Wat een gave ochtend jasquote:
Come on STFUquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG. Wat een gave ochtend jas
Je hebt verder echt niks aan
Damn
quote:
sorry. Moek het weghalen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Come on STFU![]()
Waar denk je dat doe 'P' in 'PM' voor staat?
En nu moeten we zeker allemaal ook gaan zeuren om een pm van Llquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG. Wat een gave ochtend jas
Je hebt verder echt niks aan
Damn
Zou je die quote willen editten?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En nu moeten we zeker allemaal ook gaan zeuren om een pm van Ll
Alles staat jou!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had het over het paars. Maar dat andere staat me ook bést goed ja
Ll doe het niet!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En nu moeten we zeker allemaal ook gaan zeuren om een pm van Ll
Que?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou je die quote willen editten?
Edit ik mijn bericht even. Ik kan me voorstellen dat LL het niet zo grappig vondt
Vertel vooral verder. Hoe zou je het typeren? Pronte bescheiden borsten? Flink aanwezige harries? handje vol? méér? minder? Onberoerde natuur?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles staat jou!
Ook de opbollende gebieden!
Jij hebt PM, kijk es ff hoe knalpaars bij je ogen staatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ll doe het niet!!!Neem het van me aan, dat wil je niet!
ik heb LL tenminste in het echt gezienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ll doe het niet!!!Neem het van me aan, dat wil je niet!
Nog steeds spannend dus. Sterkte! Enquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:45 schreef bigbird het volgende:
Cat, het is beetje stabiel, maar nog niet goed. Gefeliciteerd met je baan! Dat je er een hoop plezier mee mag hebben
Ze hebben hier beneden in het winkeltje SwirlsMaar daar heb ik er deze week al teveel van op
Jij bent ook fan?quote:
Vent.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:41 schreef MrSubtle het volgende:
Maar goed... ik kleed me graag netjes *shrug* ... verder niet zo heul bijzonder hoop ik
zo, nu ga ik bier halen en vlees eten en boeren laten en over vrouwen praten en zo
Ik had nog grijs aan die avond ook, volgensmij. Zo blijkt maar weerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles staat jou!
Ook de opbollende gebieden!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vertel vooral verder. Hoe zou je het typeren? Pronte bescheiden borsten? Flink aanwezige harries? handje vol? méér? minder? Onberoerde natuur?
*proest*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt PM, kijk es ff hoe knalpaars bij je ogen staat
Ja maar neem het op vanavond... kijk zaterdagquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Vent.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Heb je als échte vent nog kledingadvies voor iemand met twee verschillende kleuren ogen? Als in: eentje bruin, eentje blauw.
Burdie!quote:
Nog een paar minuutjesquote:
Dan zal ik niet vertellen welk kamp er naar de eilandraad gaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar neem het op vanavond... kijk zaterdag![]()
Aan jou heb ik dus ook al niks.quote:[..]da's lastig inderdaad...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vertel vooral verder. Hoe zou je het typeren? Pronte bescheiden borsten? Flink aanwezige harries? handje vol? méér? minder? Onberoerde natuur?
David Bowie heeft 2 verschillende kleuren ogen en die draagt dit:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Heb je als échte vent nog kledingadvies voor iemand met twee verschillende kleuren ogen? Als in: eentje bruin, eentje blauw.
Nee, niks vertellen graag! Ik kijk het ook pas later (zonder reclame)!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zal ik niet vertellen welk kamp er naar de eilandraad gaat.![]()
[..]
Aan jou heb ik dus ook al niks.
Ik heb er 2: Loft (Belgische thriller) en Valkyriequote:
Hihiquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Dan zal ik niet vertellen welk kamp er naar de eilandraad gaat.![]()
Ik geloof niet dat jij mijn advies nodig hebtquote:
Eigenlijk nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat nou werkelijk interessant?
Voor mannen wel!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat nou werkelijk interessant?
Uhm... bedankt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
David Bowie heeft 2 verschillende kleuren ogen en die draagt dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus
Valkyrie is wel goedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er 2: Loft (Belgische thriller) en Valkyrie
Valkery!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er 2: Loft (Belgische thriller) en Valkyrie
[..]
Hihi [ afbeelding ]
Dan heb je 't natuurlijk wel over Mr. Androgyn himselfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus
Oh nou kijk Cat, daar kan je alle kanten mee op!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus
Dus je voelt wel aan de tetten van haar, maar niet aan die van je dochter?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mannen wel!
Dus ik zal maar zeggen dat voor zover ik het gezien heb (heb niet gevoeld, sorry Ll....) alles helemaal prima op z'n plek zit daar in de juiste proporties!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus
Vanaf volgende week wordt het gemakkelijker: samensmelting.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]fijn... hoewel ik de kampen nu toch nog niet zo goed ken... iets te vaak gewisseld tot nu toe... ik vond het eigenlijk het leukst toen er een viswijven-kamp was
quote:[..]
Ik geloof niet dat jij mijn advies nodig hebt![]()
Niet wetende wat een cup B in hemelsnaam inhoudt, gok ik zoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Ja als je 13 bent ofzo. Dan is het echt vet cool als je tegen je vriendjes kan vertellen dat je denkt dat de babe van de klas wel een cup B heeft
Pics or it isn't truequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mannen wel!
Dus ik zal maar zeggen dat voor zover ik het gezien heb (heb niet gevoeld, sorry Ll....) alles helemaal prima op z'n plek zit daar in de juiste proporties!
Nee, in die periodes was een cup B nog echt enorm, en de borsten van de babe van de klas ook. Wij hadden een zo'n grietje die kreeg in groep 7 al enorme tieten, was best sneu. Alle meiden waren jaloers en alle jongens zaten de hele dag zoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet wetende wat een cup B in hemelsnaam inhoudt, gok ik zo
Alle foute kanten ja!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou kijk Cat, daar kan je alle kanten mee op!
En daar schiet hij nog niks mee op!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mannen wel!
Dit is een wat ingewikkelde zin als je Haar niet met een hoofdletter zet, ik moest hem drie keer lezenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus je voelt wel aan de tetten van haar, maar niet aan die van je dochter?
Veel plezier met je films!quote:
Dat is waar ook! Jij vuillak met je glittersletters.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is een wat ingewikkelde zin als je Haar niet met een hoofdletter zet, ik moest hem drie keer lezen
Maar inderdaad, dat zou een beetje incestueus zijn, vind je niet?
Hahaha, arm kind! Maar dat begint allemaal al op de basisschool joh, dat verwacht men alleen nog nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, in die periodes was een cup B nog echt enorm, en de borsten van de babe van de klas ook. Wij hadden een zo'n grietje die kreeg in groep 7 al enorme tieten, was best sneu. Alle meiden waren jaloers en alle jongens zaten de hele dag zo![]()
Neh, als je je tong in dr holletje had gestoken, dát zou incestueus zijn. Tieten voelen ken wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is een wat ingewikkelde zin als je Haar niet met een hoofdletter zet, ik moest hem drie keer lezen
Maar inderdaad, dat zou een beetje incestueus zijn, vind je niet?
Ze heeft niet eens aan mijn tieten gezetenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is waar ook! Jij vuillak met je glittersletters.
Allemaal een excuus om eens goed aan Hara, Inge, en Qwea hun secundaire geslachtskenmerken te zitten
Oh my, easy on the words please!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, als je je tong in dr holletje had gestoken, dát zou incestueus zijn. Tieten voelen ken wel.
Ooh een hoofdletters smooftsletters
Oh, d'r zit een hoekje van je Glitter-G los! *frummel*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is waar ook! Jij vuillak met je glittersletters.
Allemaal een excuus om eens goed aan Hara, Inge, en Qwea hun secundaire geslachtskenmerken te zitten
Dan had ik mijn laarsjes ook eens uit moeten trekken. Ik had metallic knalgroene nagellak opquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die waren echt sexy.
Ik had bijna je tenen in mn mond genomen!
quote:Colorado boy floats away in balloon
(CNN) -- Officials are trying to rescue a 6-year-old boy who climbed into a balloon-like experimental aircraft built by his parents and floated into the sky over eastern Colorado.
The family describes the structure as a dome-shaped "homemade flying saucer," according to sheriff's office.
The boy's family had been building the experimental aircraft at their home on Fossil Ridge Road in Fort Collins, CNN affiliate KUSA reported.
The family has described the structure as a a dome-shaped "homemade flying saucer," Larimer County Sheriff's Office Spokeswoman Kathy Davis said.
"We're trying to determine the best course of action," Davis said. "This is a first and we'll do what we need to do."
Lekker dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja maar als ik het gesprek zo vanavond hoor dan denk ik dat glitterletters meer iets voor een ander persoontje zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, d'r zit een hoekje van je Glitter-G los! *frummel*
Geniaal, toch? Je had gewild dat jij het had verzonnen!
Ooooh, arme MrS!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar als ik het gesprek zo vanavond hoor dan denk ik dat glitterletters meer iets voor een ander persoontje zijn
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker dan.Je spoiler is stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je 'kent' de overledenen ook?![]()
Dat knulletje zweeft al op 3km hoogte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |