zolang ik niet te diep adem, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn, of mn neus snuit, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn, of ga lachen, want dan ga ik hoesten en dat doet pijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Voel je al een beetje beter? Of is het nog steeds huilen met de pet op?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
Je hebt in 40 minuten geboodschapt, gekookt en gegeten?
Knap!
quote:
Dus geen gekke dingen doen en lekker blijven liggen. Beterschap.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
zolang ik niet te diep adem, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn, of mn neus snuit, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn, of ga lachen, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn
Dan gaat t redelijk en voel ik me alleen een kop watten
ach k zie er de humor wel van in. en ben blij dat de dokter zo is, dat ie er nu meteen al wat voor geeft omdat t in 1 dag best al erg is, en niet zegt wacht nog maar een aantal dagen of je lichaam t zelf aanpakt.
In ieder geval geen 4 dit keerquote:
God nu moet ik me toch een partij inhouden om deze niet in te koppenquote:
I see through youquote:
Ehm. Ja!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Impliceer jij nu dat Ll altijd languit op de visite gaat liggen?
Heb je niet de neiging om jezelf eens even te verwennen (je verdient het, zou ik zeggen!) en iets lekkers te bestellen? Doe! Doe!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga een restje pasta van afgelopen week eten... Yay
Is dat nog goed dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga een restje pasta van afgelopen week eten... Yay
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
Kijk mijn homootje liggen hier![]()
[ afbeelding ]
Dat zou kunnen. Een pizza zou wel lekker zijn, maar de zaak waar ik het zou bestellen zit op 4 minuten lopen, dan kan ik het beter gaan halen. Maar daar heb ik geen zin in want ik ken de mensen daar en dan moet ik met ze praten. Daar heb ik dus geen zin inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet de neiging om jezelf eens even te verwennen (je verdient het, zou ik zeggen!) en iets lekkers te bestellen? Doe! Doe!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:09 schreef Greys het volgende:
[afbeelding]
Dan laat je 'm toch lekker bezorgen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Een pizza zou wel lekker zijn, maar de zaak waar ik het zou bestellen zit op 4 minuten lopen, dan kan ik het beter gaan halen. Maar daar heb ik geen zin in want ik ken de mensen daar en dan moet ik met ze praten. Daar heb ik dus geen zin in
Oh nou goed dat je dan even wat afleiding in de vorm van ons hebt dan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:13 schreef bigbird het volgende:
Hallow, heb ff de minilaptop van mijn schoonvader gejat. Ben snotverkouden en ziekig, dus mag niet bij mijn schoonmama. Dus nu wachten tot 8 uur of kwart over 8. Heb in ieder geval nu iets te doen.
Die neiging heb ik nou elke dagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet de neiging om jezelf eens even te verwennen (je verdient het, zou ik zeggen!) en iets lekkers te bestellen? Doe! Doe!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
MB, laat lekker wat bezorgen joh, www.thuisbezorgd.nl -> zoek wat lekkers uit en geniet er van![]()
En ik ga niet op AL m'n visite liggen Greys
quote:Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk. U kunt echter wel een bezorgrestaurant aanbevelen.
Ja nee, das toch achterlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan laat je 'm toch lekker bezorgen?
Achterlijk?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nee, das toch achterlijk![]()
Nee hoor, die pasta was lekker
Ik ben ook lui, maar ik vind het gewoon raar staanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Achterlijk?Wat dacht je, dat ik de chinees van 3 min verderop niet mn eten laat bezorgen? Binnen een straal van 3km ist gratis hier en ik ben een lui wijf
Ljouwert. Die friezen kunnen echt niet normaal praten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat is Borie toch mooooooi!![]()
![]()
MB, geen supermarkt in de buurt waar je heel snel in en uit kan rennen met een pizza onder de arm?
Kan me best voorstellen dat je ff geen zin hebt om zielig aangekeken te worden of je verhaal te moeten doen met het risico in tranen uit te barsten (die betrek ik ff op mezelf)
En anders bestellen en bij de buurman laten bezorgen...eerst wel ff mee delen aan hem dan![]()
Nu aankleden en wat met de fohn spelen en dan verjaardag in de hoofdstad van onze mooie provincie...zucht
Oooh, pizza van AH. Big American Cheese and Onionquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben ook lui, maar ik vind het gewoon raar staan
Ik kan ook een pizza bij de nachtwinkel halen (veel dichterbij dan de AH) en die eten.
In Leeuwarden praten ze niet eens Fries, dus dat komt goed uitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ljouwert. Die friezen kunnen echt niet normaal praten.
Onze pizzeria ligt hier nog geen 500 meter vandaan en toch laat ik bezorgen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben ook lui, maar ik vind het gewoon raar staan
Ik kan ook een pizza bij de nachtwinkel halen (veel dichterbij dan de AH) en die eten.
Ik ben niet het enige luie wijfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Onze pizzeria ligt hier nog geen 500 meter vandaan en toch laat ik bezorgen...
Vooral omdat m'n auto dan geen risico op vlekken en geurtjes loopt
Nee joh, ik heb nog niet gegeten! De pasta was van de week lekker, dus vandaag ook nog wel denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, heel verhaal...maar de pasta is al op inmiddels
Niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In Leeuwarden praten ze niet eens Fries, dus dat komt goed uit
dan kun je justeat.nl nog proberenquote:
Meneer zit bij zijn mama, samen met schoonpa, en ik zit in de hal van het ziekenhuis, naast de IC. En er loopt hier een de hele tijd een lekkere bewaker rond, dus dat maakt mijn verveling nog minder erg vandaagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou goed dat je dan even wat afleiding in de vorm van ons hebt dan!
MisterBird is nu bij zijn moeder? En ben je wel in het ziekenhuis dan of bij je schoonvader thuis?
O ech wel! Zelf gehoord.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In Leeuwarden praten ze niet eens Fries, dus dat komt goed uit
Ghehequote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oooh, pizza van AH. Big American Cheese and Onion![]()
Dank je wel, nog meer honger
Echt joh?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:26 schreef JJH het volgende:
De dichtsbijzijnde afhaalboer is toch al wel gauw 5 minuten lopen hoor.Dus echt niet dat ik te voet eten ga halen!
Opgewarmde pasta vind ik nooit lekker...droogt zo uit ofzo...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb nog niet gegeten! De pasta was van de week lekker, dus vandaag ook nog wel denk ik.
Nog erger: Liwwardersquote:
En je bent echt niet de enige.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]ik moet altijd van de willaertstraat ff naar het bachplein. Mooi dat ik de bus pak voor de broodjes van de c1000
Je kunt ook het eten overslaan en wijn halen met wat lekkere toastjes met brie, salades enzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ghehe
[..]
Echt joh?
Naja, ik wilde toch nog naar de nachtwinkel (voor wijn) dus misschien wordt dat het.
Ja, maar als Friezen in Londen zijn praten ze daar ook Friesquote:
Wat heb je net gegeten dan? Sla ofzo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:28 schreef Qwea het volgende:
Dankzij jullie, ga ik MM mooi zo op pad sturen.
Oeh, of ik bestel een bak chinees
oeh oeh
Niets is achterlijk als het gaat om incidenteel onbetaalbaar luxe leven immiterenquote:
das onzin, zodra je iets duits verstaat kun je ook Limburgs verstaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar als Friezen in Londen zijn praten ze daar ook Fries![]()
Weet je wat pas echt niet te verstaan is? Limburgs!
Limburgs (Vlaams zelfs) is nog beter te volgen dan wat die Friezen proberen te zeggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar als Friezen in Londen zijn praten ze daar ook Fries![]()
Weet je wat pas echt niet te verstaan is? Limburgs!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Duits versta?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
das onzin, zodra je iets duits verstaat kun je ook Limburgs verstaan
Have funquote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt ook het eten overslaan en wijn halen met wat lekkere toastjes met brie, salades enzo![]()
Nu echt weg
Kapsalon.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:32 schreef Qwea het volgende:
omfg, ik twijfel of ik kapsalon wil
Word je wel vet dik van. Maar het is zooooooo lekker
Nee. Bloemkoolquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat heb je net gegeten dan? Sla ofzo?
Held!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef nokwanda het volgende:
Zo... eindelijk twee topics bijgelezen
Ik heb het nog nooit gegeten!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:32 schreef Qwea het volgende:
omfg, ik twijfel of ik kapsalon wil
Word je wel vet dik van. Maar het is zooooooo lekker
Dat kennen ze niet in de provincie, die Rotterdamse lekkernijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten!![]()
Maar als je vanavond bloemkook hebt gehad zou ik het nemen, om jezelf te troosten!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Goodbye het volgende:
Mijn eten is net op!
Gelijk door uit werk boodschappen gedaan, gekookt en gegeten en nu zit ik eindelijk. Heeeeerlijk.
Net gepost!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]Wat heb je gegeten?
@Ing, succes met de fohn en veel plezier vanavond!
Wat zul jij er dan strak uitzien als je een half jaartje aan het werk ben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Held!![]()
Ik heb ongeveer 1 topic gered.
Morrie! Knipperlichtje!![]()
Ynske beterschap. Ziek zijn is blegh.
MB en BigbirdEr staat ergens in deze SC vast hoe het met jullie is (Schoonma Bigbird had ik gelezen, balen dat het niet echt beter gaat
) dus dat hoeven jullie voor mij niet nog een keer te herhalen.
Heb ik verder nog grote zaken gemist?
Morgen heb ik vrij, dan kan ik misschien meer bijhouden en bijlezen.
Vandaag de eerste echte werkdag gehad, gisteren was training (en ikke als co-trainert). Veel info gekregen, veel mensen gezien, excursie naar twee vrijwilligersparkeerplaatsen gehad.![]()
Wel een leuke club, nieuwe collega2 en ik zijn een welkome aanvulling op een chronisch formatietekort, vandaar dat iedereen zo blij was me te zien.Er stond zelfs een bloemetje klaar.
![]()
Vandaag ook contract getekend!Jaarcontract, maar intentie tot vast.
![]()
Deze baan gaat wel heel goed zijn voor mijn conditie.Ik heb beide kanten uit 2 minuten tussen treinaansluitingen en de arriverende trein is altijd een minuutje later dan gepland. Woensdag miste ik de aansluiting dus al.
Vandaag sprong ik voor de neus van een fluitende conducteur de trein in.
Naarjtie is nu even verbannen, die rotzak heeft een mini slavinkje van mij opgegeten voordat het de pan in ging.Interessante door-de-koelkast maaltijd: spruiten, italiaanse rijst en slavinken.
Zo, en da's voorlopig genoeg over mij gebept. Game on! (alsof jullie aansporing nodig hebben)
en je hebt net gegeten. En dan klagen dat je jezelf te dik vindtquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
De provincie? Ik woon in de Randstad hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kennen ze niet in de provincie, die Rotterdamse lekkernij
Dan kom je maar weer eens een dagje hier en dan eten we kapsalonquote:
Sounds like a plan, een kapsalon-date!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kom je maar weer eens een dagje hier en dan eten we kapsalon![]()
@Cat, klinkt goed zeg! Leuk dat er een bloemetje klaar stond! En gefeliciteerd met het tekenen van het contract!Dan kan je je nu ook weer op je huwelijk gaan storten!
Een kapsalon halen bedoel je?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
En ik doe een JJH'tje
Edit : McKutGreys![]()
Die waren heerlijk, jammer dat ze in een puntzak zaten!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Die patatjes die we aten bij dat tentje daar waren anders ook best goed te doen Goodbye!
Jammer van dat chagrijnige wicht dat er ook was, maar verder was het prima te doen!
Ik heb trek in Turkse pizza
Ik heb bami besteldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten!![]()
Maar als je vanavond bloemkook hebt gehad zou ik het nemen, om jezelf te troosten!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat zul jij er dan strak uitzien als je een half jaartje aan het werk ben.
Do the math, anders had je daar een kwartier moeten zitten wachten!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb bami besteldkomt er met 15 a 20 min aan.
Bij de chinees, 3 min lopen verderop
Ja wat moet ik dan, honger hebben?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en je hebt net gegeten. En dan klagen dat je jezelf te dik vindt
Oh ik verbrak je rijtjequote:
Hij is wel fotogeniek he?quote:
Minequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik zie die foto van Boor nu pas, wat een scheetje!
Nou, ze vroeg nog of ik het snel wilde want dan kon ik het over 5 min komen halenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Do the math, anders had je daar een kwartier moeten zitten wachten!Straks mis je nog some quality F&F time!
Ah, ze kennen je al daar? Da's nooit een goed teken hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ze vroeg nog of ik het snel wilde want dan kon ik het over 5 min komen halen
Maar toen ik zei dat ik heerlijk zat en geen zin had om op te staan, moest ze lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |