zolang ik niet te diep adem, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn, of mn neus snuit, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn, of ga lachen, want dan ga ik hoesten en dat doet pijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Voel je al een beetje beter? Of is het nog steeds huilen met de pet op?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
Je hebt in 40 minuten geboodschapt, gekookt en gegeten?
Knap!
quote:
Dus geen gekke dingen doen en lekker blijven liggen. Beterschap.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
zolang ik niet te diep adem, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn, of mn neus snuit, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn, of ga lachen, want dan ga ik hoesten en dat doet pijn
Dan gaat t redelijk en voel ik me alleen een kop watten
ach k zie er de humor wel van in. en ben blij dat de dokter zo is, dat ie er nu meteen al wat voor geeft omdat t in 1 dag best al erg is, en niet zegt wacht nog maar een aantal dagen of je lichaam t zelf aanpakt.
In ieder geval geen 4 dit keerquote:
God nu moet ik me toch een partij inhouden om deze niet in te koppenquote:
I see through youquote:
Ehm. Ja!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Impliceer jij nu dat Ll altijd languit op de visite gaat liggen?
Heb je niet de neiging om jezelf eens even te verwennen (je verdient het, zou ik zeggen!) en iets lekkers te bestellen? Doe! Doe!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga een restje pasta van afgelopen week eten... Yay
Is dat nog goed dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga een restje pasta van afgelopen week eten... Yay
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
Kijk mijn homootje liggen hier![]()
[ afbeelding ]
Dat zou kunnen. Een pizza zou wel lekker zijn, maar de zaak waar ik het zou bestellen zit op 4 minuten lopen, dan kan ik het beter gaan halen. Maar daar heb ik geen zin in want ik ken de mensen daar en dan moet ik met ze praten. Daar heb ik dus geen zin inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet de neiging om jezelf eens even te verwennen (je verdient het, zou ik zeggen!) en iets lekkers te bestellen? Doe! Doe!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:09 schreef Greys het volgende:
Kijk mijn homootje liggen hier![]()
[afbeelding]
Dan laat je 'm toch lekker bezorgen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Een pizza zou wel lekker zijn, maar de zaak waar ik het zou bestellen zit op 4 minuten lopen, dan kan ik het beter gaan halen. Maar daar heb ik geen zin in want ik ken de mensen daar en dan moet ik met ze praten. Daar heb ik dus geen zin in
Oh nou goed dat je dan even wat afleiding in de vorm van ons hebt dan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:13 schreef bigbird het volgende:
Hallow, heb ff de minilaptop van mijn schoonvader gejat. Ben snotverkouden en ziekig, dus mag niet bij mijn schoonmama. Dus nu wachten tot 8 uur of kwart over 8. Heb in ieder geval nu iets te doen.
Die neiging heb ik nou elke dagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet de neiging om jezelf eens even te verwennen (je verdient het, zou ik zeggen!) en iets lekkers te bestellen? Doe! Doe!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
MB, laat lekker wat bezorgen joh, www.thuisbezorgd.nl -> zoek wat lekkers uit en geniet er van![]()
En ik ga niet op AL m'n visite liggen Greys
quote:Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk. U kunt echter wel een bezorgrestaurant aanbevelen.
Ja nee, das toch achterlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan laat je 'm toch lekker bezorgen?
Achterlijk?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nee, das toch achterlijk![]()
Nee hoor, die pasta was lekker
Ik ben ook lui, maar ik vind het gewoon raar staanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Achterlijk?Wat dacht je, dat ik de chinees van 3 min verderop niet mn eten laat bezorgen? Binnen een straal van 3km ist gratis hier en ik ben een lui wijf
Ljouwert. Die friezen kunnen echt niet normaal praten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat is Borie toch mooooooi!![]()
![]()
MB, geen supermarkt in de buurt waar je heel snel in en uit kan rennen met een pizza onder de arm?
Kan me best voorstellen dat je ff geen zin hebt om zielig aangekeken te worden of je verhaal te moeten doen met het risico in tranen uit te barsten (die betrek ik ff op mezelf)
En anders bestellen en bij de buurman laten bezorgen...eerst wel ff mee delen aan hem dan![]()
Nu aankleden en wat met de fohn spelen en dan verjaardag in de hoofdstad van onze mooie provincie...zucht
Oooh, pizza van AH. Big American Cheese and Onionquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben ook lui, maar ik vind het gewoon raar staan
Ik kan ook een pizza bij de nachtwinkel halen (veel dichterbij dan de AH) en die eten.
In Leeuwarden praten ze niet eens Fries, dus dat komt goed uitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ljouwert. Die friezen kunnen echt niet normaal praten.
Onze pizzeria ligt hier nog geen 500 meter vandaan en toch laat ik bezorgen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben ook lui, maar ik vind het gewoon raar staan
Ik kan ook een pizza bij de nachtwinkel halen (veel dichterbij dan de AH) en die eten.
Ik ben niet het enige luie wijfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Onze pizzeria ligt hier nog geen 500 meter vandaan en toch laat ik bezorgen...
Vooral omdat m'n auto dan geen risico op vlekken en geurtjes loopt
Nee joh, ik heb nog niet gegeten! De pasta was van de week lekker, dus vandaag ook nog wel denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, heel verhaal...maar de pasta is al op inmiddels
Niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In Leeuwarden praten ze niet eens Fries, dus dat komt goed uit
dan kun je justeat.nl nog proberenquote:
Meneer zit bij zijn mama, samen met schoonpa, en ik zit in de hal van het ziekenhuis, naast de IC. En er loopt hier een de hele tijd een lekkere bewaker rond, dus dat maakt mijn verveling nog minder erg vandaagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou goed dat je dan even wat afleiding in de vorm van ons hebt dan!
MisterBird is nu bij zijn moeder? En ben je wel in het ziekenhuis dan of bij je schoonvader thuis?
O ech wel! Zelf gehoord.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In Leeuwarden praten ze niet eens Fries, dus dat komt goed uit
Ghehequote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oooh, pizza van AH. Big American Cheese and Onion![]()
Dank je wel, nog meer honger
Echt joh?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Onze pizzeria ligt hier nog geen 500 meter vandaan en toch laat ik bezorgen...
Vooral omdat m'n auto dan geen risico op vlekken en geurtjes loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |