Die is gaafquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik koop bijvoorbeeld graag bij Camouflage (kies voor "double cuff")
( http://www.theartofcamouflage.com/Maragout+426/ProductDetail.aspx?CatID=7&ID=3049 is mijn laatste aanschafje)
Dan kunnen ze vechtenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:57 schreef Qwea het volgende:
You will get one of each as pictured.
dus en een autobot en een decepticon
Ook al zou die ze niet dragen. Om te hebben is ook brilljantquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zou ze ook niet dragen inderdaad... ik wil ze altijd strak of design hebben
(hoewel ik wel vaak heel geeky heel grappig vind om te zien, maar niet om te dragen inderdaad)
Thanksquote:
peta sucks?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:03 schreef MrSubtle het volgende:
Gatverdie foto op de weblog (beetje scrollen)
![]()
![]()
Vette hemden hebben ze daar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik koop bijvoorbeeld graag bij Camouflage (kies voor "double cuff")
( http://www.theartofcamouflage.com/Maragout+426/ProductDetail.aspx?CatID=7&ID=3049 is mijn laatste aanschafje)
Ja, maar die dames kiezen er zelf voor zo te zijn. Die dieren nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
de 'picture this' van gister deed me ook een beetje
Nee tis wel errug kansloos inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, maar die dames kiezen er zelf voor zo te zijn. Die dieren niet
Ah... je weet!quote:
Preciesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, maar die dames kiezen er zelf voor zo te zijn. Die dieren niet
Het viel me nog mee, v oor 80 - 100 euro heb je wel een cool hemd.quote:
En valt de rotzooi mee of moeten we de schoonmaakpolitie langs sturen om te helpenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:09 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben weer thuis.
Heel erg gefeliciteerd met je knipperlichtje, Morretje
http://www.theartofcamouflage.com/Noyon+396/ProductDetail.aspx?CatID=7&ID=4259quote:
Nee das dan weer too muchquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:11 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.theartofcamouflage.com/Noyon+396/ProductDetail.aspx?CatID=7&ID=4259
Van zo'n hemd kan ik helemaal blij worden.
Ik heb altijd zó snel last van een kraag die niet meer schoon word.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het viel me nog mee, v oor 80 - 100 euro heb je wel een cool hemd.
Ik draag er meestal toch gewoon een shirt onder (behalve als het >30 graden is ofzo, maar dat is het hier zelden), en als je ze netjes wast en strijkt gaat een goed hemd echt wel ff mee
Zeker! Maar met dat hemd mag je niet bij oh-oh op de bank, want dan val je weg tegen de roze muurquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:11 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.theartofcamouflage.com/Noyon+396/ProductDetail.aspx?CatID=7&ID=4259
Van zo'n hemd kan ik helemaal blij worden.
Ook niet elke dag hoor, maar voor een feestje ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das dan weer too muchmaar ik vind die hemden met wat details in de kraag, manchetten en coole knoopjes altijd wel erg leuk.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeker! Maar met dat hemd mag je niet bij oh-oh op de bank, want dan val je weg tegen de roze muur
Beetje insmeren met vloeibaar wasmiddel vlak voor ie de machine in gaat...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb altijd zó snel last van een kraag die niet meer schoon word.
Nou, ik ben in de tussentijd 3 keer kort thuisgeweest en toen heb ik wel een beetje opgeruimd, dus het valt mee. Ik had erger verwachtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En valt de rotzooi mee of moeten we de schoonmaakpolitie langs sturen om te helpen
Ik had vandaag een knallend wit/oranje shirt met manchetknopen aan met blauwe/witte/oranje streepjes in de nek en blauwe knoopjes... Gewoon naar een sollicitatiegesprek gedragen, zonder stropdasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook niet elke dag hoor, maar voor een feestje ofzo.
Voor tijdens m'n werk heb ook wel neutralere dingen hoor.
Ah, dank je wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Beetje insmeren met vloeibaar wasmiddel vlak voor ie de machine in gaat...
(oh god, we geven elkaar wastips JJH)
Gaaf.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had vandaag een knallend wit/oranje shirt met manchetknopen aan met blauwe/witte/oranje streepjes in de nek en blauwe knoopjes... Gewoon naar een sollicitatiegesprek gedragen, zonder stropdas
Hé wat een opluchting, na de volgende over 4 weken ga je het waarschijnlijk echt geloven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:31 schreef Morretje het volgende:
Alles prima, knipperlampje gezien..Even leek het er toch op dat er een kans op twee was, want ze zag twee dooierzakjes.. Maar er zit er eentje! Volgens meting lijk ik verder te zijn dan ik dacht, echo zegt 8 weken 6 dagen, ik dacht 8 +1 vandaag. Over 4 weken weer controle, en weer kijken hoe groot het dan is.. Volgens echo ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn moeder..
Hij heeft je gemistquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:14 schreef MissBliss het volgende:
Nou, ik ben in de tussentijd 3 keer kort thuisgeweest en toen heb ik wel een beetje opgeruimd, dus het valt mee. Ik had erger verwachtMaar dat ga ik sowieso pas morgen doen.
Spider is erg mauwerigMaar op een debiele manier mauwerig, volgens mij issie in de war.
Stom beest.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Mips is in ene super opstandig![]()
De laatste dagen glipt ze al iedere keer de douche binnen, en als ik dan gedouched heb ofzo dan gaat ze op de rand van het bad zitten, of zelfs in het bad (is het dan nog beetje vochtig van douchen).
Kom ik net uit de douche, dus wil ze snel naar binnen glippen, maar ik was haar voor, dus doe de deur voor dr neus dicht![]()
Sta ik in de keuken beetje potten en pannen van het koken af te spoelen enzo, is ze super nieuwsgierig en staat ze hard te mauwen, dus ik beetje 'praten' tegen dat beest wat er is, dat ze zo nieuwsgierig is, en ze een aandachtshoertje is (![]()
), neemt het beest een aanloop en klimt ze zo via m'n rug over m'n ochtendjas op m'n hoofd/schouders om te kijken wat ik aan het doen ben.
![]()
![]()
Dus ik zet haar weer op de grond en sta zo te babbelen dat ze niet zo moet miepen, probeert ze weer via de voorkant van m'n ochtendjas omhoog te klimmen![]()
![]()
En nu probeert ze via de binnenkant van m'n ochtendjas vanaf de kant van m'n oksel door m'n mouw te kruipen![]()
![]()
Het zal de leeftijd wel zijn, pubertijd ofzo
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Mips is in ene super opstandig![]()
De laatste dagen glipt ze al iedere keer de douche binnen, en als ik dan gedouched heb ofzo dan gaat ze op de rand van het bad zitten, of zelfs in het bad (is het dan nog beetje vochtig van douchen).
Kom ik net uit de douche, dus wil ze snel naar binnen glippen, maar ik was haar voor, dus doe de deur voor dr neus dicht![]()
Sta ik in de keuken beetje potten en pannen van het koken af te spoelen enzo, is ze super nieuwsgierig en staat ze hard te mauwen, dus ik beetje 'praten' tegen dat beest wat er is, dat ze zo nieuwsgierig is, en ze een aandachtshoertje is (![]()
), neemt het beest een aanloop en klimt ze zo via m'n rug over m'n ochtendjas op m'n hoofd/schouders om te kijken wat ik aan het doen ben.
![]()
![]()
Dus ik zet haar weer op de grond en sta zo te babbelen dat ze niet zo moet miepen, probeert ze weer via de voorkant van m'n ochtendjas omhoog te klimmen![]()
![]()
En nu probeert ze via de binnenkant van m'n ochtendjas vanaf de kant van m'n oksel door m'n mouw te kruipen![]()
![]()
Het zal de leeftijd wel zijn, pubertijd ofzo
Heerlijk toch, als wij kittens hebben proberen ze ook altijd met z'n allen tegelijk via blote benen, badjas omhoor te gaan. Auww.
Voorts hebben we een kookkat, Jamie, die kijkt ook echt in alle pannen.
We hebben een stoofpan, met verdiepte deksel, voor water of wijn, als dat drooggekookt is en de pan op heel klein pitje sta te slow cooken (net zoiets als slowchatten) gaat ie er zelfs boven op zitten. Strega
Hier is het juist raar dat ik een kamertje helemaal wit maakquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb wel donkerroze / donkerrode accenten in mijn woonkamer (klein stukje bovenplint, stoelen, kussens, kaarsjes, lamp, etc)... maar een hele muur zou ik niet durven
Ik heb er wel eens dagen bij dat ik er helemaal niet uitkom.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
MissBliss!
Wel logisch hoor, dat Spider wat mauwerig en in de war is. Die is toch een paar dagen uit zijn normale routine geweest en nu moet ie weer even wennen en wil hij vast heeeeeel veel aandacht van je straks![]()
Loveless, wat doe je nu in je ochtendjas?
Niet dat ik recht van spreken heb, want ik loop er (ook?) bij als een voddenbaal net uit bad
pff ik ga eens kijken of een kop soep erin blijftquote:
Voel je al een beetje beter? Of is het nog steeds huilen met de pet op?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
pff ik ga eens kijken of een kop soep erin blijft
Je hebt in 40 minuten geboodschapt, gekookt en gegeten?quote:
Dieren gaan altijd op hun baas lijken he?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en overigens hebben mijn gasten Mips als aandachtshoertje betiteld, omdat ze altijd overal met d'r neus bovenop zit, en als er hier iemand is dan moet die helemaal besnuffeld worden en MOET die persoon echt wel even Mips aaien, ze gaat gewoon pontificaal op diegene liggen.
En ze is jaloers, als er hier een vrouw is dan gaat ze er tussen in liggen op de bank ofzo
das vast friet gewordenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt in 40 minuten geboodschapt, gekookt en gegeten?
Knap!
Impliceer jij nu dat Ll altijd languit op de visite gaat liggen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt in 40 minuten geboodschapt, gekookt en gegeten?
Knap!
[..]
Dieren gaan altijd op hun baas lijken he?
Ik heb de deur dichtgedaan en hij is niet bij me weg te slaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:53 schreef Greys het volgende:
MissBliss!
Wel logisch hoor, dat Spider wat mauwerig en in de war is. Die is toch een paar dagen uit zijn normale routine geweest en nu moet ie weer even wennen en wil hij vast heeeeeel veel aandacht van je straks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |