Nee toen spoot ik zn kuif vol cocosderrie duh !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En toen gaf je hem een knal?
/flauw
Ik moest lachenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En toen gaf je hem een knal?
/flauw
En nu probeert z'n kuif af te likken omdat ie kokos lekker vind?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Overigens vindt Billy boksen en klappen echt het leukste wat er is hoor!
Die kickt echt op een lekkere rechtse hoek.
Godallejezus ik heb mn stalker weer plakken
Een aai? Ja, graag!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal hem er dalijk een geven, speciaal van tante Greys![]()
Ben benieuwd!quote:Oh als ik op tijd bij de bushalte ben kan ik mss ff fotos / filmpjes maken van zijn nieuwste trucje!
Er liggen daar van die betonnen bollen op de grond en daar kan ie eindelijk op springen en op blijven staan.
Das schijnbaar nog nie makkelijk, op zo een rond ding
Kusje erop.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nee echt niet doen hoor, anders kan je wel met alles rekening gaan houden en kan je het echt nergens meer over hebbenDe ene keer kan ik er wat beter tegen dan de andere keer, maar boven al gun ik het Morrie zo enorm dat ik graag mee jubel
Ik doe niet aan reclame op Fok!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef MrSubtle het volgende:
lol... topic staat vol met camera-reclame van google
Hoi allemaal
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef MrSubtle het volgende:
fuck... ik heb mijn colbertje kapot getrokken aan een manchetknoop zie ik net
Nee kleine beschadiging inderdaad... eerst zelf proberen, maar anders even afgeven inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]Klusje voor de Turkse kledingmaker op de hoek?
Of echt kapot-kapot?
Ohoh da's niet leuk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef Qwea het volgende:
Zucht. MM staat op heerhugowaard stil. Technisch mankement
Hahahahaha die is leuk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef Qwea het volgende:http://www.gadgetgarden.n(...)open_decepticons.jpg iemand die weet waar ik die kan halen?
Nee, want NS kennende gaat dat lang duren, en ik heb honger. Ooh én ik wilde naar de stad vanaafquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef Qwea het volgende:http://www.gadgetgarden.n(...)open_decepticons.jpg iemand die weet waar ik die kan halen?
Ohoh nog erger de NSquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, want NS kennende gaat dat lang duren, en ik heb honger. Ooh én ik wilde naar de stad vanaaf
Ja, maar MM heeft geen colbert. Het is gewoon briljant om aan hem te geven met zn transformers obsessiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik gok dan gadgetgarden.nl of zo?
Maar zo'n dingen maken dus colbertjes kapot... ter info
Draagt ie wel hemden met manchetknoopgaten dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar MM heeft geen colbert. Het is gewoon briljant om aan hem te geven met zn transformers obsessie
http://www.etsy.com/view_listing.php?ref=vl_other_1&listing_id=32228784 Hier? US$ 26,50 inc. verzendkosten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef Qwea het volgende:http://www.gadgetgarden.n(...)open_decepticons.jpg iemand die weet waar ik die kan halen?
Koop je decepticons of autobots?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:50 schreef Qwea het volgende:
Je betaalt 26,50 dollar voor de set
omfg, geen gelden ze hebben ook batman
ik ga die kopen
http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=19261728
Die kan ik toch kopen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Draagt ie wel hemden met manchetknoopgaten dan?![]()
Hoe denk je dat de manchetten bij overhemden dicht gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:51 schreef Qwea het volgende:
Hey even he, want ik heb daar verder geen verstand van... kan ik die knopen van batman en transformers ook op zn blouse doen? Bij zn mouwen ofzo?
Ik twijfel. Ik zelf vind de autobots mooier. Denk MM ook. Maar de decepticons zijn ook gaafquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Koop je decepticons of autobots?
Normaal moet je daar hemden voor kopen met speciale manchet-knoopgaten. Maar sommige (vaak iets duurdere) hemden hebben naast het knoopje bij de mouw een extra gat en dan kan het ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:51 schreef Qwea het volgende:
Hey even he, want ik heb daar verder geen verstand van... kan ik die knopen van batman en transformers ook op zn blouse doen? Bij zn mouwen ofzo?
En die hemden haal ik waar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Normaal moet je daar hemden voor kopen met speciale manchet-knoopgaten. Maar sommige (vaak iets duurdere) hemden hebben naast het knoopje bij de mouw een extra gat en dan kan het ook
Bijenkorf of V&D als je niet te dure wil, anders Suit Supply of Hugo Boss winkels ofzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die hemden haal ik waar?
Ik vind die knopen echt baas
Hij gaat nooit naar zulke gelegenheden. Zn bedrijfsuitje is het enige waar je "netjes" moet gaan. En dan zijn die knopen briljantquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar ik denk eigenlijk niet dat je naar gelegenheden of bedrijven waar je geacht word zo netjes als met manchetknopen te komen dat je dan met je transformers of batman manchetknopen gaat lopen. Maar das just my 0.02
Nah, tegenwoordig kun je ze ook informeel dragen... (althans, dat doe ik danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar ik denk eigenlijk niet dat je naar gelegenheden of bedrijven waar je geacht word zo netjes als met manchetknopen te komen dat je dan met je transformers of batman manchetknopen gaat lopen. Maar das just my 0.02
Of juist wel. Ik zal ze in ieder geval niet omdoen. Manchetknopen zijn toch in het oog springende details en ik vind ze een beetje geeky over komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bijenkorf of V&D als je niet te dure wil, anders Suit Supply of Hugo Boss winkels ofzo
Ja maar is het idee van informeel juist niet dat je de colbertjes, pantalons en manchetknopen achterwege laatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nah, tegenwoordig kun je ze ook informeel dragen... (althans, dat doe ik danmaar ik koop graag mooie herenhemden (en geef er IETS te veel geld aan uit
)
Ik koop bijvoorbeeld graag bij Camouflage (kies voor "double cuff")quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die hemden haal ik waar?
Ik vind die knopen echt baas
Ik zou ze ook niet dragen inderdaad... ik wil ze altijd strak of design hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Of juist wel. Ik zal ze in ieder geval niet omdoen. Manchetknopen zijn toch in het oog springende details en ik vind ze een beetje geeky over komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |