Ik heb de mijne naturis gegeven, in zn kong. Ik weet niet hoe die kneus het voor elkaar heeft gekregen, maar zn kong lag in de vensterbank, en er zat naturis boven in/op het raamquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik was gelukkiger toen ik niet van het bestaan van die lijsten af wist.
Nah, t maakt ook geen reet uit eigenlijk hoor.
Vanavond ben ik sowieso denk ik niet veel online hoor.
Ik ga eerst heerlijk lang wandelen want de zon schijnt zo lekker, en dan boodschappen doen. En dan hondjes lamspens en lamstong voeren, koken, afwassen etc etc.
Daarom!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:50 schreef JJH het volgende:
Waarom zou je op bubbels willen inzoomen?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de mijne naturis gegeven, in zn kong. Ik weet niet hoe die kneus het voor elkaar heeft gekregen, maar zn kong lag in de vensterbank, en er zat naturis boven in/op het raam
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de mijne naturis gegeven, in zn kong. Ik weet niet hoe die kneus het voor elkaar heeft gekregen, maar zn kong lag in de vensterbank, en er zat naturis boven in/op het raam
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:57 schreef Qwea het volgende:
Ik vind trouwens die pics van Puckzzz zo geweldig. Kennen jullie die?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die laatste
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:57 schreef Qwea het volgende:
Ik vind trouwens die pics van Puckzzz zo geweldig. Kennen jullie die?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die laatste
Ik moet ook nog steeds een leuke canvasfoto maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:02 schreef Nonneke het volgende:
zou zo graag 3 mooie foto's van de hondjes willen aan de muur, maar zodra de camera ook maar in zich komt gaan die oortjes helemaal naar achter, en dat tongetje naar buitenEn dan beginnen ze heel raar te kwispelen
![]()
stelletje josti's
Ik heb er al 2, en nr 3 gaat ook komenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds een leuke canvasfoto maken.
Nou dan kan ik beter het bos in gaan hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:07 schreef Qwea het volgende:
Trouwens oh-oh...? weet jij zeker dat je vanaaf niet online wilt zijn? Jouw mr subtiel heeft mij uitgenodigd voor een boswandeling
Je weet niet welk bosquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan kan ik beter het bos in gaan he
Naja online zijn heeft dan ieg nog minder nut he.quote:
Braadworstquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja online zijn heeft dan ieg nog minder nut he.
Door al dat gelul hier heb ik trouwens maar mooi braadworst op mn boodschappenlijstje staan.
En aardappelen en wortelen voor hutspot
Ik ga niet naar het bos, ik ga het veld in en je mag mee hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
Ik ga het bad vol laten lopen!
En als iedereen een beetje in het bos gaat lopen slettenwandelen dan zal het hier lekker gezellig zijn vanavond zeg
En toen gaf je hem een knal?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh die malle Billy, ik had m laatst een paar keer van die Inecto cocos gloss spray in zn kuif gespoten omdat zn kuif dan beter naar achteren en dus uit zijn ogen blijft zitten.
Schijnbaar vindt ie dat echt lekker / fijn.
Ik spoot het net in mn eigen haren en meneertje springt zo mijn bureau op om ook te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |