Da's niet waar!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik draag alles, behalve oranje en groen
Liefst grijs, roze, zwart, paars, en blauw
Het paars of de opbollende gebieden?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Het staat me zelfs heel goed kan ik je vertellen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh kom op. Je kunt me veel wijsmaken met je "groen kleurt niet bij mn ogen" maar ik wil wedden dat jij je nagels laat doen, of zelf bijhoudt
*mental image block*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heb heul veul meer aan dan ik
not buying itquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]nope... ik knip ze wel, maar daar houdt het op
Eet smakelijk strakjesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat vast wel! Het is heerlijke lasagne en ze hadden hem al maanden niet en nu ineens wel!Een cadeautje voor mij
Nou ja zegquote:
Ik had het over het paars. Maar dat andere staat me ook bést goed jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het paars of de opbollende gebieden?
Of de combi? paarse opbollende gebieden![]()
Whollaaaa meisjaah
OMFG. Wat een gave ochtend jasquote:
Come on STFUquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG. Wat een gave ochtend jas
Je hebt verder echt niks aan
Damn
quote:
sorry. Moek het weghalen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Come on STFU![]()
Waar denk je dat doe 'P' in 'PM' voor staat?
En nu moeten we zeker allemaal ook gaan zeuren om een pm van Llquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG. Wat een gave ochtend jas
Je hebt verder echt niks aan
Damn
Zou je die quote willen editten?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En nu moeten we zeker allemaal ook gaan zeuren om een pm van Ll
Alles staat jou!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had het over het paars. Maar dat andere staat me ook bést goed ja
Ll doe het niet!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En nu moeten we zeker allemaal ook gaan zeuren om een pm van Ll
Que?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou je die quote willen editten?
Edit ik mijn bericht even. Ik kan me voorstellen dat LL het niet zo grappig vondt
Vertel vooral verder. Hoe zou je het typeren? Pronte bescheiden borsten? Flink aanwezige harries? handje vol? méér? minder? Onberoerde natuur?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles staat jou!
Ook de opbollende gebieden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |