De vorige keer zei die man die het bracht "uw leet dalt wlij 3 min lopen zijn?"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, ze kennen je al daar? Da's nooit een goed teken he
HIhihihihihiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
In welke serie zat dat nou, Sex and the City? Oh ja! Miranda die kwaad werd op de vrouw die de bestelling bij de Chinees aannam. En dan steeds al wist wat ze ging bestellen en daar dan bij lachte. Dat ging op haar zenuwen werken
Ik heb dat in drenthe bij de snackbarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
In welke serie zat dat nou, Sex and the City? Oh ja! Miranda die kwaad werd op de vrouw die de bestelling bij de Chinees aannam. En dan steeds al wist wat ze ging bestellen en daar dan bij lachte. Dat ging op haar zenuwen werken
Het is binnen de straal van 3 kmquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
De vorige keer zei die man die het bracht "uw leet dalt wlij 3 min lopen zijn?"
-Ja hoor, dat weet ik
""
preciesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is binnen de straal van 3 kmDan moeten ze ook maar een minimum in gaan stellen
Ik wou net zeggen, die hoeft zich niet te schamen in dit filmpje!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Prachtig lijf heeft die dame trouwens!
Je echt hé, tis wel een enorm mooie meidquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Prachtig lijf heeft die dame trouwens!
Goed zo!quote:
Fijne avond verder!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef bigbird het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah bijna 8 uur!!! Dus alvast afsluiten en inpakken.
Gezellig, welkom! Plaats de foto ook maar even hier hoor!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef Murmeli het volgende:
Hoi![]()
Ik meld me hier ook maar even... heb sinds gisteren een poes![]()
ze is echt zooo lieffffen ze staat al in mn fobo
Mede-rotterdammertquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef Murmeli het volgende:
Hoi![]()
Ik meld me hier ook maar even... heb sinds gisteren een poes![]()
ze is echt zooo lieffffen ze staat al in mn fobo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |