De vorige keer zei die man die het bracht "uw leet dalt wlij 3 min lopen zijn?"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, ze kennen je al daar? Da's nooit een goed teken he
HIhihihihihiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
In welke serie zat dat nou, Sex and the City? Oh ja! Miranda die kwaad werd op de vrouw die de bestelling bij de Chinees aannam. En dan steeds al wist wat ze ging bestellen en daar dan bij lachte. Dat ging op haar zenuwen werken
Ik heb dat in drenthe bij de snackbarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
In welke serie zat dat nou, Sex and the City? Oh ja! Miranda die kwaad werd op de vrouw die de bestelling bij de Chinees aannam. En dan steeds al wist wat ze ging bestellen en daar dan bij lachte. Dat ging op haar zenuwen werken
Het is binnen de straal van 3 kmquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
De vorige keer zei die man die het bracht "uw leet dalt wlij 3 min lopen zijn?"
-Ja hoor, dat weet ik
""
preciesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is binnen de straal van 3 kmDan moeten ze ook maar een minimum in gaan stellen
Ik wou net zeggen, die hoeft zich niet te schamen in dit filmpje!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Prachtig lijf heeft die dame trouwens!
Je echt hé, tis wel een enorm mooie meidquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Prachtig lijf heeft die dame trouwens!
Goed zo!quote:
Fijne avond verder!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef bigbird het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah bijna 8 uur!!! Dus alvast afsluiten en inpakken.
Gezellig, welkom! Plaats de foto ook maar even hier hoor!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef Murmeli het volgende:
Hoi![]()
Ik meld me hier ook maar even... heb sinds gisteren een poes![]()
ze is echt zooo lieffffen ze staat al in mn fobo
Mede-rotterdammertquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef Murmeli het volgende:
Hoi![]()

Ja hoor, als jij en Nok in Noord gaan eten dan ga ik met Goodbye hier in Zuid wel een lekker kapsalonnetje opzoekenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Loveless, Nokwanda, jullie doen mee aan een kapsalon-date met Goodbye en moi begrijp ik?
Greys!quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Loveless, Nokwanda, jullie doen mee aan een kapsalon-date met Goodbye en moi begrijp ik?
leuk hoofff heb die katquote:
Maar jij bent toch al hip gekniptquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef ElisaB het volgende:
Hi mopjes
Jullie negeren mijn post waarin ik boor claimen daarom mag ik ook niet op de kapsalonmeet komen
Zo een klant mij gisteren toeschreeuwde: jullie zijn slimmem mensen. Als ik zelf niet zo goed had opgelet, was ik gewoon belazerd geworden
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef ElisaB het volgende:
Hi mopjes
Jullie negeren mijn post waarin ik boor claimen daarom mag ik ook niet op de kapsalonmeet komen
Zo een klant mij gisteren toeschreeuwde: jullie zijn slimmem mensen. Als ik zelf niet zo goed had opgelet, was ik gewoon belazerd geworden
URL van de foto kopieren, plakken in een post, en dan op dat icoontje van schilderijtje klikken als je een post plaatstquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:08 schreef Murmeli het volgende:
Dank je Qwea! hoe moet dat?
ik ben een sufkut met fok
Maar dan moet de foto wel eerst geupload zijn op een webalbum of op een andere manier opinnet staan (fotoboek of hyves of zo)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
URL van de foto kopieren, plakken in een post, en dan op dat icoontje van schilderijtje klikken als je een post plaatst
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef Murmeli het volgende:
Hoi![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, als jij en Nok in Noord gaan eten dan ga ik met Goodbye hier in Zuid wel een lekker kapsalonnetje opzoeken
IK ZEG TOCH GOODBYE EN IK, DIE SNOL BLIJFT MAAR IN DE VSquote:
Ja hooooooooooooooooooo!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys!
daarom werkt het ook niet, snuggere
Dat gaat automagisch, Borie-claim-posts negerenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef ElisaB het volgende:
Hi mopjes
True, maar een photobucket accountje ofzo heeft iedereen wel toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dan moet de foto wel eerst geupload zijn op een webalbum of op een andere manier opinnet staan (fotoboek of hyves of zo)
Gezelligquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, als jij en Nok in Noord gaan eten dan ga ik met Goodbye hier in Zuid wel een lekker kapsalonnetje opzoeken
ikke nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, maar een photobucket accountje ofzo heeft iedereen wel toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |