quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:03 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Moet je trouwens niet aar school?
Of heb je weer 'vrij' vandaag?
dat is inderdaad ooooverduidelijk bij die reclamequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er moet overigens natuurlijk altijd weer een gekleurde bij anders is het racisme.
Hoe heb je al die shit in mp4 formaat gekregen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let wel, dit is de complete bibliotheek. 100 Gb aan muziek, bijna 1 TB aan (met name HD) films.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dat is inderdaad ooooverduidelijk bij die reclameecht triest
http://www.huffingtonpost(...)land-p_n_269366.htmlquote:A black man was replaced with a white man in a Microsoft online advertisement intended for use in Poland. An Asian man in the ad apparently made the cut, and appeared in both the Polish and stateside versions of the ad.
Geconverteerd. 's Nachts gaan Usenet en Visualhub hier aanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoe heb je al die shit in mp4 formaat gekregen?allemaal geconverteerd of zo gedownload?
ja daar moest ik ook aan denken jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[..]
http://www.huffingtonpost(...)land-p_n_269366.html
Wat een disciplinequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Geconverteerd. 's Nachts gaan Usenet en Visualhub hier aan
Meer geduldquote:
Ik bestelde mijn DVD's altijd bij BigDennis (quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand wat die duitse site was waar je voor een appel en een ei cds/dvds kon bestellen? (die site kon je ook in het nederlands bekijken btw)
opusshop
Hij blijft in de minderheid. Wat mij betreft nog steeds onderdrukking symboliseertquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er moet overigens natuurlijk altijd weer een gekleurde bij anders is het racisme.
Hij lijkt me wel chill als ik het geld had.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef katerwater het volgende:
Zeg eens: zou ik een 20 inch (met 4gig ram) of een 24 inch Imac kopen?
Die 24 lijkt met echt way too big
de 24 is heerlijk manquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef katerwater het volgende:
de 24"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:45 schreef katerwater het volgende:
Zo, dat is overduidelijk![]()
Wat maakt die 24" zoveel handiger?
Ligt ook een beetje aan de ruimte in je kamer, heb je een soort minizoldertje dan is 24" misschien een beetje overkill, als één muur volledig beeldscherm is. Maar anders...zou ik het wel weten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef katerwater het volgende:
Ja het verschil in prijs tussen een 20" met 2 gig extra en een 24" is eigenlijk niet zo groot, hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:08 schreef Banzaiaap het volgende:
Gewoon 24" inch kopen anders ga je later spijt krijgen.
Vet!! Hij doet het ook gewoon!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:15 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)-nu-in-de-app-store/
layar voor de 3GS! In m'n slaapkamer werkt ie al. Vind Huizen bij funda, pinautomaten, bioscopen etc direct. Terwijl ik in een gat woon.
Mja of je koopt gewoon de 24" met 4 gig? Of je wacht op de nieuwe?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:17 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ja het verschil in prijs tussen een 20" met 2 gig extra en een 24" is eigenlijk niet zo groot, he
Mja, je weet nooit wanneer de nieuwe versies uitkomen. Ik vertrouw niet echt op macrumors.comquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:18 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Mja of je koopt gewoon de 24" met 4 gig? Of je wacht op de nieuwe?
Kans is heel groot dat het een dinsdag is, en dat het heel binnenkort is (voorraad loopt overal leeg, duidt op aankomende model upgrade bij apple)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:38 schreef katerwater het volgende:
Wanneer komen die nieuwe Imacs er aan dan. Staat niet veel op de site hoor.
Zou best deze maand nog kunnen zijn.. Maar ik gok ook maarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:53 schreef katerwater het volgende:
Ja ik ben het net aan het checken.
Als het zo snel is, kan ik natuurlijk wel even wachten![]()
Ik dacht dat het voor januari was...
Microsoftquote:I really didn't want to beat up on WinMo here, because at this point it just feels tired. But man, come on Microsoft, you're giving me no choice. Windows Mobile 6.5 isn't just a letdown—it barely seems done.
The final version I got for testing, though, was almost identical to the builds we saw so many months ago. This means two things: That we already know what it's going to look like and how it's going to work; and that no, it's nowhere near the upgrade that Windows Mobile needs to be even remotely interesting.
Things get worse when you move past the surface, revealing an OS that hasn't been fundamentally changed in years, and which bears a strong resemblance to Windows Mobile 6.1, and a startlingly not-weak resemblance to PocketPC 2002. The new homescreen Start Menu, lock screen and contextual menus are just veneers, and they're not very thick.
The terrible Windows Media Player app looks the same, the photo albums are helped only by smoother scrolling and support of basic swipe gestures, and the text, email, notes and settings pages are jarringly old-looking, and seriously hostile to pointing devices any larger than a pen. Especially fleshy ones.
I'd like to think that 6.5's stunning failure to innovate is a symptom of a neglected project—maybe Microsoft just needed something, anything to hold people over until the mythical Windows Mobile 7 comes out, whatever it is. But as Steve Ballmer himself has plainly admitted, it's worse: Microsoft has simply lumbered in the wrong direction for two years, letting everyone, save maybe Nokia, fly right past them.
You'd be hard-pressed to find a single reason to upgrade to 6.5.
Dat weet niemand, Apple maakt het niet bekend en het kan enigszins duidelijk worden door geruchten. Maar dan is er ook nog geen datum precies te noemen. Macrumours geeft aan dat je beter even kunt wachten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:38 schreef katerwater het volgende:
Wanneer komen die nieuwe Imacs er aan dan. Staat niet veel op de site hoor.
thx!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:02 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dat weet niemand, Apple maakt het niet bekend en het kan enigszins duidelijk worden door geruchten. Maar dan is er ook nog geen datum precies te noemen. Macrumours geeft aan dat je beter even kunt wachten.
http://buyersguide.macrumors.com/#iMac
Zelfde hiero. De leveringen zijn echt sporadisch.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:06 schreef no1uknow het volgende:
Qua iMac's en MacMini's zou ik nog even wachten als ik jullie wacht.
Zijn nauwlijks meer te bestellen, heel weinig op voorraad. De Wireless Mighty Mouse is zelfs helemaal niet meer te bestellen, staat in backorder, verwachte levertijd minstens 4/5 weken.
Dat is juist een reden om het wel te doenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de ruimte in je kamer, heb je een soort minizoldertje dan is 24" misschien een beetje overkill, als één muur volledig beeldscherm is. Maar anders...zou ik het wel weten.
ja maar ik bedoel meer om dat 'moment' dan toch een beetje op te vangen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Daar hadden ze Snow Leopard toch voor
Misschien om Apple weer net onder de neuzen te schuiven, maar zo spectaculair zullen de hardware-upgrades denk ik niet zijn of ze besluiten weer Intel GMA videochips in te bouwen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:48 schreef fyah het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel meer om dat 'moment' dan toch een beetje op te vangen.
Is dat geen songtekst van Eminem ofzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik wil af en toe weleens de reviews rondstruinen van bepaalde artiesten/albums op iTunes om te kijken wat anderen ervan zeggen, uiteraard is niet alles even positief, maar volgens mij slaat dit toch wel erg de plank mis..
[ afbeelding ]
Nou ben ik niet echt van de NSB-praktijken, maar dit is toch echt de eerste keer dat ik overweeg om op de knop "Report a Concern" te drukken, niet zo zeer over het woordgebruik van die persoon, maar eigenlijk meer om te weten wanneer deze persoon zichzelf van kant maakt.. of een enkeltje Arkham Asylum toegestuurd krijgt.
Lijkt er niet op.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is dat geen songtekst van Eminem ofzo
Het is gewoon troll-city daarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:46 schreef TwyLight het volgende:
Ik word een beetje agressief emotioneel van dat iTunes topic.
Volgens mij had ik daar last van (MBP 13", 500 GB WD Scorpio), zal eens kijken of het helpt.quote:Apple today released Performance Update 1.0, addressing hard drive pauses affecting a "small number of customers" on a number of different Mac models. The update is available in Snow Leopard (300 KB) and Leopard (322 KB) versions.
This update addresses intermittent hard drive-related stalls reported by a small number of customers. For detailed information on this update, please visit this website.
The support document outlines the procedure for applying the update and notes that it applies to the following machines:
- MacBook Pro (17-inch, Mid 2009)
- MacBook Pro (15-inch, Mid 2009)
- MacBook Pro (15-inch, 2.53GHz, Mid 2009)
- MacBook Pro (13-inch, Mid 2009)
- MacBook Pro (17-inch, Early 2009)
- MacBook Pro (15-inch, Late 2008)
- MacBook (13-inch, Mid 2009)
- MacBook (13-inch, Early 2009)
- MacBook (13-inch, Aluminum, Late 2008)
- MacBook Air (Mid 2009)
- MacBook Air (Late 2008)
- iMac (20-inch, Mid 2009)
- iMac (24-inch, Early 2009)
- iMac (20-inch, Early 2009)
- Mac mini (Early 2009)
goed bedacht, maar zo heb je wel maar 1 playlist hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:51 schreef n8n het volgende:
* n8n houdt van smart playlists, deze is voor mijn tijdelijke 4GB nano
[ afbeelding ]
tevens TVP
Metadata filtering, de iPod sorteert alles toch zelf netjes op genre / album / artiest. Playlists op een iPod gebruik ik werkelijk nooit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:14 schreef fyah het volgende:
[..]
goed bedacht, maar zo heb je wel maar 1 playlist he
Is nu gewoon op alfabetische volgorde geloof ik. Eerst wilden ze het op marktaandeel doen, maar dan staat IE vooraan, en dat mag natuurlijk ook nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:46 schreef Tijn het volgende:
En Opera komt weer als laatste... terwijl zij de aanleiding waren voor dit hele gedoe
Dan kiest opera voor __operaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Misschien moeten ze zich gewoon rebranden: Aaaaaaaaaaaaaaaaamozilla Firefox
Ik zat zelf aan een cirkel te denken, dan heb je geen begin of eindquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef Jarno het volgende:
Kunnen ze niet een shuffle functie inbouwen ofzo?. Wat een kermis!
Ja en alle moslims kiezen de variant die aan het Oosten ligtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
Maar op een scherm wel een boven en een onder
Een draaiende cirkel dan maar?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
Maar op een scherm wel een boven en een onder
MeccaFox?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja en alle moslims kiezen de variant die aan het Oosten ligt
Wij wel, maar wij hebben dan ook een Mac.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kunnen we niet gewoon at random een obscure browser installeren?
Tuurlijk, er is altijd een 'boven'. Dat geen enkele browser op het hoogste punt van de cirkel ligt wil niet zeggen dat er geen bovenste isquote:
Ja, maar dan staat er bovenaan "kies uw browser"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tuurlijk, er is altijd een 'boven'. Dat geen enkele browser op het hoogste punt van de cirkel ligt wil niet zeggen dat er geen bovenste is
Ah, we maken er een browser-roulette van?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het snel genoeg draait, maakt dat weinig uit
Updaten in iTunes. Store->Werk Genius bij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:49 schreef fyah het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn Genius-mixes kan randomizen ofzo. Ik heb ze allemaal al gehoord en ze blijven hetzelfde
De verschillen zijn minimaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Updaten in iTunes. Store->Werk Genius bij.
Als je windows 7 neemt heb je gelijk een half ass dock zoals je niet gewend bent! maar ik ben opgehouden bij XP en ik speel alleen spelletjes op xbox dus geen idee...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef TwyLight het volgende:
even een beetje een rare vraag maar ik wil windows installeren via bootcamp maar welke windows kan ik het beste nemen? XP, Vista of 7?
Het is vooral voor games, en die moeten wel goed werken natuurlijk niet dat ik hem wil installeren en dat die gaat zeuren dat die niet op XP werkt ofzo.
Ik heb niet echt verstand van windows
XP = Oud vertrouwd en je weet dat het werkt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef TwyLight het volgende:
even een beetje een rare vraag maar ik wil windows installeren via bootcamp maar welke windows kan ik het beste nemen? XP, Vista of 7?
Het is vooral voor games, en die moeten wel goed werken natuurlijk niet dat ik hem wil installeren en dat die gaat zeuren dat die niet op XP werkt ofzo.
Ik heb niet echt verstand van windows
Ja!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 04:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
anyway. vraagje:
Als je een airport extreme hebt ... en je sluit er een USB hub op aan... kan je dan meerdere externe USB HD's werkend aansluiten op je netwerk???
Staat je muziek op een externe schijf? Of gewoon op de HD van de Mini?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:18 schreef 54cm het volgende:
Overigens is mijn verzameling ongeveer 12000 groot, en gebruik ik ook Snow Leopard.
Edit: iTunes draait trouwens perfect zonder haperingen of zo. Het is alleen dat ik ook wil surfen en aan m'n documenten wil werken, en daar lijkt het allemaal een stuk trager te gaan....
Ik maak gebruik van een externe schijf.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Staat je muziek op een externe schijf? Of gewoon op de HD van de Mini?
Verder kun je Activiteitenweergave 's openen terwijl je bezig bent om te zien welke processen CPU-usage omhoog knallen.
Wat wel 's wil helpen is naar Systeemvoorkeuren->Energiestand gaan en daar 'Plaats harde schijven in sluimerstand indien mogelijk' uitzetten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:33 schreef 54cm het volgende:
[..]
Ik maak gebruik van een externe schijf.
En ik heb al bij Activiteitenweergave zitten kijken en daaruit bleek dat Safari en iTunes (en met name iTunes) een flinke hoeveelheid fysieke geheugen gebruiken, iTunes gebruikte iets van 1gb maar nu is het gezakt tot ongeveer 200mb en lijkt alles weer vloeiend te lopen.
Edit: En als ik door Cover Flow blader stijgt het weer enorm. Denk dat ik gewoon een afspeellijst moet maken en dat random af laten spelen als ik werk of zo.
Zijn er al games die onder W7 draaien dan? (zonder xp mode)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
XP = Oud vertrouwd en je weet dat het werkt.
7 (met XP mode) Ziet er goed uit, ook op gaming gebied. En voor oude shit heb je de XP Mode.
En ik zou voor 7 gaan. De Ultimate is nu ook voor 69,75 euro verkrijgbaar bij Surfspot.
Ah, de Pippin 2. Wie weetquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:11 schreef Edwinuss het volgende:
Gaat Apple ooit met een gameconsole komen? De markt is ontzettend aan het groeien op dit moment, zou wel verstandig van ze zijn.
Ze vinden dat ze er al een hebben:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:11 schreef Edwinuss het volgende:
Gaat Apple ooit met een gameconsole komen? De markt is ontzettend aan het groeien op dit moment, zou wel verstandig van ze zijn.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah, de Pippin 2. Wie weet
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
XP = Oud vertrouwd en je weet dat het werkt.
7 (met XP mode) Ziet er goed uit, ook op gaming gebied. En voor oude shit heb je de XP Mode.
En ik zou voor 7 gaan.
quote:De Ultimate is nu ook voor 69,75 euro verkrijgbaar bij Surfspot.
Office 2008 heeft echt geen Rosetta nodig hoor?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:09 schreef G.Fawkes het volgende:
Wanneer staat de nieuwe office for mac gepland? Zowel iWork als NeoOffice zijn het toch helemaal en 2008 heeft rosetta nog steeds nodig
Vreemd want bij ging hij net rosetta downloaden toen ik Office 2008 installeerde...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Office 2008 heeft echt geen Rosetta nodig hoor?
De installer heeft Rosetta nodig, de programma's zelf niet. Typisch..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vreemd want bij ging hij net rosetta downloaden toen ik Office 2008 installeerde...
Om bij je OS X bestanden te komen had je in Leopard iets als MacDrive (betaald) nodig. Ik dacht dat er sinds Snow Leopard standaard read-only access in Boot Camp zat.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:41 schreef TwyLight het volgende:
Hoe kom ik in Bootcamp Windows bij mn OS X bestanden?
En hoe verander ik de naam van de schijf, dit is echt dom:
[ afbeelding ]
Het lukt niet via toon-info en ook niet via schijfhulpprogramma
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:25 schreef fyah het volgende:
Weet iemand of ik mijn mail.app kan aanpassen zodat er Get Money op de knop staat in plaats van Get Mail?
dunnoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:12 schreef Maravilla het volgende:
Zal na "Toon pakketinhoud" wel ergens zijn aan te passen toch?
Alle huidige games werken gewoon onder 7. Installeren en gaan! Misschien zal je een update nodig hebben. Maar dat is business as usual.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Zijn er al games die onder W7 draaien dan? (zonder xp mode)
Heb je Toast? Leg de dvd dan eens in de tray, als het goed is zie je dan de bestandlijst in Toast komen en kan je bestanden toevoegen. (Hoef je niet te doen) En dan druk je op de brand knop en sluit hij de brandsessie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet iemand software voor de Mac, waarmee je halfbakken DVD's kan "finalizen"?
Hmmm, ik heb toast nog niet. Ga d'r wel even naar zoeken. Wat wel apart is is dat m'n DVD-Rom drive zowat heel die disc opeet, maar ondertussen niks laat zien als ik de DVD aanklik in Finder, hoort dat zoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:16 schreef Junkie het volgende:
Heb je Toast? Leg de dvd dan eens in de tray, als het goed is zie je dan de bestandlijst in Toast komen en kan je bestanden toevoegen. (Hoef je niet te doen) En dan druk je op de brand knop en sluit hij de brandsessie.
Volgens mij heb ik het een hele lange tijd geleden zo gedaan bij een dvd waar de opname was afgebroken. Maar weet niet of dat nog met de huidige versie kan.
Neej, dan kan hij de TOC niet vinden. En dus ook niet de bestanden die erop staan. Iets anders kan de dvd wel lezen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb toast nog niet. Ga d'r wel even naar zoeken. Wat wel apart is is dat m'n DVD-Rom drive zowat heel die disc opeet, maar ondertussen niks laat zien als ik de DVD aanklik in Finder, hoort dat zo
Jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
Neej, dan kan hij de TOC niet vinden. En dus ook niet de bestanden die erop staan. Iets anders kan de dvd wel lezen?
Ja, dat was ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:04 schreef De_Hertog het volgende:
Vroeg hier laatst iemand naar een originele DVD van Tiger? Ik heb er iig nog een liggen, inclusief originele verpakking uit de tijd dat verpakking van een DVD bijna even groot was als die van een Air nu
quote:Once Orca opens the file scroll down the left pane until you get to “LaunchCondition”, then select it. From here you have two options:
The right pane will show a few entries, the second of which should be “VersionNT64>=600″. Click it a few times and the entry should change to let you edit it; when it does, change “600″ to “501″. Click anywhere else on the window to confirm your changes, then select “Save” from the file menu and close Orca.
Delete the “LaunchCondition” tab completely by right-clicking it and selecting “Drop Table”. Next select “InstallUISequence” in the left pane, then find “LaunchConditions” in the right pane. (Click the “Action” tab at the top of the right pane to alphebetize the list) Delete it by right-clicking and selecting “Drop Row”. Select “InstallExecuteSequence” from the left pane, then find and locate “LaunchConditions” in the right pane and delete that as well. Save the file and close it.
Option (a) is the most simple, but some systems encounter an error (2229) which prevents the 8.0+ installer from running after it is modified. In those instances option (b) should do the trick, though the modified installer might fail to notice certain other things the LaunchCondition table is set up to check. (e.g. driver install failure, iTunes still running, etc.)
Zo kan je ook info los krijgen.quote:Omg just met a drunk girl from apple "no apple tablet coming... well, we wouldn't call it a tablet" haha leak!!
about 5 hours ago from Tweetie
kevinrose
Kevin Rose
Haha RT @topramen: ask drunk apple girl when iPod/iPhone will get the FM chip wake up update
Buying her a shot, hopefully more soon..
Shit... She read the tweet, not even kidding. Promised I wouldn't say who she is.. *lips sealed*
about 4 hours ago from Tweetie
@Jason just showed her your tweet, she is laughing
about 4 hours ago from Tweetie in reply to Jason
Deze:quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:59 schreef jimjim1983 het volgende:
welke kabeltje heb ik precies nodig om mn macbook pro van eind 2007 op mn tv aan te sluiten (geen HD)?
thanks, maar dan heb ik er toch nog eentje nodig? van dat ding naar mn tv.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Deze:
http://store.apple.com/nl/product/M9267G/A?fnode=MTY1NDA3Ng&mco=MTE3MDMwODg&p=1&s=topSellers
[ afbeelding ]
Een gewone s-video kabel.. Je kan ook tulp nemen maar ik zou s-video nemen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
thanks, maar dan heb ik er toch nog eentje nodig? van dat ding naar mn tv.
Ja. Er is best veel muziek waar ik alleen bepaalde nummers van wil hebben, dus dat doe ik via Limewirequote:
Gaat dit over een MacBook Pro met een 9400M en een 9600M? Zo ja, dan moet je in- en uitloggen als je overschakelt, en dan kan dat dus niet automatisch.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Is het trouwens mogelijk om je 'graphics' in je 'energy saver' op better battery life te zetten als je geen adapter hebt bevestigd en dat deze automatisch switched naar better graphis als je die adapter inplugged?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Gaat dit over een MacBook Pro met een 9400M en een 9600M? Zo ja, dan moet je in- en uitloggen als je overschakelt, en dan kan dat dus niet automatisch.
Heeft Time Capsule ook een USB-aansluiting dan (waar je een USB hub op aan zou kunnen sluiten)?quote:
Zag'm gisteren ook al ja. Ik vind het altijd een beetje zwak om je eigen product aan te prijzen ten koste van een ander, alsof jouw apparaat alleen goed is in vergelijking met..quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:08 schreef Junkie het volgende:
www.DroidDoes.com
Bijdehand die reclame, maar ben benieuwd.
Voor nu is de iPhone toch beter.![]()
![]()
En in de USA is het gewoon meer gebruikelijk om dit soort reclame, of anti-reclames eigenlijk, te maken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zag'm gisteren ook al ja. Ik vind het altijd een beetje zwak om je eigen product aan te prijzen ten koste van een ander, alsof jouw apparaat alleen goed is in vergelijking met..
Aan de andere kant, Apple doet het zelf ook met z'n I'm a Mac-ads. En het zal in de mobiele verdringingsmarkt wel nodig zijn.
Ik vind het ook wat vreemde timing. Die open structuur van Android kan inderdaad misschien leiden tot een beter of gevarieerder aanbod aan Apps, maar om op dit moment te gaan wijzen op wat beide apparaten wel of niet kunnen zo nog best eens in het nadeel van Android uit kunnen pakkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:22 schreef Tijn het volgende:
Lekker pakkend ook voor consumenten... "I don't allow open development", dat zal veel mensen echt veel interesseren als ze een telefoon kopen
Dat, en als één van die apparaten nou iets fundamenteels beters deed, of een echt unieke feature had, dan hadden ze misschien nog een punt. Maar het is voornamelijk meer van hetzelfde, en dan nog niet eens alles.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:29 schreef Tijn het volgende:
Voorlopig leidt de wildgroei aan verschillende apparaten die Android draaien eerder tot een drempel om er applicaties voor te ontwikkelen. Dat probleem hebben Microsoft en Nokia ook: door de gigantische hoeveelheid verschillende apparaten is het praktisch niet te doen om een app te schrijven die op elke telefoon goed werkt. Om over uniforme UI's nog maar te zwijgen.
Nou, ze hebben natuurlijk wel "open development" hequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat, en als één van die apparaten nou iets fundamenteels beters deed, of een echt unieke feature had, dan hadden ze misschien nog een punt. Maar het is voornamelijk meer van hetzelfde, en dan nog niet eens alles.
En daarmee is de cirkel rond, want ik vind het nog te vroeg om dat (inderdaad naar de consument toe) als een voordeel te verkopen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ze hebben natuurlijk wel "open development" he
Wat is dat dan, Bert?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:38 schreef TwyLight het volgende:
tweeëndertig en vierenzestig bits
Met meer geheugen, verdere hogere eisen aan hardware etc. Best knap.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef Superhuuper het volgende:
Volgens Bert is het net zo snel als XP.
Dus Microsoft heeft het sinds 2001 niet voor elkaar gekregen om Windows te versnellen?
"One giant leap for MS, a hardly noticeable one for mister average!"quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef Superhuuper het volgende:
Volgens Bert is het net zo snel als XP.
Dus Microsoft heeft het sinds 2001 niet voor elkaar gekregen om Windows te versnellen?
Hij stond ook al op de vorige paginaquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:36 schreef De_Hertog het volgende:
En dit is dan die Droid die het allemaal zo goed kan:
[ afbeelding ]
Detailsquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij stond ook al op de vorige pagina
Sexy apparaatje hoor
En ach, hoeveel iPod-killers zijn er eigenlijk al geweest?quote:Then there is that old saying..."if the only way you can market your product is to compare it to some other product, you've already lost. Well, thanks for the free publicity, bitches."
Dat is wel een heel lelijk ding. Ik had wel iets mooiers verwacht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Die Motorola Droid ziet er nou niet bepaald uit als een gamechanger:
[ afbeelding ]
quote:For those waiting, 99.9999999999% certain that the Mac minis are coming tomorrow morning.
10 minutes ago from web
macminicolo
Brian Stucki
I'm also told that part of the new promotion from Apple will be using them as servers. As you can imagine, this pleases us.
7 minutes ago from web
Lijkt me sterk dat dat allemaal vandaag komt zonder event, maar we zullen zien.quote:Gruber later responded with a brief post carrying a very lengthy headline listing a multitude of new products possibly on the table for release tomorrow:
- Redesigned plastic MacBooks
- Redesigned "impressive" iMacs
- Mac mini updates, including one based on Mac OS X Server
- Multi-touch "Magic Mouse"
- A multi-touch "trackpad gadget" for desktop Macs
MacRumors has similarly heard whispers over the past few days of new iMacs, MacBooks, and possibly Mac minis scheduled for release tomorrow, but we have been unable to confirm any of the reports.
Nieuwe hardware komt bijna altijd met een event. Ik geloof dat het voor januari is, zeker nu windows voor het eerst in jaren kans maakt om te scoren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:13 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.macrumors.com/(...)e-tomorrow-swirling/
[..]
Lijkt me sterk dat dat allemaal vandaag komt zonder event, maar we zullen zien.
Voor de MBP's dan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:30 schreef Jarno het volgende:
Nog een pricedrop zou wel erg welkom zijn idd.
Da's nog nooit gebeurd volgens mijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De dollar staat weer lekker laag, dus alleen daarop gebaseerd zou de prijs al iets omlaag kunnen.
Nou, dat is niet helemaal waar. Ooit waren de Europrijzen en dollarprijzen hetzelfde, maar tegenwoordig zijn de Europrijzen lager.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Da's nog nooit gebeurd volgens mij.
Check. Maar dat is volgens mij de laatste pricedrop van Apple geweest van onlangs toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar. Ooit waren de Europrijzen en dollarprijzen hetzelfde, maar tegenwoordig zijn de Europrijzen lager.
Dat is waar Jarno ons zo'n 5 posts geleden ook op weesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:00 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)rlaging-voor-iphone/
Vorige keer dat de dollar zo laag stond waren de basisprijzen van de MacBook, MacBook Pro en iMac in euro's 100 minder dan in dollars, en de Mac mini 50 minder. Nu zijn de basis-MacBooks en MBPs maar 50 minder, en de Mac mini kost hetzelfde. Ik verwacht dat dit bij een update bijgetrokken gaat worden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Check. Maar dat is volgens mij de laatste pricedrop van Apple geweest van onlangs toch?
Maar niets over donderdag, de launch day van Windows 7quote:In a move destined to create much gnawing and gnashing of teeth among company watchers, Apple today allegedly denied it intends introducing any new products later on.
An Apple source has poured cold water on the hubbub of expectation, denying the company plans any announcement “today or tomorrow”.
Stuff reports: “We've been in contact with Apple to see if there was any comment to the rumoured announcement. We were first told we "hadn't missed any Apple announcements", and when pressed on if there was any news on events today or tomorrow, we got the simple reply: "Nope".”
Clutching at straws, we’d like to point out that not every Apple product upgrade actually makes it all the way to “announcement” status, some just quietly slip into being on the Apple Store, but these tend to be slight model upgrades rather than the whizz-bang credit-card attention-seeking new product salvos we’ve learned to love.
We’ll wait and see if there’s any change in the situation, but as of 11.57am UK time, the Apple Store remains open for business and there’s no news there.
Wat doe jij toch allemaal met die apparaten? PS3's eet je ook al als ontbijt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Mn MBP 2009 bleef weer hangenZelfde verhaal als eerder beschreven. Instant-freeze en het geluid blijft zo gag-aga-ga-ga-ga-ga-ga-ga
Ik heb SMC Fan control er af gegooid, aangezien ik het gevoel heb dat het over-verhitting is en dat het programma zich niet meer automatisch aanpaste aan de warmte van de processor.
Iemand enig idee?
De Mac Mini is wel naar een verwachtte verzenddatum gegaan van 5 dagen.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat doe jij toch allemaal met die apparaten? PS3's eet je ook al als ontbijt?
Japan is ook downquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
And down they go!![]()
![]()
http://store.apple.com/nz
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
And down they go!![]()
![]()
http://store.apple.com/nz
Ik heb zowat elke rumor-site afgegaan, maar nergens wordt er bevestigd dat het gepresenteerd wordt. Wat er op wijst dat de veranderingen niet zo heel groot zullen zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:42 schreef TwyLight het volgende:komt er eik ook een presentatie ofzo?
Hoeft niet per se. De eerste MacBooks werden ook niet gepresenteerd op een event, maar verschenen gewoon op een dinsdag op de site.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:44 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik heb zowat elke rumor-site afgegaan, maar nergens wordt er bevestigd dat het gepresenteerd wordt. Wat er op wijst dat de veranderingen niet zo heel groot zullen zijn.
Het bizarre is dat iedereen nu reageert metquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:47 schreef Edwinuss het volgende:
5TB iPod?
10 jaar terug had iedereen je glazig aangekeken: "Aai...-pod?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het bizarre is dat iedereen nu reageert met![]()
Dude WTF?!!, precies de reactie die je nog geen tien jaar geleden had gekregen als je het over een iPod van 160 GB had gehad, denk ik. Oftewel, over X jaar kijken we misschien niet meer op van een mediaspeler met 5 TB, alles ultramegaHD-bluray 2160p. Enzo.
Maar die waren dan ook gebaseerd op de iBooks. Het enige verschil was eigenlijk de Intel CPU, maar die was al gepresenteerd (wel op een event) in de MacBook Pro.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. De eerste MacBooks werden ook niet gepresenteerd op een event, maar verschenen gewoon op een dinsdag op de site.
Die nieuwe Imac zal dus niet zo heel anders zijn. Enkel cosmetisch.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar die waren dan ook gebaseerd op de iBooks. Het enige verschil was eigenlijk de Intel CPU, maar die was al gepresenteerd (wel op een event) in de MacBook Pro.
Maar veranderingen aan het uiterlijk worden nou juist vaak wel op een event gepresenteerdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:27 schreef katerwater het volgende:
[..]
Die nieuwe Imac zal dus niet zo heel anders zijn. Enkel cosmetisch.
Led scherm erin?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:27 schreef katerwater het volgende:
[..]
Die nieuwe Imac zal dus niet zo heel anders zijn. Enkel cosmetisch.
ik weet niet of ze de ipod gaan vernieuwen (ok sowieso niemand hier) maar er was toch vorige maand nog een music event?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
een Ipod Classic met HD scherm oid is ook wel leuk
trommelgeroffelquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Duurt lang...
Dan moeten ze de classic en ipod touch maar samenvoegen tot 1 apparaat,quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:37 schreef fyah het volgende:
[..]
ik weet niet of ze de ipod gaan vernieuwen (ok sowieso niemand hier) maar er was toch vorige maand nog een music event?
De huidige muis is ook kut. Ik heb hem verruild voor een goedkoop logitech ding, moet je nagaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:52 schreef katerwater het volgende:
[..]
De huidige muis vind ik maar kut. Dat bolletje is bij mij geblokkeerd
Ik ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
De huidige muis is ook kut. Ik heb hem verruild voor een goedkoop logitech ding, moet je nagaan.
Maar Logitech is dan ook de beste muizenmaker op de planeet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
De huidige muis is ook kut. Ik heb hem verruild voor een goedkoop logitech ding, moet je nagaan.
Neequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Even een compleet offtopic vraagje (vergelekn met afgelopen uren.)
iMac 2,66 4GB met een 9300M , Bootcamp & GTA IV. Gaat dat werken?
So truequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar Logitech is dan ook de beste muizenmaker op de planeet.
Onder mijn 9600GT moet ik zelfs het meeste op Low draaienquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Even een compleet offtopic vraagje (vergelekn met afgelopen uren.)
iMac 2,66 4GB met een 9300M , Bootcamp & GTA IV. Gaat dat werken?
Dan koop ik hem en gebruik ik hem nooit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:09 schreef Tijn het volgende:
Of je koopt een XBOX360 en je kunt niet alleen op de goedkoopste manier genieten van GTA IV, maar ook van twee uitbreidingen.
Ik zeg: doen
Als je die nou verpatst en een 360 koopt, daar zijn echt zoooveel coole spellen voor te krijgen voor wènug.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dan koop ik hem en gebruik ik hem nooit.
Same with Wii/Playstation 2/psp en de DS die liggen te verstoffen hier
Lijkt me wel waarschijnlijk nu je het zegt, en dan via disc sharing ofzo net als de MB Air.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hmm, Mac mini zonder Disc drive.. Lijkt me redelijk overbodig die eruit te laten lijkt mij? Of je moet hem nog kleiner willen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |