Met meer geheugen, verdere hogere eisen aan hardware etc. Best knap.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef Superhuuper het volgende:
Volgens Bert is het net zo snel als XP.
Dus Microsoft heeft het sinds 2001 niet voor elkaar gekregen om Windows te versnellen?
"One giant leap for MS, a hardly noticeable one for mister average!"quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef Superhuuper het volgende:
Volgens Bert is het net zo snel als XP.
Dus Microsoft heeft het sinds 2001 niet voor elkaar gekregen om Windows te versnellen?
Hij stond ook al op de vorige paginaquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:36 schreef De_Hertog het volgende:
En dit is dan die Droid die het allemaal zo goed kan:
[ afbeelding ]
Detailsquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij stond ook al op de vorige pagina
Sexy apparaatje hoor
En ach, hoeveel iPod-killers zijn er eigenlijk al geweest?quote:Then there is that old saying..."if the only way you can market your product is to compare it to some other product, you've already lost. Well, thanks for the free publicity, bitches."
Dat is wel een heel lelijk ding. Ik had wel iets mooiers verwacht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Die Motorola Droid ziet er nou niet bepaald uit als een gamechanger:
[ afbeelding ]
quote:For those waiting, 99.9999999999% certain that the Mac minis are coming tomorrow morning.
10 minutes ago from web
macminicolo
Brian Stucki
I'm also told that part of the new promotion from Apple will be using them as servers. As you can imagine, this pleases us.
7 minutes ago from web
Lijkt me sterk dat dat allemaal vandaag komt zonder event, maar we zullen zien.quote:Gruber later responded with a brief post carrying a very lengthy headline listing a multitude of new products possibly on the table for release tomorrow:
- Redesigned plastic MacBooks
- Redesigned "impressive" iMacs
- Mac mini updates, including one based on Mac OS X Server
- Multi-touch "Magic Mouse"
- A multi-touch "trackpad gadget" for desktop Macs
MacRumors has similarly heard whispers over the past few days of new iMacs, MacBooks, and possibly Mac minis scheduled for release tomorrow, but we have been unable to confirm any of the reports.
Nieuwe hardware komt bijna altijd met een event. Ik geloof dat het voor januari is, zeker nu windows voor het eerst in jaren kans maakt om te scoren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:13 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.macrumors.com/(...)e-tomorrow-swirling/
[..]
Lijkt me sterk dat dat allemaal vandaag komt zonder event, maar we zullen zien.
Voor de MBP's dan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:30 schreef Jarno het volgende:
Nog een pricedrop zou wel erg welkom zijn idd.
Da's nog nooit gebeurd volgens mijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De dollar staat weer lekker laag, dus alleen daarop gebaseerd zou de prijs al iets omlaag kunnen.
Nou, dat is niet helemaal waar. Ooit waren de Europrijzen en dollarprijzen hetzelfde, maar tegenwoordig zijn de Europrijzen lager.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Da's nog nooit gebeurd volgens mij.
Check. Maar dat is volgens mij de laatste pricedrop van Apple geweest van onlangs toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar. Ooit waren de Europrijzen en dollarprijzen hetzelfde, maar tegenwoordig zijn de Europrijzen lager.
Dat is waar Jarno ons zo'n 5 posts geleden ook op weesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:00 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)rlaging-voor-iphone/
Vorige keer dat de dollar zo laag stond waren de basisprijzen van de MacBook, MacBook Pro en iMac in euro's 100 minder dan in dollars, en de Mac mini 50 minder. Nu zijn de basis-MacBooks en MBPs maar 50 minder, en de Mac mini kost hetzelfde. Ik verwacht dat dit bij een update bijgetrokken gaat worden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Check. Maar dat is volgens mij de laatste pricedrop van Apple geweest van onlangs toch?
Maar niets over donderdag, de launch day van Windows 7quote:In a move destined to create much gnawing and gnashing of teeth among company watchers, Apple today allegedly denied it intends introducing any new products later on.
An Apple source has poured cold water on the hubbub of expectation, denying the company plans any announcement “today or tomorrow”.
Stuff reports: “We've been in contact with Apple to see if there was any comment to the rumoured announcement. We were first told we "hadn't missed any Apple announcements", and when pressed on if there was any news on events today or tomorrow, we got the simple reply: "Nope".”
Clutching at straws, we’d like to point out that not every Apple product upgrade actually makes it all the way to “announcement” status, some just quietly slip into being on the Apple Store, but these tend to be slight model upgrades rather than the whizz-bang credit-card attention-seeking new product salvos we’ve learned to love.
We’ll wait and see if there’s any change in the situation, but as of 11.57am UK time, the Apple Store remains open for business and there’s no news there.
Wat doe jij toch allemaal met die apparaten? PS3's eet je ook al als ontbijt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Mn MBP 2009 bleef weer hangenZelfde verhaal als eerder beschreven. Instant-freeze en het geluid blijft zo gag-aga-ga-ga-ga-ga-ga-ga
Ik heb SMC Fan control er af gegooid, aangezien ik het gevoel heb dat het over-verhitting is en dat het programma zich niet meer automatisch aanpaste aan de warmte van de processor.
Iemand enig idee?
De Mac Mini is wel naar een verwachtte verzenddatum gegaan van 5 dagen.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat doe jij toch allemaal met die apparaten? PS3's eet je ook al als ontbijt?
Japan is ook downquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
And down they go!![]()
![]()
http://store.apple.com/nz
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
And down they go!![]()
![]()
http://store.apple.com/nz
Ik heb zowat elke rumor-site afgegaan, maar nergens wordt er bevestigd dat het gepresenteerd wordt. Wat er op wijst dat de veranderingen niet zo heel groot zullen zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:42 schreef TwyLight het volgende:komt er eik ook een presentatie ofzo?
Hoeft niet per se. De eerste MacBooks werden ook niet gepresenteerd op een event, maar verschenen gewoon op een dinsdag op de site.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:44 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik heb zowat elke rumor-site afgegaan, maar nergens wordt er bevestigd dat het gepresenteerd wordt. Wat er op wijst dat de veranderingen niet zo heel groot zullen zijn.
Het bizarre is dat iedereen nu reageert metquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:47 schreef Edwinuss het volgende:
5TB iPod?
10 jaar terug had iedereen je glazig aangekeken: "Aai...-pod?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het bizarre is dat iedereen nu reageert met![]()
Dude WTF?!!, precies de reactie die je nog geen tien jaar geleden had gekregen als je het over een iPod van 160 GB had gehad, denk ik. Oftewel, over X jaar kijken we misschien niet meer op van een mediaspeler met 5 TB, alles ultramegaHD-bluray 2160p. Enzo.
Maar die waren dan ook gebaseerd op de iBooks. Het enige verschil was eigenlijk de Intel CPU, maar die was al gepresenteerd (wel op een event) in de MacBook Pro.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. De eerste MacBooks werden ook niet gepresenteerd op een event, maar verschenen gewoon op een dinsdag op de site.
Die nieuwe Imac zal dus niet zo heel anders zijn. Enkel cosmetisch.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar die waren dan ook gebaseerd op de iBooks. Het enige verschil was eigenlijk de Intel CPU, maar die was al gepresenteerd (wel op een event) in de MacBook Pro.
Maar veranderingen aan het uiterlijk worden nou juist vaak wel op een event gepresenteerdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:27 schreef katerwater het volgende:
[..]
Die nieuwe Imac zal dus niet zo heel anders zijn. Enkel cosmetisch.
Led scherm erin?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:27 schreef katerwater het volgende:
[..]
Die nieuwe Imac zal dus niet zo heel anders zijn. Enkel cosmetisch.
ik weet niet of ze de ipod gaan vernieuwen (ok sowieso niemand hier) maar er was toch vorige maand nog een music event?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
een Ipod Classic met HD scherm oid is ook wel leuk
trommelgeroffelquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Duurt lang...
Dan moeten ze de classic en ipod touch maar samenvoegen tot 1 apparaat,quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:37 schreef fyah het volgende:
[..]
ik weet niet of ze de ipod gaan vernieuwen (ok sowieso niemand hier) maar er was toch vorige maand nog een music event?
De huidige muis is ook kut. Ik heb hem verruild voor een goedkoop logitech ding, moet je nagaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:52 schreef katerwater het volgende:
[..]
De huidige muis vind ik maar kut. Dat bolletje is bij mij geblokkeerd
Ik ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
De huidige muis is ook kut. Ik heb hem verruild voor een goedkoop logitech ding, moet je nagaan.
Maar Logitech is dan ook de beste muizenmaker op de planeet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
De huidige muis is ook kut. Ik heb hem verruild voor een goedkoop logitech ding, moet je nagaan.
Neequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Even een compleet offtopic vraagje (vergelekn met afgelopen uren.)
iMac 2,66 4GB met een 9300M , Bootcamp & GTA IV. Gaat dat werken?
So truequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar Logitech is dan ook de beste muizenmaker op de planeet.
Onder mijn 9600GT moet ik zelfs het meeste op Low draaienquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Even een compleet offtopic vraagje (vergelekn met afgelopen uren.)
iMac 2,66 4GB met een 9300M , Bootcamp & GTA IV. Gaat dat werken?
Dan koop ik hem en gebruik ik hem nooit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:09 schreef Tijn het volgende:
Of je koopt een XBOX360 en je kunt niet alleen op de goedkoopste manier genieten van GTA IV, maar ook van twee uitbreidingen.
Ik zeg: doen
Als je die nou verpatst en een 360 koopt, daar zijn echt zoooveel coole spellen voor te krijgen voor wènug.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dan koop ik hem en gebruik ik hem nooit.
Same with Wii/Playstation 2/psp en de DS die liggen te verstoffen hier
Lijkt me wel waarschijnlijk nu je het zegt, en dan via disc sharing ofzo net als de MB Air.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hmm, Mac mini zonder Disc drive.. Lijkt me redelijk overbodig die eruit te laten lijkt mij? Of je moet hem nog kleiner willen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |