Dan kiest opera voor __operaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Misschien moeten ze zich gewoon rebranden: Aaaaaaaaaaaaaaaaamozilla Firefox
Ik zat zelf aan een cirkel te denken, dan heb je geen begin of eindquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef Jarno het volgende:
Kunnen ze niet een shuffle functie inbouwen ofzo?. Wat een kermis!
Ja en alle moslims kiezen de variant die aan het Oosten ligtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
Maar op een scherm wel een boven en een onder
Een draaiende cirkel dan maar?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
Maar op een scherm wel een boven en een onder
MeccaFox?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja en alle moslims kiezen de variant die aan het Oosten ligt
Wij wel, maar wij hebben dan ook een Mac.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kunnen we niet gewoon at random een obscure browser installeren?
Tuurlijk, er is altijd een 'boven'. Dat geen enkele browser op het hoogste punt van de cirkel ligt wil niet zeggen dat er geen bovenste isquote:
Ja, maar dan staat er bovenaan "kies uw browser"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tuurlijk, er is altijd een 'boven'. Dat geen enkele browser op het hoogste punt van de cirkel ligt wil niet zeggen dat er geen bovenste is
Ah, we maken er een browser-roulette van?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het snel genoeg draait, maakt dat weinig uit
Updaten in iTunes. Store->Werk Genius bij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:49 schreef fyah het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn Genius-mixes kan randomizen ofzo. Ik heb ze allemaal al gehoord en ze blijven hetzelfde
De verschillen zijn minimaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Updaten in iTunes. Store->Werk Genius bij.
Als je windows 7 neemt heb je gelijk een half ass dock zoals je niet gewend bent! maar ik ben opgehouden bij XP en ik speel alleen spelletjes op xbox dus geen idee...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef TwyLight het volgende:
even een beetje een rare vraag maar ik wil windows installeren via bootcamp maar welke windows kan ik het beste nemen? XP, Vista of 7?
Het is vooral voor games, en die moeten wel goed werken natuurlijk niet dat ik hem wil installeren en dat die gaat zeuren dat die niet op XP werkt ofzo.
Ik heb niet echt verstand van windows
XP = Oud vertrouwd en je weet dat het werkt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef TwyLight het volgende:
even een beetje een rare vraag maar ik wil windows installeren via bootcamp maar welke windows kan ik het beste nemen? XP, Vista of 7?
Het is vooral voor games, en die moeten wel goed werken natuurlijk niet dat ik hem wil installeren en dat die gaat zeuren dat die niet op XP werkt ofzo.
Ik heb niet echt verstand van windows
Ja!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 04:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
anyway. vraagje:
Als je een airport extreme hebt ... en je sluit er een USB hub op aan... kan je dan meerdere externe USB HD's werkend aansluiten op je netwerk???
Staat je muziek op een externe schijf? Of gewoon op de HD van de Mini?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:18 schreef 54cm het volgende:
Overigens is mijn verzameling ongeveer 12000 groot, en gebruik ik ook Snow Leopard.
Edit: iTunes draait trouwens perfect zonder haperingen of zo. Het is alleen dat ik ook wil surfen en aan m'n documenten wil werken, en daar lijkt het allemaal een stuk trager te gaan....
Ik maak gebruik van een externe schijf.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Staat je muziek op een externe schijf? Of gewoon op de HD van de Mini?
Verder kun je Activiteitenweergave 's openen terwijl je bezig bent om te zien welke processen CPU-usage omhoog knallen.
Wat wel 's wil helpen is naar Systeemvoorkeuren->Energiestand gaan en daar 'Plaats harde schijven in sluimerstand indien mogelijk' uitzetten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:33 schreef 54cm het volgende:
[..]
Ik maak gebruik van een externe schijf.
En ik heb al bij Activiteitenweergave zitten kijken en daaruit bleek dat Safari en iTunes (en met name iTunes) een flinke hoeveelheid fysieke geheugen gebruiken, iTunes gebruikte iets van 1gb maar nu is het gezakt tot ongeveer 200mb en lijkt alles weer vloeiend te lopen.
Edit: En als ik door Cover Flow blader stijgt het weer enorm. Denk dat ik gewoon een afspeellijst moet maken en dat random af laten spelen als ik werk of zo.
Zijn er al games die onder W7 draaien dan? (zonder xp mode)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
XP = Oud vertrouwd en je weet dat het werkt.
7 (met XP mode) Ziet er goed uit, ook op gaming gebied. En voor oude shit heb je de XP Mode.
En ik zou voor 7 gaan. De Ultimate is nu ook voor 69,75 euro verkrijgbaar bij Surfspot.
Ah, de Pippin 2. Wie weetquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:11 schreef Edwinuss het volgende:
Gaat Apple ooit met een gameconsole komen? De markt is ontzettend aan het groeien op dit moment, zou wel verstandig van ze zijn.
Ze vinden dat ze er al een hebben:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:11 schreef Edwinuss het volgende:
Gaat Apple ooit met een gameconsole komen? De markt is ontzettend aan het groeien op dit moment, zou wel verstandig van ze zijn.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah, de Pippin 2. Wie weet
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
XP = Oud vertrouwd en je weet dat het werkt.
7 (met XP mode) Ziet er goed uit, ook op gaming gebied. En voor oude shit heb je de XP Mode.
En ik zou voor 7 gaan.
quote:De Ultimate is nu ook voor 69,75 euro verkrijgbaar bij Surfspot.
Office 2008 heeft echt geen Rosetta nodig hoor?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:09 schreef G.Fawkes het volgende:
Wanneer staat de nieuwe office for mac gepland? Zowel iWork als NeoOffice zijn het toch helemaal en 2008 heeft rosetta nog steeds nodig
Vreemd want bij ging hij net rosetta downloaden toen ik Office 2008 installeerde...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Office 2008 heeft echt geen Rosetta nodig hoor?
De installer heeft Rosetta nodig, de programma's zelf niet. Typisch..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vreemd want bij ging hij net rosetta downloaden toen ik Office 2008 installeerde...
Om bij je OS X bestanden te komen had je in Leopard iets als MacDrive (betaald) nodig. Ik dacht dat er sinds Snow Leopard standaard read-only access in Boot Camp zat.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:41 schreef TwyLight het volgende:
Hoe kom ik in Bootcamp Windows bij mn OS X bestanden?
En hoe verander ik de naam van de schijf, dit is echt dom:
[ afbeelding ]
Het lukt niet via toon-info en ook niet via schijfhulpprogramma
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:25 schreef fyah het volgende:
Weet iemand of ik mijn mail.app kan aanpassen zodat er Get Money op de knop staat in plaats van Get Mail?
dunnoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:12 schreef Maravilla het volgende:
Zal na "Toon pakketinhoud" wel ergens zijn aan te passen toch?
Alle huidige games werken gewoon onder 7. Installeren en gaan! Misschien zal je een update nodig hebben. Maar dat is business as usual.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Zijn er al games die onder W7 draaien dan? (zonder xp mode)
Heb je Toast? Leg de dvd dan eens in de tray, als het goed is zie je dan de bestandlijst in Toast komen en kan je bestanden toevoegen. (Hoef je niet te doen) En dan druk je op de brand knop en sluit hij de brandsessie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet iemand software voor de Mac, waarmee je halfbakken DVD's kan "finalizen"?
Hmmm, ik heb toast nog niet. Ga d'r wel even naar zoeken. Wat wel apart is is dat m'n DVD-Rom drive zowat heel die disc opeet, maar ondertussen niks laat zien als ik de DVD aanklik in Finder, hoort dat zoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:16 schreef Junkie het volgende:
Heb je Toast? Leg de dvd dan eens in de tray, als het goed is zie je dan de bestandlijst in Toast komen en kan je bestanden toevoegen. (Hoef je niet te doen) En dan druk je op de brand knop en sluit hij de brandsessie.
Volgens mij heb ik het een hele lange tijd geleden zo gedaan bij een dvd waar de opname was afgebroken. Maar weet niet of dat nog met de huidige versie kan.
Neej, dan kan hij de TOC niet vinden. En dus ook niet de bestanden die erop staan. Iets anders kan de dvd wel lezen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb toast nog niet. Ga d'r wel even naar zoeken. Wat wel apart is is dat m'n DVD-Rom drive zowat heel die disc opeet, maar ondertussen niks laat zien als ik de DVD aanklik in Finder, hoort dat zo
Jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
Neej, dan kan hij de TOC niet vinden. En dus ook niet de bestanden die erop staan. Iets anders kan de dvd wel lezen?
Ja, dat was ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:04 schreef De_Hertog het volgende:
Vroeg hier laatst iemand naar een originele DVD van Tiger? Ik heb er iig nog een liggen, inclusief originele verpakking uit de tijd dat verpakking van een DVD bijna even groot was als die van een Air nu
quote:Once Orca opens the file scroll down the left pane until you get to “LaunchCondition”, then select it. From here you have two options:
The right pane will show a few entries, the second of which should be “VersionNT64>=600″. Click it a few times and the entry should change to let you edit it; when it does, change “600″ to “501″. Click anywhere else on the window to confirm your changes, then select “Save” from the file menu and close Orca.
Delete the “LaunchCondition” tab completely by right-clicking it and selecting “Drop Table”. Next select “InstallUISequence” in the left pane, then find “LaunchConditions” in the right pane. (Click the “Action” tab at the top of the right pane to alphebetize the list) Delete it by right-clicking and selecting “Drop Row”. Select “InstallExecuteSequence” from the left pane, then find and locate “LaunchConditions” in the right pane and delete that as well. Save the file and close it.
Option (a) is the most simple, but some systems encounter an error (2229) which prevents the 8.0+ installer from running after it is modified. In those instances option (b) should do the trick, though the modified installer might fail to notice certain other things the LaunchCondition table is set up to check. (e.g. driver install failure, iTunes still running, etc.)
Zo kan je ook info los krijgen.quote:Omg just met a drunk girl from apple "no apple tablet coming... well, we wouldn't call it a tablet" haha leak!!
about 5 hours ago from Tweetie
kevinrose
Kevin Rose
Haha RT @topramen: ask drunk apple girl when iPod/iPhone will get the FM chip wake up update
Buying her a shot, hopefully more soon..
Shit... She read the tweet, not even kidding. Promised I wouldn't say who she is.. *lips sealed*
about 4 hours ago from Tweetie
@Jason just showed her your tweet, she is laughing
about 4 hours ago from Tweetie in reply to Jason
Deze:quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:59 schreef jimjim1983 het volgende:
welke kabeltje heb ik precies nodig om mn macbook pro van eind 2007 op mn tv aan te sluiten (geen HD)?
thanks, maar dan heb ik er toch nog eentje nodig? van dat ding naar mn tv.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Deze:
http://store.apple.com/nl/product/M9267G/A?fnode=MTY1NDA3Ng&mco=MTE3MDMwODg&p=1&s=topSellers
[ afbeelding ]
Een gewone s-video kabel.. Je kan ook tulp nemen maar ik zou s-video nemen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
thanks, maar dan heb ik er toch nog eentje nodig? van dat ding naar mn tv.
Ja. Er is best veel muziek waar ik alleen bepaalde nummers van wil hebben, dus dat doe ik via Limewirequote:
Gaat dit over een MacBook Pro met een 9400M en een 9600M? Zo ja, dan moet je in- en uitloggen als je overschakelt, en dan kan dat dus niet automatisch.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Is het trouwens mogelijk om je 'graphics' in je 'energy saver' op better battery life te zetten als je geen adapter hebt bevestigd en dat deze automatisch switched naar better graphis als je die adapter inplugged?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Gaat dit over een MacBook Pro met een 9400M en een 9600M? Zo ja, dan moet je in- en uitloggen als je overschakelt, en dan kan dat dus niet automatisch.
Heeft Time Capsule ook een USB-aansluiting dan (waar je een USB hub op aan zou kunnen sluiten)?quote:
Zag'm gisteren ook al ja. Ik vind het altijd een beetje zwak om je eigen product aan te prijzen ten koste van een ander, alsof jouw apparaat alleen goed is in vergelijking met..quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:08 schreef Junkie het volgende:
www.DroidDoes.com
Bijdehand die reclame, maar ben benieuwd.
Voor nu is de iPhone toch beter.![]()
![]()
En in de USA is het gewoon meer gebruikelijk om dit soort reclame, of anti-reclames eigenlijk, te maken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zag'm gisteren ook al ja. Ik vind het altijd een beetje zwak om je eigen product aan te prijzen ten koste van een ander, alsof jouw apparaat alleen goed is in vergelijking met..
Aan de andere kant, Apple doet het zelf ook met z'n I'm a Mac-ads. En het zal in de mobiele verdringingsmarkt wel nodig zijn.
Ik vind het ook wat vreemde timing. Die open structuur van Android kan inderdaad misschien leiden tot een beter of gevarieerder aanbod aan Apps, maar om op dit moment te gaan wijzen op wat beide apparaten wel of niet kunnen zo nog best eens in het nadeel van Android uit kunnen pakkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:22 schreef Tijn het volgende:
Lekker pakkend ook voor consumenten... "I don't allow open development", dat zal veel mensen echt veel interesseren als ze een telefoon kopen
Dat, en als één van die apparaten nou iets fundamenteels beters deed, of een echt unieke feature had, dan hadden ze misschien nog een punt. Maar het is voornamelijk meer van hetzelfde, en dan nog niet eens alles.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:29 schreef Tijn het volgende:
Voorlopig leidt de wildgroei aan verschillende apparaten die Android draaien eerder tot een drempel om er applicaties voor te ontwikkelen. Dat probleem hebben Microsoft en Nokia ook: door de gigantische hoeveelheid verschillende apparaten is het praktisch niet te doen om een app te schrijven die op elke telefoon goed werkt. Om over uniforme UI's nog maar te zwijgen.
Nou, ze hebben natuurlijk wel "open development" hequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat, en als één van die apparaten nou iets fundamenteels beters deed, of een echt unieke feature had, dan hadden ze misschien nog een punt. Maar het is voornamelijk meer van hetzelfde, en dan nog niet eens alles.
En daarmee is de cirkel rond, want ik vind het nog te vroeg om dat (inderdaad naar de consument toe) als een voordeel te verkopen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ze hebben natuurlijk wel "open development" he
Wat is dat dan, Bert?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:38 schreef TwyLight het volgende:
tweeëndertig en vierenzestig bits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |