Dan kiest opera voor __operaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Misschien moeten ze zich gewoon rebranden: Aaaaaaaaaaaaaaaaamozilla Firefox
Ik zat zelf aan een cirkel te denken, dan heb je geen begin of eindquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef Jarno het volgende:
Kunnen ze niet een shuffle functie inbouwen ofzo?. Wat een kermis!
Ja en alle moslims kiezen de variant die aan het Oosten ligtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
Maar op een scherm wel een boven en een onder
Een draaiende cirkel dan maar?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
Maar op een scherm wel een boven en een onder
MeccaFox?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja en alle moslims kiezen de variant die aan het Oosten ligt
Wij wel, maar wij hebben dan ook een Mac.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kunnen we niet gewoon at random een obscure browser installeren?
Tuurlijk, er is altijd een 'boven'. Dat geen enkele browser op het hoogste punt van de cirkel ligt wil niet zeggen dat er geen bovenste isquote:
Ja, maar dan staat er bovenaan "kies uw browser"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tuurlijk, er is altijd een 'boven'. Dat geen enkele browser op het hoogste punt van de cirkel ligt wil niet zeggen dat er geen bovenste is
Ah, we maken er een browser-roulette van?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het snel genoeg draait, maakt dat weinig uit
Updaten in iTunes. Store->Werk Genius bij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:49 schreef fyah het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn Genius-mixes kan randomizen ofzo. Ik heb ze allemaal al gehoord en ze blijven hetzelfde
De verschillen zijn minimaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Updaten in iTunes. Store->Werk Genius bij.
Als je windows 7 neemt heb je gelijk een half ass dock zoals je niet gewend bent! maar ik ben opgehouden bij XP en ik speel alleen spelletjes op xbox dus geen idee...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef TwyLight het volgende:
even een beetje een rare vraag maar ik wil windows installeren via bootcamp maar welke windows kan ik het beste nemen? XP, Vista of 7?
Het is vooral voor games, en die moeten wel goed werken natuurlijk niet dat ik hem wil installeren en dat die gaat zeuren dat die niet op XP werkt ofzo.
Ik heb niet echt verstand van windows
XP = Oud vertrouwd en je weet dat het werkt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef TwyLight het volgende:
even een beetje een rare vraag maar ik wil windows installeren via bootcamp maar welke windows kan ik het beste nemen? XP, Vista of 7?
Het is vooral voor games, en die moeten wel goed werken natuurlijk niet dat ik hem wil installeren en dat die gaat zeuren dat die niet op XP werkt ofzo.
Ik heb niet echt verstand van windows
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |