quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:03 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Moet je trouwens niet aar school?
Of heb je weer 'vrij' vandaag?
dat is inderdaad ooooverduidelijk bij die reclamequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er moet overigens natuurlijk altijd weer een gekleurde bij anders is het racisme.
Hoe heb je al die shit in mp4 formaat gekregen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let wel, dit is de complete bibliotheek. 100 Gb aan muziek, bijna 1 TB aan (met name HD) films.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dat is inderdaad ooooverduidelijk bij die reclameecht triest
http://www.huffingtonpost(...)land-p_n_269366.htmlquote:A black man was replaced with a white man in a Microsoft online advertisement intended for use in Poland. An Asian man in the ad apparently made the cut, and appeared in both the Polish and stateside versions of the ad.
Geconverteerd. 's Nachts gaan Usenet en Visualhub hier aanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoe heb je al die shit in mp4 formaat gekregen?allemaal geconverteerd of zo gedownload?
ja daar moest ik ook aan denken jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[..]
http://www.huffingtonpost(...)land-p_n_269366.html
Wat een disciplinequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Geconverteerd. 's Nachts gaan Usenet en Visualhub hier aan
Meer geduldquote:
Ik bestelde mijn DVD's altijd bij BigDennis (quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand wat die duitse site was waar je voor een appel en een ei cds/dvds kon bestellen? (die site kon je ook in het nederlands bekijken btw)
opusshop
Hij blijft in de minderheid. Wat mij betreft nog steeds onderdrukking symboliseertquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er moet overigens natuurlijk altijd weer een gekleurde bij anders is het racisme.
Hij lijkt me wel chill als ik het geld had.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef katerwater het volgende:
Zeg eens: zou ik een 20 inch (met 4gig ram) of een 24 inch Imac kopen?
Die 24 lijkt met echt way too big
de 24 is heerlijk manquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef katerwater het volgende:
de 24"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:45 schreef katerwater het volgende:
Zo, dat is overduidelijk![]()
Wat maakt die 24" zoveel handiger?
Ligt ook een beetje aan de ruimte in je kamer, heb je een soort minizoldertje dan is 24" misschien een beetje overkill, als één muur volledig beeldscherm is. Maar anders...zou ik het wel weten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef katerwater het volgende:
Ja het verschil in prijs tussen een 20" met 2 gig extra en een 24" is eigenlijk niet zo groot, hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:08 schreef Banzaiaap het volgende:
Gewoon 24" inch kopen anders ga je later spijt krijgen.
Vet!! Hij doet het ook gewoon!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:15 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)-nu-in-de-app-store/
layar voor de 3GS! In m'n slaapkamer werkt ie al. Vind Huizen bij funda, pinautomaten, bioscopen etc direct. Terwijl ik in een gat woon.
Mja of je koopt gewoon de 24" met 4 gig? Of je wacht op de nieuwe?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:17 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ja het verschil in prijs tussen een 20" met 2 gig extra en een 24" is eigenlijk niet zo groot, he
Mja, je weet nooit wanneer de nieuwe versies uitkomen. Ik vertrouw niet echt op macrumors.comquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:18 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Mja of je koopt gewoon de 24" met 4 gig? Of je wacht op de nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |