Geen dank, je lach is al meer dan voldoende!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:05 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Fijn ja!
ik ben blij dat je me zo lief welkom heet!
Thanx!
Lollllllquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nounou, wat een achterdocht, nergens voor nodig. We moeten op deze wereld roeien met de riemen die we hebben en leven met de mensen die op ons pad komen. Dat kan makkelijker of moeilijker. Daar ben je altijd zelf bij!
Nog meer jij is fantastig toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:03 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nou das dan heel mooiiiiii!
missie voor vandaag geslaagd!
slaap
lekker ding
trusten.
En wie kan de troep allemaal weer opruimen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:03 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nou das dan heel mooiiiiii!
missie voor vandaag geslaagd!
slaap
lekker ding
trusten.
Ja?quote:
ok ik smile!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen dank, je lach is al meer dan voldoende!
Ik vind dat zo'n godsontiegelijk kutnummer.. ik heb 2 maanden moeten luisteren of dat taalachterstandje echt zo dom zong! #wegaanallemaaldownthedrain!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog meer jij is fantastig toch?![]()
Nou ben blij dat ik je vandaag zo vrolijk kan stemmen!quote:
Je bespeelt haar als een piano?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ben blij dat ik je vandaag zo vrolijk kan stemmen!
Dat is belgisch geloof ik, ik vind hem wel leuk, zo één keer in de paar maanden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n godsontiegelijk kutnummer.. ik heb 2 maanden moeten luisteren of dat taalachterstandje echt zo dom zong! #wegaanallemaaldownthedrain!
Nu wil je doen voorkomen of ik manipulatief bezig benquote:
Ik hou wel van valsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:12 schreef littlemamita het volgende:
[..]
bespeel mij maar niet!
Waarschuwing:
ik klink als een valse viool die jankt!
Denk dat dat wel losloopt... als ik je buikje bespeel als de schitterende door god geschapen harp die ze is zul je de mooiste noten uitroepen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:12 schreef littlemamita het volgende:
[..]
bespeel mij maar niet!
Waarschuwing:
ik klink als een valse viool die jankt!
Jij bent nog nie te stemmen met een sloophamer!quote:
thanx maar ik hou alles in de gaten!quote:
ohhhhhhhhhh wat zeg jij dat romantisch, zie je wel, je bent een echte man, een prins op het witte paard, zoiets kan zelf Lenette niet weerstaan, straks gaat ze nog op je aanbod inquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat dat wel losloopt... als ik je buikje bespeel als de schitterende door god geschapen harp die ze is zul je de mooiste noten uitroepen!
hum zucht zwijmel droomquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat dat wel losloopt... als ik je buikje bespeel als de schitterende door god geschapen harp die ze is zul je de mooiste noten uitroepen!
Ik ook, lekker liedjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is belgisch geloof ik, ik vind hem wel leuk, zo één keer in de paar maanden.
Best leuk hier, hoi!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen idee waar het hier over gaat, maar ik blijf het toch volgen
TVPquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef remlof het volgende:
Het is wel vermakelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef remlof het volgende:
Miij ook niet ?:'(quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:14 schreef littlemamita het volgende:
[..]
thanx maar ik hou alles in de gaten!
vertrouw niemand op FOK, sorry maar jou ook niet mooiiii!
Dat komt omdat ik oud en nieuw ben hier, of nieuw en toch oud???!!!
bijna!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh wat zeg jij dat romantisch, zie je wel, je bent een echte man, een prins op het witte paard, zoiets kan zelf Lenette niet weerstaan, straks gaat ze nog op je aanbod in
Denk dat het niet met man zijn te maken heeft maar met inzien dat de door wie dan ook geschapen vrouw met al haar nukken, pijntjes, glimlach emoties juist datgene is wat de zon doet schijnen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh wat zeg jij dat romantisch, zie je wel, je bent een echte man, een prins op het witte paard, zoiets kan zelf Lenette niet weerstaan, straks gaat ze nog op je aanbod in
Nee!quote:
over pammetjes, raamprositutie en huisje boompje beestje en wat er dan niet allemaal tussen hangt, misschien wil littlemamita je bijpraten??quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef remlof het volgende:
Slijmen is voor emotieloze wc-eenden. Inzien dat ondanks je harde taal juist jij de noordpool op mijn kompas des levens bent is hetgeen wat een logisch gevolg is van je zoete woorden tussen je harde regels in.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:17 schreef littlemamita het volgende:
[..]
bijna!
iets meer slijmen!
Nog iets meer!
je kan het!
Ik vraag me overigens af waarom vrouwen zo gillen als je na het neuken je snikkel afveegt aan de nieuwe gordijnen... dat gillen komt toch met het hoogtepunt???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over pammetjes, raamprositutie en huisje boompje beestje en wat er dan niet allemaal tussen hangt, misschien wil littlemamita je bijpraten??
Zwijmelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat het niet met man zijn te maken heeft maar met inzien dat de door wie dan ook geschapen vrouw met al haar nukken, pijntjes, glimlach emoties juist datgene is wat de zon doet schijnen.
Whoeha haquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vraag me overigens af waarom vrouwen zo gillen als je na het neuken je snikkel afveegt aan de nieuwe gordijnen... dat gillen komt toch met het hoogtepunt???
het wordt steeds mooier, jij weet wat vrouwen zoals littlemamita willen, je palmt haar helemaal in, vind je een moordgozer. (maar pas op als je bij haar op de koffie gaat he) ze doet iets met pammetjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat het niet met man zijn te maken heeft maar met inzien dat de door wie dan ook geschapen vrouw met al haar nukken, pijntjes, glimlach emoties juist datgene is wat de zon doet schijnen.
WAUW!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Slijmen is voor emotieloze wc-eenden. Inzien dat ondanks je harde taal juist jij de noordpool op mijn kompas des levens bent is hetgeen wat een logisch gevolg is van je zoete woorden tussen je harde regels in.
ik heb geen gordijnen, ben een coole, heb lamellen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vraag me overigens af waarom vrouwen zo gillen als je na het neuken je snikkel afveegt aan de nieuwe gordijnen... dat gillen komt toch met het hoogtepunt???
dan was jij te snel denk ikquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
Msn:
Mooiiiii: ja zullen we nu zeggen dat je me niet vertrauwt?
Littledinges: ja leuk! Doen we!
Ja ik vind het zelf niet eens grappig maar ik moest lachen bij het idee
Huhhquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
Msn:
Slijm is de smeerolie des levensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Slijmen is voor emotieloze wc-eenden. Inzien dat ondanks je harde taal juist jij de noordpool op mijn kompas des levens bent is hetgeen wat een logisch gevolg is van je zoete woorden tussen je harde regels in.
Eigenlijk eerlijk gaat het echt nergens over en toch is het leuk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over pammetjes, raamprositutie en huisje boompje beestje en wat er dan niet allemaal tussen hangt, misschien wil littlemamita je bijpraten??
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
Msn:
nou, dat vind ik dan vreemd aan je hoor, snap je je eigen posten niet eens, ga eens terug lezen misschien valt dat kwartje dan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:25 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Eigenlijk eerlijk gaat het echt nergens over en toch is het leuk!
ik snap het ook niet!
maar zo is het???!
hahah mooiiiquote:
ik hoef het niet allemaal te begrijpen om het leuk te hebben!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, dat vind ik dan vreemd aan je hoor, snap je je eigen posten niet eens, ga eens terug lezen misschien valt dat kwartje dan.
Maar ook ik voel de warmte, daar waar jij je zonnestralen over mijn geest en lichaam laat stralen. Je bent mijn dauwdruppel op een gloednieuwe dag!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:22 schreef littlemamita het volgende:
[..]
WAUW!!!!
Vooral je laatse zin!
Help ik smelt, of erger ik krijg het warmer van je mooie gevoelige woorden!
oh ja, was ik ff vergeten, ik ben niet intelect onderbouwd hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:28 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ik hoef het niet allemaal te begrijpen om het leuk te hebben!
jij wel???
Maar jouw emotionele quotient is enorm ontwikkeld!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja, was ik ff vergeten, ik ben niet intelect onderbouwd he
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar ook ik voel de warmte, daar waar jij je zonnestralen over mijn geest en lichaam laat stralen. Je bent mijn dauwdruppel op een gloednieuwe dag!
Kon niet missen dat jij hem vattequote:
dank je, kus daarvoor je bent liefquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar jouw emotionele quotient is enorm ontwikkeld!
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik had je reactie al gezien, had niet zo de behoefte mijzelf te verduidelijken maar aangezien je het 2 keer vraagt:
Ik heb het gevoel dat jullie elkaar al van één of ander forum kennen en ik las dat over vertrouwen enzo. Toen stelde ik me even voor dat jullie op msn afspraken om net te doen alsof jullie elkaar niet kennen en elkaar niet vertrouwen.
Naja. Zoals ik al zei het was niet eens echt grpapig maar ik moest er om lachen en fok is een uitlaatklep
Waarom probeer ik het ook uit te leggen?
Welke mand..deze?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:27 schreef littlemamita het volgende:
[..]
hahah mooiii
hou maar op, ze hebben door dat we dit via msn hebben afgesproken!
ok ik vertrouw je!
Zijn nu toch al door de mand gevallen!
Omdat ook jij je unieke recht hebt op je gevoelens en derhalve mag uitleggen wat en waarom je iets gaat voelen. Ik vind het dapper hoe kwetsbaar maar tegelijk ohwzo sterk je je kan opstellen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik had je reactie al gezien, had niet zo de behoefte mijzelf te verduidelijken maar aangezien je het 2 keer vraagt:
Ik heb het gevoel dat jullie elkaar al van één of ander forum kennen en ik las dat over vertrouwen enzo. Toen stelde ik me even voor dat jullie op msn afspraken om net te doen alsof jullie elkaar niet kennen en elkaar niet vertrouwen.
Naja. Zoals ik al zei het was niet eens echt grpapig maar ik moest er om lachen en fok is een uitlaatklep
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Welke mand..deze??
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat ook jij je unieke recht hebt op je gevoelens en derhalve mag uitleggen wat en waarom je iets gaat voelen. Ik vind het dapper hoe kwetsbaar maar tegelijk ohwzo sterk je je kan opstellen!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Welke mand..deze?
edit,mand was niet meer te zien ,dus maar weggehaald![]()
Intellect kan verwijzen naar intellectueel zie wikipedia!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja, was ik ff vergeten, ik ben niet intelect onderbouwd he
Ik zag een mand met knuffelbeesten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Welke mand..deze?
edit,mand was niet meer te zien ,dus maar weggehaald![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef remlof het volgende:
Was indd niet grappigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag een mand met knuffelbeesten.Nu echt weg.
Nee,je zag knuffelbeesten maar geen mand die mij en littlemama verbindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love music!
nou sorry hoor, ik heb het heel erg leuk, buiten jou achtelijke posten dan he die lees ik, trek ik me wenkbrauwen even op en zoek dan mijn emmertje waar ik in kan spugen, ik hou niet zo van mensen die slap ouwehoeren en ruzie probeert uit te lokken. want daar ben jij mee bezig, maar geeft niet wij passen ons allemaal aan jou niveau aanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:37 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Intellect kan verwijzen naar intellectueel zie wikipedia!
Enne dat was geen aanval!
Gewoon mijn mening thats all!
maar ik bedoelde: ik hoef niet alles te weten of te snappen of te volgen om het toch naar mijn zin te hebben!
Jij wel??>??
Ik vrees van wel en dat is mooi kut want dat is op straat veel moeilijker verhandelbaar tegen andere verslavingsmiddelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:39 schreef littlemamita het volgende:
nou nou!
wat een avond!
ben hier de hele tijd geweest!
omy wat erg!
Ben ik nu ook nog fok verslaafd?
Huhhh .allemaal?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou sorry hoor, ik heb het heel erg leuk, buiten jou achtelijke posten dan he die lees ik, trek ik me wenkbrauwen even op en zoek dan mijn emmertje waar ik in kan spugen, ik hou niet zo van mensen die slap ouwehoeren en ruzie probeert uit te lokken. want daar ben jij mee bezig, maar geeft niet wij passen ons allemaal aan jou niveau aan
Slaap lekker LMquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:42 schreef littlemamita het volgende:
ik ga mijn mandje ook maar eens opzoeken!
Slaap zacht en tot snel!
groetjes mamita Lenette!
Zullen we gewoon zeggen, morgen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:42 schreef littlemamita het volgende:
ik ga mijn mandje ook maar eens opzoeken!
Slaap zacht en tot snel!
groetjes mamita Lenette!
Ach wat is fok-verslaafd. Je hebt gewoon behoefte aan meer contact, aan een wereld die groter is dan de voordeur. Je bent zeer welkom hier al spreek ik nu voor mezelf.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:39 schreef littlemamita het volgende:
nou nou!
wat een avond!
ben hier de hele tijd geweest!
omy wat erg!
Ben ik nu ook nog fok verslaafd?
nou dat vind ik heel lief van jou/jullie!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou sorry hoor, ik heb het heel erg leuk, buiten jou achtelijke posten dan he die lees ik, trek ik me wenkbrauwen even op en zoek dan mijn emmertje waar ik in kan spugen, ik hou niet zo van mensen die slap ouwehoeren en ruzie probeert uit te lokken. want daar ben jij mee bezig, maar geeft niet wij passen ons allemaal aan jou niveau aan
jou reken ik niet mee mooiiiiiii, ik wil jou medestander niet afpakken hoor (misschiens is het huub of zijn zusje he, kan ook) en dan verliest huub ook nog zijn laatste fan dat wil ik nie op mijn geweten hebben, snap je.quote:
ik kannie nie meerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach wat is fok-verslaafd. Je hebt gewoon behoefte aan meer contact, aan een wereld die groter is dan de voordeur. Je bent zeer welkom hier al spreek ik nu voor mezelf.
Verslavingen zijn vervangingen, vervangen van verlangen. Verlangen naar het onvermijdelijke. Het onvermijdelijke jij en ik, twee dampende lichamen hunkerend naar aanvullende warmte, aanvullende lust, aanvullende gevoelens van veiligheid en verbondenheid. Jou adem in mijn nek, mijn lippen naast jouw oor. fluisteren, zuchten, hijgen...en niet eindigen in een desillusie maar in de veiligheid van steun, liefde en een onvoorwaardelijk gevoel van verbondenheid.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:45 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nou dat vind ik heel lief van jou/jullie!
Maar dat hoef je voor mij niet te doen!
ik zou zeggen blijf lekker op je eigen niveau dan blijf je jezelf!
enn ik zoek geen ruzie, dan ga ik de straat wel op...!
ik verdegig mij net als ieder ander, maar ik ben geen ruzie zoekerd!
En ja ik heb hele domme belachelijke dingen gepost. en???
Slaap lekker!
slaap lekker en morgen weer zelfde tijd zelfde plaats he![]()
Jij ook!
ja ik snap het helemaal!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jou reken ik niet mee mooiiiiiii, ik wil jou medestander niet afpakken hoor (misschiens is het huub of zijn zusje he, kan ook) en dan verliest huub ook nog zijn laatste fan dat wil ik nie op mijn geweten hebben, snap je.
Ik red me aardig al maanden lang zonder "medestanders" dus maak je geen zorgen over mij,kan me prima reddenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jou reken ik niet mee mooiiiiiii, ik wil jou medestander niet afpakken hoor (misschiens is het huub of zijn zusje he, kan ook) en dan verliest huub ook nog zijn laatste fan dat wil ik nie op mijn geweten hebben, snap je.
nee is niet Te erg!quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:49 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nee is niet Te erg!
Is zo mooi en zo waar!
Met die woorden in mijn achter(lijke) hoofd ga ik dromen!
Trusten people!
ehm sorry wie is we???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:49 schreef Toverheks het volgende:
kunnen we niet aan versabommie vragen of hij een mooi gedicht voor haar in elkaar flanst, kan ze hem inlijsten en boven haar bed hangen
Het is binnenkort sinterklaas.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:49 schreef Toverheks het volgende:
kunnen we niet aan versabommie vragen of hij een mooi gedicht voor haar in elkaar flanst, kan ze hem inlijsten en boven haar bed hangen
Dat wel natuurlijk en het komt zo recht uit z'n hart, zo uit zijn binnenste opgeweldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:49 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nee is niet Te erg!
Is zo mooi en zo waar!
Met die woorden in mijn achter(lijke) hoofd ga ik dromen!
Trusten people!
en ik maar denken dat tie van de vrouwtjes wasquote:
Misschien krijg IK wel een Pers Gedicht van DE bomquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:50 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ehm sorry wie is we???
ik en mijn meervoudige persoonlijkheid???
sorry inkoppertje.
je kan het bommetjeversace toch ook ZELLUF vragen????
Sjezus Bommiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach wat is fok-verslaafd. Je hebt gewoon behoefte aan meer contact, aan een wereld die groter is dan de voordeur. Je bent zeer welkom hier al spreek ik nu voor mezelf.
Verslavingen zijn vervangingen, vervangen van verlangen. Verlangen naar het onvermijdelijke. Het onvermijdelijke jij en ik, twee dampende lichamen hunkerend naar aanvullende warmte, aanvullende lust, aanvullende gevoelens van veiligheid en verbondenheid. Jou adem in mijn nek, mijn lippen naast jouw oor. fluisteren, zuchten, hijgen...en niet eindigen in een desillusie maar in de veiligheid van steun, liefde en een onvoorwaardelijk gevoel van verbondenheid.
Zeker gezellig!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:51 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Als het mag ja!
Veels te leuk hier!
He got carried away.....quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:52 schreef snetje het volgende:
[..]
en ik maar denken dat tie van de vrouwtjes was![]()
![]()
euhrm.. dichten ben ik slecht in .. eurhm...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:49 schreef Toverheks het volgende:
nee, dat moeten we met zijn allen doen he, hij is erg verlegen maar is hij eenmaal op dreef, dan maakt hij zo een mooi gedicht voor jou dat je op slag een leuk ding uit de pabo besteld en bij elke zinnetje hem laat omdraaien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:50 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ehm sorry wie is we???
ik en mijn meervoudige persoonlijkheid???
sorry inkoppertje.
je kan het bommetjeversace toch ook ZELLUF vragen????
Ik doe ff een intelligente bwhehehehehequote:
OMGquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, dat moeten we met zijn allen doen he, hij is erg verlegen maar is hij eenmaal op dreef, dan maakt hij zo een mooi gedicht voor jou dat je op slag een leuk ding uit de pabo besteld en bij elke zinnetje hem laat omdraaien.
ja hij komt niet bij je thuis, dat begrijp je wel he, jij hebt lamellen en niet van die leuke gordijnen hangen, en om je leuter met een lamel aftedrogen krijg je alleen maar scheurtjes en kloofjes van.dus ik denk dat je morgen toch zeker weer moet terug komen om te kijken of er een mooi gedicht op jou licht te wachten. hou altijd hoop in het leven.
nou zie je nu wel, je kan het zo mooi romantisch verwoorden, maar mooiiiiii wil ook een gedicht van je las ik, kom op doe je best, ken die ook eens ergens anders over dromen dan alleen maar over plopperdeplopquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
euhrm.. dichten ben ik slecht in .. eurhm...
Je ogen als rivieren, mijn redding toch nabij
lieflijkheid in persona, een overweldiging op mij
En met je liefdevolheid raak je mij steeds in het hart
Maar schele, pas je houding aan, want die bochel ligt zo hard!
Whahahaha...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, dat moeten we met zijn allen doen he, hij is erg verlegen maar is hij eenmaal op dreef, dan maakt hij zo een mooi gedicht voor jou dat je op slag een leuk ding uit de pabo besteld en bij elke zinnetje hem laat omdraaien.
ja hij komt niet bij je thuis, dat begrijp je wel he, jij hebt lamellen en niet van die leuke gordijnen hangen, en om je leuter met een lamel aftedrogen krijg je alleen maar scheurtjes en kloofjes van.
dus ik denk dat je morgen toch zeker weer moet terug komen om te kijken of er een mooi gedicht op jou licht te wachten. hou altijd hoop in het leven.
ja die is echt goed!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hij komt niet bij je thuis, dat begrijp je wel he, jij hebt lamellen en niet van die leuke gordijnen hangen, en om je leuter met een lamel aftedrogen krijg je alleen maar scheurtjes en kloofjes van.
dus ik denk dat je morgen toch zeker weer moet terug komen om te kijken of er een mooi gedicht op jou licht te wachten. hou altijd hoop in het leven.
Ik weet alleen niet of Bommie daar zo blij mee moet zijn. Huub daarentegen, die zou opgelucht ademhalen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou zie je nu wel, je kan het zo mooi romantisch verwoorden, maar mooiiiiii wil ook een gedicht van je las ik, kom op doe je best, ken die ook eens ergens anders over dromen dan alleen maar over plopperdeplop
ik probeer maar wat he... dus reken me er niet op af...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou zie je nu wel, je kan het zo mooi romantisch verwoorden, maar mooiiiiii wil ook een gedicht van je las ik, kom op doe je best, ken die ook eens ergens anders over dromen dan alleen maar over plopperdeplop
ja humor en lachen he met mij, maar weet je hoe dat komt, ik ben niet intelect onderbouwd he dus snap veel dingen niet, snap jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:59 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja die is echt goed!
Humor!
Lachen met jou!
Ik kom zeker ff koekeloeren morgen of er een gedicht voor mij staat!
Ik droom niet over ene plopperde plop,heb wel gedroomd dat Amanda zwanger isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik probeer maar wat he... dus reken me er niet op af...
Mooiiii
Je glazen oog, je houten poot, het liet me onverschillig
je lust en hunker, passie ja dat maakte me gewillig
En waar je me verwende, waar je me liet voelen als een man
schrok ik toch van je adem, dingo doe er eens wat an!
hahaha zit hier hardop te lachen krijg er buikpijn van.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooiiii
Geen gedicht is goed genoeg voor jou, jij bent een epos waard!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:59 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja die is echt goed!
Humor!
Lachen met jou!
omg, tranen over me wangenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooiiii
mooi!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja humor en lachen he met mij, maar weet je hoe dat komt, ik ben niet intelect onderbouwd he dus snap veel dingen niet, snap je
epos?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen gedicht is goed genoeg voor jou, jij bent een epos waard!
Ha ha ha ,prachtigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooiiii
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooiiii
nou vind ik lief van je, en oke laf yu to een little beetje dan he, ben ook erg verlegen en kijk altijd eerst de kater uit de boomquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
mooi!
Houden zo!
toptoverheksje!
Love you! xxx![]()
Jammer dat je weggaat, maar weet...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
mooi!
Houden zo!
toptoverheksje!
Love you! xxx![]()
Als dank maak ik er voor jou ook een,misschien wel meer laterquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooiiii
Whoehoeee, zo mooi ik denk dat ik er muziek onder ga zetten, moet niet zo moeilijk zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jammer dat je weggaat, maar weet...
Ik zal er voor je zijn
deze 6 woorden zweer ik je
wanneer je doet ademen zou ik je lucht voor je willen zijn
Ik zal er voor je zijn!
Ik leef en ga dood voor je
Ik steel de zon vanuit de hemel voor je
woorden kunnen niet beschrijven wat liefde met een mens kan doen
Ik zal er zijn voor jou!
je hebt ...bijna..... mijn hart gestolen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jammer dat je weggaat, maar weet...
Ik zal er voor je zijn
deze 6 woorden zweer ik je
wanneer je doet ademen zou ik je lucht voor je willen zijn
Ik zal er voor je zijn!
Ik leef en ga dood voor je
Ik steel de zon vanuit de hemel voor je
woorden kunnen niet beschrijven wat liefde met een mens kan doen
Ik zal er zijn voor jou!
Ach tis heel makkelijk als je je gevoel laat spreken lieverd...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Als dank maak ik er voor jou ook een,misschien wel meer later
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Whoehoeee, zo mooi ik denk dat ik er muziek onder ga zetten, moet niet zo moeilijk zijn
iets met violen doet het altijd goedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Whoehoeee, zo mooi ik denk dat ik er muziek onder ga zetten, moet niet zo moeilijk zijn
Je kan beter Bommie/troetelnaampjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach tis heel makkelijk als je je gevoel laat spreken lieverd...
Je kijkt me aan en zucht verlicht,
ik voel me verre van verplicht,
van jou genieten is zo fijn,
als ik je werp voor de trein !
ofzo ... denk ik ..
droom zoet lieve mensjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:12 schreef littlemamita het volgende:
[..]
je hebt ...bijna..... mijn hart gestolen.
maar deze pammetjes miep gaat nu echt haar bed in!
xxx en peace! (LOL)![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:13 schreef Wijnneus het volgende:
voor littlemamiti
sinds gisteren pas, hoorde ik van je bestaan
en je zei al vier keer dat je naar bed zou gaan
je zei ook dat je ruikt naar haring of mosselen
tip : ga ff op straat wat pammetjes hosselen
Ik denk dat gitaren beter zullen staanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
iets met violen doet het altijd goed
Komt goed, poedelewoepsie !quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je kan beter Bommie/troetelnaampje
oke maar eerst een mooie vioolpartij en dan in het refrein snoeiharde gitaren, beetje de spanning van het gedichtje opbouwen en dan knallen met die hap.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat gitaren beter zullen staan![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat gitaren beter zullen staan![]()
Kleine schat, het is een lange koude winter,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar eerst een mooie vioolpartij en dan in het refrein snoeiharde gitaren, beetje de spanning van het gedichtje opbouwen en dan knallen met die hap.
nu ben ik echt weg, slaap lekker all.
slaap lekkerTquote:
he gets! nog even en hij gaat ze nog zingen ook nog!! een 2de Jan Bomtjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:12 schreef Jian het volgende:
[..]
nah doe maar nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:23 schreef snetje het volgende:
[..]
he gets! nog even en hij gaat ze nog zingen ook nog!! een 2de Jan Bomtje
Dan eerst deze over Huub ooitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:23 schreef snetje het volgende:
[..]
he gets! nog even en hij gaat ze nog zingen ook nog!! een 2de Jan Bomtje
Jamaar ... ik begrijp het niet... wat is er speciaal aan een vrouw zwanger maken ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dan eerst deze over Huub ooitMelodie van"hoe heet ie ook alweer"
Ik zou wel eens willen weten
waarom is ons Huubje zo moe.
Misschien door het gegluur van de buren
die hem negatief willen besturen..
het gaat ze niet lukken hij gaat dan ook nergens naar toe,
maar het maakt ons Huubje zo moe..
Ik zou wel eens willen weten
hoe komt onze Huub zo speciaal.
Geboortes zijn altijd bijzonder
ieder kind is uniek en een wonder.
Een zaadje en eitje ook dit keer was geniaal
daarom is ons Huub zo speciaal..
Ik zou weleens willen weten
krijgt Huub ooit een kind zoals hij.
Eens pratend ook over planeten,
en toetsen beroerend,gezeten..
Ook achter een vleugel ,muziek ja voor u en mij,
ooit graag een kind wat lijkt zoals hij..
En een prachtig kindje heeft ie samen met Claire
Een mens mogen verwekken is een wonder Bommie.is niet iedereen gegeven..en was ff aan het peinzen en een oud krabbeltje wilde ik ff plaatsen.Moet jij toch begrijpen als gevoelsmensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar ... ik begrijp het niet... wat is er speciaal aan een vrouw zwanger maken ?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Een mens mogen verwekken is een wonder Bommie.is niet iedereen gegeven..en was ff aan het peinzen en een oud krabbeltje wilde ik ff plaatsen.Moet jij toch begrijpen als gevoelsmens
Ik ben anders blij dat ik het nog steeds heb weten te voorkomenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Een mens mogen verwekken is een wonder Bommie.is niet iedereen gegeven..en was ff aan het peinzen en een oud krabbeltje wilde ik ff plaatsen.Moet jij toch begrijpen als gevoelsmens
Ja is ook zo,m'n woordkeuze was niet helemaal goed.En je hebt gelijk..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verwekken mag dan een klein wonder heten, het tot een volwaardig tevreden mens doen opgroeien, daar zit hem de kunst!
Neuh, dit is FOK!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:53 schreef Diamonds het volgende:
Gelijke monnikken, gelijke kappen zeggen ze dan, toch?
het opvoeden van zon mormel is een kunst van verweven...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verwekken mag dan een klein wonder heten, het tot een volwaardig tevreden mens doen opgroeien, daar zit hem de kunst!
als het maar geen soa is via Huub vind ik het bestquote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:29 schreef concita het volgende:
ik doe ff een testje ben namelijk nieuw wel heel vaak meegelezen
onee hahahaha huub heeft bij mij al heel lang afgedaan ,maar heb zo is alles meegelezen ,hier en daar en dacht laat ik het eens proberen ,hier dus dattuh ,was me aan het vervelen en toch vind ik het zielig voor clairequote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:33 schreef snetje het volgende:
[..]
als het maar geen soa is via Huub vind ik het best
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:25 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Eigenlijk eerlijk gaat het echt nergens over en toch is het leuk!
ik snap het ook niet!
maar zo is het???! en geef jij nou maar toe ,dat je dat irriezussie van huubje ben ,zo voorspelbaar die postjes van jou en het kind heeft aandacht netzoals haar broertje ,zo zielig weer
BommieBommiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach tis heel makkelijk als je je gevoel laat spreken lieverd...
Je kijkt me aan en zucht verlicht,
ik voel me verre van verplicht,
van jou genieten is zo fijn,
als ik je werp voor de trein !
ofzo ... denk ik ..
Wel schijnbaar meelezen? Het is meer nalezen van het mediatopic ,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:53 schreef Diamonds het volgende:
Het gaat hier ook helemaal nergens meer over, geloof ik. Ik kan me nog pakweg een week of 2 weken geleden herinneren dat ik en iemand anders op ons kloten kregen, omdat we het een paar pagina's lang over een bepaald onderwerp hadden, wat sommige niet aanstond.
Terwijl er die middag bijna niemand hier aanwezig was
(wel schijnbaar aan het meelezen, maar goed).
Je kan in dit topic je tijdelijk bezig houden met slap lullen . Veel plezier .quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:53 schreef Diamonds het volgende:
Maar als wij nou de volgende keer weer lekker aan het babbelen zijn, zou ik het ook fijn vinden dat
we niet meteen op onze vingers worden getikt. Gelijke monnikken, gelijke kappen zeggen ze dan, toch?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:42 schreef Gert het volgende:
Helaas, de scheiding tussen H&C werd geen eigen topic waard gevonden.
En daarna is dat topic wéér met 'media' gemerged en nu zijn we weer terug bij af.
Dus: aktie mislukt. Nu nog weer terug naar het "10 jaar"-topic is ook niet te verkopen.
Dus ga maar weer je gang hier, maar probeer slowchat en onderling gesneer
te vermijden, dan mag het vast wel open blijven.
Ja idd, en dat Sophie over 15 jaar kan zeggen dat ze van beide ouders veel liefde heeft gehad, en een goede band heeft met beiden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen all
ja jammer van dit alles, maar hoop dat ze alle2 weer gelukkig worden met een ander.
Ben jij al Hyvesvriendjes met Claire?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:17 schreef versabommie het volgende:
Morguh! Wel balen dat Claire het niet 6 jaar kon volhouden, anders had Huub 12 jaar partnerallimentatie kunnen betalen!
Ach, dat zal allemaal wel loslopen, ik ga er vanuit dat ze het (mbt de omgang met Sophie) gewoon netjes oplossen. Ik zou ook niet weten waarom niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja idd, en dat Sophie over 15 jaar kan zeggen dat ze van beide ouders veel liefde heeft gehad, en een goede band heeft met beiden.
Het afvoerputje is opgegeven?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:45 schreef Leandra het volgende:
Ah, hier is het nachtvierentwintiguursbaggertopic
Je verwacht het niet in SHO hè![]()
Die hebben spel en realiteit flink door elkaar gehaald. Het was voor allebei wel makkelijk dat ze na de kooi in de onwennige buitenwereld elkaar hadden om op terug te vallen. Dat Claire echt verliefd was geloof ik wel, maar volgens mij had Huub meer een houding van "laten we het maar proberen en dan wel verder zien".quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:39 schreef Anniebab het volgende:
Wie dit niet heeft zien aankomen is wel erg .....euh naief...Nou heb ik destijds af en toe DGK bekeken,en kon uit die paar keer dat ik het heb gezien al wel concluderen dat hier geen spoortje liefde bijzat.Van Huubs kant dan sowieso niet.
Bagger??? Dit zijn stuk voor stuk hoogstaande postings. Dit is literatuur!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:45 schreef Leandra het volgende:
Ah, hier is het nachtvierentwintiguursbaggertopic
Je verwacht het niet in SHO hè![]()
Ik weet het nog zo net niet. Ze hebben allebei een advocaat in de arm genomen, dus het zal dan toch wel met het mes op tafel gespeeld worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, dat zal allemaal wel loslopen, ik ga er vanuit dat ze het (mbt de omgang met Sophie) gewoon netjes oplossen. Ik zou ook niet weten waarom niet.
Dat zie je fout. Ze zouden graag willen dat het hun eigen (klein)dochter was.quote:Al dat gemiep zodra Claire weer eens iets post over haar dochter, het is toch ook haar dochter?!
Net zo goed als het zijn dochter is, maar je spreekt nou eenmaal niet altijd namens beiden, en op het moment dat je dat niet doet dan heb je het over jouw kind.
Maar goed, degenen die er het hardst over vallen dat Claire het over haar dochter heeft, zouden het liefst zien dat het niet alleen de dochter van Huub en Claire was, maar de dochter van "ons" allemaal.
Welnee joh, die posting van jou stoort ons echt niet hoor..quote:
Ik denk dat de inzet daarvan andere zaken zijn dan de omgang met Sophie, de wet is immers vrij simpel en duidelijk over voogdij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net niet. Ze hebben allebei een advocaat in de arm genomen, dus het zal dan toch wel met het mes op tafel gespeeld worden.
[..]
Dat is eigenlijk precies wat ik probeerde te zeggenquote:Dat zie je fout. Ze zouden graag willen dat het hun eigen (klein)dochter was.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de inzet daarvan andere zaken zijn
Of Claire zelf natuurlijk.quote:de wet is immers vrij simpel en duidelijk over voogdij.
Afgezien van het feit dat het redelijk zinloos is als je kind na het huwelijk bij de andere ouder weghoudt (als daar geen andere reden voor is dan treiteren) is het door hun semi BN status ook niet echt handig om dat te doen.
Het enige wat ik zie gebeuren is dat een van haar ouders (of allebei) haar adviseren de omgang met Sophie aan Huubs gedrag onderhevig te maken, en in dat geval is het heel verstandig dat ze een advocaat heeft, dat is namelijk een adviseur die wel weet waar hij het over heeft.
en daar zit hem nou net het probleem......quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die zaken kun je ook onderling regelen als je op een goede manier uit elkaar gaat. Desnoods laat je je dan door een deskundig persoon adviseren. Dat is minder duur en omslachtig dan twee advocaten inhuren.
[..]
Of Claire zelf natuurlijk.
Juist hun status van BN"er spreekt in het voordeel van Claire. Zij hoeft niet veel moeite te doen om aan te tonen dat Huub de losbol is en zij de serieuze en oppassende huismoeder.
Ik denk dat er in het geval van Huub en Claire nogal wat te doen is om inkomsten van net voor en na het einde van DGK, en het zou me niets verbazen als de familie van Claire er op gestaan had om een eigen advocaat te nemen, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het wel geprobeerd is maar het niet werkte met een gezamenlijke advocaat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die zaken kun je ook onderling regelen als je op een goede manier uit elkaar gaat. Desnoods laat je je dan door een deskundig persoon adviseren. Dat is minder duur en omslachtig dan twee advocaten inhuren.
Mwah, voor iedere Nederlander die bereid is te getuigen dat Huub een hufter zou zijn, zijn er 2 die bereid zijn te getuigen dat hij heilig is, en als hij dat even een keer niet was dan kon hij er, om wat voor reden dan ook, niets aan doen.quote:Of Claire zelf natuurlijk.
Juist hun status van BN"er spreekt in het voordeel van Claire. Zij hoeft niet veel moeite te doen om aan te tonen dat Huub de losbol is en zij de serieuze en oppassende huismoeder.
Dus het zal er dus wel op neerkomen dat we Huub straks met een Batmankloffie op het dak van de ridderzaal zien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:37 schreef coloco het volgende:
[..]
en daar zit hem nou net het probleem......
We zullen het allemaal wel lezen in de Party.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat er in het geval van Huub en Claire nogal wat te doen is om inkomsten van net voor en na het einde van DGK, en het zou me niets verbazen als de familie van Claire er op gestaan had om een eigen advocaat te nemen, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het wel geprobeerd is maar het niet werkte met een gezamenlijke advocaat.
Gezien het contract met Talpa kan ik me iig zomaar voorstellen dat het verdelen van de boedel wat lastiger ligt dan bij een gewoon gezinnetje.
Ik zie het feit dat ze allebei een advocaat hebben niet zozeer als teken dat er heel veel shit aan de hand is, het kan ook een goede manier zijn om te voorkomen dat er achteraf eeuwig gezeik ontstaat.
Mwah, voor iedere Nederlander die bereid is te getuigen dat Huub een hufter zou zijn, zijn er 2 die bereid zijn te getuigen dat hij heilig is, en als hij dat even een keer niet was dan kon hij er, om wat voor reden dan ook, niets aan doen.
Feit is nou eenmaal dat ze beiden makkelijk contact hebben met de bladen en andere pulp, en het geen van beiden goed doet als de ander (ten onrechte) wordt uitgemaakt voor slechte ouder.
Overigens heeft Claire dat ook nog nergens gedaan, de enige plek waar de omgang tussen Huub en Sophie tot twistpunt wordt gemaakt is internet..... Het statement van Claire daarover in Boulevard was vrij duidelijk.
ok en wie ben jij dan wel weer niet???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:39 schreef coloco het volgende:
goedenmorgen fokkers...
Heerlijk geslapen???
Ikke wel, na al die waanzinnige gedichten van the Bom!
hmm, tja, kwee nie, met de komst van littlemamita is het er nou niet echt boeiender op geworden.quote:
Het lijkt me wel een leuk gezicht, Huub de moraalridder op het dak vd ridderzaal, maar waarvoor en waarom vind ik dan toch wel weer sneu.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus het zal er dus wel op neerkomen dat we Huub straks met een Batmankloffie op het dak van de ridderzaal zien.
Gelukkig relt ze nu ook al tegen haar eigen kloon..... of was het nou andersom? Dat haar kloon tegen haar oudere account begint te rellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, tja, kwee nie, met de komst van littlemamita is het er nou niet echt boeiender op geworden.
ach ja ieder zijn of haar ding!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, tja, kwee nie, met de komst van littlemamita is het er nou niet echt boeiender op geworden.
Kun je niet gaan bloggen ofzo? Dan kun je de hele dag lachen om je eigen grappen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:50 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ach ja ieder zijn of haar ding!
Ik begin het nu juist leuker te vinden door zulke opmerkingen!
De Party loopt meestal een week achter, vandaag weer een nieuwe De Party in de winkel, wie weetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:47 schreef Pearlbitch het volgende:
We zullen het allemaal wel lezen in de Party.
Dat opruimen is toch altijd de doelstelling bij een doodsverwensing?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Doodverwensingen mogen niet meer hè?
Zou wel mooi opruimen ...
Heb ik nu gewoon een verkapte gedaan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:53 schreef Leandra het volgende:
Dat opruimen is toch altijd de doelstelling bij een doodsverwensing?!![]()
boeien!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Doodverwensingen mogen niet meer hè?
Zou wel mooi opruimen ...
als je alleen daarvoor komt kun je misschien in ONZ je eigen topic openen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:59 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja en michael jackson is niet doodquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef littlemamita het volgende:
[..]
boeien!!!
Mij mag je wel dood wensenhoor!
alleen gaat dat nog lang NIET gebeuren>
de wens is het verlangen....
dus wens en verwens maar een eind vandaan!
ik word 110 jaar, heb ik zwart op wit!
Men, jij bent hooguit 12quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef littlemamita het volgende:
[..]
boeien!!!
Mij mag je wel dood wensenhoor!
alleen gaat dat nog lang NIET gebeuren>
de wens is het verlangen....
dus wens en verwens maar een eind vandaan!
ik word 110 jaar, heb ik zwart op wit!
Nee natuurlijk kom ik daar niet alleen voor!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
als je alleen daarvoor komt kun je misschien in ONZ je eigen topic openen?
@ Lea, de kloonscan zal wel niks hebben opgeleverd
Klopt!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en michael jackson is niet dood
Misschien een idee om een topic te openen waar het alleen over DGK, BB en TBO zal gaan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:53 schreef Diamonds het volgende:
Nu gaat het al dagenlang en topics lang nergens over en nu kan/mag het in ene wel? Degene die toen het hoogste woord hadden, doen er nu gewoon aan mee. Schiet mij maar lek!
En dit te hernoemen naar "Bagger hier wat je van de scheiding van H&C vindt"?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien een idee om een topic te openen waar het alleen over DGK, BB en TBO zal gaan?
Goed idee!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dit te hernoemen naar "Bagger hier wat je van de scheiding van H&C vindt"?
Oh wacht, dan moet Huub & Claire wel voluit, anders denken mensen dat het om Hans & Con Vanessa gaat![]()
Ik zou het nog iets breder trekken Bagger & gedichten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dit te hernoemen naar "Bagger hier wat je van de scheiding van H&C vindt"?
Oh wacht, dan moet Huub & Claire wel voluit, anders denken mensen dat het om Hans & Con Vanessa gaat![]()
Van het soort nieuwe users zoals jij hebben we er niet nog meer nodigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:15 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Goed idee!
is makkelijker voor nieuwe users, like me!
Wie en hoe regel je dat dan????
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van het soort nieuwe users zoals jij hebben we er niet nog meer nodig![]()
Ik stel eigenlijk voor dat we een soort DGK oldbie topic openen, dat je er alleen mag posten als je een post van jezelf kunt quoten uit de eerste 100 COSsen
Dicht hier je scheidingsbagger?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou het nog iets breder trekken Bagger & gedichten.
dat klinkt of komt over als buitensluiten!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stel eigenlijk voor dat we een soort DGK oldbie topic openen, dat je er alleen mag posten als je een post van jezelf kunt quoten uit de eerste 100 COSsen
Wat begrijp je niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:20 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja ok en nu in begrijpelijk NL aub>>> please???
Waar zit er dan spel fout miss tien voor taal????quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet?
Is het te moeilijk, een post zonder spelfouten??
Ah, je begrijpt het welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:21 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dat klinkt of komt over als buitensluiten!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:00 schreef Marrije het volgende:
Misschien een idee om een topic te openen waar het alleen over DGK, BB en TBO zal gaan?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:15 schreef littlemamita het volgende:
Goed idee!
is makkelijker voor nieuwe users, like me!
Wie en hoe regel je dat dan????
Commentaar op streams.quote:
het is, waar lees jij dan een spelfout en niet waar zit er dan een spelfout.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:22 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Waar zit er dan spel fout miss tien voor taal????
dank je wel!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
In dit forum.
Memory Lane
.
[..]
Commentaar op streams.
Nog zo'n miss tien voor taal trofee!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is, waar lees jij dan een spelfout en niet waar zit er dan een spelfout.
gewoon even een opmerking hoor, de zinsopbouw moet wel kloppen met wat jij bedoelt.
puik planquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
tuinfluiter wat doe je?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
In dit sub-forum.
Memory Lane
Er is er ook al een topic over Starmaker.
.
[..]
Commentaar op streams.
hey goedenmorgen, neem er maar een bakkie bij en lees lekker terug op je gemak, af en toe even scrollen hequote:
Jij vroeg om een post in het Nederlands en vervolgens vroeg ik of een post zonder spelfouten te moeilijk was.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nog zo'n miss tien voor taal trofee!
LOI heeft gelijk: nederland word idd steeds slimmer!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey goedenmorgen, neem er maar een bakkie bij en lees lekker terug op je gemak, af en toe even het merendeel scrollen he
Dan is OO dat ook, alsmede het ZUU subforum.... en dan zijn er nog een paar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:27 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Die in strijd is met de regels!
ik moet dadelijk ff '' sociaal '' gaan doen dus terug lezen gaat het niet worden...tenzij jullie zeggen dat er belangrijke dingen zijn gezegdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey goedenmorgen, neem er maar een bakkie bij en lees lekker terug op je gemak, af en toe even scrollen he
t kind is 12, kom opquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef Leandra het volgende:
Begrijpend lezen is echt heel lastig hè![]()
nee, nog geen nieuws van en over het huwelijk dat geen huwelijk bleek te zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet dadelijk ff '' sociaal '' gaan doen dus terug lezen gaat het niet worden...tenzij jullie zeggen dat er belangrijke dingen zijn gezegd....over Huub en Claire that is
nee, en daar zitten we toch met smart op te wachten........quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, nog geen nieuws van en over het huwelijk dat geen huwelijk bleek te zijn.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:28 schreef Marrije het volgende:
tuinfluiter wat doe je?laten we die trol ajb buiten de echt leuke topics houden
alleen ik niet, ik hou eigenwijs vast aan mijn eigen dommigheid!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nog zo'n miss tien voor taal trofee!
LOI heeft gelijk: nederland wordt idd steeds slimmer!
Met schoenen van cement?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Kan ook voorstellen dat littlemamita zo palingen gaat vangen in de zuiderzee Enkhuizen. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Kan ook voorstellen of dat littlemamita zin heeft om palingen te vangen in de zuiderzee Enkhuizen. [ afbeelding ]
Quote je nou je eigen bericht, je geeft jezelf al antwoord, hopeloos en opgegeven dus, je hebt geen last van dommigheid ( zals je zelf zegt) je hebt gewoon last van een kronkeltje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef littlemamita het volgende:
[..]
alleen ik niet, ik hou eigenwijs vast aan mijn eigen dommigheid!
kijk, dat zijn de betere suggesties!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan ook voorstellen of dat littlemamita zin heeft om palingen te vangen in de zuiderzee Enkhuizen. [ afbeelding ]
wat is er dom aan om je zelf te quoten???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Quote je nou je eigen bericht, je geeft jezelf al antwoord, hopeloos en opgegeven dus, je hebt geen last van dommigheid ( zals je zelf zegt) je hebt gewoon last van een kronkeltje.
De vakterm daarvoor is schizofreen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:54 schreef littlemamita het volgende:
[..]
wat is er dom aan om je zelf te quoten???
ik geef in real life ook vaak antwoord op mijn eigen vragen.
Ik noem dat met jezelf discussieren...........
ik vind het allemaal best!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
De vakterm daarvoor is schizofreen.
1 uur geleden, BB Servië.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:00 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Klopt!
MJ is still alive!
vermomd en ondergedoken weliswaar net als andere celebs die zich zogenaamd dood wanen~!
Om gewoon te kunnen leven doen zij als of zij dood zijn, hebben daar vet voor betaald, dus dan mag het!
En waarom ?
Om gewoon een brood te kunnen kopen in de supermarkt, zonder opdringerige claimende fans!!!
typjes zoals de meeste van jullie zeg maar!
meen je dat nou???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
De vakterm daarvoor is schizofreen.
mooiiii toch???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:03 schreef Starlie het volgende:
Zag gister Amanda nog lopen... moet eerlijk bekennen dat ze er goed uitzag, mooi koppie, haren netjes in een soort knotje.. alleen die borsten... jeumig zeg wat een dingen
Want? Intelligente mensen houden zich niet met allerlei nonsens bezig?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:02 schreef littlemamita het volgende:
Ik noem dat gewoon betweterige schijnheilo's!!!!
Sunny16947 is het mogelijk dat je wat linkjes/bronnen post , deelt in dit topic?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:21 schreef sunny16947 het volgende:
Even wat nieuwsitems:
Afgelopen weekend: druk verhuisweekend voor Claire-Bram-Huub.
1 november start Johan Vlemmix live internet tv gratis met meerdere streams (zie bunker topic)
Bram begint veilingsite http://www.biedhier.nl scheidingsinboedel te koop
Bram is samen met prinses op zoek naar woonruimte in Hilversum.![]()
Claire gaat a.s. zaterdag eindelijk weer eens uit met een echte vriendin.
Nee in de zin van:Waar blijf je Mooiiiiii?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Mooiii toch? In de zin van: mooi grote borsten, of in de zin van: o ze is toch mooi?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sunny16947 is het mogelijk dat je wat linkjes/bronnen post , deelt in dit topic?
Wat een briljant idee!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:01 schreef Anniebab het volgende:
We kunnen t ook kraken, en een serie starten.:FOKKERS in tha house!!!!!! Er zal menig bitch-fight ontstaan, ik gok op hoge kijkdichtheid.....
daar hoef je niks voor te kraken, kun je zo de bunker mee inquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:01 schreef Anniebab het volgende:
We kunnen t ook kraken, en een serie starten.:FOKKERS in tha house!!!!!! Er zal menig bitch-fight ontstaan, ik gok op hoge kijkdichtheid.....
YWquote:
Ze was het flink zat, dat mag duidelijk zijn. Ik denk dat het waar is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:19 schreef Dementor het volgende:
Schandalig dat je iemand niet de kans geeft om zijn of haar nummer over te laten zetten.
Mocht dit waar zijn hoor.
Zo torpedeer je wel even een netwerk van iemand.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze was het flink zat, dat mag duidelijk zijn. Ik denk dat het waar is.
dat was natuurlijk niet zomaar en ook niet alleen omdat ze heimwee had. Ze was gewoon niet happy met Huub zoals hij is en door haar verantwoordelijkheden tov haar kind had ze er gewoon geen zin meer in om nog langer het gevecht met Huub aan te gaan. Moe gestreden. Op.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:19 schreef Eef999 het volgende:
[..]
YWIk vind het maar een raar verhaal, Claire die zomaar vertrekt en er niets meer van wil weten
dat zal misschien ook wel de bedoeling zijn geweest, kan er geen andere reden voor bedenken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo torpedeer je wel even een netwerk van iemand.
Ik begrijp het van Claire wel, maar in dit artikel is het net of het zomaar uit het niets over isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was natuurlijk niet zomaar en ook niet alleen omdat ze heimwee had. Ze was gewoon niet happy met Huub zoals hij is en door haar verantwoordelijkheden tov haar kind had ze er gewoon geen zin meer in om nog langer het gevecht met Huub aan te gaan. Moe gestreden. Op.
ik begrijp uit het artikel dat het dagelijks hommeles wasquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:29 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik begrijp het van Claire wel, maar in dit artikel is het net of het zomaar uit het niets over is
Duh, Eric natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:32 schreef sandra17 het volgende:
Zo de bron komt dus van huub zijn kant.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was natuurlijk niet zomaar en ook niet alleen omdat ze heimwee had. Ze was gewoon niet happy met Huub zoals hij is en door haar verantwoordelijkheden tov haar kind had ze er gewoon geen zin meer in om nog langer het gevecht met Huub aan te gaan. Moe gestreden. Op.
Nu je het zegt.quote:
"Het contact is niet optimaal, maar wel redelijk te noemen, etc"quote:
das de moeite niet waardquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
en kaniemand me even bijpraten over littlemamitta
op Huub zijn Twitter zei hij dat het internet van zijn mobiel stuk was (enkele dagen voorhij metJaap en Brian op stap ging ) en het toestel moest worden opgestuurd !!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:19 schreef Dementor het volgende:
Schandalig dat je iemand niet de kans geeft om zijn of haar nummer over te laten zetten.
Mocht dit waar zijn hoor.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:37 schreef Jian het volgende:
[..]
"Het contact is niet optimaal, maar wel redelijk te noemen, etc"
Als ik het zo lees, vraag ik me af waar die advocaten dan voor nodig zijn ?
smoesjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:51 schreef Elske6 het volgende:
[..]
op Huub zijn Twitter zei hij dat het internet van zijn mobiel stuk was (enkele dagen voorhij metJaap en Brian op stap ging ) en het toestel moest worden opgestuurd !!!!!
Ericquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, ik hou het op Eric, het gaat denk ik om een praatgrage vriend, geen familie.
tja hij liegt wat af he ,onze huub !quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:51 schreef Elske6 het volgende:
[..]
op Huub zijn Twitter zei hij dat het internet van zijn mobiel stuk was (enkele dagen voorhij metJaap en Brian op stap ging ) en het toestel moest worden opgestuurd !!!!!
dat redelijke contact gaat over Sophie denk ik en wat betreft de scheiding, dat wordt geregeld door de advocatenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:52 schreef Elske6 het volgende:
[..]
voor de kleine letters in het huwelijkscontract wat Huub heeft laten opstellen ??????
Sophie hoeft later maar even te googlen op wat namen of deze op youtube in te tikken om meer te weten te komen over wat er toen speelde.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus de reden van de scheiding die beter privé kon blijven omwille van hun dochter was dat de zaak slecht liep. Nou, nou... dat zal wel heel schadelijk zijn voor Sophie nu de mensen dit weten. Het lijkt me inderdaad veel beter als mensen speculeren over vreemdgaan, huiselijk geweld en zo.
Dat geloof je toch zelf zeker niet dat dat de reden is. De zaak kon wel slecht lopen en dat Claire naar Tilburg wilde kan ook kloppen maar dat huub eerst niet toen wel wilde verhuizen naar Tilburg maar dat Claire er geen toekomst in zag heeft toch niks met die zaak te maken. Ze zag geen toekomst meer in de relatie met Huub en dat heeft niks met de zaak te maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus de reden van de scheiding die beter privé kon blijven omwille van hun dochter was dat de zaak slecht liep. Nou, nou... dat zal wel heel schadelijk zijn voor Sophie nu de mensen dit weten. Het lijkt me inderdaad veel beter als mensen speculeren over vreemdgaan, huiselijk geweld en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |