quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de inzet daarvan andere zaken zijn
Of Claire zelf natuurlijk.quote:de wet is immers vrij simpel en duidelijk over voogdij.
Afgezien van het feit dat het redelijk zinloos is als je kind na het huwelijk bij de andere ouder weghoudt (als daar geen andere reden voor is dan treiteren) is het door hun semi BN status ook niet echt handig om dat te doen.
Het enige wat ik zie gebeuren is dat een van haar ouders (of allebei) haar adviseren de omgang met Sophie aan Huubs gedrag onderhevig te maken, en in dat geval is het heel verstandig dat ze een advocaat heeft, dat is namelijk een adviseur die wel weet waar hij het over heeft.
en daar zit hem nou net het probleem......quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die zaken kun je ook onderling regelen als je op een goede manier uit elkaar gaat. Desnoods laat je je dan door een deskundig persoon adviseren. Dat is minder duur en omslachtig dan twee advocaten inhuren.
[..]
Of Claire zelf natuurlijk.
Juist hun status van BN"er spreekt in het voordeel van Claire. Zij hoeft niet veel moeite te doen om aan te tonen dat Huub de losbol is en zij de serieuze en oppassende huismoeder.
Ik denk dat er in het geval van Huub en Claire nogal wat te doen is om inkomsten van net voor en na het einde van DGK, en het zou me niets verbazen als de familie van Claire er op gestaan had om een eigen advocaat te nemen, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het wel geprobeerd is maar het niet werkte met een gezamenlijke advocaat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die zaken kun je ook onderling regelen als je op een goede manier uit elkaar gaat. Desnoods laat je je dan door een deskundig persoon adviseren. Dat is minder duur en omslachtig dan twee advocaten inhuren.
Mwah, voor iedere Nederlander die bereid is te getuigen dat Huub een hufter zou zijn, zijn er 2 die bereid zijn te getuigen dat hij heilig is, en als hij dat even een keer niet was dan kon hij er, om wat voor reden dan ook, niets aan doen.quote:Of Claire zelf natuurlijk.
Juist hun status van BN"er spreekt in het voordeel van Claire. Zij hoeft niet veel moeite te doen om aan te tonen dat Huub de losbol is en zij de serieuze en oppassende huismoeder.
Dus het zal er dus wel op neerkomen dat we Huub straks met een Batmankloffie op het dak van de ridderzaal zien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:37 schreef coloco het volgende:
[..]
en daar zit hem nou net het probleem......
We zullen het allemaal wel lezen in de Party.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat er in het geval van Huub en Claire nogal wat te doen is om inkomsten van net voor en na het einde van DGK, en het zou me niets verbazen als de familie van Claire er op gestaan had om een eigen advocaat te nemen, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het wel geprobeerd is maar het niet werkte met een gezamenlijke advocaat.
Gezien het contract met Talpa kan ik me iig zomaar voorstellen dat het verdelen van de boedel wat lastiger ligt dan bij een gewoon gezinnetje.
Ik zie het feit dat ze allebei een advocaat hebben niet zozeer als teken dat er heel veel shit aan de hand is, het kan ook een goede manier zijn om te voorkomen dat er achteraf eeuwig gezeik ontstaat.
Mwah, voor iedere Nederlander die bereid is te getuigen dat Huub een hufter zou zijn, zijn er 2 die bereid zijn te getuigen dat hij heilig is, en als hij dat even een keer niet was dan kon hij er, om wat voor reden dan ook, niets aan doen.
Feit is nou eenmaal dat ze beiden makkelijk contact hebben met de bladen en andere pulp, en het geen van beiden goed doet als de ander (ten onrechte) wordt uitgemaakt voor slechte ouder.
Overigens heeft Claire dat ook nog nergens gedaan, de enige plek waar de omgang tussen Huub en Sophie tot twistpunt wordt gemaakt is internet..... Het statement van Claire daarover in Boulevard was vrij duidelijk.
ok en wie ben jij dan wel weer niet???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:39 schreef coloco het volgende:
goedenmorgen fokkers...
Heerlijk geslapen???
Ikke wel, na al die waanzinnige gedichten van the Bom!
hmm, tja, kwee nie, met de komst van littlemamita is het er nou niet echt boeiender op geworden.quote:
Het lijkt me wel een leuk gezicht, Huub de moraalridder op het dak vd ridderzaal, maar waarvoor en waarom vind ik dan toch wel weer sneu.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus het zal er dus wel op neerkomen dat we Huub straks met een Batmankloffie op het dak van de ridderzaal zien.
Gelukkig relt ze nu ook al tegen haar eigen kloon..... of was het nou andersom? Dat haar kloon tegen haar oudere account begint te rellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, tja, kwee nie, met de komst van littlemamita is het er nou niet echt boeiender op geworden.
ach ja ieder zijn of haar ding!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, tja, kwee nie, met de komst van littlemamita is het er nou niet echt boeiender op geworden.
Kun je niet gaan bloggen ofzo? Dan kun je de hele dag lachen om je eigen grappen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:50 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ach ja ieder zijn of haar ding!
Ik begin het nu juist leuker te vinden door zulke opmerkingen!
De Party loopt meestal een week achter, vandaag weer een nieuwe De Party in de winkel, wie weetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:47 schreef Pearlbitch het volgende:
We zullen het allemaal wel lezen in de Party.
Dat opruimen is toch altijd de doelstelling bij een doodsverwensing?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Doodverwensingen mogen niet meer hè?
Zou wel mooi opruimen ...
Heb ik nu gewoon een verkapte gedaan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:53 schreef Leandra het volgende:
Dat opruimen is toch altijd de doelstelling bij een doodsverwensing?!![]()
boeien!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Doodverwensingen mogen niet meer hè?
Zou wel mooi opruimen ...
als je alleen daarvoor komt kun je misschien in ONZ je eigen topic openen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:59 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik kom zeker ff koekeloeren morgen of er een gedicht voor mij staat!
ja en michael jackson is niet doodquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef littlemamita het volgende:
[..]
boeien!!!
Mij mag je wel dood wensenhoor!
alleen gaat dat nog lang NIET gebeuren>
de wens is het verlangen....
dus wens en verwens maar een eind vandaan!
ik word 110 jaar, heb ik zwart op wit!
Men, jij bent hooguit 12quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef littlemamita het volgende:
[..]
boeien!!!
Mij mag je wel dood wensenhoor!
alleen gaat dat nog lang NIET gebeuren>
de wens is het verlangen....
dus wens en verwens maar een eind vandaan!
ik word 110 jaar, heb ik zwart op wit!
Nee natuurlijk kom ik daar niet alleen voor!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
als je alleen daarvoor komt kun je misschien in ONZ je eigen topic openen?
@ Lea, de kloonscan zal wel niks hebben opgeleverd
Klopt!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en michael jackson is niet dood
Misschien een idee om een topic te openen waar het alleen over DGK, BB en TBO zal gaan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:53 schreef Diamonds het volgende:
Nu gaat het al dagenlang en topics lang nergens over en nu kan/mag het in ene wel? Degene die toen het hoogste woord hadden, doen er nu gewoon aan mee. Schiet mij maar lek!
En dit te hernoemen naar "Bagger hier wat je van de scheiding van H&C vindt"?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien een idee om een topic te openen waar het alleen over DGK, BB en TBO zal gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |