het opvoeden van zon mormel is een kunst van verweven...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verwekken mag dan een klein wonder heten, het tot een volwaardig tevreden mens doen opgroeien, daar zit hem de kunst!
als het maar geen soa is via Huub vind ik het bestquote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:29 schreef concita het volgende:
ik doe ff een testje ben namelijk nieuw wel heel vaak meegelezen
onee hahahaha huub heeft bij mij al heel lang afgedaan ,maar heb zo is alles meegelezen ,hier en daar en dacht laat ik het eens proberen ,hier dus dattuh ,was me aan het vervelen en toch vind ik het zielig voor clairequote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:33 schreef snetje het volgende:
[..]
als het maar geen soa is via Huub vind ik het best
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:25 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Eigenlijk eerlijk gaat het echt nergens over en toch is het leuk!
ik snap het ook niet!
maar zo is het???! en geef jij nou maar toe ,dat je dat irriezussie van huubje ben ,zo voorspelbaar die postjes van jou en het kind heeft aandacht netzoals haar broertje ,zo zielig weer
BommieBommiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach tis heel makkelijk als je je gevoel laat spreken lieverd...
Je kijkt me aan en zucht verlicht,
ik voel me verre van verplicht,
van jou genieten is zo fijn,
als ik je werp voor de trein !
ofzo ... denk ik ..
Wel schijnbaar meelezen? Het is meer nalezen van het mediatopic ,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:53 schreef Diamonds het volgende:
Het gaat hier ook helemaal nergens meer over, geloof ik. Ik kan me nog pakweg een week of 2 weken geleden herinneren dat ik en iemand anders op ons kloten kregen, omdat we het een paar pagina's lang over een bepaald onderwerp hadden, wat sommige niet aanstond.
Terwijl er die middag bijna niemand hier aanwezig was
(wel schijnbaar aan het meelezen, maar goed).
Je kan in dit topic je tijdelijk bezig houden met slap lullen . Veel plezier .quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:53 schreef Diamonds het volgende:
Maar als wij nou de volgende keer weer lekker aan het babbelen zijn, zou ik het ook fijn vinden dat
we niet meteen op onze vingers worden getikt. Gelijke monnikken, gelijke kappen zeggen ze dan, toch?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:42 schreef Gert het volgende:
Helaas, de scheiding tussen H&C werd geen eigen topic waard gevonden.
En daarna is dat topic wéér met 'media' gemerged en nu zijn we weer terug bij af.
Dus: aktie mislukt. Nu nog weer terug naar het "10 jaar"-topic is ook niet te verkopen.
Dus ga maar weer je gang hier, maar probeer slowchat en onderling gesneer
te vermijden, dan mag het vast wel open blijven.
Ja idd, en dat Sophie over 15 jaar kan zeggen dat ze van beide ouders veel liefde heeft gehad, en een goede band heeft met beiden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen all
ja jammer van dit alles, maar hoop dat ze alle2 weer gelukkig worden met een ander.
Ben jij al Hyvesvriendjes met Claire?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:17 schreef versabommie het volgende:
Morguh! Wel balen dat Claire het niet 6 jaar kon volhouden, anders had Huub 12 jaar partnerallimentatie kunnen betalen!
Ach, dat zal allemaal wel loslopen, ik ga er vanuit dat ze het (mbt de omgang met Sophie) gewoon netjes oplossen. Ik zou ook niet weten waarom niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja idd, en dat Sophie over 15 jaar kan zeggen dat ze van beide ouders veel liefde heeft gehad, en een goede band heeft met beiden.
Het afvoerputje is opgegeven?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:45 schreef Leandra het volgende:
Ah, hier is het nachtvierentwintiguursbaggertopic
Je verwacht het niet in SHO hè![]()
Die hebben spel en realiteit flink door elkaar gehaald. Het was voor allebei wel makkelijk dat ze na de kooi in de onwennige buitenwereld elkaar hadden om op terug te vallen. Dat Claire echt verliefd was geloof ik wel, maar volgens mij had Huub meer een houding van "laten we het maar proberen en dan wel verder zien".quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:39 schreef Anniebab het volgende:
Wie dit niet heeft zien aankomen is wel erg .....euh naief...Nou heb ik destijds af en toe DGK bekeken,en kon uit die paar keer dat ik het heb gezien al wel concluderen dat hier geen spoortje liefde bijzat.Van Huubs kant dan sowieso niet.
Bagger??? Dit zijn stuk voor stuk hoogstaande postings. Dit is literatuur!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:45 schreef Leandra het volgende:
Ah, hier is het nachtvierentwintiguursbaggertopic
Je verwacht het niet in SHO hè![]()
Ik weet het nog zo net niet. Ze hebben allebei een advocaat in de arm genomen, dus het zal dan toch wel met het mes op tafel gespeeld worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, dat zal allemaal wel loslopen, ik ga er vanuit dat ze het (mbt de omgang met Sophie) gewoon netjes oplossen. Ik zou ook niet weten waarom niet.
Dat zie je fout. Ze zouden graag willen dat het hun eigen (klein)dochter was.quote:Al dat gemiep zodra Claire weer eens iets post over haar dochter, het is toch ook haar dochter?!
Net zo goed als het zijn dochter is, maar je spreekt nou eenmaal niet altijd namens beiden, en op het moment dat je dat niet doet dan heb je het over jouw kind.
Maar goed, degenen die er het hardst over vallen dat Claire het over haar dochter heeft, zouden het liefst zien dat het niet alleen de dochter van Huub en Claire was, maar de dochter van "ons" allemaal.
Welnee joh, die posting van jou stoort ons echt niet hoor..quote:
Ik denk dat de inzet daarvan andere zaken zijn dan de omgang met Sophie, de wet is immers vrij simpel en duidelijk over voogdij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net niet. Ze hebben allebei een advocaat in de arm genomen, dus het zal dan toch wel met het mes op tafel gespeeld worden.
[..]
Dat is eigenlijk precies wat ik probeerde te zeggenquote:Dat zie je fout. Ze zouden graag willen dat het hun eigen (klein)dochter was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |