quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Welke mand..deze??
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat ook jij je unieke recht hebt op je gevoelens en derhalve mag uitleggen wat en waarom je iets gaat voelen. Ik vind het dapper hoe kwetsbaar maar tegelijk ohwzo sterk je je kan opstellen!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Welke mand..deze?
edit,mand was niet meer te zien ,dus maar weggehaald![]()
Intellect kan verwijzen naar intellectueel zie wikipedia!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja, was ik ff vergeten, ik ben niet intelect onderbouwd he
Ik zag een mand met knuffelbeesten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Welke mand..deze?
edit,mand was niet meer te zien ,dus maar weggehaald![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen idee waar het hier over gaat, maar ik blijf het toch volgen
Was indd niet grappigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik had je reactie al gezien, had niet zo de behoefte mijzelf te verduidelijken maar aangezien je het 2 keer vraagt:
Ik heb het gevoel dat jullie elkaar al van één of ander forum kennen en ik las dat over vertrouwen enzo. Toen stelde ik me even voor dat jullie op msn afspraken om net te doen alsof jullie elkaar niet kennen en elkaar niet vertrouwen.
Naja. Zoals ik al zei het was niet eens echt grpapig maar ik moest er om lachen en fok is een uitlaatklep
Waarom probeer ik het ook uit te leggen?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag een mand met knuffelbeesten.Nu echt weg.
Nee,je zag knuffelbeesten maar geen mand die mij en littlemama verbindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love music!
nou sorry hoor, ik heb het heel erg leuk, buiten jou achtelijke posten dan he die lees ik, trek ik me wenkbrauwen even op en zoek dan mijn emmertje waar ik in kan spugen, ik hou niet zo van mensen die slap ouwehoeren en ruzie probeert uit te lokken. want daar ben jij mee bezig, maar geeft niet wij passen ons allemaal aan jou niveau aanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:37 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Intellect kan verwijzen naar intellectueel zie wikipedia!
Enne dat was geen aanval!
Gewoon mijn mening thats all!
maar ik bedoelde: ik hoef niet alles te weten of te snappen of te volgen om het toch naar mijn zin te hebben!
Jij wel??>??
Ik vrees van wel en dat is mooi kut want dat is op straat veel moeilijker verhandelbaar tegen andere verslavingsmiddelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:39 schreef littlemamita het volgende:
nou nou!
wat een avond!
ben hier de hele tijd geweest!
omy wat erg!
Ben ik nu ook nog fok verslaafd?
Huhhh .allemaal?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou sorry hoor, ik heb het heel erg leuk, buiten jou achtelijke posten dan he die lees ik, trek ik me wenkbrauwen even op en zoek dan mijn emmertje waar ik in kan spugen, ik hou niet zo van mensen die slap ouwehoeren en ruzie probeert uit te lokken. want daar ben jij mee bezig, maar geeft niet wij passen ons allemaal aan jou niveau aan
Slaap lekker LMquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:42 schreef littlemamita het volgende:
ik ga mijn mandje ook maar eens opzoeken!
Slaap zacht en tot snel!
groetjes mamita Lenette!
Zullen we gewoon zeggen, morgen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:42 schreef littlemamita het volgende:
ik ga mijn mandje ook maar eens opzoeken!
Slaap zacht en tot snel!
groetjes mamita Lenette!
Ach wat is fok-verslaafd. Je hebt gewoon behoefte aan meer contact, aan een wereld die groter is dan de voordeur. Je bent zeer welkom hier al spreek ik nu voor mezelf.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:39 schreef littlemamita het volgende:
nou nou!
wat een avond!
ben hier de hele tijd geweest!
omy wat erg!
Ben ik nu ook nog fok verslaafd?
nou dat vind ik heel lief van jou/jullie!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou sorry hoor, ik heb het heel erg leuk, buiten jou achtelijke posten dan he die lees ik, trek ik me wenkbrauwen even op en zoek dan mijn emmertje waar ik in kan spugen, ik hou niet zo van mensen die slap ouwehoeren en ruzie probeert uit te lokken. want daar ben jij mee bezig, maar geeft niet wij passen ons allemaal aan jou niveau aan
jou reken ik niet mee mooiiiiiii, ik wil jou medestander niet afpakken hoor (misschiens is het huub of zijn zusje he, kan ook) en dan verliest huub ook nog zijn laatste fan dat wil ik nie op mijn geweten hebben, snap je.quote:
ik kannie nie meerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach wat is fok-verslaafd. Je hebt gewoon behoefte aan meer contact, aan een wereld die groter is dan de voordeur. Je bent zeer welkom hier al spreek ik nu voor mezelf.
Verslavingen zijn vervangingen, vervangen van verlangen. Verlangen naar het onvermijdelijke. Het onvermijdelijke jij en ik, twee dampende lichamen hunkerend naar aanvullende warmte, aanvullende lust, aanvullende gevoelens van veiligheid en verbondenheid. Jou adem in mijn nek, mijn lippen naast jouw oor. fluisteren, zuchten, hijgen...en niet eindigen in een desillusie maar in de veiligheid van steun, liefde en een onvoorwaardelijk gevoel van verbondenheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |