quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
Msn:
Mooiiiii: ja zullen we nu zeggen dat je me niet vertrauwt?
Littledinges: ja leuk! Doen we!
Ja ik vind het zelf niet eens grappig maar ik moest lachen bij het idee
Huhhquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
Msn:
Slijm is de smeerolie des levensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Slijmen is voor emotieloze wc-eenden. Inzien dat ondanks je harde taal juist jij de noordpool op mijn kompas des levens bent is hetgeen wat een logisch gevolg is van je zoete woorden tussen je harde regels in.
Eigenlijk eerlijk gaat het echt nergens over en toch is het leuk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over pammetjes, raamprositutie en huisje boompje beestje en wat er dan niet allemaal tussen hangt, misschien wil littlemamita je bijpraten??
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
Msn:
nou, dat vind ik dan vreemd aan je hoor, snap je je eigen posten niet eens, ga eens terug lezen misschien valt dat kwartje dan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:25 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Eigenlijk eerlijk gaat het echt nergens over en toch is het leuk!
ik snap het ook niet!
maar zo is het???!
hahah mooiiiquote:
ik hoef het niet allemaal te begrijpen om het leuk te hebben!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, dat vind ik dan vreemd aan je hoor, snap je je eigen posten niet eens, ga eens terug lezen misschien valt dat kwartje dan.
Maar ook ik voel de warmte, daar waar jij je zonnestralen over mijn geest en lichaam laat stralen. Je bent mijn dauwdruppel op een gloednieuwe dag!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:22 schreef littlemamita het volgende:
[..]
WAUW!!!!
Vooral je laatse zin!
Help ik smelt, of erger ik krijg het warmer van je mooie gevoelige woorden!
oh ja, was ik ff vergeten, ik ben niet intelect onderbouwd hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:28 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ik hoef het niet allemaal te begrijpen om het leuk te hebben!
jij wel???
Maar jouw emotionele quotient is enorm ontwikkeld!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja, was ik ff vergeten, ik ben niet intelect onderbouwd he
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar ook ik voel de warmte, daar waar jij je zonnestralen over mijn geest en lichaam laat stralen. Je bent mijn dauwdruppel op een gloednieuwe dag!
Kon niet missen dat jij hem vattequote:
dank je, kus daarvoor je bent liefquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar jouw emotionele quotient is enorm ontwikkeld!
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik had je reactie al gezien, had niet zo de behoefte mijzelf te verduidelijken maar aangezien je het 2 keer vraagt:
Ik heb het gevoel dat jullie elkaar al van één of ander forum kennen en ik las dat over vertrouwen enzo. Toen stelde ik me even voor dat jullie op msn afspraken om net te doen alsof jullie elkaar niet kennen en elkaar niet vertrouwen.
Naja. Zoals ik al zei het was niet eens echt grpapig maar ik moest er om lachen en fok is een uitlaatklep
Waarom probeer ik het ook uit te leggen?
Welke mand..deze?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:27 schreef littlemamita het volgende:
[..]
hahah mooiii
hou maar op, ze hebben door dat we dit via msn hebben afgesproken!
ok ik vertrouw je!
Zijn nu toch al door de mand gevallen!
Omdat ook jij je unieke recht hebt op je gevoelens en derhalve mag uitleggen wat en waarom je iets gaat voelen. Ik vind het dapper hoe kwetsbaar maar tegelijk ohwzo sterk je je kan opstellen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik had je reactie al gezien, had niet zo de behoefte mijzelf te verduidelijken maar aangezien je het 2 keer vraagt:
Ik heb het gevoel dat jullie elkaar al van één of ander forum kennen en ik las dat over vertrouwen enzo. Toen stelde ik me even voor dat jullie op msn afspraken om net te doen alsof jullie elkaar niet kennen en elkaar niet vertrouwen.
Naja. Zoals ik al zei het was niet eens echt grpapig maar ik moest er om lachen en fok is een uitlaatklep
Waarom probeer ik het ook uit te leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |