Nee, ik heb gelijk. Je hebt niets aan je chemie als je niet eens op het punt aankomt dat die chemie een rol gaat spelen. Het doel van alle versiertips is te bewerkstelligen dat je op dat punt komt. Dan kun je nog altijd pech hebben, maar je vergroot je kansen wel aanzienlijk in vergelijking met de sociaal gehandicapte.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:15 schreef jjstyle333 het volgende:
Hier gaan we verder waar we gebleven waren,
Link naar deel 1 Pick Up meiden
Laatste post was van Seven.of.Nine
Copycat heeft gelijk. Tot op zekere hoogte werken de tactieken wel, maar ergens moet een vrouw die chemie al voelen. Dat hoeft niet persé sterke fysieke aantrekkingskracht te zijn. Maar zonder chemie kun je al je boekenkennis en DVD tutorials loslaten op een dame zonder succes te hebben. Als het toch lukt, dan is dat omdat er toch wel een beetje chemie was.
Zonder chemie kom je nergens. Punt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:50 schreef Sachertorte het volgende:
Nee, ik heb gelijk. Je hebt niets aan je chemie als je niet eens op het punt aankomt dat die chemie een rol gaat spelen. Het doel van alle versiertips is te bewerkstelligen dat je op dat punt komt. Dan kun je nog altijd pech hebben, maar je vergroot je kansen wel aanzienlijk in vergelijking met de sociaal gehandicapte.
Wat snap je niet aan chemie is zinloos als je niet op de juiste manier in contact met een vrouw komt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder chemie kom je nergens. Punt.
Hij bedoelt volgens mij dat het de bedoeling is dat de man in kwestie in een kroeg niet verlegen naar z'n tenen staat te kijken maar daadwerkelijk initiatief neemt. Chemie gaat er niet zijn als je de man in kwestie uberhaupt niet ziet staan denk ik.quote:
Dat snap ik, maar dan nog heeft de man met wie ik geen chemie heb net zo weinig kans. Ongeacht zijn theoretische tactiekjes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:54 schreef Catbert het volgende:
Hij bedoelt volgens mij dat het de bedoeling is dat de man in kwestie in een kroeg niet verlegen naar z'n tenen staat te kijken maar daadwerkelijk initiatief neemt. Chemie gaat er niet zijn als je de man in kwestie uberhaupt niet ziet staan denk ik.
Op chatsites en datingsites natuurlijk, het blijft fok.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
Waar kunnen we deze Don Juan's hun kunsten zien vertonen?
Juist. Deze tips zijn geen wondermiddel, maar alles is beter dan passief afwachten. Dan weet je zeker dat je achter het net vist.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hij bedoelt volgens mij dat het de bedoeling is dat de man in kwestie in een kroeg niet verlegen naar z'n tenen staat te kijken maar daadwerkelijk initiatief neemt. Chemie gaat er niet zijn als je de man in kwestie uberhaupt niet ziet staan denk ik.
Ja, maar het is heel simpel. Heb je chemie, maar geen skills kom je nergens. Heb je wel de skills, maar geen chemie heb je pech. Maar bij de volgende vrouw heb je wellicht wel die chemie. Waar degene met de chemie maar zonder de skills nog steeds een niet heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:59 schreef De_Hertog het volgende:
Heb je niet gewoon beide nodig? Zonder chemie kom je er niet, zonder een manier om daar mee om te gaan óók niet. Als één van de twee ontbreekt lukt het niet, dus jullie hebben beide gelijk
Je wordt nu toch wel nieuwsgierig hè. That's how they getcha!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
Dat kan nooit nu al, moeten nog minstens 20 DVDs kijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:58 schreef solaire het volgende:
inderdaad nu wordt het tijd om het in de praktijk te aanschouwen
Dat snap ik, maar volgens mij praten jullie een beetje langs elkaar heenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
Dat snap ik, maar dan nog heeft de man met wie ik geen chemie heb net zo weinig kans. Ongeacht zijn theoretische tactiekjes.
In het vorige topic heb ik toch al uitgelegd waar die "chemie" waar jij het over hebt vandaan komt, maar daar ben je niet op in gegaan....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan nog heeft de man met wie ik geen chemie heb net zo weinig kans. Ongeacht zijn theoretische tactiekjes.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:35 schreef TheGame het volgende:
[..]
De chemie kun je "kunstmatig" opwekken door "in state" te geraken zoals dat genoemd wordt. Het "in state" is te vergelijken met het gevoel dat je krijgt wanneer je net te horen hebt gekregen dat je bent aangenomen voor een baan die je echt heel graag had willen hebben. Het gevoel dat je de hele wereld aankan. Het idee is omdat gevoel zelf op te wekken als je in een bar/club whatever staat en als je eenmaal dat gevoel hebt dan lopen alle gesprekken vanzelf omdat dat gevoel besmettelijk is. Dat is waarschijnlijk wat jij dan voelt als chemie met iemand hebben.
Doe eens een herhalingsoefening, want die heb ik waarschijnlijk gemist. Of was jij dat die begon over die flesjes Pabo-feromonen? Daar zullen ook best wat mannen intrappen, ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:22 schreef TheGame het volgende:
In het vorige topic heb ik toch al uitgelegd waar die "chemie" waar jij het over hebt vandaan komt, maar daar ben je niet op in gegaan....
Maar zo als ik al zei is dat gevoel besmettelijk, dus zul je ook meteen open staan voor iemand. Maarja het blijft een lastig onderwerp omdat vrouwen zelf niet weten waar hun gevoelens vandaan komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
Aha, thanks!
Maar dat euforische gevoel dat jij kunstmatig opwekt geeft niet die geur af die mij gek maakt van verlangen naar jou. Lijkt mij.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:29 schreef TheGame het volgende:
Maar zo als ik al zei is dat gevoel besmettelijk, dus zul je ook meeteen open staan voor iemand. Maarja het blijft een lastig onderwerp omdat vrouwen zelf niet weten waar hun gevoelens vandaan komen.
Nee, maar als jij kan niet uitleggen waar "chemie" vandaan komt, kan ik jou dus ook moeilijk overtuigen van hoe het te triggeren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk, gooi het vooral op de vrouwen die tekortkomen doordat ze hun eigen gevoelens niet begrijpen ...
Dat gevoel kan dan wel besmettelijk zijn, maar dat is nog steeds geen chemie. Ik kan je dan een aardige, enthousiaste gozer vinden waar ik gezellig mee kan kletsen, maar word ik niet geil van je, dan word ik niet geil van je. Zo simpel ligt het gewoon.
Geur! speelt de belangrijkste rol. En hoe wil je die uit een boekje halen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:35 schreef TheGame het volgende:
Nee, maar als jij kan niet uitleggen waar "chemie" vandaan komt, kan ik jou dus ook moeilijk overtuigen van hoe het te triggeren.
chemie is iets natuurlijks, niet iets kunstmatigs. echt, dit is al 895295798451 keer gezegd, accept it.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:35 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nee, maar als jij kan niet uitleggen waar "chemie" vandaan komt, kan ik jou dus ook moeilijk overtuigen van hoe het te triggeren.
Geur?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geur! speelt de belangrijkste rol. En hoe wil je die uit een boekje halen?
Ik zal het je nog sterker vertellen, liefde is zelfs kunstmatig. Het is simpelweg een vorm van zelf-hypnose.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:37 schreef dawg het volgende:
[..]
chemie is iets natuurlijks, niet iets kunstmatigs. echt, dit is al 895295798451 keer gezegd, accept it.
Lees dit bijvoorbeeld even.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:39 schreef TheGame het volgende:
Geur?Sinds wanneer is dat in de menselijke geschiedenis het belangrijkste geweest?
je kunt vrouwen niet hypnotiseren zodat ze je willen neuken hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:41 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen, liefde is zelfs kunstmatig. Het is simpelweg een vorm van zelf-hypnose.
Hersenspoeling!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:44 schreef dawg het volgende:
je kunt vrouwen niet hypnotiseren zodat ze je willen neuken hoor.
Ik zei ook, ZELF-hypnose.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:44 schreef dawg het volgende:
[..]
je kunt vrouwen niet hypnotiseren zodat ze je willen neuken hoor.
en hormonen, geur, etc, is nog altijd een natuurlijke reactie, geen kunstmatige.
Ik heb iig alvast ruimte gemaakt voor die 23 dvd's.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:47 schreef Catbert het volgende:
Sowieso, als die boeken elke man in een vrouw-hypnotiserend neukmonster zouden kunnen veranderen, waarom heeft niet iedere kerel er dan minstens 1 op de plank staan?
Dit somt het hele artikel al op: "Hij is de eerste om toe te geven dat zijn uitleg een beperkte weerspiegeling van de werkelijkheid blijft. Wetenschappelijk is de liefde een nauwelijks ontgonnen terrein. Maar je moet ergens beginnen."quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees dit bijvoorbeeld even.
Ik dacht dat die grote rol van geur bij het liefdesspel intussen wel wijdverbreid bekend was.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
De seduction community:
[ afbeelding ]
Omdat je minstens 5 jaar lang heel veel zult moeten oefenen voordat je ooit zover komt. Slechts <0.01% van de mensen die zo'n boek kopen doen dat ook uiteindelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:47 schreef Catbert het volgende:
Sowieso, als die boeken elke man in een vrouw-hypnotiserend neukmonster zouden kunnen veranderen, waarom heeft niet iedere kerel er dan minstens 1 op de plank staan?
Denk je? 5 jaar 'oefenen' en dan voor de rest van je leven gegarandeerd succes bij de mooiste vrouwen lijkt me geen moeilijke afweging namelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef Xeanor het volgende:
Omdat je minstens 5 jaar lang heel veel zult moeten oefenen voordat je ooit zover komt. Slechts <0.01% van de mensen die zo'n boek kopen doen dat ook uiteindelijk.
als the game de gouden sleutel is naar succes met vrouwen, waarom heeft het dan duizenden jaren geduurd voordat mankind achter deze materie kwam?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Omdat je minstens 5 jaar lang heel veel zult moeten oefenen voordat je ooit zover komt. Slechts <0.01% van de mensen die zo'n boek kopen doen dat ook uiteindelijk.
Zo makkelijk is dat niet, je zult ermee moeten kunnen omgaan dat je honderden keren op je bek gaat en goed je eigen acties kunnen analyzeren. Zoiets vergt ontzettend veel mentaal uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Denk je? 5 jaar 'oefenen' en dan voor de rest van je leven gegarandeerd succes bij de mooiste vrouwen lijkt me geen moeilijke afweging namelijk.
Het klinkt dan ook een stuk makkelijker dan het is. De eerste paar maanden waar je vrijwel nog geen resultaat zult boeken en het zelfs nogal moeilijk vindt om vreemde vrouwen aan te spreken. Avonden waar alles kut gaat en niks werkt, maar waar je je toch overheen zult moeten zetten. Een hoop sticking points die je tegen zult komen en niet weet hoe je ze op moet lossen omdat je zelf niet inziet wat je fout doet, etc.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Denk je? 5 jaar 'oefenen' en dan voor de rest van je leven gegarandeerd succes bij de mooiste vrouwen lijkt me geen moeilijke afweging namelijk.
Het is pas sinds <100 jaar dat mannen het niet meer voor het uitkiezen hebben. Zelfs nu nog, in een islamitisch land kan een man nog steeds zo een vrouw uitkiezen en mee trouwen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:02 schreef Armand88 het volgende:
[..]
als the game de gouden sleutel is naar succes met vrouwen, waarom heeft het dan duizenden jaren geduurd voordat mankind achter deze materie kwam?
Oftwel: je moet zorgen dat je heel veel vrouwen leert kennen, en uiteindelijk kom je iemand tegen met wie het klikt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:05 schreef TheGame het volgende:
Het klinkt dan ook een stuk makkelijker dan het is. De eerste paar maanden waar je vrijwel nog geen resultaat zult boeken en het zelfs nogal moeilijk vindt om vreemde vrouwen aan te spreken. Avonden waar alles kut gaat en niks werkt, maar waar je je toch overheen zult moeten zetten. Een hoop sticking points die je tegen zult komen en niet weet hoe je ze op moet lossen omdat je zelf niet inziet wat je fout doet, etc.
Kweenie hoor... heb nog niet zo heel intensief meegelezen in dit topic. Maar ehhm is het niet ook gewoon een kwestie van uitstraling en uiterlijk dat ervoor zorgt dat je een meisje mee kan krijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:05 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het klinkt dan ook een stuk makkelijker dan het is. De eerste paar maanden waar je vrijwel nog geen resultaat zult boeken en het zelfs nogal moeilijk vindt om vreemde vrouwen aan te spreken. Avonden waar alles kut gaat en niks werkt, maar waar je je toch overheen zult moeten zetten. Een hoop sticking points die je tegen zult komen en niet weet hoe je ze op moet lossen omdat je zelf niet inziet wat je fout doet, etc.
QFTquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kweenie hoor... heb nog niet zo heel intensief meegelezen in dit topic. Maar ehhm is het niet ook gewoon een kwestie van uitstraling en uiterlijk dat ervoor zorgt dat je een meisje mee kan krijgen.
Bedoel, simpel voorbeeld... ik werd een tijdje geleden door een chick versierd (ja dat klinkt arrogant maar wacht maar even op de rest) die echt een hele leuke babbel had, leuke persoonlijkheid...goed gevoel voor humor. Ze was kwa karakter echt erg leuk.
Maar helaas was ze erg diken sorry, maar daar val ik gewoon niet op. Dus aint nothing gonna happen.
Is het niet voor een meisje net zo, dat je als kerel wel heel smooth kan lullen...allerlei versier techniekjes kan hebben om haar in te palmen, maar als je gewoon niet haar type bent (of een kop als een aardappel hebt) heeft dat allemaal gewoon geen enkele zin.
Dat moet je dus ook leren herkennen, en dan zo snel mogelijk verder gaan naar de volgende zonder je tijd te verspillen. Al eens gekeken hoeveel hopeloze topics er hier op fok staan van mannetjes die verliefd zijn "MAAR IK WEET NIET OF ZE MIJ WEL LEUK VINDquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is het niet voor een meisje net zo, dat je als kerel wel heel smooth kan lullen...allerlei versier techniekjes kan hebben om haar in te palmen, maar als je gewoon niet haar type bent (of een kop als een aardappel hebt) heeft dat allemaal gewoon geen enkele zin.
Uiterlijk is maar een ontzettend kleine factor en uitstraling kun je aan werken. Uiterlijk is voor mannen btw wel de doorslaggevende factor, dus je vergelijking gaat niet helemaal op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kweenie hoor... heb nog niet zo heel intensief meegelezen in dit topic. Maar ehhm is het niet ook gewoon een kwestie van uitstraling en uiterlijk dat ervoor zorgt dat je een meisje mee kan krijgen.
Bedoel, simpel voorbeeld... ik werd een tijdje geleden door een chick versierd (ja dat klinkt arrogant maar wacht maar even op de rest) die echt een hele leuke babbel had, leuke persoonlijkheid...goed gevoel voor humor. Ze was kwa karakter echt erg leuk.
Maar helaas was ze erg diken sorry, maar daar val ik gewoon niet op. Dus aint nothing gonna happen.
Hoeveel geld besteedt de gemiddelde PUA eigenlijk aan deze theorie?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef Catbert het volgende:
Oftwel: je moet zorgen dat je heel veel vrouwen leert kennen, en uiteindelijk kom je iemand tegen met wie het klikt.
En daar heb je dan een boek voor nodig?
Inderdaad. Ik heb The Game gelezen, en het is gewoon een leuk fictieboek. Het zet je wel aan 't denken, en je kunt het zien als een inspiratie om van je luie reet te komen en gewoon eens initiatief te nemen, maar het is gewoon fictie. De verhalen die er in staan zijn niet waargebeurd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
Lol!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb The Game gelezen, en het is gewoon een leuk fictieboek. Het zet je wel aan 't denken, en je kunt het zien als een inspiratie om van je luie reet te komen en gewoon eens initiatief te nemen, maar het is gewoon fictie. De verhalen die er in staan zijn niet waargebeurd.
En ex van me is enorm dik geworden. Een hele leuke meid, hardstikke lief, mooi koppie, erg goed in bed, maar ik zou never nooit niet weer wat met d'r willen doen gewoon om d'r omvang.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:12 schreef TheGame het volgende:
Uiterlijk is maar een ontzettend kleine factor en uitstraling kun je aan werken.
ben ik totaal niet met je eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:12 schreef TheGame het volgende:
[..]
Uiterlijk is maar een ontzettend kleine factor en uitstraling kun je aan werken. Uiterlijk is voor mannen btw wel de doorslaggevende factor, dus je vergelijking gaat niet helemaal op.
Ja want omdat 't in een boek staat is het waargebeurd natuurlijkquote:
Ik heb er nog nooit geen stuiver voor uitgegeven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel geld besteedt de gemiddelde PUA eigenlijk aan deze theorie?
Zo niet waar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:12 schreef TheGame het volgende:
Uiterlijk is maar een ontzettend kleine factor
Not with a ten foot polequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:14 schreef dick_laurent het volgende:
wederom mijn voorbeeld, van de erg charmante "sugar lee hooper" die een move naar mij maakte een paar weken geleden. Al was ze fucking zo charmant als James Bond.... I aint gonna touch it
wtf is een pua eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel geld besteedt de gemiddelde PUA eigenlijk aan deze theorie?
Ik zeg toch, voor mannen is uiterlijk het belangrijkste. Voor vrouwen is persoonlijkheid het belangrijkste.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ben ik totaal niet met je eens
wederom mijn voorbeeld, van de erg charmante "sugar lee hooper" die een move naar mij maakte een paar weken geleden. Al was ze fucking zo charmant als James Bond.... I aint gonna touch it
Een Pick Up Artist.quote:
Ik train een damesteam en die hebben 't net zo goed continue over 't uiterlijk van kerels. Dikke bullshit dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:15 schreef TheGame het volgende:
Ik zeg toch, voor mannen is uiterlijk het belangrijkste. Voor vrouwen is persoonlijkheid het belangrijkste.
Zo niet waar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:15 schreef TheGame het volgende:
Voor vrouwen is persoonlijkheid het belangrijkste.
waar haal je die wijsheid vandaan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:15 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zeg toch, voor mannen is uiterlijk het belangrijkste. Voor vrouwen is persoonlijkheid het belangrijkste.
Dat is anders biologisch zo bepaald. Vrouwen vallen op sociale status/macht en mannen die deze eigenschappen hebben kiezen de mooiste vrouw uit. Alleen tegenwoordig leven we niet meer in de hierarchische samenlevingen als duizenden jaren geleden, dus nu vallen vrouwen vooral op sociale status en dat vertaalt zich dan naar mannen met een goede persoonlijk die goed met mensen kunnen omgaan.quote:
whehe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een Pick Up Artist.
Leer mij dat echte mannen-jargon kennen!
Kleine tips ? 23 DVDs van 2 uur, en daar alleen maar kleine tips uit halen ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je moet die methodes ook niet letterlijk overnemen. Je moet gewoon dingen die je daar ziet toepassen op je eigen repertoire. Gewoon wat kleine tips die je daar ziet.
Er zijn massa's kerels met een goeie persoonlijkheid die goed met mensen om kunnen gaan. Dus als lelijkerd ga je 't dan nog moeilijk krijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:20 schreef TheGame het volgende:
Dat is anders biologisch zo bepaald. Vrouwen vallen op sociale status/macht en mannen die deze eigenschappen hebben kiezen de mooiste vrouw uit. Alleen tegenwoordig leven we niet meer in de hierarchische samenlevingen als duizenden jaren geleden, dus nu vallen vrouwen vooral op sociale status en dat vertaalt zich dan naar mannen met een goede persoonlijk die goed met mensen kunnen omgaan.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:56 schreef Armand88 het volgende:
aan de mannen die zweren bij deze methode: Beschrijf eens een van je succesvolste ondernemingen, waarbij het toepassen van de theorie duidelijk effect had.
En hoe verklaar je dan de enorme aantrekkingskracht van foute mannen op vrouwen? Zonder geld of status maar met o zo veel aantrekkingskracht?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:20 schreef TheGame het volgende:
Dat is anders biologisch zo bepaald. Vrouwen vallen op sociale status/macht en mannen die deze eigenschappen hebben kiezen de mooiste vrouw uit. Alleen tegenwoordig leven we niet meer in de hierarchische samenlevingen als duizenden jaren geleden, dus nu vallen vrouwen vooral op sociale status en dat vertaald zich dan naar mannen met een goede persoonlijk die goed met mensen kunnen omgaan.
Ja ik heb ook geen van die boeken gelezen. Alleen die PUA tv show gezien en wat kleine artikelen op het I-net.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kleine tips ? 23 DVDs van 2 uur, en daar alleen maar kleine tips uit halen ?
Waar kan ik GVD mijn bestelling annuleren ?
Krijg je weer zo'n mooi fictief verhaal over z'n laatste veroveringen natuurlijk. Hoe 'ie een '10' aan de haak geslagen heeft door haar veel 'negs' te geven.quote:
Die foute mannen hebben ook allemaal een sterke persoonlijkheid. Zij leven sterk in hun eigen realiteit en dat trekt vrouwen aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dan de enorme aantrekkingskracht van foute mannen op vrouwen? Zonder geld of status maar met o zo veel aantrekkingskracht?
Ik herken echt geen enkele vrouw uit mijn omgeving in dat gelul over vallen op status en macht, maar ik snap wel dat dat een geruststellende theorie moet zijn, want dat is in principe haalbaar voor iedereen.
hehehe, naja tot nu toe lijkt niemand happig om ook maar iets van zn successtory te delen hier. Jammerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Krijg je weer zo'n mooi fictief verhaal over z'n laatste veroveringen natuurlijk. Hoe 'ie een '10' aan de haak geslagen heeft door haar veel 'negs' te geven.
Ja, was ook al benieuwd naar de enorme pimp-verhalen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:28 schreef Armand88 het volgende:
hehehe, naja tot nu toe lijkt niemand happig om ook maar iets van zn successtory te delen hier. Jammer
Klopt, mijn bewoording was idd verkeerd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Sterke persoonlijkheid is iets anders dan een goede persoonlijkheid.
Ik zelf was enkele jaren terug nog altijd totaal onsuccesvol in alles wat maar zo'n beetje met vrouwen versieren te maken had, toen leerde ik kennen wat PUA heet en heb ik gewoon een boel boeken gedownload en forumtopics gelezen. Ik heb er ook nog nooit een cent aan uitgegeven. Nadat ik gewoon een boel van die tips had gelezen en alles ging het mij opeens veel beter af en had ik mijn eerste date heel snel te pakken. Alles ging gewoon veel beter. Geloof het of niet, sommige ontzettende cheesy dingen werken gewoon. Vrouwen zijn wat dat betreft soms echt heel makkelijk. (zie bijv: ...zeg, ken ik jou niet ergens van... ) Ik ga dan ook niet uit van het typetje Copycat, volgens mij is zij zo'n extreem hard to get typetje.quote:
Waarom heb je dat nodig dan als blijkbaar je resultaten al zo consequent zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:31 schreef solaire het volgende:
Is er ook een Intermediate of advanced PUA course, misschien wil ik me daar wel voor opgeven want om me nu door die beginnersstof die zaken behandelt als: je durft nog geen vrouw aan te spreken of je gaat 100 keer op rij op je bek maar chill-out en leer ervan zie ik eigenlijk niet zo zitten
Een neg is een opzettelijke negatieve opmerking voor erg knappe meiden. En of er een kern van waarheid in zit of niet, als je een lelijke troll bent wil ze echt niet met je gezien worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:30 schreef Armand88 het volgende:
trouwens, er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in de theorie. Wat betreft die negs ( als het zijn wat ik denk dat het zijn). Als een chick je leuk vindt, en je schenkt haar weinig aandacht, dan versterkt dat vaak het gevoel dat ze voor je heeft omdat je onbereikbaarder wordt. Maar daarvoor moet zij jou eerst wel leuk vindenRandom mooie meiden afkraken gaat haar je echt niet leuk laten vinden.
![]()
dan gaat Copycat misschien ooit nog echt voor de bijl door PUA materiaal!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:33 schreef TheGame het volgende:
[..]
Waarom heb je dat nodig dan als blijkbaar je resultaten al zo consequent zijn?
Nee, dat doen ze ook gewoon voor het geld uiteraard. Maar omdat het zo ontzettend zwaar is en veel tijd kost om echt goed te worden hoeven ze niet bang te zijn voor de dreiging dat iedereen dalijk een master PUA is. En voor de meeste mannen is dat ook totaal niet het doel, maar gewoon iets makkelijker contact met vrouwen kunnen maken. BTW zeggen ze dat ook eerlijk, zelfs tegen mannen die duizenden dollars neerleggen om een seminar bij te wonen. "80% van jullie gaat niets met deze informatie doen, maar zorg dat je bij de 20% hoort die wel de tijd en het werk erin steekt."quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een neg is een opzettelijke negatieve opmerking voor erg knappe meiden. En of er een kern van waarheid in zit of niet, als je een lelijke troll bent wil ze echt niet met je gezien worden.
Verder nog: als je een succesvolle "pick up artist" zou zijn zou je wel gek zijn om een hele massa kerels net zo goed als jij te laten worden. Als ze net zo 'vaardig' zijn als jij, gaat 't uiteindelijk toch weer om het uiterlijk draaien. En ik geloof niet dat je als 'meesterversierder' dit soort dingen gaat delen gewoon omdat je de moeder Theresa van de dating scene bent.
ja dus negs uitdelen kan werken wanneer een meid je al leuk vindt, beetje spanning opbouwen. Maar als er een nerd naar adriana lima toestapt, en die zegt dat haar ogen mooi zijn, maar dat ze haar haar wel vaker mag wassen. Ik bedoel, c'monquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een neg is een opzettelijke negatieve opmerking voor erg knappe meiden. En of er een kern van waarheid in zit of niet, als je een lelijke troll bent wil ze echt niet met je gezien worden.
Verder nog: als je een succesvolle "pick up artist" zou zijn zou je wel gek zijn om een hele massa kerels net zo goed als jij te laten worden. Als ze net zo 'vaardig' zijn als jij, gaat 't uiteindelijk toch weer om het uiterlijk draaien. En ik geloof niet dat je als 'meesterversierder' dit soort dingen gaat delen gewoon omdat je de moeder Theresa van de dating scene bent.
Zoals ik al eerder zei: mensen die gewoon een beetje meidenschuw zijn hebben soms net een zetje in hun rug nodig. Maar wat in die boeken staat is weinig meer dan common sense: spreekt volgens mij voor zich dat je meiden geinteresseerd in je krijgt door initiatief te nemen. Ik doe dat soms ook niet genoeg, maar ik heb geen boek nodig me te vertellen dat dat nodig is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:32 schreef Xeanor het volgende:
Ik zelf was enkele jaren terug nog altijd totaal onsuccesvol in alles wat maar zo'n beetje met vrouwen versieren te maken had, toen leerde ik kennen wat PUA heet en heb ik gewoon een boel boeken gedownload en forumtopics gelezen. Ik heb er ook nog nooit een cent aan uitgegeven. Nadat ik gewoon een boel van die tips had gelezen en alles ging het mij opeens veel beter af en had ik mijn eerste date heel snel te pakken. Alles ging gewoon veel beter. Geloof het of niet, sommige ontzettende cheesy dingen werken gewoon. Vrouwen zijn wat dat betreft soms echt heel makkelijk. (zie bijv: ...zeg, ken ik jou niet ergens van... ) Ik ga dan ook niet uit van het typetje Copycat, volgens mij is zij zo'n extreem hard to get typetje.
Ik vind mezelf totaal geen PUA, ik ben ook geen held in vrouwen versieren, maar als iemand interesse toont in mij dan weet ik daar nu wel heel goed mee om te gaan, en weet ik ook heel goed wat ik niet moet doen. Kijk eens in dat viersierblunders topic hier in R&P, een hoop dingen zijn dronkemansverhalen maar een hoop andere ook niet. Vooral blunders voorkomen is erg handig. En hoe je niet wanhopig moet overkomen, volgens mij dat wat de meeste mannen fout weten te doen.
Hoe is jouw lichaamsgeur?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:36 schreef solaire het volgende:
dan gaat Copycat misschien ooit nog echt voor de bijl door PUA materiaal!
En wat is er dan pcies mis met gewoon relaxt doen, praatje maken en niet te bang zijn voor de mogelijke scenarios die zich kunnen voltrekken? Waarom moet het via een boek met code words en theorieen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:36 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze ook gewoon voor het geld uiteraard. Maar omdat het zo ontzettend zwaar is en veel tijd kost om echt goed te worden hoeven ze niet bang te zijn voor de dreiging dat iedereen dalijk een master PUA is. En voor de meeste mannen is dat ook totaal niet het doel, maar gewoon iets makkelijker contact met vrouwen kunnen maken.
Ik ben verre van Hard to Getquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:38 schreef Catbert het volgende:
Tenslotte: CC is geen "extreem hard to get" iemand. Ze heeft gewoon duidelijk voor ogen wat ze wil. En zo zijn volgens mij de meeste normale vrouwen.
Wat voor jouw common sense is ligt voor velen niet zo voor de hand hoor. Ik denk achteraf ook dat veel common sense was, maar ik had het zelf niet kunnen verzinnen danwel zo kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: mensen die gewoon een beetje meidenschuw zijn hebben soms net een zetje in hun rug nodig. Maar wat in die boeken staat is weinig meer dan common sense: spreekt volgens mij voor zich dat je meiden geinteresseerd in je krijgt door initiatief te nemen. Ik doe dat soms ook niet genoeg, maar ik heb geen boek nodig me te vertellen dat dat nodig is.
Maar dat alles neemt niet weg dat je, als je een lelijkerd bent, je niet dankzei dat boek opeens iedereen kunt krijgen.
Tenslotte: CC is geen "extreem hard to get" iemand. Ze heeft gewoon duidelijk voor ogen wat ze wil. En zo zijn volgens mij de meeste normale vrouwen.
Ja maar je moet zelf ook wel een beetje snappen in wat voor situaties je dat kan gebruikenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:37 schreef Armand88 het volgende:
[..]
ja dus negs uitdelen kan werken wanneer een meid je al leuk vindt, beetje spanning opbouwen. Maar als er een nerd naar adriana lima toestapt, en die zegt dat haar ogen mooi zijn, maar dat ze haar haar wel vaker mag wassen. Ik bedoel, c'monHoe gaat dat succes opleveren.
Zo'n "fuck off nerd" blik betekent eigenlijk dat ze staat te soppen voor je, snap dat dan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:37 schreef Armand88 het volgende:
ja dus negs uitdelen kan werken wanneer een meid je al leuk vindt, beetje spanning opbouwen. Maar als er een nerd naar adriana lima toestapt, en die zegt dat haar ogen mooi zijn, maar dat ze haar haar wel vaker mag wassen. Ik bedoel, c'monHoe gaat dat succes opleveren.
Het is dat ik geen golvend haar heb, maar anders! Rrrr!quote:
ja en dat zijn dus situaties waarbij er al een natuurlijke aantrekkingskracht is. En dat komt weer door uiterlijk, uitstraling, etc.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar je moet zelf ook wel een beetje snappen in wat voor situaties je dat kan gebruiken.
Dat is het teken dat je in moet gaan voor de kill -> Hand subtiel "per ongeluk" over haar borst vegen + high five geven?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zo'n "fuck off nerd" blik betekent eigenlijk dat ze staat te soppen voor je, snap dat dan.
Klopt. Maar de essentiële eis om gek op iemand te worden blijft ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:41 schreef Xeanor het volgende:
En verder: veel vrouwen hebben een lijstje aan eisen, maar als ze gek op iemand worden gaat dat lijstje meestal meteen het raam uit.
Kijk, je kan geloven wat je maar wil in deze wereld (maar goed ook) en als het voor jou werkt om je doelen te bereiken, wees er dan gewoon tevreden mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:42 schreef Armand88 het volgende:
[..]
ja en dat zijn dus situaties waarbij er al een natuurlijke aantrekkingskracht is. En dat komt weer door uiterlijk, uitstraling, etc.
Nogmaals, de Mystery Method, oftewel het boek "The Game" is allang achterhaald en wordt nauwelijks nog gebruikt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:38 schreef Armand88 het volgende:
[..]
En wat is er dan pcies mis met gewoon relaxt doen, praatje maken en niet te bang zijn voor de mogelijke scenarios die zich kunnen voltrekken? Waarom moet het via een boek met code words en theorieen?
een discussie is niet mogelijk?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:44 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Kijk, je kan geloven wat je maar wil in deze wereld (maar goed ook) en als het voor jou werkt om je doelen te bereiken, wees er dan gewoon tevreden mee.
Jij blijft proberen er ons van te overtuigen dat alles maar door natuurlijke aantrekkingskracht komt, terwijl wij juist het tegenovergestelde geloven. Either way gaat niemands overtuiging hier veranderen denk ik.quote:
Ik ruik hartstikke fitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe is jouw lichaamsgeur?
En je karakter? En met karakter bedoel ik : Zie je er een beetje appetijtelijk uit? Uiteraard.
ok heb je een puntquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:48 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Jij blijft proberen er ons van te overtuigen dat alles maar door natuurlijke aantrekkingskracht komt, terwijl wij juist het tegenovergestelde geloven. Either way gaat niemands overtuiging hier veranderen denk ik.
Tsja. En daar zit nou ook het grootste verschil in mening in dit topic: wanneer wordt iemand gek op je? Er komen hier mensen met 'natuurlijke aantrekkingskracht' en 'chemie', maar wat is de trigger voor die kracht of chemie? Het uiterlijk van dat persoon? De persoonlijkheid? Het sociale status? Humor?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar de essentiële eis om gek op iemand te worden blijft ...
Het gaat niet alleen om aantrekkingskracht, dat zegt niemand. Als je stil in een hoekje staat zul je weinig regelen. Maar het is onzin dat uiterlijk niet belangrijk is, en het is ook onzin dat je aan de hand van een 'cursus' iedere vrouw kunt krijgen. Ook na 5 jaar 'trainen' lukt je dan niet. Ik ben dan ook nog erg benieuwd naar de verhalen van TheGame, aangezien hij kennelijk wel die 5 jaar volgemaakt heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:48 schreef Xeanor het volgende:
Jij blijft proberen er ons van te overtuigen dat alles maar door natuurlijke aantrekkingskracht komt, terwijl wij juist het tegenovergestelde geloven. Either way gaat niemands overtuiging hier veranderen denk ik.
Humor is idd ook erg belangrijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:53 schreef Xeanor het volgende:
Marilyn Monroe zei wel ooit eens iets van: "If you can make a girl laugh, you can make her do almost anything." Je moet als man sowieso grappig en interessant overkomen, anders wordt gewoon niemand gek op je. Ik durf ook wel te wedden dat jij (CC) ook niet gek wordt op een negatief, grumpy en vervelend mannetje.
No shit sherlock... Maar heb je een boek nodig om niet meer negatief, grumpy en vervelend te zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:53 schreef Xeanor het volgende:
Marilyn Monroe zei wel ooit eens iets van: "If you can make a girl laugh, you can make her do almost anything." Je moet als man sowieso grappig en interessant overkomen, anders wordt gewoon niemand gek op je. Ik durf ook wel te wedden dat jij (CC) ook niet gek wordt op een negatief, grumpy en vervelend mannetje.
Ach als hij en TheGame die boeken en DVDs nodig hebben om zich zekerder te voelen in het versier-wereldje, dan is dat toch prima.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
No shit sherlock... Maar heb je een boek nodig om niet meer negatief, grumpy en vervelend te zijn?
Nouja, ik vind dat common sense. Dat je daar geld aan uit moet geven (en ja ik weet dat ze het allemaal gedownload hebben enzo maar dat is voor zover ik weet nog steeds illegaal) vind ik wat vreemd. Ik zie in m'n omgeving ook heus wel waarmee je succesvol bent bij de vrouwen, en da's niet met in een hoekje gaan staan en afwachten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach als hij en TheGame die boeken en DVDs nodig hebben om zich zekerder te voelen in het versier-wereldje, dan is dat toch prima.
Je mag mij wel eens komen observeren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
Wat draai jij het toch steeds ontzettend om zeg. Zo'n boek is wat het is, een boek. Een iemand wist alles wat in dat boek stond al lang, een ander wist de helft niet, en een echte nerd wist helemaal niets van wat in dat boek stond. In zo'n boek staat wat je WEL moet zijn, en altijd naar moet streven om te zijn. Ik was een tijd terug uit met een vriendin, en er kwamen op die avond minstens 5 mannen op haar af die begonnen over hoe de muziek kut was, de tent kut was, de bar kut was, of weet ik wat. Zulke negativiteit is bijna les 1 over wat je NIET moet doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
No shit sherlock... Maar heb je een boek nodig om niet meer negatief, grumpy en vervelend te zijn?
Niemand kan iedere vrouw krijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om aantrekkingskracht, dat zegt niemand. Als je stil in een hoekje staat zul je weinig regelen. Maar het is onzin dat uiterlijk niet belangrijk is, en het is ook onzin dat je aan de hand van een 'cursus' iedere vrouw kunt krijgen. Ook na 5 jaar 'trainen' lukt je dan niet. Ik ben dan ook nog erg benieuwd naar de verhalen van TheGame, aangezien hij kennelijk wel die 5 jaar volgemaakt heeft.
Ik denk eigenlijk dat er heel veel vrouwen zullen zijn bij wie die truuks best zullen werken. Er zijn immers ontzettend veel onzekere vrouwen, zelfs móóie onzekere vrouwen, die zich gewoon laten inpakken door de artificiële aantrekkingskracht van de smooth talkers. Ze zullen zelfs misschien wel doorhebben dat de boel gesugarcoat wordt om hen te paaien, en dat lekker laten gebeuren omwille van al die aandacht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:48 schreef Xeanor het volgende:
Nee, maar hoeveel mannen zie je dat doen? Bijna iedereen. Ik zie in het uitgaansleven bijna niemand die meerdere vrouwen op één avond aanspreekt, misschien spreken ze er één aan worden weggewuifd, kijken enigzins depressief en doen vervolgens de hele avond niets meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja, ik vind dat common sense. Dat je daar geld aan uit moet geven (en ja ik weet dat ze het allemaal gedownload hebben enzo maar dat is voor zover ik weet nog steeds illegaal) vind ik wat vreemd. Ik zie in m'n omgeving ook heus wel waarmee je succesvol bent bij de vrouwen, en da's niet met in een hoekje gaan staan en afwachten.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Niemand kan iedere vrouw krijgen.
Ja, dat is ook ongeveer letterlijk wat ik al eerder zei.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:00 schreef Xeanor het volgende:
Wat draai jij het toch steeds ontzettend om zeg. Zo'n boek is wat het is, een boek. Een iemand wist alles wat in dat boek stond al lang, een ander wist de helft niet, en een echte nerd wist helemaal niets van wat in dat boek stond.
Neuken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
ik heb het liever puur en ongezoet. Gewoon die chemie dus, en die is er of die is er niet.
Hoevaak moet ik nog zeggen dat die trucjes allang niet meer gebruikt worden maar dat de wijze waarop en het doel van "The Game" totaal verandert zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat er heel veel vrouwen zullen zijn bij wie die truuks best zullen werken. Er zijn immers ontzettend veel onzekere vrouwen, zelfs móóie onzekere vrouwen, die zich gewoon laten inpakken door de artificiële aantrekkingskracht van de smooth talkers. Ze zullen zelfs misschien wel doorhebben dat de boel gesugarcoat wordt om hen te paaien, en dat lekker laten gebeuren omwille van al die aandacht.
Ik vind het alleen iets hols hebben, iets leegs. Truukje dit, truukje dat, het gaat allang niet meer om de persoon maar om de score, en niet te vergeten: hebben de matties het wel gezien! Ik heb daar niks mee, ik heb het liever puur en ongezoet. Gewoon die chemie dus, en die is er of die is er niet.
Maar is dit gewoon een onderbuikgevoel voor jouw, of kan je in woorden omschrijven waarom die chemie er wel of niet is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gewoon die chemie dus, en die is er of die is er niet.
Euh. Waar ga jij in hemelsnaam uit dan? Volgens mij is het normaal om met mensen te kletsen maargoed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:03 schreef TheGame het volgende:
Nee, maar hoeveel mannen zie je dat doen? Bijna iedereen. Ik zie in het uitgaansleven bijna niemand die meerdere vrouwen op één avond aanspreekt, misschien spreken ze er één aan worden weggewuifd, kijken enigzins depressief en doen vervolgens de hele avond niets meer.
Ah, daar komt de aap uit de mouw. Dus je weet nog niet of 't werkt, je hoopt 't alleen.quote:(BTW heb ik die 5 jaar ook nog lang niet volgemaakt, ik ben er pas enkele maanden mee bezig.)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
ik heb het liever puur en ongezoet. Gewoon die chemie dus, en die is er of die is er niet.
Maar dan vestig je je aandacht enkel op de wat minder geslaagden, lijkt me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:03 schreef TheGame het volgende:
Ik zie in het uitgaansleven bijna niemand die meerdere vrouwen op één avond aanspreekt, misschien spreken ze er één aan worden weggewuifd, kijken enigzins depressief en doen vervolgens de hele avond niets meer.
Je hoeft toch niet alles te analyseren en doorgronden ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Maar is dit gewoon een onderbuikgevoel voor jouw, of kan je in woorden omschrijven waarom die chemie er wel of niet is?
Ik kan ook wel zeggen dat rood licht rood is, en blauw licht blauw, maar waarom? Nou kan ik als technische student zeggen dat dat aan de golflengte van de elektromagnetische golven ligt, en zo hebben andere mensen weer uitgezocht waarom er chemie wel of niet is. Dit hebben zij wel iets anders genoemd dan chemie.
Ik zou idd ook als door een slang gebeten reageren, iedere keer als iemand een verkeerd woordje post. Is dát het waar die vrouwen zo geil van worden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef TheGame het volgende:
Hoevaak moet ik nog zeggen dat die trucjes allang niet meer gebruikt worden maar dat de wijze waarop en het doel van "The Game" totaal verandert zijn?
Dat is dan jouw keuze om alles in je gedachten simpel te houden. Waar jij ook misschien spreekt van het doodmeppen van een vlieg, zeggen een select aantal mensen in de wereld dat ze net een Drosophila melanogaster hebben platgeslagen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles te analyseren en doorgronden ?
Ik ben hetzelfde als hem, de chemie is er, of is er niet, en waar dat dan precies aan ligt, tsja, zal me een worst wezen ook eigenlijk.
En ik denk dat daar de crux zit. Vraag me opeens af hoeveel van die self proclaimed PUA's een technische achtergrond heeft en alles met analyse denkt te kunnen doorgronden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat niet eens, want als je hiermee bezig bent ga je er automatisch ook meer op letten wat andere mannen goed of fout doen, maar ik zie in ieder geval maar zelden een 'approach' goed gaan of zelfs überhaubt gedaan worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan vestig je je aandacht enkel op de wat minder geslaagden, lijkt me.
Maar je bedoelt toch ook niet 'eerst douchen en dan pas viezelevozelen en vervolgens weer heel snel douchen', hè?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:10 schreef Garisson72 het volgende:
Trouwens, Cc, even for da record: met 'puur en ongezoet' bedoel ik niet ongewassen hè. En zonder deo. Ik weet hoezeer je gebrand bent op lichaamsgeur enzo.
Ja, dat zit toch ook in het woordje 'verleiden', wat iedere man tracht te doen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zou idd ook als door een slang gebeten reageren, iedere keer als iemand een verkeerd woordje post. Is dát het waar die vrouwen zo geil van worden?
Het gaat erom dat het iets kunstmatigs is. Je beinvloedt de gang van zaken met zo'n vrouw, however subtle, om te bewerkstelligen wat jij wil. Is dat genuanceerd genoeg? Zie je nu het hele plaatje weer?
Als jij er genoegen mee neemt om het geluk jouw relaties te laten bepalen en niet je eigen keuze dan is dat ook prima.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben hetzelfde als hem, de chemie is er, of is er niet, en waar dat dan precies aan ligt, tsja, zal me een worst wezen ook eigenlijk.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:15 schreef TheGame het volgende:
[..]
Heb je nooit iemand ontmoet, en binnen een paar minuten met die persoon staan praten alsof het al járen zo gaat? Je weet niet hoe dat kan, maar het gebeurt soms zo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef Xeanor het volgende:
Maar is dit gewoon een onderbuikgevoel voor jouw, of kan je in woorden omschrijven waarom die chemie er wel of niet is?
Wat je hiermee wil zeggen ontgaat mij volledig, so here is a smiley looking like a moose:quote:Ik kan ook wel zeggen dat rood licht rood is, en blauw licht blauw, maar waarom? Nou kan ik als technische student zeggen dat dat aan de golflengte van de elektromagnetische golven ligt, en zo hebben andere mensen weer uitgezocht waarom er chemie wel of niet is. Dit hebben zij wel iets anders genoemd dan chemie.
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef TheGame het volgende:
Als jij er genoegen mee neemt om het geluk jouw relaties te laten bepalen en niet je eigen keuze dan is dat ook prima.
je zei viezelevozelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Maar je bedoelt toch ook niet 'eerst douchen en dan pas viezelevozelen en vervolgens weer heel snel douchen', hè?
Dat is dan mooi voor hem, maar er zijn mannen die variëren van een kerel die charmant geboren is, tot een Schenkstroop.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Misschien is hij wel van nature gezegend met charme waardoor hij het geluk naar zijn hand kan zetten zonder geforceerde formules.
Ja, want dat is ook wat je wil bereiken als je iemand aanspreekt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je nooit iemand ontmoet, en binnen een paar minuten met die persoon staan praten alsof het al járen zo gaat? Je weet niet hoe dat kan, maar het gebeurt soms zo.
Zeg eens PUA's: wie van de aanwezigen hier heeft een technische opleiding gevolgd of volgt deze nog steeds?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:
En ik denk dat daar de crux zit. Vraag me opeens af hoeveel van die self proclaimed PUA's een technische achtergrond heeft en alles met analyse denkt te kunnen doorgronden.
Zo werkt het liefdesspel nu eenmaal niet. Het is geen formule.
Dat zijn vaak wel de mooiste krenten uit de pap.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:19 schreef TheGame het volgende:
Ja, want dat is ook wat je wil bereiken als je iemand aanspreekt.
Liever met wat geluk, dan met aangeleerde trucjes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef TheGame het volgende:
[..]
Als jij er genoegen mee neemt om het geluk jouw relaties te laten bepalen en niet je eigen keuze dan is dat ook prima.
Ben jij ook een PUA?quote:
Kijk dát is het hele verschil.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:19 schreef TheGame het volgende:
Maar weet je wat het is? De meeste mannen laten zich nu uitkiezen door een meisje. Denken: "Mooi, ik heb beet!" Gaan verder met haar en bouwen een relatie op, maar komen er na 2 jaar o.i.d. achter dat het allemaal toch niet helemaal geweldig is, maar blijven toch bij haar omdat ze niet de moeite willen doen om iemand anders te gaan zoeken en alles weer opnieuw op te bouwen en het meisje voelt eigenlijk precies hetzelfde. Het ontstaan van de zogenaamde: "Tis-wel-goed-zo relatie". Hoeveel van deze relaties er zijn? Ik schat zo'n 70-80%.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Misschien is hij wel van nature gezegend met charme waardoor hij het geluk naar zijn hand kan zetten zonder geforceerde formules.
Relationeel gezien helpt het wel ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:19 schreef TheGame het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:23 schreef solaire het volgende:
Sinds 15 minuten! (ik schrijf me wel ff in voor LOI werktuigbouwkunde zometeen)
Dat is helemaal waar ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:23 schreef TheGame het volgende:
[..]
Maar weet je wat het is? De meeste mannen laten zich nu uitkiezen door een meisje. Denken: "Mooi, ik heb beet!" Gaan verder met haar en bouwen een relatie op, maar komen er na 2 jaar o.i.d. achter dat het allemaal toch niet helemaal geweldig is, maar blijven toch bij haar omdat ze niet de moeite willen doen om iemand anders te gaan zoeken en alles weer opnieuw op te bouwen en het meisje voelt eigenlijk precies hetzelfde. Het ontstaan van de zogenaamde: "Tis-wel-goed-zo relatie". Hoeveel van deze relaties er zijn? Ik schat zo'n 70-80%.
Ik ben bang dat wij in twee totaal verschillende werelden leven. In die van mij durven mensen wel een knoop door te hakken als een relatie niet blijkt te werken. En doen dat ook. Vallen en staan weer op en verder.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:23 schreef TheGame het volgende:
Maar weet je wat het is? De meeste mannen laten zich nu uitkiezen door een meisje. Denken: "Mooi, ik heb beet!" Gaan verder met haar en bouwen een relatie op, maar komen er na 2 jaar o.i.d. achter dat het allemaal toch niet helemaal geweldig is, maar blijven toch bij haar omdat ze niet de moeite willen doen om iemand anders te gaan zoeken en alles weer opnieuw op te bouwen en het meisje voelt eigenlijk precies hetzelfde. Het ontstaan van de zogenaamde: "Tis-wel-goed-zo relatie". Hoeveel van deze relaties er zijn? Ik schat zo'n 70-80%.
Engels.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
TheGame, Xenaor en andere PUA's. Kom eens clean met jullie studierichting!
Ik zou ook willen dat het anders was, maar helaas is het in de realiteit wel zo... Waar denk je dat al die scheidingen vandaan komen? De basis van een scheiding onstaat al in de eerste paar jaar, hoewel mensen dan misschien nog wel 10 jaar bij elkaar blijven tot ze uiteindelijk de knoop doorhakken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat wij in twee totaal verschillende werelden leven. In die van mij durven mensen wel een knoop door te hakken als een relatie niet blijkt te werken. En doen dat ook. Vallen en staan weer op en verder.
De door jouw geschetste wereld vind ik maar fatalistisch en naargeestig.
Master in Biomedical Engineering. Ik zat gisteren in een college Nano-nogwat met een Chinees, een Taiwanees, twee Nederlandse studenten, een Duitse natuurkunde studente met bakkebaarden en een snor (ja echtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
TheGame, Xenaor en andere PUA's. Kom eens clean met jullie studierichting!
Toch heeft TheGame wat dát betreft wel gelijk - er zijn zeker héél veel stellen die bij elkaar blijven uit angst anders weer alleen te zijn, want dan moeten ze weer de singles-markt op en wát nou als het nooit meer lukt. Mensen laten zich van nature nu eenmaal meer motiveren door angst dan door kans.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
Ik ben bang dat wij in twee totaal verschillende werelden leven. In die van mij durven mensen wel een knoop door te hakken als een relatie niet blijkt te werken. En doen dat ook. Vallen en staan weer op en verder.
De door jouw geschetste wereld vind ik maar fatalistisch en naargeestig.
Veel dates opzetten en kijken wat eruit voortvloeit?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Relationeel gezien helpt het wel ja.
De link tussen relaties en het lukraak versieren van een paar lekkere wijven ontgaat mij overigens volledig. Wat zegt je handboek daarover?
Ik vraag me wel af wat dit te maken heeft met iemand oppikken in een kroeg dmv een aangeleerde vlotte babbel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Toch heeft TheGame wat dát betreft wel gelijk - er zijn zeker héél veel stellen die bij elkaar blijven uit angst anders weer alleen te zijn, want dan moeten ze weer de singles-markt op en wát nou als het nooit meer lukt. Mensen laten zich van nature nu eenmaal meer motiveren door angst dan door kans.
Dus jij mag je gelukkig prijzen met zulke voortvarende, positieve en vooral moedige mensen om je heen!
Ik vind dat echt zo sneu leven. Door angst geleid. En ik sta er serieus versteld van dat er blijkbaar toch echt veel mensen zijn die maar doormodderen in een kutrelatie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:33 schreef Garisson72 het volgende:
Toch heeft TheGame wat dát betreft wel gelijk - er zijn zeker héél veel stellen die bij elkaar blijven uit angst anders weer alleen te zijn, want dan moeten ze weer de singles-markt op en wát nou als het nooit meer lukt. Mensen laten zich van nature nu eenmaal meer motiveren door angst dan door kans.
Dus jij mag je gelukkig prijzen met zulke voortvarende, positieve en vooral moedige mensen om je heen!
Vandaar dat vrouwen nooit met me naar bed willen. Ik ben relatiemateriaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:25 schreef Kieswiel het volgende:
Wat is nou eigenlijk de bedoeling van een pick up artist? zoekt hij een relatie of wil die gewoon elk weekend meisjes scoren? Als het tweede het geval is, ben ik bang dat seksuele aantrekkingskracht meer met chemie te maken heeft inderdaad. Tenminste, bij mij. Ik heb twee kerels gedaan puur omdat ze lekker roken en een leuk hoofd hadden, maar een vlotte babbel hadden ze absoluut niet. Voor wat serieuzers heb je denk ik wel baat bij wat trucjes om het ijs te breken. Als ik het gevoel heb dat ik iemand al jaren ken, ga ik niet meteen met hem naar bed, dan is het immers relatiemateriaal.
Als je je relaties meer voor het uitkiezen hebt dan zul je ook makkelijker foute keuzes opzij zetten alsmede met geduld wachten op een hele goede keuze. Sommige mensen blijven dus bij iemand omdat ze bang zijn jarenlang single te zijn als ze het uit zouden maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat dit te maken heeft met iemand oppikken in een kroeg dmv een aangeleerde vlotte babbel.
Als je van jezelf wéét dat het je gemakkelijk afgaat, ben je ook niet bang je relatie te eindigen - je weet dat je ook wel weer een nieuwe vriendin kan scoren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vraag me wel af wat dit te maken heeft met iemand oppikken in een kroeg dmv een aangeleerde vlotte babbel.
Op die fiets... Mjah. Zou kunnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:35 schreef TheGame het volgende:
[..]
Veel dates opzetten en kijken wat eruit voortvloeit?
De gevoelens van een ander spelen ook mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je van jezelf wéét dat het je gemakkelijk afgaat, ben je ook niet bang je relatie te eindigen - je weet dat je ook wel weer een nieuwe vriendin kan scoren.
Dat is weer een ándere discussie. Hier gaat het eigenlijk vooral om een zeer egoistische kant van de mens. En dan zelfs vooral de mannelijke mens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
De gevoelens van een ander spelen ook mee.
Een relatie is meer dan houden van, een relatie beeindigen niet het einde van houden van.
Nou, in mijn geval was dat wel zo hoor... na 7 jaar in een keer pats boem. Niks nada... no more lovequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Een relatie is meer dan houden van, een relatie beeindigen niet het einde van houden van.
Maar uit dat gedachtegoed komt de "Tis-wel-goed-zo relatie" juist. Ik ga toch niet mijn leven lang bij iemand blijven omdat ik haar niet wil kwetsen, maar zelf eigenlijk diep ongelukkig ben?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Welke kant is dat dan precies?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is weer een ándere discussie. Hier gaat het eigenlijk vooral om een zeer egoistische kant van de mens. En dan zelfs vooral de mannelijke mens.
Daarnet kwam het nog voort uit de angst geen ander te kunnen vinden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:42 schreef TheGame het volgende:
[..]
Maar uit dat gedachtegoed komt de "Tis-wel-goed-zo relatie" juist. Ik ga toch niet mijn leven lang bij iemand blijven omdat ik haar niet wil kwetsen, maar zelf eigenlijk diep ongelukkig ben?
Ja helemaal eens, maar ik zeg er eerlijk bij dat ik het ook heb moeten leren, om die angst opzij te zetten. Dus ik herken het wel degelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:36 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat echt zo sneu leven. Door angst geleid. En ik sta er serieus versteld van dat er blijkbaar toch echt veel mensen zijn die maar doormodderen in een kutrelatie.
Een paar maanden, half jaar tops om het zeker te weten, maar jaren en jaren? Damn, hoe sneu.
Dan liever die pleister er meteen af en doorgaan met je leven, weer als vrijgezel.
De 'ik wil hebben en ik ga ervoor'-kant.quote:
Ik ben daar te impulsief voor, denk ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:44 schreef Garisson72 het volgende:
Ja helemaal eens, maar ik zeg er eerlijk bij dat ik het ook heb moeten leren, om die angst opzij te zetten. Dus ik herken het wel degelijk.
Allebei, het gaat er gewoon om dat je niet in een relatie blijft hangen die je (misschien zelfs beide) niet wil en als ik weet dat ik vanavond uit kan gaan en een date kan opzetten, dan hoef ik ook niet bang te zijn om de relatie te verbreken als we niet bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Daarnet kwam het nog voort uit de angst geen ander te kunnen vinden?
Wat is het nou?
Heb je zo al een hoop harten gebroken, Cc?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Ik ben daar te impulsief voor, denk ik.
Ja, ALS je schijt hebt aan de gevoelens van een ander dan is het een makkie jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef TheGame het volgende:
[..]
Allebei, het gaat er gewoon om dat je niet in een relatie blijft hangen die je (misschien zelfs beide) niet wil en als ik weet dat ik vanavond uit kan gaan en een date kan opzetten, dan hoef ik ook niet bang te zijn om de relatie te verbreken als we niet bij elkaar passen.
Mjah, die is bij mij wat anders ontwikkeld dan bij anderen geloof ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De 'ik wil hebben en ik ga ervoor'-kant.
Genoeg, maar als ik me ergens op stort doe ik het ook goed, en niet half.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:49 schreef Sander het volgende:
TheGame, hoeveel van dit soort 'feitenkennis' heb je wel niet van vrouwen? Want ik krijg de indruk dat je iets teveel boeken leest over dit onderwerp. En dan heb ik het even over de vorige pagina's, niet over dit hele relatie beëindigen verhaal/
Ik heb dan geen schijt aan de gevoelens van een ander, denk je dat zij wel gelukkig wordt als ik bij haar blijf om haar niet te kwetsen? Het is gewoon dan beter voor beide partijen om er een punt achter te zetten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja, ALS je schijt hebt aan de gevoelens van een ander dan is het een makkie ja
Anders is en blijft het een lastige zaak. Los van het al dan niet zeker zijn van je zaak mbt het vinden van iets nieuws.
Nou ja, dat was mijn punt, en stiekem was het niet een compliment (maar vat het ajb niet vervelend op). Zoals ik het lees ga je er een beetje té intensief op in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef TheGame het volgende:
[..]
Genoeg, maar als ik me ergens op stort doe ik het ook goed, en niet half.
True, en net als Garrisson heb ik dat ook moeten leren. Ben het dus wel met je eens. Maar het is moeilijker dan je denkt (al heb ik geen idee of je ervaring met de situatie hebt).quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:53 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik heb dan geen schijt aan de gevoelens van een ander, denk je dat zij wel gelukkig wordt als ik bij haar blijf om haar niet te kwetsen? Het is gewoon dan beter voor beide partijen om er een punt achter te zetten.
Rationeel gezien is dat wel waar, maar dan ga je er vanuit dat je emoties de boel niet vertroebelen én dat je voor jezelf helemaal helder hebt hoe het zit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:53 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik heb dan geen schijt aan de gevoelens van een ander, denk je dat zij wel gelukkig wordt als ik bij haar blijf om haar niet te kwetsen? Het is gewoon dan beter voor beide partijen om er een punt achter te zetten.
Zeker nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:53 schreef Sander het volgende:
[..]
Nou ja, dat was mijn punt, en stiekem was het niet een compliment (maar vat het ajb niet vervelend op). Zoals ik het lees ga je er een beetje té intensief op in.
Ik zit zelf een beetje in het midden denk ik. Meestal klooi ik maar wat aan, ik durf wel op mijn bek te gaan. Dat gebeurt meestal ook. Maar da's toch niet zo erg?
Is ook prima, maar ik wil gewoon zien hoever ik er echt mee kan komen door ervoor te gaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:53 schreef Sander het volgende:
[..]
Nou ja, dat was mijn punt, en stiekem was het niet een compliment (maar vat het ajb niet vervelend op). Zoals ik het lees ga je er een beetje té intensief op in.
Ik zit zelf een beetje in het midden denk ik. Meestal klooi ik maar wat aan, ik durf wel op mijn bek te gaan. Dat gebeurt meestal ook. Maar da's toch niet zo erg?
Zo'n beslissing maak je natuurlijk ook niet van de ene op de andere dag, maar wel op tijd zodat het niet te lang doorsukkelt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Rationeel gezien is dat wel waar, maar dan ga je er vanuit dat je emoties de boel niet vertroebelen én dat je voor jezelf helemaal helder hebt hoe het zit.
Ik ben daar toch wat geduldigder in. Wat vandaag groen is, is bij mij morgen namelijk rood en overmorgen weer groen.
Mijn emoties zijn wat dat betreft nogal lastig te controleren. Er gaat dus wel een tijdje overheen eer ik weet wat ik nou echt vind of wil.
Een paar. Maar nooit spijt van gehad. Als het op is, is het op en dan komt het niet meer terug.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:50 schreef Garisson72 het volgende:
Heb je zo al een hoop harten gebroken, Cc?
*doet mee*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:05 schreef solaire het volgende:
zeg nou heb ik er wel zin in wanneer gaan we chickies hosselen!?!?
Fair enough. Maar nog steeds, verdiep je je niet teveel in 'de vrouw'?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:57 schreef TheGame het volgende:
[..]
Is ook prima, maar ik wil gewoon zien hoever ik er echt mee kan komen door ervoor te gaan.
Wat een primitief gedoe weer. Ik ga voor de analyse, in drievoud.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een paar. Maar nooit spijt van gehad. Als het op is, is het op en dan komt het niet meer terug.
En mijn hart is ook wel eens gebroken. Door zo'n heerlijk ruikende fouterik.
Good luck met theorie in praktijk omzetten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:10 schreef Sachertorte het volgende:
Wat een primitief gedoe weer. Ik ga voor de analyse, in drievoud.
Aankomende zaterdag hier:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:12 schreef solaire het volgende:
CC waar ben jij in de weekenden te vinden? dan weet ik waar ik mijn PUA tricks op je los kan laten!
Hey dat is toffe muziek btwquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag hier:
http://effenaar.nl/event.php?e_id=1443&PHPSESSID=55b14ff633e8cdd3b24c2ac7d1206e19 en aansluitend hier:
http://effenaar.nl/event.php?e_id=1460
Geen zin.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Good luck met theorie in praktijk omzetten.
Nee, want ik wil niet alleen weten wat er werkt, maar ook waarom het werkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:09 schreef Sander het volgende:
[..]
Fair enough. Maar nog steeds, verdiep je je niet teveel in 'de vrouw'?
Ben ik toch toevallig dit weekend in eindhovenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag hier:
http://effenaar.nl/event.php?e_id=1443&PHPSESSID=55b14ff633e8cdd3b24c2ac7d1206e19 en aansluitend hier:
http://effenaar.nl/event.php?e_id=1460
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:14 schreef Armand88 het volgende:
een meet van alle selfproclaimed pua hier op fok moet echt de meest sneue vertoning ooit zijn.
Ik zou bijna geneigd zijn te gaan kijkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:14 schreef Armand88 het volgende:
een meet van alle selfproclaimed pua hier op fok moet echt de meest sneue vertoning ooit zijn.
Echt wel, lachen joh! Ga maar kijken vanuit een hoekje zielig met je biertje hoe al die meiden een fantastische avond hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:14 schreef Armand88 het volgende:
grappig hoe je ervanuit gaat dat je óf volgens the game-theorie je hosselmoves moet zetten, óf zielig in een hoekje je biertje drinkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Echt wel, lachen joh! Ga maar kijken vanuit een hoekje zielig met je biertje hoe al die meiden een fantastische avond hebben.
En al die meiden ook in een deuk in dat ene hoekje om al dat krampachtige gedoe van de PUA's.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:18 schreef Crutch het volgende:
Echt wel, lachen joh! Ga maar kijken vanuit een hoekje zielig met je biertje hoe al die meiden een fantastische avond hebben.
Dat is net zo'n opmerking als jij maakte in je vorige post.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:27 schreef Armand88 het volgende:
[..]
grappig hoe je ervanuit gaat dat je óf volgens the game-theorie je hosselmoves moet zetten, óf zielig in een hoekje je biertje drinkt.
ok ik volg je niet meer, maar thats ok, ik ga lekker naar buiten. Check dit topic wel weer vanavond.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is net zo'n opmerking als jij maakte in je vorige post.
Lol, laat me weten als je er een kan herkennen. Vooral de ijverige beginnende versierders zullen wel enigszins opvallen ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
En al die meiden ook in een deuk in dat ene hoekje om al dat krampachtige gedoe van de PUA's.
Welk boek ben je aan het lezen als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:17 schreef BeSimple het volgende:
Erm, wow! Erm heb ik gewoon even een interessant onderwerp aangekaart zeg... (grijnst!)
Maarja ik zelf ben dus werkelijk zo'n boek aan het lezen. Ik weet nog niet of het gaat lukken. Maar ik probeer het in iedergeval welEn zoals sommige zeggen 'ik doe er temindste wat aan'
"Get the Girl" van Mehowquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:35 schreef TheGame het volgende:
[..]
Welk boek ben je aan het lezen als ik vragen mag?
Net zoals de gemiddelde manager uiterst lacherig reageert als de jongste medewerker na een assertiviteitscursus eindelijk 'nee' durft te zeggen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
En al die meiden ook in een deuk in dat ene hoekje om al dat krampachtige gedoe van de PUA's.
is er al een datum geprikt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:14 schreef Armand88 het volgende:
Als je veel ouwe kaas hebt gegeten en dan een scheet laat dat ruikt best wel lekkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt je ook ingelezen in de materie der PUA´s, zie ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je veel ouwe kaas hebt gegeten en dan een scheet laat dat ruikt best wel lekker
Maar als je heel dichtbij een meisje gaat staan, dr afentoe aanraakt, je stem juist gebruikt. Dan wekt toch ook al chemie op bij dat meisje of niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
Maar blijf er vooral vanuit gaan dat versieren niks met geur en chemie, maar alles met de juiste tactiek te maken heeft. Een tactiek die in theorie iedereen aan kan leren. Als je er maar voor betaalt.
Nee ik heb me verdiept in de tactieken van de internet-trolletjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je hebt je ook ingelezen in de materie der PUA´s, zie ik.
Als je dat zo stelt dan wil ik dat ook wel gaan doen. Ik bedoel als je de eerste paar maanden gewoon faalt dat vind ik wel weer meevallen danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:05 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag wel uit in Groningen, weet nog niet of ik ga proberen meisjes te versierenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Zijn er nog fanatieke PUA zo in en rond Groningen Heerenveen?
Dat zeggen mannen die gewoon niet durven ook vaak.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:50 schreef Grimbert het volgende:
Ik ga zaterdag wel uit in Groningen, weet nog niet of ik ga proberen meisjes te versierenik ben nogal kieskeurig.
Met jouw instelling zou je wel langer falen dan een paar maanden, Schenkstroop.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je dat zo stelt dan wil ik dat ook wel gaan doen. Ik bedoel als je de eerste paar maanden gewoon faalt dat vind ik wel weer meevallen danMijn eerste struikelblok is mijn uiterlijk.
Nee, je eerste struikelblok is een negatief zelfbeeld. Je moet je realiseren dat het geen fuck uitmaakt wat andere mensen van je vinden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mijn eerste struikelblok is mijn uiterlijk.
bedankt voor de bemoedigende woordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zeggen mannen die gewoon niet durven ook vaak.
[..]
Met jouw instelling zou je wel langer falen dan een paar maanden, Schenkstroop.
Ga maar met me mee danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zeggen mannen die gewoon niet durven ook vaak.
kijk dit is weer theoretisch geneuzel. Iemand die er goed uitziet heeft van nature meer aantrekkingskracht bij vrouwen dan een lelijkerd, natuurlijk komt het daarna op het gesprek, je manier van omgaan, je humor, je persoonlijkheid, etc, maar eerste indruk is gewoon belangrijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nee, je eerste struikelblok is een negatief zelfbeeld. Je moet je realiseren dat het geen fuck uitmaakt wat andere mensen van je vinden.
Hoe haal je trouwens chemie uit een film, dat doen vrouwen toch vaak? SATC kijken en kwijlen naar die verdomde maar o zo lekkere hunks met een doos chocolade..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk, gooi het vooral op de vrouwen die tekortkomen doordat ze hun eigen gevoelens niet begrijpen ...
Dat gevoel kan dan wel besmettelijk zijn, maar dat is nog steeds geen chemie. Ik kan je dan een aardige, enthousiaste gozer vinden waar ik gezellig mee kan kletsen, maar word ik niet geil van je, dan word ik niet geil van je. Zo simpel ligt het gewoon.
Mensen die er goed uitzien zullen idd initieel wat meer succes hebben, maar omdat ze voor dat eerste succes vrij weinig hebben hoeven te doen zullen ze er nooit ver in gaan. Minder knappe mensen aan de andere kant moeten meer werk doen voor dat initiële succes en zullen daarna ook verder gaan om echt goed te worden, dus in een zeker opzicht is het zelfs een handicap. En dan heb ik het niet over mensen die er echt afschrikwekkend uitzien, maar gewoon the average joe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef Armand88 het volgende:
[..]
kijk dit is weer theoretisch geneuzel. Iemand die er goed uitziet heeft van nature meer aantrekkingskracht bij vrouwen dan een lelijkerd, natuurlijk komt het daarna op het gesprek, je manier van omgaan, je humor, je persoonlijkheid, etc, maar eerste indruk is gewoon belangrijk.
Haha, herkenbaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef Stevennn het volgende:
En niet teveel alcohol drinken
Oh wat heb ik toch eens hard gefaald door veel te veel alcohol
less than average hier eigenlijk. de gemiddelde nederlander ziet er ook gewoon redelijk tot goed uit naar mijn mening. ik merk dat het ms. ook te maken heeft met wat voor imago je hebt (wellicht, weet niet zeker). mensen kijken toch eerst naar waar ze mee te maken hebben. een nerd of een neger of een wannabee witte neger. ik hamer er steeds op maar merk wel dat surinamers ed. toch hun imago van tv meehebben. tenminste dat denk ik te zien. Aziaten hebben een knullig imago. Als je een indo-aziaat van ver aan ziet komen als vrouw en die gaat je vast en zeker iets vragen dan zet jeje schrap. Bij een surinamer doe je veel losser. En dat komt door de invloed van tv. meen ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef TheGame het volgende:
[..]
Mensen die er goed uitzien zullen idd initieel wat meer succes hebben, maar omdat ze voor dat eerste succes vrij weinig hebben hoeven te doen zullen ze er nooit ver in gaan. Minder knappe mensen aan de andere kant moeten meer werk doen voor dat initiële succes en zullen daarna ook verder gaan om echt goed te worden, dus in een zeker opzicht is het zelfs een handicap. En dan heb ik het niet over mensen die er echt afschrikwekkend uitzien, maar gewoon the average joe.
1. Het is waarschijnlijk een stuk minder erg dan je denkt, dus hecht er niet zoveel waarde aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
less than average hier eigenlijk. de gemiddelde nederlander ziet er ook gewoon redelijk tot goed uit naar mijn mening. ik merk dat het ms. ook te maken heeft met wat voor imago je hebt (wellicht, weet niet zeker). mensen kijken toch eerst naar waar ze mee te maken hebben. een nerd of een neger of een wannabee witte neger. ik hamer er steeds op maar merk wel dat surinamers ed. toch hun imago van tv meehebben. tenminste dat denk ik te zien. Aziaten hebben een knullig imago. Als je een indo-aziaat van ver aan ziet komen als vrouw en die gaat je vast en zeker iets vragen dan zet jeje schrap. Bij een surinamer doe je veel losser. En dat komt door de invloed van tv. meen ik.
Aziaten hebben een knullig imago. Maar Indo's toch zeker niet hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
less than average hier eigenlijk. de gemiddelde nederlander ziet er ook gewoon redelijk tot goed uit naar mijn mening. ik merk dat het ms. ook te maken heeft met wat voor imago je hebt (wellicht, weet niet zeker). mensen kijken toch eerst naar waar ze mee te maken hebben. een nerd of een neger of een wannabee witte neger. ik hamer er steeds op maar merk wel dat surinamers ed. toch hun imago van tv meehebben. tenminste dat denk ik te zien. Aziaten hebben een knullig imago. Als je een indo-aziaat van ver aan ziet komen als vrouw en die gaat je vast en zeker iets vragen dan zet jeje schrap. Bij een surinamer doe je veel losser. En dat komt door de invloed van tv. meen ik.
Jij zegt dat uiterlijk het enige is wat er toe doet, en dat is gewoon bullshit. Daarnaast; als je lelijk bent zul je geen topmodel scoren waarschijnlijk (gaat mij denk ik ook niet lukken) maar er zijn genoeg niet superknappe vrouwen die geinteresseerd zullen zijn. Het belangrijkste is dat je eerst aan je persoonlijkheid gaat werken, die negativiteit die je uitstraalt is vele malen erger dan je uiterlijk ooit zal zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Wel gek trouwens dat ik als een van de eersten heb zitten reppen over het belang van uiterlijk. En dat degenen die nu zeggen dat uiterlijk belangrijk is mij toen de huid vol zaten te schelden
Niet om het een of ander, maar jullie zijn toch stuk voor stuk nog beginners? Met een paar maanden op de teller van dit vijfjarenplan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:36 schreef Crutch het volgende:
Lol, laat me weten als je er een kan herkennen. Vooral de ijverige beginnende versierders zullen wel enigszins opvallen ja.
indo's zijn de definitie van hipheid.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Deze gladde versierder had je anders niet door: toen ik mijn slicke moves maakte, was je onkundig omtrent de dubbele bodems.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar jullie zijn toch stuk voor stuk nog beginners? Met een paar maanden op de teller van dit vijfjarenplan?
En dat jullie stuk voor stuk ijverig zijn, valt ook niet te ontkennen. Dus, jullie zouden we snel herkennen?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:28 schreef Sachertorte het volgende:
Deze gladde versierder had je anders niet door: toen ik mijn slicke moves maakte, was je onkundig omtrent de dubbele bodems.
kijk wat je zegt klopt hier wel maar het bewijst ook mijn punt dat uiterlijk erg belangrijk is voor een man. Als je als man aantrekkelijk bent voor vrouwen, dan weet je dat je in de smaak valt. Je weet dat je niet heel erg je best hoeft te doen, en je straalt van nature een soort ongrijpbaarheid uit. Theorieeen die hier besproken worden proberen die laksheid en i dont give a shit-attitude na te bootsen, maar wanneer het afkomstig is van een nerd zal het niet hetzelfde effect hebben als wanneer het van johnny depp komt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:06 schreef hetzwartegat het volgende:
Ik ga even een theorie ontvouwen.
Na wat experimentjes op verschillende websites de laatste tijd is het me duidelijk geworden dat 'het vrouw zijn' al betekent dat er hordes mannen op je afkomen. Je moet als vrouw wel heel onaantrekkelijk zijn of bijv. een rotstem hebben, wil je niet de aandacht van een stel geile mannen trekken. Daar staat tegenover dat een vrouw niet zo snel laat merken dat ze interesse heeft in contact met een man. Ze is ook minder op zoek, want ze komen toch wel op haar af. Op internet merk je dit gewoon op relatiesites, chatsites etc. Daar gaan mannen blind af op elke vrouw die online komt, ook al weten ze niet hoe ze er uitziet of dat ze wel echt van het vrouwelijk geslacht is. Andersom is dit niet het geval.
Wat moet je als man doen als je één van de velen bent? Naar mijn mening, opvallen. Haar interesse wekken. En inderdaad niet te 'eager' overkomen, want dan denkt zij dat je niemand anders kan krijgen. Weet je echter van jezelf dat je zeer aantrekkelijk wordt gevonden, kun je best 'eager' zijn, omdat ze je toch wel willen hebben. Bovendien denkt ze anders dat je echt geen interesse in haar hebt. Sta je bekend als vrouwenverslinder, kun je ook best wat meer 'eager' zijn en op die manier zul je snel kans maken op een onenightstand als de vrouw daar op zit te wachten. Voor een serieuze relatie kun je dan weer beter niet de reputatie van een vrouwenverslinder hebben.
Het is die 'andere manier van opvallen' die zorgen baart.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:11 schreef hetzwartegat het volgende:
Voel je je minder, kun je beter wat meer afstand houden, maar wel op een of andere manier opvallen.
Uiterlijk is nét zo belangrijk voor een man als hij het zelf maakt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:40 schreef Armand88 het volgende:
kijk wat je zegt klopt hier wel maar het bewijst ook mijn punt dat uiterlijk erg belangrijk is voor een man.
ok, en hoe meer hij er gebruik van maakt, hoe sterker dat wapen voor hem is dus.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Uiterlijk is nét zo belangrijk voor een man als hij het zelf maakt.
eerder: hoe minder hij zich er druk om maakt, hoe minder het hem in de weg zal staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:46 schreef Armand88 het volgende:
ok, en hoe meer hij er gebruik van maakt, hoe sterker dat wapen voor hem is dus.
Dus als hijzelf maar negeert dat hij er niet uitziet, dan zal het meiden opeens ook niet opvallen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
eerder: hoe minder hij zich er druk om maakt, hoe minder het hem in de weg zal staan.
Als hij niet in negatieve zin focust op zijn uiterlijk, maar postitief leert denken over zichzelf, dan straalt hij dat ook uit en dát zal meiden wellicht wel opvallen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:59 schreef Armand88 het volgende:
Dus als hijzelf maar negeert dat hij er niet uitziet, dan zal het meiden opeens ook niet opvallen?
Juncto art 221, derde lid.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:46 schreef Armand88 het volgende:
[..]
bespeur ik hier toepassing van hoofstuk 6 paragraaf 12, tegen alles wat ze zegt ingaan?
je verwisselt de kip met het ei. Je gaat positief over jezelf denken als je van buitenaf positieve feedback krijgt. Je kan dat niet faken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als hij niet in negatieve zin focust op zijn uiterlijk, maar postitief leert denken over zichzelf, dan straalt hij dat ook uit en dát zal meiden wellicht wel opvallen.
De crux zit hem erin, dat hij dat positief denken niet doet met het doel die meiden het te laten opvallen, maar voor zichzelf. Dat het die meiden opvalt, is een leuke bijkomstigheid.
Dat is nou ook net het moeilijkste om te "leren" maar ook het allerbelangrijkste!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als hij niet in negatieve zin focust op zijn uiterlijk, maar postitief leert denken over zichzelf, dan straalt hij dat ook uit en dát zal meiden wellicht wel opvallen.
De crux zit hem erin, dat hij dat positief denken niet doet met het doel die meiden het te laten opvallen, maar voor zichzelf. Dat het die meiden opvalt, is een leuke bijkomstigheid.
Hoe kom je daar nou bij ? Positief denken zit in jezelf, daar heb je helemaal geen feedback van buitenaf voor nodig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:10 schreef Armand88 het volgende:
[..]
je verwisselt de kip met het ei. Je gaat positief over jezelf denken als je van buitenaf positieve feedback krijgt. Je kan dat niet faken.
Zolang je dat blijft denken, blijf je tegen dezelfde problemen aanlopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:10 schreef Armand88 het volgende:
je verwisselt de kip met het ei. Je gaat positief over jezelf denken als je van buitenaf positieve feedback krijgt. Je kan dat niet faken.
En dat terwijl je voor 100% zelf invloed hebt op je eigen gemoedstoestand.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zolang je dat blijft denken, blijf je tegen dezelfde problemen aanlopen.
Zoals jij het zegt, is het alsof je zélf totaal geen invloed kan hebben op je eigen gemoedstoestand. Als jij dat wil geloven, dan is dat zo - en daarmee hèb je dus al invloed op je eigen gemoedstoestand (in negatieve zin dan). De truuk is dan om je negatieve, fatalistische gedachten te vervangen voor positieve pro-actieve gedachten, en dat is moeilijk, maar uit eigen ervaring kan ik zeggen: bepaald niet onmogelijk.
Zo, da's wel weer genoeg Nieuw Positivo gewauwel.
Ik vraag mij ondertussen af zouden er ook vrouwelijke pua's zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:11 schreef hetzwartegat het volgende:
Ik ben het er dus niet mee eens dat elke man altijd het initiatief moet nemen, wat volgens mij wel de heersende leer is.
Die verhalen die vooralsnog zo enorm achterwege blijven?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:04 schreef solaire het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd naar de resultaten van alle PUA's in volume 3. Hoeveel zal er gescored zijn? ben benieuwd naar de verhalen!
Mystery Method is achterhaald, ze zijn er allang achtergekomen dat je daar wel succes mee kan halen, maar er binnenin jezelf niks verandert.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:45 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ik vraag mij ondertussen af zouden er ook vrouwelijke pua's zijn?(waarschijnlijk met hun eigen taktiek
)
Een vriend van mij is op het moment the game aan het lezen, hij heeft op de uni contact met PUA's. Ik heb een paar stukjes meegelezen. Heb mij ook wat verder in de materie verdiept om te weten hoe het werkt.
Wat mij opvalt is dat het als het goed toegepast word, dat ik serieus kans zie dat het zou kunnen werken. Mensen die hier ver in gevorderd zijn, zijn gewoon mensen geleerd hebben tegen iedereen hun bek open te durven trekken, en een vlotte babbel hebben. Daarmee maken ze gebruik van psychologische trucjes, wat inhoud dat je in een bepaalde situatie door het juiste te zeggen/doen een bepaalde reactie weten te ontlokken.
Heb wel een aantal dingen bevestigd gekregen die ik eigenlijk (onbewust) al wist. Het gaat voor een groot deel om je zelfvertrouwen en een vlotte babbel. PUA's maken dan nog gebruik van trucjes om meer succes te behalen.
Het hele gedoe vind ik zelf redelijk egocentrisch. Bij een PUA gaat het erom om zoveel mogelijk succes te behalen in korte tijd. Een vrouw word dus ergens als een object gezien, minder als persoon, en het hele uitgaan wordt heel objectief/doelmatig gemaakt. Er blijft weinig over van het gevoel. Nu weet ik niet of PUA's veel voorkomen, maar het is iig niet de natuurlijke manier.
De stof is erg interessant, om je een aantal dingen te laten realiseren waar je anders niet bij stilstond. Maar laat voor mij maar het gedeelte met 'de klik', 'de chemie, etc. over. Als je leert uit je schulp te komen, socialer te worden, mensen aan te spreken, zal je daar een zelfverzekerder persoon van worden, een vlottere babbel krijgen. (ervaring, maar licht ook aan de persoon), en zal je in het relatieverkeer eerder succes behalen door je uitstraling en persoon. Maar om van vrouwen doelen te maken
Johnny Depp is objectief gezien helemaal niet zo knap, hij zou goed in het eerder geposte microsoft plaatje passen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:40 schreef Armand88 het volgende:
[..]
kijk wat je zegt klopt hier wel maar het bewijst ook mijn punt dat uiterlijk erg belangrijk is voor een man. Als je als man aantrekkelijk bent voor vrouwen, dan weet je dat je in de smaak valt. Je weet dat je niet heel erg je best hoeft te doen, en je straalt van nature een soort ongrijpbaarheid uit. Theorieeen die hier besproken worden proberen die laksheid en i dont give a shit-attitude na te bootsen, maar wanneer het afkomstig is van een nerd zal het niet hetzelfde effect hebben als wanneer het van johnny depp komt.
Ja, dat is ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:11 schreef TheGame het volgende:
Johnny Depp is objectief gezien helemaal niet zo knap, hij zou goed in het eerder geposte microsoft plaatje passen.
Ja, balenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
Die verhalen die vooralsnog zo enorm achterwege blijven?
Nee, maar waarde aan uiterlijk hechten bij een man ligt zover buiten mijn realiteit dat ik me bijna iedere a-list celebrity kan voorstellen als een computernerd met totaal geen uitstraling die het ook totaal niet goed zou doen bij vrouwen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:18 schreef Garisson72 het volgende:
Terloops wordt even een heel nieuwe term gelanceerd: 'objectief knap'.
Of is dat ook PUA-jargon?
Nee dat gaat het niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:45 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Het hele gedoe vind ik zelf redelijk egocentrisch. Bij een PUA gaat het erom om zoveel mogelijk succes te behalen in korte tijd.
Er blijft JUIST veel over van het gevoel, want je hebt meer vrijheid als man om kieskeurig te zijn bij vrouwen in plaats van ongezond needy te zijn.quote:Er blijft weinig over van het gevoel. .
Het is JUIST de natuurlijke manier. Ze worden alleen duidelijk, zichtbaar.quote:Nu weet ik niet of PUA's veel voorkomen, maar het is iig niet de natuurlijke manier.
Dat is juist wat je leert NIET te doen.quote:Maar om van vrouwen doelen te maken![]()
Dat is mijn punt ook niet, mijn punt is dat ik het PUA erg objectief en gemaakt vind (ook al zal je dat niet altijd merken), en dat het 'het succes met vrouwen' als doel maakt. In plaats van een normale sociale omgang waar je mensen durft aan te spreken/ te leren kennen. Je kan met bepaalde hulpmiddelen misschien wel vrouwen playen voor de korte termijn, maar voor langere termijn blijft het niet houdbaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:09 schreef TheGame het volgende:
[..]
Mystery Method is achterhaald, ze zijn er allang achtergekomen dat je daar wel succes mee kan halen, maar er binnenin jezelf niks verandert.
Echt de grootste onzin, "minder jezelf zijn".quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:53 schreef Goldfoxx het volgende:
Ben wel met hem eens dat het hele PUA een alter ego creert, je minder jezelf bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |