Niemand kan iedere vrouw krijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om aantrekkingskracht, dat zegt niemand. Als je stil in een hoekje staat zul je weinig regelen. Maar het is onzin dat uiterlijk niet belangrijk is, en het is ook onzin dat je aan de hand van een 'cursus' iedere vrouw kunt krijgen. Ook na 5 jaar 'trainen' lukt je dan niet. Ik ben dan ook nog erg benieuwd naar de verhalen van TheGame, aangezien hij kennelijk wel die 5 jaar volgemaakt heeft.
Ik denk eigenlijk dat er heel veel vrouwen zullen zijn bij wie die truuks best zullen werken. Er zijn immers ontzettend veel onzekere vrouwen, zelfs móóie onzekere vrouwen, die zich gewoon laten inpakken door de artificiële aantrekkingskracht van de smooth talkers. Ze zullen zelfs misschien wel doorhebben dat de boel gesugarcoat wordt om hen te paaien, en dat lekker laten gebeuren omwille van al die aandacht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:48 schreef Xeanor het volgende:
Jij blijft proberen er ons van te overtuigen dat alles maar door natuurlijke aantrekkingskracht komt, terwijl wij juist het tegenovergestelde geloven. Either way gaat niemands overtuiging hier veranderen denk ik.
Nee, maar hoeveel mannen zie je dat doen? Bijna iedereen. Ik zie in het uitgaansleven bijna niemand die meerdere vrouwen op één avond aanspreekt, misschien spreken ze er één aan worden weggewuifd, kijken enigzins depressief en doen vervolgens de hele avond niets meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja, ik vind dat common sense. Dat je daar geld aan uit moet geven (en ja ik weet dat ze het allemaal gedownload hebben enzo maar dat is voor zover ik weet nog steeds illegaal) vind ik wat vreemd. Ik zie in m'n omgeving ook heus wel waarmee je succesvol bent bij de vrouwen, en da's niet met in een hoekje gaan staan en afwachten.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Niemand kan iedere vrouw krijgen.
Ja, dat is ook ongeveer letterlijk wat ik al eerder zei.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:00 schreef Xeanor het volgende:
Wat draai jij het toch steeds ontzettend om zeg. Zo'n boek is wat het is, een boek. Een iemand wist alles wat in dat boek stond al lang, een ander wist de helft niet, en een echte nerd wist helemaal niets van wat in dat boek stond.
Neuken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
ik heb het liever puur en ongezoet. Gewoon die chemie dus, en die is er of die is er niet.
Hoevaak moet ik nog zeggen dat die trucjes allang niet meer gebruikt worden maar dat de wijze waarop en het doel van "The Game" totaal verandert zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat er heel veel vrouwen zullen zijn bij wie die truuks best zullen werken. Er zijn immers ontzettend veel onzekere vrouwen, zelfs móóie onzekere vrouwen, die zich gewoon laten inpakken door de artificiële aantrekkingskracht van de smooth talkers. Ze zullen zelfs misschien wel doorhebben dat de boel gesugarcoat wordt om hen te paaien, en dat lekker laten gebeuren omwille van al die aandacht.
Ik vind het alleen iets hols hebben, iets leegs. Truukje dit, truukje dat, het gaat allang niet meer om de persoon maar om de score, en niet te vergeten: hebben de matties het wel gezien! Ik heb daar niks mee, ik heb het liever puur en ongezoet. Gewoon die chemie dus, en die is er of die is er niet.
Maar is dit gewoon een onderbuikgevoel voor jouw, of kan je in woorden omschrijven waarom die chemie er wel of niet is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gewoon die chemie dus, en die is er of die is er niet.
Euh. Waar ga jij in hemelsnaam uit dan? Volgens mij is het normaal om met mensen te kletsen maargoed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:03 schreef TheGame het volgende:
Nee, maar hoeveel mannen zie je dat doen? Bijna iedereen. Ik zie in het uitgaansleven bijna niemand die meerdere vrouwen op één avond aanspreekt, misschien spreken ze er één aan worden weggewuifd, kijken enigzins depressief en doen vervolgens de hele avond niets meer.
Ah, daar komt de aap uit de mouw. Dus je weet nog niet of 't werkt, je hoopt 't alleen.quote:(BTW heb ik die 5 jaar ook nog lang niet volgemaakt, ik ben er pas enkele maanden mee bezig.)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
ik heb het liever puur en ongezoet. Gewoon die chemie dus, en die is er of die is er niet.
Maar dan vestig je je aandacht enkel op de wat minder geslaagden, lijkt me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:03 schreef TheGame het volgende:
Ik zie in het uitgaansleven bijna niemand die meerdere vrouwen op één avond aanspreekt, misschien spreken ze er één aan worden weggewuifd, kijken enigzins depressief en doen vervolgens de hele avond niets meer.
Je hoeft toch niet alles te analyseren en doorgronden ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Maar is dit gewoon een onderbuikgevoel voor jouw, of kan je in woorden omschrijven waarom die chemie er wel of niet is?
Ik kan ook wel zeggen dat rood licht rood is, en blauw licht blauw, maar waarom? Nou kan ik als technische student zeggen dat dat aan de golflengte van de elektromagnetische golven ligt, en zo hebben andere mensen weer uitgezocht waarom er chemie wel of niet is. Dit hebben zij wel iets anders genoemd dan chemie.
Ik zou idd ook als door een slang gebeten reageren, iedere keer als iemand een verkeerd woordje post. Is dát het waar die vrouwen zo geil van worden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef TheGame het volgende:
Hoevaak moet ik nog zeggen dat die trucjes allang niet meer gebruikt worden maar dat de wijze waarop en het doel van "The Game" totaal verandert zijn?
Dat is dan jouw keuze om alles in je gedachten simpel te houden. Waar jij ook misschien spreekt van het doodmeppen van een vlieg, zeggen een select aantal mensen in de wereld dat ze net een Drosophila melanogaster hebben platgeslagen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles te analyseren en doorgronden ?
Ik ben hetzelfde als hem, de chemie is er, of is er niet, en waar dat dan precies aan ligt, tsja, zal me een worst wezen ook eigenlijk.
En ik denk dat daar de crux zit. Vraag me opeens af hoeveel van die self proclaimed PUA's een technische achtergrond heeft en alles met analyse denkt te kunnen doorgronden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat niet eens, want als je hiermee bezig bent ga je er automatisch ook meer op letten wat andere mannen goed of fout doen, maar ik zie in ieder geval maar zelden een 'approach' goed gaan of zelfs überhaubt gedaan worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan vestig je je aandacht enkel op de wat minder geslaagden, lijkt me.
Maar je bedoelt toch ook niet 'eerst douchen en dan pas viezelevozelen en vervolgens weer heel snel douchen', hè?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:10 schreef Garisson72 het volgende:
Trouwens, Cc, even for da record: met 'puur en ongezoet' bedoel ik niet ongewassen hè. En zonder deo. Ik weet hoezeer je gebrand bent op lichaamsgeur enzo.
Ja, dat zit toch ook in het woordje 'verleiden', wat iedere man tracht te doen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zou idd ook als door een slang gebeten reageren, iedere keer als iemand een verkeerd woordje post. Is dát het waar die vrouwen zo geil van worden?
Het gaat erom dat het iets kunstmatigs is. Je beinvloedt de gang van zaken met zo'n vrouw, however subtle, om te bewerkstelligen wat jij wil. Is dat genuanceerd genoeg? Zie je nu het hele plaatje weer?
Als jij er genoegen mee neemt om het geluk jouw relaties te laten bepalen en niet je eigen keuze dan is dat ook prima.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben hetzelfde als hem, de chemie is er, of is er niet, en waar dat dan precies aan ligt, tsja, zal me een worst wezen ook eigenlijk.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:15 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zeg toch, voor mannen is uiterlijk het belangrijkste. Voor vrouwen is persoonlijkheid het belangrijkste.
Heb je nooit iemand ontmoet, en binnen een paar minuten met die persoon staan praten alsof het al járen zo gaat? Je weet niet hoe dat kan, maar het gebeurt soms zo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef Xeanor het volgende:
Maar is dit gewoon een onderbuikgevoel voor jouw, of kan je in woorden omschrijven waarom die chemie er wel of niet is?
Wat je hiermee wil zeggen ontgaat mij volledig, so here is a smiley looking like a moose:quote:Ik kan ook wel zeggen dat rood licht rood is, en blauw licht blauw, maar waarom? Nou kan ik als technische student zeggen dat dat aan de golflengte van de elektromagnetische golven ligt, en zo hebben andere mensen weer uitgezocht waarom er chemie wel of niet is. Dit hebben zij wel iets anders genoemd dan chemie.
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef TheGame het volgende:
Als jij er genoegen mee neemt om het geluk jouw relaties te laten bepalen en niet je eigen keuze dan is dat ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |