abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:01:45 #126
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_73648432
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:55 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om aantrekkingskracht, dat zegt niemand. Als je stil in een hoekje staat zul je weinig regelen. Maar het is onzin dat uiterlijk niet belangrijk is, en het is ook onzin dat je aan de hand van een 'cursus' iedere vrouw kunt krijgen. Ook na 5 jaar 'trainen' lukt je dan niet. Ik ben dan ook nog erg benieuwd naar de verhalen van TheGame, aangezien hij kennelijk wel die 5 jaar volgemaakt heeft.
Niemand kan iedere vrouw krijgen.
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:02:02 #127
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73648440
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:48 schreef Xeanor het volgende:
Jij blijft proberen er ons van te overtuigen dat alles maar door natuurlijke aantrekkingskracht komt, terwijl wij juist het tegenovergestelde geloven. Either way gaat niemands overtuiging hier veranderen denk ik.
Ik denk eigenlijk dat er heel veel vrouwen zullen zijn bij wie die truuks best zullen werken. Er zijn immers ontzettend veel onzekere vrouwen, zelfs móóie onzekere vrouwen, die zich gewoon laten inpakken door de artificiële aantrekkingskracht van de smooth talkers. Ze zullen zelfs misschien wel doorhebben dat de boel gesugarcoat wordt om hen te paaien, en dat lekker laten gebeuren omwille van al die aandacht.

Ik vind het alleen iets hols hebben, iets leegs. Truukje dit, truukje dat, het gaat allang niet meer om de persoon maar om de score, en niet te vergeten: hebben de matties het wel gezien! Ik heb daar niks mee, ik heb het liever puur en ongezoet. Gewoon die chemie dus, en die is er of die is er niet.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73648467
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nouja, ik vind dat common sense. Dat je daar geld aan uit moet geven (en ja ik weet dat ze het allemaal gedownload hebben enzo maar dat is voor zover ik weet nog steeds illegaal) vind ik wat vreemd. Ik zie in m'n omgeving ook heus wel waarmee je succesvol bent bij de vrouwen, en da's niet met in een hoekje gaan staan en afwachten.
Nee, maar hoeveel mannen zie je dat doen? Bijna iedereen. Ik zie in het uitgaansleven bijna niemand die meerdere vrouwen op één avond aanspreekt, misschien spreken ze er één aan worden weggewuifd, kijken enigzins depressief en doen vervolgens de hele avond niets meer.

(BTW heb ik die 5 jaar ook nog lang niet volgemaakt, ik ben er pas enkele maanden mee bezig.)
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:03:44 #129
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73648490
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Niemand kan iedere vrouw krijgen.
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:00 schreef Xeanor het volgende:
Wat draai jij het toch steeds ontzettend om zeg. Zo'n boek is wat het is, een boek. Een iemand wist alles wat in dat boek stond al lang, een ander wist de helft niet, en een echte nerd wist helemaal niets van wat in dat boek stond.
Ja, dat is ook ongeveer letterlijk wat ik al eerder zei.

Het gaat me er om dat TheGame claimt dat je dankzei zo'n cursus wel iedere vrouw kunt krijgen. En dat is onzin.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:03:51 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73648495
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
ik heb het liever puur en ongezoet. Gewoon die chemie dus, en die is er of die is er niet.
Neuken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73648508
quote:

[..]

Ik denk eigenlijk dat er heel veel vrouwen zullen zijn bij wie die truuks best zullen werken. Er zijn immers ontzettend veel onzekere vrouwen, zelfs móóie onzekere vrouwen, die zich gewoon laten inpakken door de artificiële aantrekkingskracht van de smooth talkers. Ze zullen zelfs misschien wel doorhebben dat de boel gesugarcoat wordt om hen te paaien, en dat lekker laten gebeuren omwille van al die aandacht.

Ik vind het alleen iets hols hebben, iets leegs. Truukje dit, truukje dat, het gaat allang niet meer om de persoon maar om de score, en niet te vergeten: hebben de matties het wel gezien! Ik heb daar niks mee, ik heb het liever puur en ongezoet. Gewoon die chemie dus, en die is er of die is er niet.
Hoevaak moet ik nog zeggen dat die trucjes allang niet meer gebruikt worden maar dat de wijze waarop en het doel van "The Game" totaal verandert zijn?
pi_73648511
quote:

[..]

Gewoon die chemie dus, en die is er of die is er niet.
Maar is dit gewoon een onderbuikgevoel voor jouw, of kan je in woorden omschrijven waarom die chemie er wel of niet is?

Ik kan ook wel zeggen dat rood licht rood is, en blauw licht blauw, maar waarom? Nou kan ik als technische student zeggen dat dat aan de golflengte van de elektromagnetische golven ligt, en zo hebben andere mensen weer uitgezocht waarom er chemie wel of niet is. Dit hebben zij wel iets anders genoemd dan chemie.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:04:57 #133
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73648518
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:03 schreef TheGame het volgende:
Nee, maar hoeveel mannen zie je dat doen? Bijna iedereen. Ik zie in het uitgaansleven bijna niemand die meerdere vrouwen op één avond aanspreekt, misschien spreken ze er één aan worden weggewuifd, kijken enigzins depressief en doen vervolgens de hele avond niets meer.
Euh. Waar ga jij in hemelsnaam uit dan? Volgens mij is het normaal om met mensen te kletsen maargoed.
quote:
(BTW heb ik die 5 jaar ook nog lang niet volgemaakt, ik ben er pas enkele maanden mee bezig.)
Ah, daar komt de aap uit de mouw. Dus je weet nog niet of 't werkt, je hoopt 't alleen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:05:34 #134
94676 Garisson72
pi_73648533
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Neuken?
Ik vond het nóg lang duren, Cc.
pi_73648557
quote:
ik heb het liever puur en ongezoet. Gewoon die chemie dus, en die is er of die is er niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:06:22 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73648558
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:03 schreef TheGame het volgende:

Ik zie in het uitgaansleven bijna niemand die meerdere vrouwen op één avond aanspreekt, misschien spreken ze er één aan worden weggewuifd, kijken enigzins depressief en doen vervolgens de hele avond niets meer.
Maar dan vestig je je aandacht enkel op de wat minder geslaagden, lijkt me.
pi_73648601
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Maar is dit gewoon een onderbuikgevoel voor jouw, of kan je in woorden omschrijven waarom die chemie er wel of niet is?

Ik kan ook wel zeggen dat rood licht rood is, en blauw licht blauw, maar waarom? Nou kan ik als technische student zeggen dat dat aan de golflengte van de elektromagnetische golven ligt, en zo hebben andere mensen weer uitgezocht waarom er chemie wel of niet is. Dit hebben zij wel iets anders genoemd dan chemie.
Je hoeft toch niet alles te analyseren en doorgronden ?

Ik ben hetzelfde als hem, de chemie is er, of is er niet, en waar dat dan precies aan ligt, tsja, zal me een worst wezen ook eigenlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:08:31 #138
94676 Garisson72
pi_73648629
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef TheGame het volgende:
Hoevaak moet ik nog zeggen dat die trucjes allang niet meer gebruikt worden maar dat de wijze waarop en het doel van "The Game" totaal verandert zijn?
Ik zou idd ook als door een slang gebeten reageren, iedere keer als iemand een verkeerd woordje post. Is dát het waar die vrouwen zo geil van worden?

Het gaat erom dat het iets kunstmatigs is. Je beinvloedt de gang van zaken met zo'n vrouw, however subtle, om te bewerkstelligen wat jij wil. Is dat genuanceerd genoeg? Zie je nu het hele plaatje weer?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:10:23 #139
94676 Garisson72
pi_73648682
Trouwens, Cc, even for da record: met 'puur en ongezoet' bedoel ik niet ongewassen hè. En zonder deo. Ik weet hoezeer je gebrand bent op lichaamsgeur enzo.
pi_73648683
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik ben hetzelfde als hem, de chemie is er, of is er niet, en waar dat dan precies aan ligt, tsja, zal me een worst wezen ook eigenlijk.
Dat is dan jouw keuze om alles in je gedachten simpel te houden. Waar jij ook misschien spreekt van het doodmeppen van een vlieg, zeggen een select aantal mensen in de wereld dat ze net een Drosophila melanogaster hebben platgeslagen.

Als je echter iets wilt uitleggen aan anderen zoals in een boek, zul je benamingen en uitleg voor alles moeten bieden.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:10:28 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73648687
quote:

En ik denk dat daar de crux zit. Vraag me opeens af hoeveel van die self proclaimed PUA's een technische achtergrond heeft en alles met analyse denkt te kunnen doorgronden.
Zo werkt het liefdesspel nu eenmaal niet. Het is geen formule.
pi_73648689
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar dan vestig je je aandacht enkel op de wat minder geslaagden, lijkt me.
Dat niet eens, want als je hiermee bezig bent ga je er automatisch ook meer op letten wat andere mannen goed of fout doen, maar ik zie in ieder geval maar zelden een 'approach' goed gaan of zelfs überhaubt gedaan worden.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:11:20 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73648718
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:10 schreef Garisson72 het volgende:
Trouwens, Cc, even for da record: met 'puur en ongezoet' bedoel ik niet ongewassen hè. En zonder deo. Ik weet hoezeer je gebrand bent op lichaamsgeur enzo.
Maar je bedoelt toch ook niet 'eerst douchen en dan pas viezelevozelen en vervolgens weer heel snel douchen', hè?
pi_73648736
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:08 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik zou idd ook als door een slang gebeten reageren, iedere keer als iemand een verkeerd woordje post. Is dát het waar die vrouwen zo geil van worden?

Het gaat erom dat het iets kunstmatigs is. Je beinvloedt de gang van zaken met zo'n vrouw, however subtle, om te bewerkstelligen wat jij wil. Is dat genuanceerd genoeg? Zie je nu het hele plaatje weer?
Ja, dat zit toch ook in het woordje 'verleiden', wat iedere man tracht te doen?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:14:08 #145
82589 S-Two
barba macacu
pi_73648810
Leuk onderwerp. Ikzelf geloof wel dat er bepaalde technieken zijn waardoor je ontspannender overkomt en meer zelfvertrouwen ontwikkelt en daardoor meer en beter contact hebt met het vrouwelijk schoon. De chemie of klik of hoe je het ook noemt kan je denk ik niet zelf creëren, maar je kan het wel een beetje bijsturen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_73648858
quote:

[..]

Als jij er genoegen mee neemt om het geluk jouw relaties te laten bepalen en niet je eigen keuze dan is dat ook prima.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:15:45 #147
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_73648876
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:15 schreef TheGame het volgende:

[..]

Ik zeg toch, voor mannen is uiterlijk het belangrijkste. Voor vrouwen is persoonlijkheid het belangrijkste.
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:16:30 #148
94676 Garisson72
pi_73648906
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef Xeanor het volgende:
Heb je nooit iemand ontmoet, en binnen een paar minuten met die persoon staan praten alsof het al járen zo gaat? Je weet niet hoe dat kan, maar het gebeurt soms zo.
quote:
Wat je hiermee wil zeggen ontgaat mij volledig, so here is a smiley looking like a moose:

Wat ik iig in de loop der tijd wel heb geleerd (over mezelf dan, niet dat het een universele waarheid moet zijn) is dat ik het beter doe in sociale zin als ik een ontspannen, saissez-faire-achtige houding heb. De "don't try so hard"-approach.
pi_73648907
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef bodylotion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:17:19 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73648935
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef TheGame het volgende:

Als jij er genoegen mee neemt om het geluk jouw relaties te laten bepalen en niet je eigen keuze dan is dat ook prima.

Misschien is hij wel van nature gezegend met charme waardoor hij het geluk naar zijn hand kan zetten zonder geforceerde formules.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')