Het klinkt dan ook een stuk makkelijker dan het is. De eerste paar maanden waar je vrijwel nog geen resultaat zult boeken en het zelfs nogal moeilijk vindt om vreemde vrouwen aan te spreken. Avonden waar alles kut gaat en niks werkt, maar waar je je toch overheen zult moeten zetten. Een hoop sticking points die je tegen zult komen en niet weet hoe je ze op moet lossen omdat je zelf niet inziet wat je fout doet, etc.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Denk je? 5 jaar 'oefenen' en dan voor de rest van je leven gegarandeerd succes bij de mooiste vrouwen lijkt me geen moeilijke afweging namelijk.
Het is pas sinds <100 jaar dat mannen het niet meer voor het uitkiezen hebben. Zelfs nu nog, in een islamitisch land kan een man nog steeds zo een vrouw uitkiezen en mee trouwen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:02 schreef Armand88 het volgende:
[..]
als the game de gouden sleutel is naar succes met vrouwen, waarom heeft het dan duizenden jaren geduurd voordat mankind achter deze materie kwam?
Oftwel: je moet zorgen dat je heel veel vrouwen leert kennen, en uiteindelijk kom je iemand tegen met wie het klikt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:05 schreef TheGame het volgende:
Het klinkt dan ook een stuk makkelijker dan het is. De eerste paar maanden waar je vrijwel nog geen resultaat zult boeken en het zelfs nogal moeilijk vindt om vreemde vrouwen aan te spreken. Avonden waar alles kut gaat en niks werkt, maar waar je je toch overheen zult moeten zetten. Een hoop sticking points die je tegen zult komen en niet weet hoe je ze op moet lossen omdat je zelf niet inziet wat je fout doet, etc.
Kweenie hoor... heb nog niet zo heel intensief meegelezen in dit topic. Maar ehhm is het niet ook gewoon een kwestie van uitstraling en uiterlijk dat ervoor zorgt dat je een meisje mee kan krijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:05 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het klinkt dan ook een stuk makkelijker dan het is. De eerste paar maanden waar je vrijwel nog geen resultaat zult boeken en het zelfs nogal moeilijk vindt om vreemde vrouwen aan te spreken. Avonden waar alles kut gaat en niks werkt, maar waar je je toch overheen zult moeten zetten. Een hoop sticking points die je tegen zult komen en niet weet hoe je ze op moet lossen omdat je zelf niet inziet wat je fout doet, etc.
QFTquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kweenie hoor... heb nog niet zo heel intensief meegelezen in dit topic. Maar ehhm is het niet ook gewoon een kwestie van uitstraling en uiterlijk dat ervoor zorgt dat je een meisje mee kan krijgen.
Bedoel, simpel voorbeeld... ik werd een tijdje geleden door een chick versierd (ja dat klinkt arrogant maar wacht maar even op de rest) die echt een hele leuke babbel had, leuke persoonlijkheid...goed gevoel voor humor. Ze was kwa karakter echt erg leuk.
Maar helaas was ze erg diken sorry, maar daar val ik gewoon niet op. Dus aint nothing gonna happen.
Is het niet voor een meisje net zo, dat je als kerel wel heel smooth kan lullen...allerlei versier techniekjes kan hebben om haar in te palmen, maar als je gewoon niet haar type bent (of een kop als een aardappel hebt) heeft dat allemaal gewoon geen enkele zin.
Dat moet je dus ook leren herkennen, en dan zo snel mogelijk verder gaan naar de volgende zonder je tijd te verspillen. Al eens gekeken hoeveel hopeloze topics er hier op fok staan van mannetjes die verliefd zijn "MAAR IK WEET NIET OF ZE MIJ WEL LEUK VINDquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is het niet voor een meisje net zo, dat je als kerel wel heel smooth kan lullen...allerlei versier techniekjes kan hebben om haar in te palmen, maar als je gewoon niet haar type bent (of een kop als een aardappel hebt) heeft dat allemaal gewoon geen enkele zin.
Uiterlijk is maar een ontzettend kleine factor en uitstraling kun je aan werken. Uiterlijk is voor mannen btw wel de doorslaggevende factor, dus je vergelijking gaat niet helemaal op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kweenie hoor... heb nog niet zo heel intensief meegelezen in dit topic. Maar ehhm is het niet ook gewoon een kwestie van uitstraling en uiterlijk dat ervoor zorgt dat je een meisje mee kan krijgen.
Bedoel, simpel voorbeeld... ik werd een tijdje geleden door een chick versierd (ja dat klinkt arrogant maar wacht maar even op de rest) die echt een hele leuke babbel had, leuke persoonlijkheid...goed gevoel voor humor. Ze was kwa karakter echt erg leuk.
Maar helaas was ze erg diken sorry, maar daar val ik gewoon niet op. Dus aint nothing gonna happen.
Hoeveel geld besteedt de gemiddelde PUA eigenlijk aan deze theorie?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef Catbert het volgende:
Oftwel: je moet zorgen dat je heel veel vrouwen leert kennen, en uiteindelijk kom je iemand tegen met wie het klikt.
En daar heb je dan een boek voor nodig?
Inderdaad. Ik heb The Game gelezen, en het is gewoon een leuk fictieboek. Het zet je wel aan 't denken, en je kunt het zien als een inspiratie om van je luie reet te komen en gewoon eens initiatief te nemen, maar het is gewoon fictie. De verhalen die er in staan zijn niet waargebeurd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
Lol!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb The Game gelezen, en het is gewoon een leuk fictieboek. Het zet je wel aan 't denken, en je kunt het zien als een inspiratie om van je luie reet te komen en gewoon eens initiatief te nemen, maar het is gewoon fictie. De verhalen die er in staan zijn niet waargebeurd.
En ex van me is enorm dik geworden. Een hele leuke meid, hardstikke lief, mooi koppie, erg goed in bed, maar ik zou never nooit niet weer wat met d'r willen doen gewoon om d'r omvang.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:12 schreef TheGame het volgende:
Uiterlijk is maar een ontzettend kleine factor en uitstraling kun je aan werken.
ben ik totaal niet met je eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:12 schreef TheGame het volgende:
[..]
Uiterlijk is maar een ontzettend kleine factor en uitstraling kun je aan werken. Uiterlijk is voor mannen btw wel de doorslaggevende factor, dus je vergelijking gaat niet helemaal op.
Ja want omdat 't in een boek staat is het waargebeurd natuurlijkquote:
Ik heb er nog nooit geen stuiver voor uitgegeven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel geld besteedt de gemiddelde PUA eigenlijk aan deze theorie?
Zo niet waar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:12 schreef TheGame het volgende:
Uiterlijk is maar een ontzettend kleine factor
Not with a ten foot polequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:14 schreef dick_laurent het volgende:
wederom mijn voorbeeld, van de erg charmante "sugar lee hooper" die een move naar mij maakte een paar weken geleden. Al was ze fucking zo charmant als James Bond.... I aint gonna touch it
wtf is een pua eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel geld besteedt de gemiddelde PUA eigenlijk aan deze theorie?
Ik zeg toch, voor mannen is uiterlijk het belangrijkste. Voor vrouwen is persoonlijkheid het belangrijkste.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ben ik totaal niet met je eens
wederom mijn voorbeeld, van de erg charmante "sugar lee hooper" die een move naar mij maakte een paar weken geleden. Al was ze fucking zo charmant als James Bond.... I aint gonna touch it
Een Pick Up Artist.quote:
Ik train een damesteam en die hebben 't net zo goed continue over 't uiterlijk van kerels. Dikke bullshit dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:15 schreef TheGame het volgende:
Ik zeg toch, voor mannen is uiterlijk het belangrijkste. Voor vrouwen is persoonlijkheid het belangrijkste.
Zo niet waar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:15 schreef TheGame het volgende:
Voor vrouwen is persoonlijkheid het belangrijkste.
waar haal je die wijsheid vandaan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:15 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zeg toch, voor mannen is uiterlijk het belangrijkste. Voor vrouwen is persoonlijkheid het belangrijkste.
Dat is anders biologisch zo bepaald. Vrouwen vallen op sociale status/macht en mannen die deze eigenschappen hebben kiezen de mooiste vrouw uit. Alleen tegenwoordig leven we niet meer in de hierarchische samenlevingen als duizenden jaren geleden, dus nu vallen vrouwen vooral op sociale status en dat vertaalt zich dan naar mannen met een goede persoonlijk die goed met mensen kunnen omgaan.quote:
whehe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een Pick Up Artist.
Leer mij dat echte mannen-jargon kennen!
Kleine tips ? 23 DVDs van 2 uur, en daar alleen maar kleine tips uit halen ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je moet die methodes ook niet letterlijk overnemen. Je moet gewoon dingen die je daar ziet toepassen op je eigen repertoire. Gewoon wat kleine tips die je daar ziet.
Er zijn massa's kerels met een goeie persoonlijkheid die goed met mensen om kunnen gaan. Dus als lelijkerd ga je 't dan nog moeilijk krijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:20 schreef TheGame het volgende:
Dat is anders biologisch zo bepaald. Vrouwen vallen op sociale status/macht en mannen die deze eigenschappen hebben kiezen de mooiste vrouw uit. Alleen tegenwoordig leven we niet meer in de hierarchische samenlevingen als duizenden jaren geleden, dus nu vallen vrouwen vooral op sociale status en dat vertaalt zich dan naar mannen met een goede persoonlijk die goed met mensen kunnen omgaan.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:56 schreef Armand88 het volgende:
aan de mannen die zweren bij deze methode: Beschrijf eens een van je succesvolste ondernemingen, waarbij het toepassen van de theorie duidelijk effect had.
En hoe verklaar je dan de enorme aantrekkingskracht van foute mannen op vrouwen? Zonder geld of status maar met o zo veel aantrekkingskracht?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:20 schreef TheGame het volgende:
Dat is anders biologisch zo bepaald. Vrouwen vallen op sociale status/macht en mannen die deze eigenschappen hebben kiezen de mooiste vrouw uit. Alleen tegenwoordig leven we niet meer in de hierarchische samenlevingen als duizenden jaren geleden, dus nu vallen vrouwen vooral op sociale status en dat vertaald zich dan naar mannen met een goede persoonlijk die goed met mensen kunnen omgaan.
Ja ik heb ook geen van die boeken gelezen. Alleen die PUA tv show gezien en wat kleine artikelen op het I-net.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kleine tips ? 23 DVDs van 2 uur, en daar alleen maar kleine tips uit halen ?
Waar kan ik GVD mijn bestelling annuleren ?
Krijg je weer zo'n mooi fictief verhaal over z'n laatste veroveringen natuurlijk. Hoe 'ie een '10' aan de haak geslagen heeft door haar veel 'negs' te geven.quote:
Die foute mannen hebben ook allemaal een sterke persoonlijkheid. Zij leven sterk in hun eigen realiteit en dat trekt vrouwen aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dan de enorme aantrekkingskracht van foute mannen op vrouwen? Zonder geld of status maar met o zo veel aantrekkingskracht?
Ik herken echt geen enkele vrouw uit mijn omgeving in dat gelul over vallen op status en macht, maar ik snap wel dat dat een geruststellende theorie moet zijn, want dat is in principe haalbaar voor iedereen.
hehehe, naja tot nu toe lijkt niemand happig om ook maar iets van zn successtory te delen hier. Jammerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Krijg je weer zo'n mooi fictief verhaal over z'n laatste veroveringen natuurlijk. Hoe 'ie een '10' aan de haak geslagen heeft door haar veel 'negs' te geven.
Ja, was ook al benieuwd naar de enorme pimp-verhalen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:28 schreef Armand88 het volgende:
hehehe, naja tot nu toe lijkt niemand happig om ook maar iets van zn successtory te delen hier. Jammer
Klopt, mijn bewoording was idd verkeerd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Sterke persoonlijkheid is iets anders dan een goede persoonlijkheid.
Ik zelf was enkele jaren terug nog altijd totaal onsuccesvol in alles wat maar zo'n beetje met vrouwen versieren te maken had, toen leerde ik kennen wat PUA heet en heb ik gewoon een boel boeken gedownload en forumtopics gelezen. Ik heb er ook nog nooit een cent aan uitgegeven. Nadat ik gewoon een boel van die tips had gelezen en alles ging het mij opeens veel beter af en had ik mijn eerste date heel snel te pakken. Alles ging gewoon veel beter. Geloof het of niet, sommige ontzettende cheesy dingen werken gewoon. Vrouwen zijn wat dat betreft soms echt heel makkelijk. (zie bijv: ...zeg, ken ik jou niet ergens van... ) Ik ga dan ook niet uit van het typetje Copycat, volgens mij is zij zo'n extreem hard to get typetje.quote:
Waarom heb je dat nodig dan als blijkbaar je resultaten al zo consequent zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:31 schreef solaire het volgende:
Is er ook een Intermediate of advanced PUA course, misschien wil ik me daar wel voor opgeven want om me nu door die beginnersstof die zaken behandelt als: je durft nog geen vrouw aan te spreken of je gaat 100 keer op rij op je bek maar chill-out en leer ervan zie ik eigenlijk niet zo zitten
Een neg is een opzettelijke negatieve opmerking voor erg knappe meiden. En of er een kern van waarheid in zit of niet, als je een lelijke troll bent wil ze echt niet met je gezien worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:30 schreef Armand88 het volgende:
trouwens, er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in de theorie. Wat betreft die negs ( als het zijn wat ik denk dat het zijn). Als een chick je leuk vindt, en je schenkt haar weinig aandacht, dan versterkt dat vaak het gevoel dat ze voor je heeft omdat je onbereikbaarder wordt. Maar daarvoor moet zij jou eerst wel leuk vindenRandom mooie meiden afkraken gaat haar je echt niet leuk laten vinden.
![]()
dan gaat Copycat misschien ooit nog echt voor de bijl door PUA materiaal!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:33 schreef TheGame het volgende:
[..]
Waarom heb je dat nodig dan als blijkbaar je resultaten al zo consequent zijn?
Nee, dat doen ze ook gewoon voor het geld uiteraard. Maar omdat het zo ontzettend zwaar is en veel tijd kost om echt goed te worden hoeven ze niet bang te zijn voor de dreiging dat iedereen dalijk een master PUA is. En voor de meeste mannen is dat ook totaal niet het doel, maar gewoon iets makkelijker contact met vrouwen kunnen maken. BTW zeggen ze dat ook eerlijk, zelfs tegen mannen die duizenden dollars neerleggen om een seminar bij te wonen. "80% van jullie gaat niets met deze informatie doen, maar zorg dat je bij de 20% hoort die wel de tijd en het werk erin steekt."quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een neg is een opzettelijke negatieve opmerking voor erg knappe meiden. En of er een kern van waarheid in zit of niet, als je een lelijke troll bent wil ze echt niet met je gezien worden.
Verder nog: als je een succesvolle "pick up artist" zou zijn zou je wel gek zijn om een hele massa kerels net zo goed als jij te laten worden. Als ze net zo 'vaardig' zijn als jij, gaat 't uiteindelijk toch weer om het uiterlijk draaien. En ik geloof niet dat je als 'meesterversierder' dit soort dingen gaat delen gewoon omdat je de moeder Theresa van de dating scene bent.
ja dus negs uitdelen kan werken wanneer een meid je al leuk vindt, beetje spanning opbouwen. Maar als er een nerd naar adriana lima toestapt, en die zegt dat haar ogen mooi zijn, maar dat ze haar haar wel vaker mag wassen. Ik bedoel, c'monquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een neg is een opzettelijke negatieve opmerking voor erg knappe meiden. En of er een kern van waarheid in zit of niet, als je een lelijke troll bent wil ze echt niet met je gezien worden.
Verder nog: als je een succesvolle "pick up artist" zou zijn zou je wel gek zijn om een hele massa kerels net zo goed als jij te laten worden. Als ze net zo 'vaardig' zijn als jij, gaat 't uiteindelijk toch weer om het uiterlijk draaien. En ik geloof niet dat je als 'meesterversierder' dit soort dingen gaat delen gewoon omdat je de moeder Theresa van de dating scene bent.
Zoals ik al eerder zei: mensen die gewoon een beetje meidenschuw zijn hebben soms net een zetje in hun rug nodig. Maar wat in die boeken staat is weinig meer dan common sense: spreekt volgens mij voor zich dat je meiden geinteresseerd in je krijgt door initiatief te nemen. Ik doe dat soms ook niet genoeg, maar ik heb geen boek nodig me te vertellen dat dat nodig is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:32 schreef Xeanor het volgende:
Ik zelf was enkele jaren terug nog altijd totaal onsuccesvol in alles wat maar zo'n beetje met vrouwen versieren te maken had, toen leerde ik kennen wat PUA heet en heb ik gewoon een boel boeken gedownload en forumtopics gelezen. Ik heb er ook nog nooit een cent aan uitgegeven. Nadat ik gewoon een boel van die tips had gelezen en alles ging het mij opeens veel beter af en had ik mijn eerste date heel snel te pakken. Alles ging gewoon veel beter. Geloof het of niet, sommige ontzettende cheesy dingen werken gewoon. Vrouwen zijn wat dat betreft soms echt heel makkelijk. (zie bijv: ...zeg, ken ik jou niet ergens van... ) Ik ga dan ook niet uit van het typetje Copycat, volgens mij is zij zo'n extreem hard to get typetje.
Ik vind mezelf totaal geen PUA, ik ben ook geen held in vrouwen versieren, maar als iemand interesse toont in mij dan weet ik daar nu wel heel goed mee om te gaan, en weet ik ook heel goed wat ik niet moet doen. Kijk eens in dat viersierblunders topic hier in R&P, een hoop dingen zijn dronkemansverhalen maar een hoop andere ook niet. Vooral blunders voorkomen is erg handig. En hoe je niet wanhopig moet overkomen, volgens mij dat wat de meeste mannen fout weten te doen.
Hoe is jouw lichaamsgeur?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:36 schreef solaire het volgende:
dan gaat Copycat misschien ooit nog echt voor de bijl door PUA materiaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |