Ah kee.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zelfverzekerde mannen met humor zijn inderdaad wel meerMaar een openingszin als "ken ik jou niet ergens van" vind ik persoonlijk toch wel een afknapper hoor...
de reactie er op kan doeltreffender zijn voor het wel of niet aanknopen van een gesprek.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zelfverzekerde mannen met humor zijn inderdaad wel meerMaar een openingszin als "ken ik jou niet ergens van" vind ik persoonlijk toch wel een afknapper hoor...
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb geen vriend meer, maar mijn laatste vriend kwam niet met een openingszin nee. Die had een ontbijtje meegebrachtquote:Op woensdag 30 september 2009 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah kee.
Zelfverzekerde vrouwen met humor zijn trouwens ook![]()
Afwachtende vrouwen zijn sowieso al minder mijn types.
Maar jouw vriend kwam met een openingszin of niet?
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:42 schreef Spanlaken het volgende:
[..]
Ken ik jou niet ergens van ??
Haha, ff origineler idd.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend meer, maar mijn laatste vriend kwam niet met een openingszin nee. Die had een ontbijtje meegebracht
Ja, precies! Het gaat om een bepaalde klik en leuke inside jokes enzoquote:Op woensdag 30 september 2009 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, ff origineler idd.
Ik kan me ook niet herinneren een openingszin gebruikt te hebben. Als je die gebruikt dan duidt het voor mij toch op iets voorgekookts. Terwijl spontaan de key is.
Die werken zich in het zweet met bandjes.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Britten zijn wat dat betreft wel heel makkelijk..
hoe kom je om inside jokes als je iemand niet kent? en dus een openings zin nodig hebt?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, precies! Het gaat om een bepaalde klik en leuke inside jokes enzo
Idd. als je een Britse niet binnen 10 sec bij haar ass pakt, is ze al niet geinteresseerd meer.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Britten zijn wat dat betreft wel heel makkelijk..
Wacht maar tot je Alzenheimer hebt.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:54 schreef Juup© het volgende:
Ik zeg elke ochtend tegen mijn vrouw: "zeg ken ik jou niet ergens van? neuken?"
Een openingszin "nodig hebben" is sowieso niet goed lijkt me. Inspelen op de situatie is veel beter en spontaner. Een openingszin is toepasbaar op iedere vrouw. Voelt ze zich gelijk een nummer. En dat betekent geen nummetje.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hoe kom je om inside jokes als je iemand niet kent? en dus een openings zin nodig hebt?
Die komen vanzelfquote:Op woensdag 30 september 2009 00:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hoe kom je om inside jokes als je iemand niet kent? en dus een openings zin nodig hebt?
moet ook eerlijk zijn dat ik ze nooit heb hoeven toepassen, rol tot nu toe altijd van relatie naar relatie.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een openingszin "nodig hebben" is sowieso niet goed lijkt me. Inspelen op de situatie is veel beter en spontaner. Een openingszin is toepasbaar op iedere vrouw. Voelt ze zich gelijk een nummer. En dat betekent geen nummetje.
doelde er meer op dat wanneer je met inside jokes indruk zou kunnen maken je diegene al een beetje kent en dus het gebruik van een openingszin niet nodig hebt.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die komen vanzelfEn ook contact kan makkelijk zonder openingszin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |