abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73665725
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

less than average hier eigenlijk. de gemiddelde nederlander ziet er ook gewoon redelijk tot goed uit naar mijn mening. ik merk dat het ms. ook te maken heeft met wat voor imago je hebt (wellicht, weet niet zeker). mensen kijken toch eerst naar waar ze mee te maken hebben. een nerd of een neger of een wannabee witte neger. ik hamer er steeds op maar merk wel dat surinamers ed. toch hun imago van tv meehebben. tenminste dat denk ik te zien. Aziaten hebben een knullig imago. Als je een indo-aziaat van ver aan ziet komen als vrouw en die gaat je vast en zeker iets vragen dan zet jeje schrap. Bij een surinamer doe je veel losser. En dat komt door de invloed van tv. meen ik.
1. Het is waarschijnlijk een stuk minder erg dan je denkt, dus hecht er niet zoveel waarde aan.

2. Stop met het zoveel nadenken over negers.
pi_73669266
Christus, wat een stom gekraam in lege ruimte dit.

Terwijl jullie elkaar afbranden over of PUA-methode 1241-A sub2 pas op 14:40 of 14:43 uur toegepast moet worden, heb ik Copycat en al die lieftallige dames in dit topic bezwangerd en zijn hun harten halsoverdekop verliefd op mij.

Edit: wie gelooft het niet? Waarom niet, en laat het weten. Dan zorgen we ervoor dat dit zoveelste gedoe van "Euuhh.. lijkt me top, maar wil nog even paar weken wachten, ik ben geen slet dat ik makkelijk ben" uit onze liaison verdwijnt.

[ Bericht 2% gewijzigd door BanSuSai op 14-10-2009 00:46:05 ]
pi_73670315
quote:

[..]

less than average hier eigenlijk. de gemiddelde nederlander ziet er ook gewoon redelijk tot goed uit naar mijn mening. ik merk dat het ms. ook te maken heeft met wat voor imago je hebt (wellicht, weet niet zeker). mensen kijken toch eerst naar waar ze mee te maken hebben. een nerd of een neger of een wannabee witte neger. ik hamer er steeds op maar merk wel dat surinamers ed. toch hun imago van tv meehebben. tenminste dat denk ik te zien. Aziaten hebben een knullig imago. Als je een indo-aziaat van ver aan ziet komen als vrouw en die gaat je vast en zeker iets vragen dan zet jeje schrap. Bij een surinamer doe je veel losser. En dat komt door de invloed van tv. meen ik.
Aziaten hebben een knullig imago. Maar Indo's toch zeker niet hoor.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:36:16 #254
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73671454
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Wel gek trouwens dat ik als een van de eersten heb zitten reppen over het belang van uiterlijk. En dat degenen die nu zeggen dat uiterlijk belangrijk is mij toen de huid vol zaten te schelden
Jij zegt dat uiterlijk het enige is wat er toe doet, en dat is gewoon bullshit. Daarnaast; als je lelijk bent zul je geen topmodel scoren waarschijnlijk (gaat mij denk ik ook niet lukken) maar er zijn genoeg niet superknappe vrouwen die geinteresseerd zullen zijn. Het belangrijkste is dat je eerst aan je persoonlijkheid gaat werken, die negativiteit die je uitstraalt is vele malen erger dan je uiterlijk ooit zal zijn.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:53:21 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73671756
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:36 schreef Crutch het volgende:

Lol, laat me weten als je er een kan herkennen. Vooral de ijverige beginnende versierders zullen wel enigszins opvallen ja.
Niet om het een of ander, maar jullie zijn toch stuk voor stuk nog beginners? Met een paar maanden op de teller van dit vijfjarenplan?
En dat jullie stuk voor stuk ijverig zijn, valt ook niet te ontkennen. Dus, jullie zouden we snel herkennen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73672510
quote:

[..]

indo's zijn de definitie van hipheid.
pi_73672834
Vanavond een docu hierover op Ned. 3 half negen
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:51:18 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73672908
Bedankt voor de tip!
pi_73673198
Ik ga even een theorie ontvouwen.

Na wat experimentjes op verschillende websites de laatste tijd is het me duidelijk geworden dat 'het vrouw zijn' al betekent dat er hordes mannen op je afkomen. Je moet als vrouw wel heel onaantrekkelijk zijn of bijv. een rotstem hebben, wil je niet de aandacht van een stel geile mannen trekken. Daar staat tegenover dat een vrouw niet zo snel laat merken dat ze interesse heeft in contact met een man. Ze is ook minder op zoek, want ze komen toch wel op haar af. Op internet merk je dit gewoon op relatiesites, chatsites etc. Daar gaan mannen blind af op elke vrouw die online komt, ook al weten ze niet hoe ze er uitziet of dat ze wel echt van het vrouwelijk geslacht is. Andersom is dit niet het geval.

Wat moet je als man doen als je één van de velen bent? Naar mijn mening, opvallen. Haar interesse wekken. En inderdaad niet te 'eager' overkomen, want dan denkt zij dat je niemand anders kan krijgen. Weet je echter van jezelf dat je zeer aantrekkelijk wordt gevonden, kun je best 'eager' zijn, omdat ze je toch wel willen hebben. Bovendien denkt ze anders dat je echt geen interesse in haar hebt. Sta je bekend als vrouwenverslinder, kun je ook best wat meer 'eager' zijn en op die manier zul je snel kans maken op een onenightstand als de vrouw daar op zit te wachten. Voor een serieuze relatie kun je dan weer beter niet de reputatie van een vrouwenverslinder hebben.
pi_73673299
Ter verduidelijking: als je het gevoel hebt dat je qua aantrekkelijkheid minimaal gelijkwaardig bent, is het als man verstandig om initiatief te nemen.

Voel je je minder, kun je beter wat meer afstand houden, maar wel op een of andere manier opvallen.

Ik ben het er dus niet mee eens dat elke man altijd het initiatief moet nemen, wat volgens mij wel de heersende leer is.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:27:33 #261
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_73673646
Cool, die docu zou eerder al op doc24 komen. Vroeg me al af wanneer ze 'm daadwerkelijk zouden uitzenden.

Anyway, leuk om te zien dat het PUA-gebeuren weer een beetje opleeft. Kijk wel uit met al die uitgekauwde openers. Wees origineel
Je moeder is een hamster
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:28:44 #262
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73673673
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar jullie zijn toch stuk voor stuk nog beginners? Met een paar maanden op de teller van dit vijfjarenplan?
En dat jullie stuk voor stuk ijverig zijn, valt ook niet te ontkennen. Dus, jullie zouden we snel herkennen?
Deze gladde versierder had je anders niet door: toen ik mijn slicke moves maakte, was je onkundig omtrent de dubbele bodems.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:31:04 #263
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73673733
Tja, blijft klote, die mensen die "onkundig" zijn "omtrent" zaken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:36:30 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73673883
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:28 schreef Sachertorte het volgende:

Deze gladde versierder had je anders niet door: toen ik mijn slicke moves maakte, was je onkundig omtrent de dubbele bodems.

Ja.
pi_73673994
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:06 schreef hetzwartegat het volgende:
Ik ga even een theorie ontvouwen.

Na wat experimentjes op verschillende websites de laatste tijd is het me duidelijk geworden dat 'het vrouw zijn' al betekent dat er hordes mannen op je afkomen. Je moet als vrouw wel heel onaantrekkelijk zijn of bijv. een rotstem hebben, wil je niet de aandacht van een stel geile mannen trekken. Daar staat tegenover dat een vrouw niet zo snel laat merken dat ze interesse heeft in contact met een man. Ze is ook minder op zoek, want ze komen toch wel op haar af. Op internet merk je dit gewoon op relatiesites, chatsites etc. Daar gaan mannen blind af op elke vrouw die online komt, ook al weten ze niet hoe ze er uitziet of dat ze wel echt van het vrouwelijk geslacht is. Andersom is dit niet het geval.

Wat moet je als man doen als je één van de velen bent? Naar mijn mening, opvallen. Haar interesse wekken. En inderdaad niet te 'eager' overkomen, want dan denkt zij dat je niemand anders kan krijgen. Weet je echter van jezelf dat je zeer aantrekkelijk wordt gevonden, kun je best 'eager' zijn, omdat ze je toch wel willen hebben. Bovendien denkt ze anders dat je echt geen interesse in haar hebt. Sta je bekend als vrouwenverslinder, kun je ook best wat meer 'eager' zijn en op die manier zul je snel kans maken op een onenightstand als de vrouw daar op zit te wachten. Voor een serieuze relatie kun je dan weer beter niet de reputatie van een vrouwenverslinder hebben.
kijk wat je zegt klopt hier wel maar het bewijst ook mijn punt dat uiterlijk erg belangrijk is voor een man. Als je als man aantrekkelijk bent voor vrouwen, dan weet je dat je in de smaak valt. Je weet dat je niet heel erg je best hoeft te doen, en je straalt van nature een soort ongrijpbaarheid uit. Theorieeen die hier besproken worden proberen die laksheid en i dont give a shit-attitude na te bootsen, maar wanneer het afkomstig is van een nerd zal het niet hetzelfde effect hebben als wanneer het van johnny depp komt.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:43:11 #266
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73674088
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:11 schreef hetzwartegat het volgende:
Voel je je minder, kun je beter wat meer afstand houden, maar wel op een of andere manier opvallen.
Het is die 'andere manier van opvallen' die zorgen baart.

Mijn associatie gaat richting die sneue, net te dikke en overduideiljk enorm onzekere vent die in zijn eentje aan de rand van de dansvloer helemaal uit zijn plaat gaat met een ingestudeerde "het kan me toch niks schelen wat iedereen denkt!!"-gezichtsuitdrukking.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:44:35 #267
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73674132
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja.
Nee.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:46:02 #268
94676 Garisson72
pi_73674181
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:40 schreef Armand88 het volgende:
kijk wat je zegt klopt hier wel maar het bewijst ook mijn punt dat uiterlijk erg belangrijk is voor een man.
Uiterlijk is nét zo belangrijk voor een man als hij het zelf maakt.
pi_73674183
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Nee.
bespeur ik hier toepassing van hoofstuk 6 paragraaf 12, tegen alles wat ze zegt ingaan?
pi_73674199
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:46 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Uiterlijk is nét zo belangrijk voor een man als hij het zelf maakt.
ok, en hoe meer hij er gebruik van maakt, hoe sterker dat wapen voor hem is dus.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:52:35 #271
94676 Garisson72
pi_73674379
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:46 schreef Armand88 het volgende:
ok, en hoe meer hij er gebruik van maakt, hoe sterker dat wapen voor hem is dus.
eerder: hoe minder hij zich er druk om maakt, hoe minder het hem in de weg zal staan.
pi_73674592
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:52 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

eerder: hoe minder hij zich er druk om maakt, hoe minder het hem in de weg zal staan.
Dus als hijzelf maar negeert dat hij er niet uitziet, dan zal het meiden opeens ook niet opvallen?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:04:23 #273
94676 Garisson72
pi_73674766
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:59 schreef Armand88 het volgende:
Dus als hijzelf maar negeert dat hij er niet uitziet, dan zal het meiden opeens ook niet opvallen?
Als hij niet in negatieve zin focust op zijn uiterlijk, maar postitief leert denken over zichzelf, dan straalt hij dat ook uit en dát zal meiden wellicht wel opvallen.

De crux zit hem erin, dat hij dat positief denken niet doet met het doel die meiden het te laten opvallen, maar voor zichzelf. Dat het die meiden opvalt, is een leuke bijkomstigheid.
pi_73674859
Ah Garrison72 is ook een PUA!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:08:04 #275
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73674876
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:46 schreef Armand88 het volgende:

[..]

bespeur ik hier toepassing van hoofstuk 6 paragraaf 12, tegen alles wat ze zegt ingaan?
Juncto art 221, derde lid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')