Nee, ik heb gelijk. Je hebt niets aan je chemie als je niet eens op het punt aankomt dat die chemie een rol gaat spelen. Het doel van alle versiertips is te bewerkstelligen dat je op dat punt komt. Dan kun je nog altijd pech hebben, maar je vergroot je kansen wel aanzienlijk in vergelijking met de sociaal gehandicapte.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:15 schreef jjstyle333 het volgende:
Hier gaan we verder waar we gebleven waren,
Link naar deel 1 Pick Up meiden
Laatste post was van Seven.of.Nine
Copycat heeft gelijk. Tot op zekere hoogte werken de tactieken wel, maar ergens moet een vrouw die chemie al voelen. Dat hoeft niet persé sterke fysieke aantrekkingskracht te zijn. Maar zonder chemie kun je al je boekenkennis en DVD tutorials loslaten op een dame zonder succes te hebben. Als het toch lukt, dan is dat omdat er toch wel een beetje chemie was.
Zonder chemie kom je nergens. Punt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:50 schreef Sachertorte het volgende:
Nee, ik heb gelijk. Je hebt niets aan je chemie als je niet eens op het punt aankomt dat die chemie een rol gaat spelen. Het doel van alle versiertips is te bewerkstelligen dat je op dat punt komt. Dan kun je nog altijd pech hebben, maar je vergroot je kansen wel aanzienlijk in vergelijking met de sociaal gehandicapte.
Wat snap je niet aan chemie is zinloos als je niet op de juiste manier in contact met een vrouw komt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder chemie kom je nergens. Punt.
Hij bedoelt volgens mij dat het de bedoeling is dat de man in kwestie in een kroeg niet verlegen naar z'n tenen staat te kijken maar daadwerkelijk initiatief neemt. Chemie gaat er niet zijn als je de man in kwestie uberhaupt niet ziet staan denk ik.quote:
Dat snap ik, maar dan nog heeft de man met wie ik geen chemie heb net zo weinig kans. Ongeacht zijn theoretische tactiekjes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:54 schreef Catbert het volgende:
Hij bedoelt volgens mij dat het de bedoeling is dat de man in kwestie in een kroeg niet verlegen naar z'n tenen staat te kijken maar daadwerkelijk initiatief neemt. Chemie gaat er niet zijn als je de man in kwestie uberhaupt niet ziet staan denk ik.
Op chatsites en datingsites natuurlijk, het blijft fok.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
Waar kunnen we deze Don Juan's hun kunsten zien vertonen?
Juist. Deze tips zijn geen wondermiddel, maar alles is beter dan passief afwachten. Dan weet je zeker dat je achter het net vist.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hij bedoelt volgens mij dat het de bedoeling is dat de man in kwestie in een kroeg niet verlegen naar z'n tenen staat te kijken maar daadwerkelijk initiatief neemt. Chemie gaat er niet zijn als je de man in kwestie uberhaupt niet ziet staan denk ik.
Ja, maar het is heel simpel. Heb je chemie, maar geen skills kom je nergens. Heb je wel de skills, maar geen chemie heb je pech. Maar bij de volgende vrouw heb je wellicht wel die chemie. Waar degene met de chemie maar zonder de skills nog steeds een niet heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:59 schreef De_Hertog het volgende:
Heb je niet gewoon beide nodig? Zonder chemie kom je er niet, zonder een manier om daar mee om te gaan óók niet. Als één van de twee ontbreekt lukt het niet, dus jullie hebben beide gelijk
Je wordt nu toch wel nieuwsgierig hè. That's how they getcha!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
Waar kunnen we deze Don Juan's hun kunsten zien vertonen?
Dat kan nooit nu al, moeten nog minstens 20 DVDs kijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:58 schreef solaire het volgende:
inderdaad nu wordt het tijd om het in de praktijk te aanschouwen
Dat snap ik, maar volgens mij praten jullie een beetje langs elkaar heenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
Dat snap ik, maar dan nog heeft de man met wie ik geen chemie heb net zo weinig kans. Ongeacht zijn theoretische tactiekjes.
In het vorige topic heb ik toch al uitgelegd waar die "chemie" waar jij het over hebt vandaan komt, maar daar ben je niet op in gegaan....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan nog heeft de man met wie ik geen chemie heb net zo weinig kans. Ongeacht zijn theoretische tactiekjes.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:35 schreef TheGame het volgende:
[..]
De chemie kun je "kunstmatig" opwekken door "in state" te geraken zoals dat genoemd wordt. Het "in state" is te vergelijken met het gevoel dat je krijgt wanneer je net te horen hebt gekregen dat je bent aangenomen voor een baan die je echt heel graag had willen hebben. Het gevoel dat je de hele wereld aankan. Het idee is omdat gevoel zelf op te wekken als je in een bar/club whatever staat en als je eenmaal dat gevoel hebt dan lopen alle gesprekken vanzelf omdat dat gevoel besmettelijk is. Dat is waarschijnlijk wat jij dan voelt als chemie met iemand hebben.
Doe eens een herhalingsoefening, want die heb ik waarschijnlijk gemist. Of was jij dat die begon over die flesjes Pabo-feromonen? Daar zullen ook best wat mannen intrappen, ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:22 schreef TheGame het volgende:
In het vorige topic heb ik toch al uitgelegd waar die "chemie" waar jij het over hebt vandaan komt, maar daar ben je niet op in gegaan....
Maar zo als ik al zei is dat gevoel besmettelijk, dus zul je ook meteen open staan voor iemand. Maarja het blijft een lastig onderwerp omdat vrouwen zelf niet weten waar hun gevoelens vandaan komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
Aha, thanks!
Maar dat euforische gevoel dat jij kunstmatig opwekt geeft niet die geur af die mij gek maakt van verlangen naar jou. Lijkt mij.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:29 schreef TheGame het volgende:
Maar zo als ik al zei is dat gevoel besmettelijk, dus zul je ook meeteen open staan voor iemand. Maarja het blijft een lastig onderwerp omdat vrouwen zelf niet weten waar hun gevoelens vandaan komen.
Nee, maar als jij kan niet uitleggen waar "chemie" vandaan komt, kan ik jou dus ook moeilijk overtuigen van hoe het te triggeren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk, gooi het vooral op de vrouwen die tekortkomen doordat ze hun eigen gevoelens niet begrijpen ...
Dat gevoel kan dan wel besmettelijk zijn, maar dat is nog steeds geen chemie. Ik kan je dan een aardige, enthousiaste gozer vinden waar ik gezellig mee kan kletsen, maar word ik niet geil van je, dan word ik niet geil van je. Zo simpel ligt het gewoon.
Geur! speelt de belangrijkste rol. En hoe wil je die uit een boekje halen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:35 schreef TheGame het volgende:
Nee, maar als jij kan niet uitleggen waar "chemie" vandaan komt, kan ik jou dus ook moeilijk overtuigen van hoe het te triggeren.
chemie is iets natuurlijks, niet iets kunstmatigs. echt, dit is al 895295798451 keer gezegd, accept it.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:35 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nee, maar als jij kan niet uitleggen waar "chemie" vandaan komt, kan ik jou dus ook moeilijk overtuigen van hoe het te triggeren.
Geur?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geur! speelt de belangrijkste rol. En hoe wil je die uit een boekje halen?
Ik zal het je nog sterker vertellen, liefde is zelfs kunstmatig. Het is simpelweg een vorm van zelf-hypnose.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:37 schreef dawg het volgende:
[..]
chemie is iets natuurlijks, niet iets kunstmatigs. echt, dit is al 895295798451 keer gezegd, accept it.
Lees dit bijvoorbeeld even.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:39 schreef TheGame het volgende:
Geur?Sinds wanneer is dat in de menselijke geschiedenis het belangrijkste geweest?
je kunt vrouwen niet hypnotiseren zodat ze je willen neuken hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:41 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen, liefde is zelfs kunstmatig. Het is simpelweg een vorm van zelf-hypnose.
Hersenspoeling!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:44 schreef dawg het volgende:
je kunt vrouwen niet hypnotiseren zodat ze je willen neuken hoor.
Ik zei ook, ZELF-hypnose.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:44 schreef dawg het volgende:
[..]
je kunt vrouwen niet hypnotiseren zodat ze je willen neuken hoor.
en hormonen, geur, etc, is nog altijd een natuurlijke reactie, geen kunstmatige.
Ik heb iig alvast ruimte gemaakt voor die 23 dvd's.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:47 schreef Catbert het volgende:
Sowieso, als die boeken elke man in een vrouw-hypnotiserend neukmonster zouden kunnen veranderen, waarom heeft niet iedere kerel er dan minstens 1 op de plank staan?
Dit somt het hele artikel al op: "Hij is de eerste om toe te geven dat zijn uitleg een beperkte weerspiegeling van de werkelijkheid blijft. Wetenschappelijk is de liefde een nauwelijks ontgonnen terrein. Maar je moet ergens beginnen."quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees dit bijvoorbeeld even.
Ik dacht dat die grote rol van geur bij het liefdesspel intussen wel wijdverbreid bekend was.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
De seduction community:
[ afbeelding ]
Omdat je minstens 5 jaar lang heel veel zult moeten oefenen voordat je ooit zover komt. Slechts <0.01% van de mensen die zo'n boek kopen doen dat ook uiteindelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:47 schreef Catbert het volgende:
Sowieso, als die boeken elke man in een vrouw-hypnotiserend neukmonster zouden kunnen veranderen, waarom heeft niet iedere kerel er dan minstens 1 op de plank staan?
Denk je? 5 jaar 'oefenen' en dan voor de rest van je leven gegarandeerd succes bij de mooiste vrouwen lijkt me geen moeilijke afweging namelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef Xeanor het volgende:
Omdat je minstens 5 jaar lang heel veel zult moeten oefenen voordat je ooit zover komt. Slechts <0.01% van de mensen die zo'n boek kopen doen dat ook uiteindelijk.
als the game de gouden sleutel is naar succes met vrouwen, waarom heeft het dan duizenden jaren geduurd voordat mankind achter deze materie kwam?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Omdat je minstens 5 jaar lang heel veel zult moeten oefenen voordat je ooit zover komt. Slechts <0.01% van de mensen die zo'n boek kopen doen dat ook uiteindelijk.
Zo makkelijk is dat niet, je zult ermee moeten kunnen omgaan dat je honderden keren op je bek gaat en goed je eigen acties kunnen analyzeren. Zoiets vergt ontzettend veel mentaal uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Denk je? 5 jaar 'oefenen' en dan voor de rest van je leven gegarandeerd succes bij de mooiste vrouwen lijkt me geen moeilijke afweging namelijk.
Het klinkt dan ook een stuk makkelijker dan het is. De eerste paar maanden waar je vrijwel nog geen resultaat zult boeken en het zelfs nogal moeilijk vindt om vreemde vrouwen aan te spreken. Avonden waar alles kut gaat en niks werkt, maar waar je je toch overheen zult moeten zetten. Een hoop sticking points die je tegen zult komen en niet weet hoe je ze op moet lossen omdat je zelf niet inziet wat je fout doet, etc.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Denk je? 5 jaar 'oefenen' en dan voor de rest van je leven gegarandeerd succes bij de mooiste vrouwen lijkt me geen moeilijke afweging namelijk.
Het is pas sinds <100 jaar dat mannen het niet meer voor het uitkiezen hebben. Zelfs nu nog, in een islamitisch land kan een man nog steeds zo een vrouw uitkiezen en mee trouwen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:02 schreef Armand88 het volgende:
[..]
als the game de gouden sleutel is naar succes met vrouwen, waarom heeft het dan duizenden jaren geduurd voordat mankind achter deze materie kwam?
Oftwel: je moet zorgen dat je heel veel vrouwen leert kennen, en uiteindelijk kom je iemand tegen met wie het klikt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:05 schreef TheGame het volgende:
Het klinkt dan ook een stuk makkelijker dan het is. De eerste paar maanden waar je vrijwel nog geen resultaat zult boeken en het zelfs nogal moeilijk vindt om vreemde vrouwen aan te spreken. Avonden waar alles kut gaat en niks werkt, maar waar je je toch overheen zult moeten zetten. Een hoop sticking points die je tegen zult komen en niet weet hoe je ze op moet lossen omdat je zelf niet inziet wat je fout doet, etc.
Kweenie hoor... heb nog niet zo heel intensief meegelezen in dit topic. Maar ehhm is het niet ook gewoon een kwestie van uitstraling en uiterlijk dat ervoor zorgt dat je een meisje mee kan krijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:05 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het klinkt dan ook een stuk makkelijker dan het is. De eerste paar maanden waar je vrijwel nog geen resultaat zult boeken en het zelfs nogal moeilijk vindt om vreemde vrouwen aan te spreken. Avonden waar alles kut gaat en niks werkt, maar waar je je toch overheen zult moeten zetten. Een hoop sticking points die je tegen zult komen en niet weet hoe je ze op moet lossen omdat je zelf niet inziet wat je fout doet, etc.
QFTquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kweenie hoor... heb nog niet zo heel intensief meegelezen in dit topic. Maar ehhm is het niet ook gewoon een kwestie van uitstraling en uiterlijk dat ervoor zorgt dat je een meisje mee kan krijgen.
Bedoel, simpel voorbeeld... ik werd een tijdje geleden door een chick versierd (ja dat klinkt arrogant maar wacht maar even op de rest) die echt een hele leuke babbel had, leuke persoonlijkheid...goed gevoel voor humor. Ze was kwa karakter echt erg leuk.
Maar helaas was ze erg diken sorry, maar daar val ik gewoon niet op. Dus aint nothing gonna happen.
Is het niet voor een meisje net zo, dat je als kerel wel heel smooth kan lullen...allerlei versier techniekjes kan hebben om haar in te palmen, maar als je gewoon niet haar type bent (of een kop als een aardappel hebt) heeft dat allemaal gewoon geen enkele zin.
Dat moet je dus ook leren herkennen, en dan zo snel mogelijk verder gaan naar de volgende zonder je tijd te verspillen. Al eens gekeken hoeveel hopeloze topics er hier op fok staan van mannetjes die verliefd zijn "MAAR IK WEET NIET OF ZE MIJ WEL LEUK VINDquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is het niet voor een meisje net zo, dat je als kerel wel heel smooth kan lullen...allerlei versier techniekjes kan hebben om haar in te palmen, maar als je gewoon niet haar type bent (of een kop als een aardappel hebt) heeft dat allemaal gewoon geen enkele zin.
Uiterlijk is maar een ontzettend kleine factor en uitstraling kun je aan werken. Uiterlijk is voor mannen btw wel de doorslaggevende factor, dus je vergelijking gaat niet helemaal op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kweenie hoor... heb nog niet zo heel intensief meegelezen in dit topic. Maar ehhm is het niet ook gewoon een kwestie van uitstraling en uiterlijk dat ervoor zorgt dat je een meisje mee kan krijgen.
Bedoel, simpel voorbeeld... ik werd een tijdje geleden door een chick versierd (ja dat klinkt arrogant maar wacht maar even op de rest) die echt een hele leuke babbel had, leuke persoonlijkheid...goed gevoel voor humor. Ze was kwa karakter echt erg leuk.
Maar helaas was ze erg diken sorry, maar daar val ik gewoon niet op. Dus aint nothing gonna happen.
Hoeveel geld besteedt de gemiddelde PUA eigenlijk aan deze theorie?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef Catbert het volgende:
Oftwel: je moet zorgen dat je heel veel vrouwen leert kennen, en uiteindelijk kom je iemand tegen met wie het klikt.
En daar heb je dan een boek voor nodig?
Inderdaad. Ik heb The Game gelezen, en het is gewoon een leuk fictieboek. Het zet je wel aan 't denken, en je kunt het zien als een inspiratie om van je luie reet te komen en gewoon eens initiatief te nemen, maar het is gewoon fictie. De verhalen die er in staan zijn niet waargebeurd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
Lol!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb The Game gelezen, en het is gewoon een leuk fictieboek. Het zet je wel aan 't denken, en je kunt het zien als een inspiratie om van je luie reet te komen en gewoon eens initiatief te nemen, maar het is gewoon fictie. De verhalen die er in staan zijn niet waargebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |