Dat weet ik niet meer eigenlijk. Ik kreeg al vrij snel een Ford Focus die behoorlijk was op te pimpen om in elke toen beschikbare raceklasse mee te kunnen dus die heb ik voornamelijk gebruikt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:47 schreef AQuila360 het volgende:
Maar Rossdale weet jij zo uit welke je de keuze hebt?
Ik heb daar toen ooit bij GT een half uur opgezeten en ik kon maar niet beslissen![]()
Daar kon je geloof ik kiezen uit een Toyota Yaris, Mazda MX5 of PT Cruiser
Ja ik vond het eigelijk ook een beetje een faal TT eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:06 schreef J.Clarkson het volgende:
Wil men de TT even wijzigen? Rammen in een racegame is voor losers namelijk.
Jij kwakt nooit je auto in de allerlaatste bocht naast of tegen je tegenstander om zo al wheelbangend te bepalen wie er als eerste over de finish heen vlamt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:06 schreef J.Clarkson het volgende:
Wil men de TT even wijzigen? Rammen in een racegame is voor losers namelijk.
Ik weet dat ze er zo zijn. Misschien heeft het te maken met welk model ze pakten om na te maken en waar ter wereld die bedoeld was om in de dealer te staan of zo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:57 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat de Ford's het stuur aan de rechterkant van de auto hebben. Ford is toch alles behalve japans of engels
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij kwakt nooit je auto in de allerlaatste bocht naast of tegen je tegenstander om zo al wheelbangend te bepalen wie er als eerste over de finish heen vlamt?
Saaie racert
Hm, ziet er toch wel uit als een heel mooi circuit. Langzame bochten, snelle bochten, rechte stukken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:31 schreef Bastard het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zo moet het dus niet
Jij gaat me niet vertellen dat jij nog nooit in de laatste bochten van 8 laps King Cobra of vergelijkbare circuits hebt geprobeerd jezelf er voor te gooien om toch nog te winnenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:30 schreef Desunoto het volgende:
Gamertag lijstje uit de OP is niet geupdate trouwens. In de wiki staat wel de volledige.
Gentleman drivers ftw.
Ik ook niet eigenlijk..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij gaat me niet vertellen dat jij nog nooit in de laatste bochten van 8 laps King Cobra of vergelijkbare circuits hebt geprobeerd jezelf er voor te gooien om toch nog te winnen
Al die reacties er onder ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hm, ziet er toch wel uit als een heel mooi circuit. Langzame bochten, snelle bochten, rechte stukken.![]()
Maar damn, met een blinddoek om rij ik nog beter dan hem.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:12 schreef trance_fan het volgende:
Ik heb hem vandaag binnengekregen. Nu is het wachten tot de 23 oktober.
[ afbeelding ]
Precies het zelfde enkel de stoel zelf is in het zwart
510 euro?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:12 schreef trance_fan het volgende:
zit wel een redelijk prijskaartje aan. voor deze ben ik ¤510 kwijt. Maar dan heb je ook wat. kan het nu enkel nog niet uittesten. moet wachten totdat de bevestigingsplaten voor de 360 wireless wheel binnen komen. was die vergeten te bestellen. Als het goed is komt dat morgen.
Damn dude! Ziet er wel heel erg dope uit en zal ongetwijfeld super lekker spelen, maar 510 eu.... Jij gaat een goed weekend hebben iig volgende week. :pquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:12 schreef trance_fan het volgende:
Ik heb hem vandaag binnengekregen. Nu is het wachten tot de 23 oktober.
[ afbeelding ]
Precies het zelfde enkel de stoel zelf is in het zwart
Wat is je gamertag?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:04 schreef Palmboom313 het volgende:
Die van mij staat er ook niet inOok al ben ik niet heel erg goed.
Ik vind shift best leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:49 schreef Desunoto het volgende:
Klopt, OP is oud.
In de wiki staat 'ie wel goed.
Dus hier:
XBL-tags van scheurende fok!kers:_Administr8or_ = TheMan83 Bastard = Butch NL Cliffy = Zjozz Desunoto = Replica of Love DutchErrorist = Toost -En4Cer- = EN4 360 ErwinEHVNL = Erwin EHV NL FJD = DeStudent gamefreek = geemfriek GokuSFE = GokuSFE gonzo1979 = Gonzo1979 Martijn85 = NL NoName Nero22 = Nickboy NL _Ollie = Buddow rival = Driftking NL roelke87 = salsario RolStaart-Beer = Thom2289 Row-1 = RDesign Shadeauw = Ninezero X Thrilled = KVD88 trance_fan = jdekke vwat. = vvwat
[..]
Wat is je gamertag?
Heb vanmiddag trouwens NFS Shift demo gespeeld, wat een kutspel. En dat noemt zich simulatie. Nou is Forza 3 ook niet echt simulatie al zeggen ze van wel, maar ze komen aardig in de buurt. Dat Shift is echt een grote lading shit.
Dikke bak hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:19 schreef Row-1 het volgende:
TVP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(L)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:49 schreef Desunoto het volgende:
Klopt, OP is oud.
In de wiki staat 'ie wel goed.
Dus hier:
XBL-tags van scheurende fok!kers:_Administr8or_ = TheMan83 Bastard = Butch NL Cliffy = Zjozz Desunoto = Replica of Love DutchErrorist = Toost -En4Cer- = EN4 360 ErwinEHVNL = Erwin EHV NL FJD = DeStudent gamefreek = geemfriek GokuSFE = GokuSFE gonzo1979 = Gonzo1979 Martijn85 = NL NoName Nero22 = Nickboy NL _Ollie = Buddow rival = Driftking NL roelke87 = salsario RolStaart-Beer = Thom2289 Row-1 = RDesign Shadeauw = Ninezero X Thrilled = KVD88 trance_fan = jdekke vwat. = vvwat
[..]
Wat is je gamertag?
Heb vanmiddag trouwens NFS Shift demo gespeeld, wat een kutspel. En dat noemt zich simulatie. Nou is Forza 3 ook niet echt simulatie al zeggen ze van wel, maar ze komen aardig in de buurt. Dat Shift is echt een grote lading shit.
Mag je niet over praten hierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:19 schreef Armageddon het volgende:
Hij is zojuist voor de xbox360 op usenet gezet. De PAL versie. Twee schijven.
En nu? Dan mis je mooi wat contentquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:19 schreef Armageddon het volgende:
Hij is zojuist voor de xbox360 op usenet gezet. De PAL versie. Twee schijven.
Uhm, ik kan gewoon online hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En nu? Dan mis je mooi wat contentOh en het belangrijkste gedeelte van Forza .... online.
We zaten echt op jouw goedkeuring te wachten voordat we de game wilden kopenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:12 schreef Armageddon het volgende:
Vet spel. Kan je gerust kopen mensen.
Gelukkig Armageddon zegt dat we het kunnen kopen...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:12 schreef Armageddon het volgende:
Oh en stiekem hoop ik dat je geband wordtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Uhm, ik kan gewoon online hoor.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:12 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:51 schreef trance_fan het volgende:
Een Forza Pitpass Report . Deze gaat over Benchmark High Speed Ring.
De eerste DLC vanaf dag 1.
Ze hebben hier van alles ingegooid. Zo kun je net als Ken Block driften. Link naar filmpje. Enjoy.
Ik gok dat ze hem illegaal hebben dan. Ik heb de reviewcopy nu al bijna een week in huis dus hij zal vast wel al ergens op usenet ofzo zwerven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:46 schreef _GdR_ het volgende:
Gisteravond zag ik kinderen forza3 doen onlineZe hadden m bij de Dixons gescoord ofzo. Heeft iemand al andere winkels gevonden waar ze hem eerder van de hand doen? indien nodig met geweld.
Ze hebben gelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:25 schreef _GdR_ het volgende:
ik hoorde die gasten zeggen "hij is gruwlijk blablabla vet etc etc"
Nu wil ik m verdomme ook. NU!!1
Ja.. er zit een soort telleroverzicht in van gespeelde tijd, tuning tijd, menu tijd, racetijd etcquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:29 schreef Desunoto het volgende:
Level 16 en hoeveel uur ben je al bezig?
Nice nice, gaat lekker zo. Ben benieuwd volgende week, maar komt allemaal wel goed als ik t zo her en der lees en zie.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:10 schreef Bastard het volgende:
http://www.destructoid.co(...)sport-3-151853.phtml
10/10
http://www.eurogamer.net/articles/forza-motorsport-3-review
9/10
Op NeoGaf staan idd vette dingenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:30 schreef Bastard het volgende:
Oh meeennnn .. dat geluid
Voor degene die NeoGaf niet lezen, een gast daar heeft een copy van dat spel (reviewer) en heeft een leuk karretje (Supra uit '84) gebouwd.. 800 Pk van gemaakt.
[ afbeelding ]
Voornamelijk voor dragracen geloof ik.. maar damm wat is dat ding snel
http://nl.justin.tv/clip/906669bf51e00175
Die dashboard speedmeter ook.. gaat gewoon niet verder, zou moeten afknappen
Ik ben echt voorbij klaar met wachten nu.. nog een goeie week
Whehehe, ff met je Supra een Veyron inhalenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:30 schreef Bastard het volgende:
Oh meeennnn .. dat geluid
Voor degene die NeoGaf niet lezen, een gast daar heeft een copy van dat spel (reviewer) en heeft een leuk karretje (Supra uit '84) gebouwd.. 800 Pk van gemaakt.
[ afbeelding ]
Voornamelijk voor dragracen geloof ik.. maar damm wat is dat ding snel
http://nl.justin.tv/clip/906669bf51e00175
Die dashboard speedmeter ook.. gaat gewoon niet verder, zou moeten afknappen
Ik ben echt voorbij klaar met wachten nu.. nog een goeie week
Ik vind de releasedag zo kut.. wachten op de post.. komt ie vandaag.. of toch morgen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:54 schreef _GdR_ het volgende:
IGN video review: 9,4
Ik vind het altijd zo verschrikkellijk kut als ik een game nog niet heb.
Daarom preorder ik die onzin nooitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind de releasedag zo kut.. wachten op de post.. komt ie vandaag.. of toch morgen?
Irritant is dat he. Overal zie en lees je er allemaal vette dingen over, maar dan moet ze zelf nog wachten. Niet te doen! :pquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:54 schreef _GdR_ het volgende:
IGN video review: 9,4
Ik vind het altijd zo verschrikkellijk kut als ik een game nog niet heb.
Zulke winkels hebben we hier niet.. ik kan hem echt pas vrijdag kopen.. en dan moet ik gaan racen naar de winkel om hem te halen en hopen dat ie niet al is uitverkocht.. geekkkk word ik dan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Daarom preorder ik die onzin nooit
gewoon een paar dagen van te voren naar de winkels gaan en vragen of ze m al binnen hebben. Als er dan zo'n jong ventje werkt geef je hem een 10tje fooi en je hebt m gegarandeerd.
Ik kan me herrinneren dan EA een actie had daarmeequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef Bastard het volgende:
Ik ben in het verleden al serieus 2x geflitst tijdens het racen naar een gamewinkel voor een spel he.
Aan de game zelf nu zo'n 8 uur. Puur racetijd is 4,5 uur volgens de statistiekenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:29 schreef Desunoto het volgende:
Level 16 en hoeveel uur ben je al bezig?
Probeer het eens nationaalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef Cliffy het volgende:
Wil ik Forza 3 nog ff preorderen, verzenden Play, Zavvi, TheHut etc allemaal alleen naar de UK
Kijk dat dan weer wel doen, respect.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga hem zeker kopen.
Doe ik altijd hoor. Sorry dat ik als freeloader overkwam. Ik download eerst spellen en probeer ze. Als het echt goed is dan ga ik ze kopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk dat dan weer wel doen, respect.
Upgraden van je auto danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef FJD het volgende:
De AI blijft om te huilen. Niet zozeer de gedragingen maar meer in hoeverre je aant racen ben. Op hard 2e worden, de nr1 continue 3sec voor je hebben en de nr 3 op 7sec rijden
Dat wachten hoort er gewoon bij voor me.. deel van de fun vind ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef Armageddon het volgende:
En ik kan nu gewoon nog even spelen totdat ie uit is. Das ook wel heel handig.
Ik zou helemaal gek worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat wachten hoort er gewoon bij voor me.. deel van de fun vind ik.
Maar beter ligt ie wel vrijdag op de deurmat!!!
Je zit nog in het begin van het spel hè? Logisch dat het nog makkelijk is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef FJD het volgende:
Ja lekker isBinnen 500m haal ik 6 vd 7 tegenstanders in om vervolgens nog een klein gevechtje met de laatste aan te moeten gaan. Plus dat t natuurlijk niet meer als echt winnen voelt; maak je auto sneller en je wint...ach ja zal me eens verdiepen in m'n financieen en dan kijken of t origineel er ergens in past. Met Fifa en Uncharted 2 wast alweer een dure maand nml.
Het gaat me niet zozeer om makkelijk/moeilijk maar meer omdat ik continue in een niemandsgebied rijd zonder gelijkwaardige tegenstand. Speel al wel op hardquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:24 schreef Armageddon het volgende:
Je zit nog in het begin van het spel hè? Logisch dat het nog makkelijk is.
Ja zag het net op NeoGaf en Forzamotorsport.netquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Je kan trouwens ook je POV veranderen schijnt het
Mooi, dat is namelijk een prima bundel voor mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:24 schreef Bastard het volgende:
Jawel, heb die doos wel ergens zien staan als stunt..
Ik zeg: Loop ff naar binnen en kom buiten met die doos onder je arm. Roep een taxi and tell him "Home please".quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Alleen in de UK... Laat dit nu mn laatste stop zijn
quote:
Ik heb em besteld bij Gamemania, ik hoor alleen hier en daar dat die bundel helemaal niet naar Nederland komt dus ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Alleen in de UK... Laat dit nu mn laatste stop zijn
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:16 schreef SebasM het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met racestuurtjes voor de 360? Ik wil nou eindelijk eens zo'n kreng kopen, maar ik heb echt geen idee welke de beste is.
Overigens ben ik nu bezig met Racedriver Grid. Forza zal wel weer een beetje heel erg wennen worden dan
niemand kent mij. niemand weet over welk filiaal ik het hebquote:
Nee klopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
niemand kent mij. niemand weet over welk filiaal ik het heb
whehehe daar beschrijf je inderdaad mijn aan komende vrijdag avond. pilsje dr bij en maximaal racen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee klopt.
Maar godver..hoe voelt dan nou? Vanavond heb jij in je handen.. Forza3..
gordijnen dicht, telefoon uit, bier koud... game in de xbox doen, laatje dicht...
Disk 1 installeren...wachten...disk 2 installeren...wachtenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:29 schreef Bastard het volgende:
Nee klopt.
Maar godver..hoe voelt dan nou? Vanavond heb jij in je handen.. Forza3..
gordijnen dicht, telefoon uit, bier koud... game in de xbox doen, laatje dicht...
Vlgs mij alleen disc2 installeren (niet verplicht) en dan disc1 draaien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Disk 1 installeren...wachten...disk 2 installeren...wachten
Ze staken al een tijdje. Ik heb tegelijk met een maat van me Halo 3: ODST besteld bij www.thehut.com. Ik had hem keurig na anderhalve week. Hij heeft hem nog steeds niet...en dat is bijna 5 weken geleden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:42 schreef Bastard het volgende:
Overigens voor de mensen die hem uit Engeland besteld hebben.. succes, de post gaat daar met staking ik meen op vrijdag.
Oh ik las dat er op dit moment geen probleem is, maar dat de staking eind volgende week weer begint.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze staken al een tijdje. Ik heb tegelijk met een maat van me Halo 3: ODST besteld bij www.thehut.com. Ik had hem keurig na anderhalve week. Hij heeft hem nog steeds niet...en dat is bijna 5 weken geleden.
Ik zou ze bieden installerenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij alleen disc2 installeren (niet verplicht) en dan disc1 draaien.
Wut? Die vlag?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:48 schreef Klonk het volgende:
ik helemaal blij, forza vlag bij pre order, blijkt ie digitaal te zijn
Dat heb ik idd ook gelezen:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb em besteld bij Gamemania, ik hoor alleen hier en daar dat die bundel helemaal niet naar Nederland komt dus ben benieuwd
Die vlag van de E-plaza?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:48 schreef Klonk het volgende:
ik helemaal blij, forza vlag bij pre order, blijkt ie digitaal te zijn
wut ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die vlag van de E-plaza?
Die heb ik hier gewoon ophangen
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:55 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook gelezen:
http://tweakers.net/nieuw(...)et-in-nederland.html
Als ik een Nederlandse bundel met 120 gb hdd in Nederland voor een schappelijke prijs kan krijgen vind ik het wel interessant, anders is het erg aanlokkelijk om een 360 uit de UK te halen.
Edit:
E-plaza bied nu trouwens wel een Xbox 360 Elite aan met Forza3, Lego Batman en Pure.
Mooie geldklopperij, kan je beter ombouwen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:02 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ik heb disk bij bol.com besteld.
forza motorsport 3 met Fast and the Furious trilogie packet.
Plus ik had een 5euro kortings nummer er bij.
Totaal gaat dit me 57euro kosten inclusief verzenden
Ja, want 3 films en een game met >50 uur plezier voor 57 euro is natuurlijk BELACHELIJK duur!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:29 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Mooie geldklopperij, kan je beter ombouwen.
Het racegedrag is nog steeds erg sterk, ik denk nog wel sterker dan in deel 2quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:12 schreef kepler het volgende:
Ik vond de AI in deel 2 al erg sterk. Netjes (soort van) racen, goede inhaal acties, maar ook 'stomme' fouten zoals een coureur die kan maken. Ze zullen bv nooit de ideale blijven volgen als jij ertussen zit
Zijn degenen die het spel daar gespeeld hebben niet erg snel geweest. Hard is namelijk te makkelijk. Er moet een optie HOGER zijn dan hard.quote:Het zou prettig zijn geweest om behalve te optie normal en hard een niveau te kunnen kiezen die er tussenin zit. Normal is namelijk net wat te makkelijk en hard kan vaak net weer wat te moeilijk zijn.
Of van een winkel die het spel eerder verkocht. Op sommige plekken was t spel al eerder te halenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:22 schreef Desunoto het volgende:
Hoe kunnen ze weten of hij/zij niet een promo disc speelde dan?
Ik ben het er wel mee eens, niet iedereen is zo goed in racespellen, ik had na Forza 2 ook eigenlijk wel meer moeilijkheidsgraden verwacht..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:56 schreef Desunoto het volgende:
De AI heeft, gezien de demo, nog steeds veel minpunten, maar omdat het een zichtbare verbetering is t.o.v van Forza 2 zullen ze daar in reviews waarschijnlijk íets te hoog over oordelen. Je vergelijk het toch altijd met z'n voorganger he..
En als ik dit lees van gamer.nl
[..]
Zijn degenen die het spel daar gespeeld hebben niet erg snel geweest. Hard is namelijk te makkelijk. Er moet een optie HOGER zijn dan hard.
Donequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:43 schreef trance_fan het volgende:
Voor iedereen die Forza heeft gepreorderd. Een linkje naar een free car giveaway.
Nopequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
Doen jullie wel de normale shit als abs enz aan?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
Doen jullie wel de normale shit als abs enz aan?
Dus jij komt weer van je ban af? Dat maak ik hier wel uit op, je zou het spel gewoon kunnen kopen en dan mag je weer: http://www.nu.nl/games/21(...)e-ban-xbox-live.htmlquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tuurlijk nietIk heb hem gepreordered
Ik heb geen banquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:52 schreef _Ollie het volgende:
[..]
Dus jij komt weer van je ban af? Dat maak ik hier wel uit op, je zou het spel gewoon kunnen kopen en dan mag je weer: http://www.nu.nl/games/21(...)e-ban-xbox-live.html
Lijkt me ook niet heel erg nodig, of kan je online alleen maar racen met auto's die je in singleplayer verdient hebt?quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:49 schreef Rossdale het volgende:
Mag toch hopen van niet!Heb niet voor niets zitten racen
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:28 schreef Beezz het volgende:
1:36 Klinkt precies hetzelfde als 2:49
Schijnt dat wanneer je je uitlaat upgraded, je geen verschil in geluid hoort...
Yep, maar helaas is dit echt zo, het is bevestigdquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
In FM2 was er zeker een verschil
Nee je kunt met alles racen. Nouja niet helemaal er zijn een aantal auto's die je moet unlocken, maar met online racen krijg je ook experience en die wil ik niet kwijtquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:50 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet heel erg nodig, of kan je online alleen maar racen met auto's die je in singleplayer verdient hebt?
Kun jij dat ook bevestigen van die dat uitlaat geluid?quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee je kunt met alles racen. Nouja niet helemaal er zijn een aantal auto's die je moet unlocken, maar met online racen krijg je ook experience en die wil ik niet kwijt
Ja baal ik ook wel van moet ik zeggen.. maar tegelijk lees je bij iedereen dat het geluid erg erg goed is.. en wat ik zo heb gezien van diverse filmpjes klopt dat wel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:52 schreef Desunoto het volgende:
M'n broer heeft het spel ook al gespeeld. Op een omgebouwde xbox bij iemand anders. Hij is er heel enthousiast over, en dat zegt wel wat voor mij.
Beetje jammer van die uitlaten als dat klopt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt op heb geletquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun jij dat ook bevestigen van die dat uitlaat geluid?
Zou jammer zijn, is zo'n beetje de eerste tuning upgrade die ik koop voor de motor, de uitlaat omdat een raceuitlaat dik klinkt.
Hetzelfde als met ODST dus?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Hoor net dat MS zelf FM3 heeft gelekt en daarna een hele BAN ronde heeft gedaan.
Klopt. En Borderlands.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hetzelfde als met ODST dus?Terecht natuurlijk
quote:Microsoft is sinds maandag weer bezig met een banhammer. Een banhammer is dat ze meteen duizenden gamers tegelijk bannen voor verschillende dingen. Niet zijn ze alleen strenger met controleren ook bannen ze nu niet alleen je console maar ook je online gamertag. Dit heeft als gevolg dat je je op XBOX LIVE gekochte spellen NIET meer kan spelen. Ook kan je uiteraard niet meer online met je XBOX 360.
Nu vragen jullie af hoe hun zeker weten dat jij een kopie speelt. Simpel. Microsoft released soms zelf games. Deze zijn geflagged, dit houdt in dat hun met 1 druk op de knop kunnen zien wie de kopie speelt. Ook worden deze spellen vaak 2 - 3 weken voor de releasedatums gelekt. Enkele voorbeelden zijn:
Crackdown. Gelekt door Microsoft, iedereen gebanned (waaronder ik)
Saints Row 2. Gelekt door Microsoft (Fake releasegroep: Seed4Me), iedereen gebanned.
HALO 3 ODST (Franse versie). Gelekt door Microsoft, iedereen gebanned.
Forza Motorsport 3 (NTSC). Gelekt door Microsoft (Fake releasegroep: DComics), iedereen gebanned.
en Borderlands (Regio Vrij). Gelekt door Microsoft (Fake releasegroep: Bonkers). iedereen gebanned.
Nu verwacht de scene, (ik heb gister een heel lang gesprek met een scener gehad, vandaar dat ik dit weet), dat Call of Duty: Modern Warfare 2 ook gelekt gaat worden. Waarschijnlijk is dit weer een val. Pas dus goed op!
Wat ik hiermee wil zeggen is. Wacht echt met spelen totdat abgx360 alles groen aangeeft en tot het spel daadwerkelijk in de schappen ligt of online te bestellen is. Daarmee is de kans vele malen kleiner dat je gepakt wordt. Zorg natuurlijk ook dat je altijd de laatste firmware op de XBOX 360 drive staat.
Nu komt er een nieuwe iXtreme firmware voor de Wave 4 spellen (Cars Race'o'rama bijv.), deze firmware is nu in ontwikkeling. Wanneer deze komt is niet bekend maar ik denk zelf dat het snel zal zijn.
Ik hoop hiermee een beetje duidelijk te hebben gemaakt dat je niet alles zomaar moet downloaden en moet opstarten. Wees voorzichtig. Microsoft speelt een zero tolerance beleid.
Vrijdag asquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:25 schreef Klonk het volgende:
wanneer komt ie ook alweer uit, 27ste toch ?
Iddquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heerlijk om zoiets te lezen
Mwah, vind het even zielig als de politie die werkt met lokhoeren en dergelijkequote:Op maandag 19 oktober 2009 10:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vrijdag as
En @de banronde.. ja niks anders als prima dat ze hun best doen om de pirates te bannen, niks persoonlijks bedoeld ofzo maar we moeten allemaal netjes op onze beurt wachten en dus prima zo
Nee.. dat is echt triestquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:55 schreef Armageddon het volgende:
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op
http://forums.xbox.com/29534807/ShowPost.aspx
Mensen die staan te juichen als andere mensen worden gebandquote:
"Een jood voor een knaak"quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Mensen die staan te juichen als andere mensen worden geband! Dat je er niet wakker van ligt dat snap ik, dat is t nu eenmaal t risico maar er vrolijk van worden dat anderen worden gepakt is echt sneu. Sta je bij een flitspaal ook te juichen als er iemand geflitst wordt
Nee ik vind het gewoon terecht dat hun geband worden voor een spel waar ze niet voor betaald hebben. Vaak zitten ze ook nog stoer te doen dat ze een game veel eerder hebben gelukkig worden ze er nu een keer voor gepakt. En een spel is heel iets anders als een bekeuring voor te snel rijden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Mensen die staan te juichen als andere mensen worden geband! Dat je er niet wakker van ligt dat snap ik, dat is t nu eenmaal t risico maar er vrolijk van worden dat anderen worden gepakt is echt sneu. Sta je bij een flitspaal ook te juichen als er iemand geflitst wordt
Ik was net vergeten dat ik vorige week geflits ben maar nu denk ik er weer aanquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Heerlijk om zoiets te lezenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:11 schreef AQuila360 het volgende:
Ik was net vergeten dat ik vorige week geflitst ben maar nu denk ik er weer aan![]()
Iets terecht vinden is nog wat anders dan soppend van je stoel vallen omdat mensen geband wordenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:25 schreef Palmboom313 het volgende:
Nee ik vind het gewoon terecht dat hun geband worden voor een spel waar ze niet voor betaald hebben. Vaak zitten ze ook nog stoer te doen dat ze een game veel eerder hebben gelukkig worden ze er nu een keer voor gepakt. En een spel is heel iets anders als een bekeuring voor te snel rijden.
Kan het me niet voorstellen zo'n deal. Zal wel een foutje zijn?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)007161563/index.html
Forza 3 Xbox360 Live 12 Maanden Gold Card + 1 Maand Gratis
Gewoon zo'n abo kaartje met een Forza graphic ofzo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)007161563/index.html
Forza 3 Xbox360 Live 12 Maanden Gold Card + 1 Maand Gratis
Is dat rechte stuk wel een beetje hobbelig? Dat je een lage auto zo nu en dan door een hobbel op het rechte stuk moet bij corrigeren?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Heerlijk spel. Wel jammer dat het crashen nog steeds een beetje tegenvalt. Als ik die promofilmpjes mocht geloven zou dit echt een spektakel moeten zijn, maar dat valt behoorlijk tegen.
Met een Bugatti Veyron in tegengestelde richting op Circuit de la Sarthe Old valt toch wat tegen.
Nee. Daar heb je geen last van.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is dat rechte stuk wel een beetje hobbelig? Dat je een lage auto zo nu en dan door een hobbel op het rechte stuk moet bij corrigeren?
En de hobbels op de Nurburgring dan? Die moeten er toch meer zijn dan in Forza 2?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee. Daar heb je geen last van.
Op de Nurburgring heb ik nog niet gereden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En de hobbels op de Nurburgring dan? Die moeten er toch meer zijn dan in Forza 2?
Een forza premium theme... maar goed... 60 euro voor 13 maanden goldquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Gewoon zo'n abo kaartje met een Forza graphic ofzo?
Ah, zit volgens mij al bij m'n LEquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een forza premium theme... maar goed... 60 euro voor 13 maanden goldIk betaal 29 euro voor 12
Oh, oke. Ik ben wel benieuwd. Ik hoop niet dat ze alle circuits weer veels te glad strijken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Op de Nurburgring heb ik nog niet gereden.
Ik vind m beter gelukt dan in 2. In 2 had ik soms echt het gevoel dat het circuit te krap was tov de auto. Het is weliswaar geen F1 circuit maar zelfs op de krappe stukken heb je minimaal 3 autobreedtes de ruimte. In 2 was/leek dat veel krapper en was het af en toe best lastig om op het asfalt te blijven. Nu is dat stukken beter en met de echte herinnering ergens ver in m'n achterhoofd heb ik er nu een beter gevoel bij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Op de Nurburgring heb ik nog niet gereden.
Hopelijk dan ook bij mij...quote:
Ik wil zo graag met een AE86 van Fujimi Kaido afquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh, oke. Ik ben wel benieuwd. Ik hoop niet dat ze alle circuits weer veels te glad strijken.
De baan was volgens mij juist te breed in 2quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vind m beter gelukt dan in 2. In 2 had ik soms echt het gevoel dat het circuit te krap was tov de auto. Het is weliswaar geen F1 circuit maar zelfs op de krappe stukken heb je minimaal 3 autobreedtes de ruimte. In 2 was/leek dat veel krapper en was het af en toe best lastig om op het asfalt te blijven. Nu is dat stukken beter en met de echte herinnering ergens ver in m'n achterhoofd heb ik er nu een beter gevoel bij.
Qua hobbels moet ik het antwoord schuldig blijven overigens. Zo goed is m'n geheugen nou ook weer niet
Ging bij mij over een paar specifieke stukken overigens, niet zo zeer in z'n geheel. In m'n beleving zijn die stukken wat verbreed en de rest gelijk gebleven.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
De baan was volgens mij juist te breed in 2
Vraag me toch af waar je het vandaan haalt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Hoor net dat MS zelf FM3 heeft gelekt en daarna een hele BAN ronde heeft gedaan.
Had op een ander forum gelezen dat het konquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan iemand even kijken die forza al heeft of je ook met 1 beeldscherm de POV kan veranderen zodat je iets meer van de cockpit ziet? (als het kan, was volgens mij 62 graden het heilige getal als ik neogaf mag geloven)
Ja dit is DE racegame op de xboxquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
TVP'tje.
Eigenlijk naar aanleiding van de reclame
Is dit DE racegame op de XBOX ? Heb zelf ook de 360, maar eigenlijk niet zo'n racegamefanaat... maar dit zag er briljant uit....
Tegen auto's racen, maarja dat had je ook kunnen zien op alle screenshots en filmpjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Is dit trouwen echt racen vs. andere auto's. Dus met een startopstellingsgrid.
Of is dit meer op tijd rijden en dan een fictieve ranking?
Ik zou niet weten hoe, maar ik wil vanavond wel even voor je kijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan iemand even kijken die forza al heeft of je ook met 1 beeldscherm de POV kan veranderen zodat je iets meer van de cockpit ziet? (als het kan, was volgens mij 62 graden het heilige getal als ik neogaf mag geloven)
Vlgs mij iets in de trant van options voor meerdere consoles vanuit het spel, en daar ergens de graden kiezen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Je kan instellen dat je 3 beeldschermen hebt, dit moet je doen. En dan kan je bij de instellingen van het middelste scherm de graden kiezen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij iets in de trant van options voor meerdere consoles vanuit het spel, en daar ergens de graden kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:25 schreef Bastard het volgende:
Het spel trekt iig veel 'nieuwekomers' aan, altijd goed!Allemaal mensen die er niks van kunnen en die je op anderhalve minuut achterstand rijdt over 1 rondje Nurburgring. Heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan het spel wegflikkeren alsof het een slecht spel isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Allemaal mensen die er niks van kunnen en die je op anderhalve minuut achterstand rijdt over 1 rondje Nurburgring. Heerlijk.
En vervolgens weer Project Gotham Racing in het laatje doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan het spel wegflikkeren alsof het een slecht spel is
Krijg je waarschijnlijk niet eens de kans voor, bij Forza 2 verlieten die faalhazen na een half rondje al de racequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Allemaal mensen die er niks van kunnen en die je op anderhalve minuut achterstand rijdt over 1 rondje Nurburgring. Heerlijk.
Meestal begon je dan met z'n 8'en en aan het eind bleven er 2 of 3 over.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:15 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Krijg je waarschijnlijk niet eens de kans voor, bij Forza 2 verlieten die faalhazen na een half rondje al de race![]()
Ik rij in F2 veel acherin.. (buitenlander dus kunnen we van de baan duwen) maar rij hem altijd uit om die rede dat er altijd andere zijn die er wel uitstappen en dus niet laatste wordquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:15 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Krijg je waarschijnlijk niet eens de kans voor, bij Forza 2 verlieten die faalhazen na een half rondje al de race![]()
Tis in ieder geval een systeem als CoD en Halo, gewoon een room die je joined. (je kan ook eigen rooms maken)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Meestal begon je dan met z'n 8'en en aan het eind bleven er 2 of 3 over.
Hebben ze in Forza 3 trouwens wel een nieuw systeem bedacht voor de raceverlaters? Dat iedereen sowieso extra geld krijgt als iemand de race verlaat of zoiets? Of is het nog steeds hetzelfde?
Ik had meestal de pech dat ik in de sprint naar de eerste bocht al de meesten had ingehaald (lang leve zelf schakelenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik rij in F2 veel acherin.. (buitenlander dus kunnen we van de baan duwen) maar rij hem altijd uit om die rede dat er altijd andere zijn die er wel uitstappen en dus niet laatste word
Is die veel kutter dan Forza dan ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En vervolgens weer Project Gotham Racing in het laatje doen.
Nee, maar PGR is meer een Arcade spel terwijl Forza een sim is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is die veel kutter dan Forza dan ?
Sorry, maar wat is het verschil naamgenoot?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:42 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Nee, maar PGR is meer een Arcade spel terwijl Forza een sim is.
Forza is realistischer en een slag beter.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is het verschil naamgenoot?
Ben niet zo gamie![]()
Arcade/Sim
Aangezien PGR een arcade-racer is en Forza een sim-race, kan je niet zeggen dat Fozra beter isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Forza is realistischer en een slag beter.
PGR2 was echt heeeel prima inderdaad tofste spel vond ik dat op de xbox.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:59 schreef kepler het volgende:
[..]
Aangezien PGR een arcade-racer is en Forza een sim-race, kan je niet zeggen dat Fozra beter is
Ik heb me eindeloos vermaakt met PGR2
Check! Dat kan iddquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe, maar ik wil vanavond wel even voor je kijken
Logisch, je hoort de turbo's er dan bij, maar het uitlaatgeluid verandert NIET en dat is inmiddels bevestigd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vraag me toch af waar je het vandaan haalt?
stuur anders maar een pm ofzo!
OT :
Als je een turbo in je auto legt, merk je het verschil echt wel kwa geluid
helemaal met een twinturbo
Simpel gezegd: Arcade = niet realistisch, Sim(ulatie) = wel realistischquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is het verschil naamgenoot?
Ben niet zo gamie![]()
Arcade/Sim
Dat herken ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:42 schreef Desunoto het volgende:
Ik speelde vanmiddag nog even Forza 2. Dacht leuk die 30 ronden endurance race te doen in de R3 klasse op Suzuka.Pakte een Skyline iets.. die blauwe. Zet moeilijkheidsgraad op hard en alles uit verder.
In ronde 10 lag ik 5 seconden voor op nummer 2 en toen begon ik 2-3 seconden per ronde te verliezen en werd ingehaald en dacht what the fuck gebeurt hier.. en toen van "OHJA BANDEN"dus die voorbanden waren al flink oranje dus ik de pits in. Kom eruit met 24 seconden achterstand op nummer 7. Maar de AI gaat maar niet naar binnen. Toen moest ik in ronde 21 weer naar binnen en dacht echt "WTF zij nog steeds niet?". Weer 20 seconden achter de laatste... en de laatste 9 ronden weer flink hard gereden en opgeklommen naar plaats 5. De top 4 zat nog 15 seconden voor me.
Ik moet 2 stops maken voor banden en benzine (als de banden het al hielden had het ook nooit op 1 tank gekund...) en de AI dus helemaal NIET?!
Is dat nog veranderd in Forza 3, dat de AI niet meer zo onrealistisch lang kan doorrijden?
Nee dat ligt er de hele dag al uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:43 schreef Klonk het volgende:
ben ik nu blind geworden of hebben ze snelle rondjes mogelijkheid weer uit de demo gesloopt
Waarschijnlijk offline gehaald ivm de release vrijdag a.s.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:08 schreef Beezz het volgende:
[..]
Nee dat ligt er de hele dag al uit.
Klopt. Dat is echt VET. Heb ik al een paar keer zien gebeuren. VOL in de muur.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Ook gebeurt het van tijd tot tijd dat een tegenstander een Apex mist en vol de baan af schiet. Het maakt alles zo veel realistischer
Wat is dat nou weer voor onzin... wie zit daar nou op te wachten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:27 schreef Beezz het volgende:
M.a.w. kan je nu geen custom online public races maken. Net als in FPS games zijn er dedicated servers waar de tracks draaien zegt 'ie. Je kan wel voten voor een 'map-change' en dat soort dingen maar dan nog, ik dacht dat we lekker konden klooien op dat vliegveld...
No way to setup your own custom offline races + major worry about online races
Jij speelt een gedownloade versie?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nog geen 60 euro hebben. Sadness.
Ik heb wel 60 euro, heb alleen iets belangrijkere uitgaven deze maand.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee je moet beter gaan rijdenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik merk wel dat het soms vrij lastig is om als eerste te eindigen. Gisteren had ik een race in de A 600 klasse. Ik had een Ferrari met A 599, maar ik kon met geen mogelijkheid de eerste 2 voorbij. Is het dan echt noodzakelijk om te tunen? Ik heb daar zo geen zin in.
Ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij speelt een gedownloade versie?
In forza 2 én IRL heb ik zo'n pleureshekel aan amerikaanse auto's. Wat een bagger.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee je moet beter gaan rijden
Verder rijdt ik die A600 races in een uhm.. camaro dacht ik. Ik moest echt de stability en tractioncontrol terug aanzetten want elke keer als ik gas gaf in een bocht maakte ik een prachte 360Die bak krijg ik echt niet onder controle. De races kon ik nog wel bij de top 3 finishen maar ik vocht ronden lang met mijn eigen auto ipv met mijn tegenstanders
Waarom heb je dan commentaar op mensen die even geen 60 euro over hebben voor een game?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:11 schreef Row-1 het volgende:
Voor de mensen die in Amsterdam wonen: mijn vriendin is nu in Amsterdam (nee die krijg je niet) en die belde me net op om te zeggen dat in het centrum de Free Record Shop em al stiekem verkoopt als je het vraagt. Weet alleen helaas niet precies welke FRS het is, maar in ieder geval in het centrum.
Tja, daar zit ik helaas niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:11 schreef Row-1 het volgende:
Voor de mensen die in Amsterdam wonen: mijn vriendin is nu in Amsterdam (nee die krijg je niet) en die belde me net op om te zeggen dat in het centrum de Free Record Shop em al stiekem verkoopt als je het vraagt. Weet alleen helaas niet precies welke FRS het is, maar in ieder geval in het centrum.
Preciesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:57 schreef Desunoto het volgende:
Dan haal ik hem vrijdagmiddag wel. Om vandaag nou nog speciaal ergens naartoe te gaan heeft geen zin, morgen ben ik toch de hele dag weg en kan ik hem niet spelen.
Voor mij is het heel simpel. Gamen is niet een behoefte waarvoor ik wens te betalen. Als ik de 360 niet om zou kunnen bouwen, dan had ik helemaal nooit een exemplaar gekocht. In principe speelt geld geen rol, ik heb het er gewoon niet voor over om 60-70 euro per spel neer te tellen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom heb je dan commentaar op mensen die even geen 60 euro over hebben voor een game?
En dan niet beginnen met "ik heb hem al besteld, dus ik doe niks fout"
Dan speel je toch geen games?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Voor mij is het heel simpel. Gamen is niet een behoefte waarvoor ik wens te betalen. Als ik de 360 niet om zou kunnen bouwen, dan had ik helemaal nooit een exemplaar gekocht. In principe speelt geld geen rol, ik heb het er gewoon niet voor over om 60-70 euro per spel neer te tellen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als ik ervoor zou moeten betalen zou ik dat ook niet doen.
quote:
ik veroordeel die gedachtegang niet (al heb ik m'n xbox niet omgebouwd en koop ik de games wel), maar waarom dan zo'n reactie voor iemand die deze maand ook geen 60 euro neer gaat tellen voor een game?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Voor mij is het heel simpel. Gamen is niet een behoefte waarvoor ik wens te betalen. Als ik de 360 niet om zou kunnen bouwen, dan had ik helemaal nooit een exemplaar gekocht. In principe speelt geld geen rol, ik heb het er gewoon niet voor over om 60-70 euro per spel neer te tellen.
Pauper... Jij bent zeker iemand die nergens voor wilt betalen... Feit blijft dat als niemand zou betalen voor Forza 3, Turn 10 het niet meer zou maken... kutpauper.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik heb nooit last gehad van koude banden in Forza 2 eigenlijk. Dit klinkt wel goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:04 schreef FJD het volgende:
Zo je voor de grap eens zo'n bloedsnelle Porsche oid moeten nemen en dan rijden zonder stability&traction. Zeker
met koude banden compleet kansloos
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat de dixons hem wel verkoopt en dat je em dan daar maar gaat halenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:35 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb net de jongen bij de Bart Smit niet kunnen overtuigen om hem mee te geven.
Vrijdag pas, tenzij die berichten van de dixons ofzo kreeg dat ie wel verkocht mocht worden...
Maar die logica snap ik niet... misschien dat ie bedoeld dat ie het dan van hoger hand moet horen ofzo.
Wel balen iig
Ach ja, laat maarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als hij zou weten dat de Dixons hem wel verkoopt, waarom zou hij dan in de FRS staan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:57 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat de dixons hem wel verkoopt en dat je em dan daar maar gaat halen.
ik? ik stond in een bart smitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als hij zou weten dat de Dixons hem wel verkoopt, waarom zou hij dan in de FRS staan?
Godverdomme wat ben jij een kansloze sukkel zeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Naja misschien ist ook gewenning aan de auto wat ik verwar met warme banden, kweenie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nooit last gehad van koude banden in Forza 2 eigenlijk. Dit klinkt wel goed.
Ik bedoel dat hij dan moet laten lijken dat een andere winkel hem wel verkoopt, terwijl dat niet zo is. En als diegene achter de kassa dan zegt, "ja waarom sta je hier dan? " Kun je toch gewoon zeggen dat je het deze winkel meer gunt of wat dan ook? Of hij is daar 2 euro duurder zeg je dan. Iets in die geest.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als hij zou weten dat de Dixons hem wel verkoopt, waarom zou hij dan in de FRS staan?
"ah toe, verkoop hem nou aan mij."quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:53 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij dan moet laten lijken dat een andere winkel hem wel verkoopt, terwijl dat niet zo is. En als diegene achter de kassa dan zegt, "ja waarom sta je hier dan? " Kun je toch gewoon zeggen dat je het deze winkel meer gunt of wat dan ook? Of hij is daar 2 euro duurder zeg je dan. Iets in die geest.
Ik ben trouwens net naar het centrum hier geweest (Veldhoven, bij Eindhoven). En ben de FRS en E-plaza binnengelopen, alle 2 wouden ze het nog niet verkopen. Helaas.
Nee He-he,quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
"ah toe, verkoop hem nou aan mij."
-"nee, dat kan echt niet. Hooguit als we bericht krijgen dat de dixons hem bijvoorbeeld al verkoopt"
"maar de dixons verkoopt hem al"
dat zou wel heel stom overkomen denk ik
laat staan dat je daarna uitlegd dat je ergens op een forum had gelezen dat iemand z'n zus in amsterdam was en bij een FRS zag dat ie wel verkocht werd als je er om vroeg.
Komt helemaal zo betrouwbaar over
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:58 schreef Armageddon het volgende:
Welk stuur moet ik voor dit spel hebben? Die van MS?
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er zijn er maar 2 die er toe doen, de Fanatec en die van Microsoft. En als je geen zin hebt om 300 euro uit te geven aan de Fanatec, zou ik voor het Microsoft wiel gaan, want stiekem is die best goed(Ik heb hem, en hij bevalt me prima)
Dat lijkt me dan eerder zo. Ik ben ook wel meer dan een uur bezig geweest met dat ding afstellen, maar dan rijdt ie ook best primaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het stuurwiel van MS niet echt super. Als je een beetje draait stuur je lichtjes, stuur je een tikkie verder dan gaat je auto bijna haaks links of rechtsaf
Ik heb het stuur zelf niet, dus het kan aan de afstelling liggen van die dingen op de GamesCom, maar ik worstelde echt met dat stuur
Je moet dan ook wel de juiste persoon treffenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:23 schreef Rossdale het volgende:
Dan krijg je gegarandeerd te horen dat je hem daar maar moet halen. Iemand die achter de balie staat intereseert het echt geen hol of de winkel staat net die 60 euro meer omzet draait of niet.
Die heeft geen force feedbackquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik heb zelf de DriveFX van Logitech. Is een fijn dingetje voor die ¤50
Gelukkig maar danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan eerder zo. Ik ben ook wel meer dan een uur bezig geweest met dat ding afstellen, maar dan rijdt ie ook best prima
Ach, ik heb hem in de tijd gekocht dat de MS wheels nog ¤120 waren. Dat was me een beetje teveel van het goede.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die heeft geen force feedback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |