Lijkt me ook niet heel erg nodig, of kan je online alleen maar racen met auto's die je in singleplayer verdient hebt?quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:49 schreef Rossdale het volgende:
Mag toch hopen van niet!Heb niet voor niets zitten racen
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:28 schreef Beezz het volgende:
1:36 Klinkt precies hetzelfde als 2:49
Schijnt dat wanneer je je uitlaat upgraded, je geen verschil in geluid hoort...
Yep, maar helaas is dit echt zo, het is bevestigdquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
In FM2 was er zeker een verschil
Nee je kunt met alles racen. Nouja niet helemaal er zijn een aantal auto's die je moet unlocken, maar met online racen krijg je ook experience en die wil ik niet kwijtquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:50 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet heel erg nodig, of kan je online alleen maar racen met auto's die je in singleplayer verdient hebt?
Kun jij dat ook bevestigen van die dat uitlaat geluid?quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee je kunt met alles racen. Nouja niet helemaal er zijn een aantal auto's die je moet unlocken, maar met online racen krijg je ook experience en die wil ik niet kwijt
Ja baal ik ook wel van moet ik zeggen.. maar tegelijk lees je bij iedereen dat het geluid erg erg goed is.. en wat ik zo heb gezien van diverse filmpjes klopt dat wel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:52 schreef Desunoto het volgende:
M'n broer heeft het spel ook al gespeeld. Op een omgebouwde xbox bij iemand anders. Hij is er heel enthousiast over, en dat zegt wel wat voor mij.
Beetje jammer van die uitlaten als dat klopt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt op heb geletquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun jij dat ook bevestigen van die dat uitlaat geluid?
Zou jammer zijn, is zo'n beetje de eerste tuning upgrade die ik koop voor de motor, de uitlaat omdat een raceuitlaat dik klinkt.
Hetzelfde als met ODST dus?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Hoor net dat MS zelf FM3 heeft gelekt en daarna een hele BAN ronde heeft gedaan.
Klopt. En Borderlands.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hetzelfde als met ODST dus?Terecht natuurlijk
quote:Microsoft is sinds maandag weer bezig met een banhammer. Een banhammer is dat ze meteen duizenden gamers tegelijk bannen voor verschillende dingen. Niet zijn ze alleen strenger met controleren ook bannen ze nu niet alleen je console maar ook je online gamertag. Dit heeft als gevolg dat je je op XBOX LIVE gekochte spellen NIET meer kan spelen. Ook kan je uiteraard niet meer online met je XBOX 360.
Nu vragen jullie af hoe hun zeker weten dat jij een kopie speelt. Simpel. Microsoft released soms zelf games. Deze zijn geflagged, dit houdt in dat hun met 1 druk op de knop kunnen zien wie de kopie speelt. Ook worden deze spellen vaak 2 - 3 weken voor de releasedatums gelekt. Enkele voorbeelden zijn:
Crackdown. Gelekt door Microsoft, iedereen gebanned (waaronder ik)
Saints Row 2. Gelekt door Microsoft (Fake releasegroep: Seed4Me), iedereen gebanned.
HALO 3 ODST (Franse versie). Gelekt door Microsoft, iedereen gebanned.
Forza Motorsport 3 (NTSC). Gelekt door Microsoft (Fake releasegroep: DComics), iedereen gebanned.
en Borderlands (Regio Vrij). Gelekt door Microsoft (Fake releasegroep: Bonkers). iedereen gebanned.
Nu verwacht de scene, (ik heb gister een heel lang gesprek met een scener gehad, vandaar dat ik dit weet), dat Call of Duty: Modern Warfare 2 ook gelekt gaat worden. Waarschijnlijk is dit weer een val. Pas dus goed op!
Wat ik hiermee wil zeggen is. Wacht echt met spelen totdat abgx360 alles groen aangeeft en tot het spel daadwerkelijk in de schappen ligt of online te bestellen is. Daarmee is de kans vele malen kleiner dat je gepakt wordt. Zorg natuurlijk ook dat je altijd de laatste firmware op de XBOX 360 drive staat.
Nu komt er een nieuwe iXtreme firmware voor de Wave 4 spellen (Cars Race'o'rama bijv.), deze firmware is nu in ontwikkeling. Wanneer deze komt is niet bekend maar ik denk zelf dat het snel zal zijn.
Ik hoop hiermee een beetje duidelijk te hebben gemaakt dat je niet alles zomaar moet downloaden en moet opstarten. Wees voorzichtig. Microsoft speelt een zero tolerance beleid.
Vrijdag asquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:25 schreef Klonk het volgende:
wanneer komt ie ook alweer uit, 27ste toch ?
Iddquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heerlijk om zoiets te lezen
Mwah, vind het even zielig als de politie die werkt met lokhoeren en dergelijkequote:Op maandag 19 oktober 2009 10:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vrijdag as
En @de banronde.. ja niks anders als prima dat ze hun best doen om de pirates te bannen, niks persoonlijks bedoeld ofzo maar we moeten allemaal netjes op onze beurt wachten en dus prima zo
Nee.. dat is echt triestquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:55 schreef Armageddon het volgende:
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op
http://forums.xbox.com/29534807/ShowPost.aspx
Mensen die staan te juichen als andere mensen worden gebandquote:
"Een jood voor een knaak"quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Mensen die staan te juichen als andere mensen worden geband! Dat je er niet wakker van ligt dat snap ik, dat is t nu eenmaal t risico maar er vrolijk van worden dat anderen worden gepakt is echt sneu. Sta je bij een flitspaal ook te juichen als er iemand geflitst wordt
Nee ik vind het gewoon terecht dat hun geband worden voor een spel waar ze niet voor betaald hebben. Vaak zitten ze ook nog stoer te doen dat ze een game veel eerder hebben gelukkig worden ze er nu een keer voor gepakt. En een spel is heel iets anders als een bekeuring voor te snel rijden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Mensen die staan te juichen als andere mensen worden geband! Dat je er niet wakker van ligt dat snap ik, dat is t nu eenmaal t risico maar er vrolijk van worden dat anderen worden gepakt is echt sneu. Sta je bij een flitspaal ook te juichen als er iemand geflitst wordt
Ik was net vergeten dat ik vorige week geflits ben maar nu denk ik er weer aanquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Heerlijk om zoiets te lezenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:11 schreef AQuila360 het volgende:
Ik was net vergeten dat ik vorige week geflitst ben maar nu denk ik er weer aan![]()
Iets terecht vinden is nog wat anders dan soppend van je stoel vallen omdat mensen geband wordenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:25 schreef Palmboom313 het volgende:
Nee ik vind het gewoon terecht dat hun geband worden voor een spel waar ze niet voor betaald hebben. Vaak zitten ze ook nog stoer te doen dat ze een game veel eerder hebben gelukkig worden ze er nu een keer voor gepakt. En een spel is heel iets anders als een bekeuring voor te snel rijden.
Kan het me niet voorstellen zo'n deal. Zal wel een foutje zijn?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)007161563/index.html
Forza 3 Xbox360 Live 12 Maanden Gold Card + 1 Maand Gratis
Gewoon zo'n abo kaartje met een Forza graphic ofzo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)007161563/index.html
Forza 3 Xbox360 Live 12 Maanden Gold Card + 1 Maand Gratis
Is dat rechte stuk wel een beetje hobbelig? Dat je een lage auto zo nu en dan door een hobbel op het rechte stuk moet bij corrigeren?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Heerlijk spel. Wel jammer dat het crashen nog steeds een beetje tegenvalt. Als ik die promofilmpjes mocht geloven zou dit echt een spektakel moeten zijn, maar dat valt behoorlijk tegen.
Met een Bugatti Veyron in tegengestelde richting op Circuit de la Sarthe Old valt toch wat tegen.
Nee. Daar heb je geen last van.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is dat rechte stuk wel een beetje hobbelig? Dat je een lage auto zo nu en dan door een hobbel op het rechte stuk moet bij corrigeren?
En de hobbels op de Nurburgring dan? Die moeten er toch meer zijn dan in Forza 2?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee. Daar heb je geen last van.
Op de Nurburgring heb ik nog niet gereden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En de hobbels op de Nurburgring dan? Die moeten er toch meer zijn dan in Forza 2?
Een forza premium theme... maar goed... 60 euro voor 13 maanden goldquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Gewoon zo'n abo kaartje met een Forza graphic ofzo?
Ah, zit volgens mij al bij m'n LEquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een forza premium theme... maar goed... 60 euro voor 13 maanden goldIk betaal 29 euro voor 12
Oh, oke. Ik ben wel benieuwd. Ik hoop niet dat ze alle circuits weer veels te glad strijken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Op de Nurburgring heb ik nog niet gereden.
Ik vind m beter gelukt dan in 2. In 2 had ik soms echt het gevoel dat het circuit te krap was tov de auto. Het is weliswaar geen F1 circuit maar zelfs op de krappe stukken heb je minimaal 3 autobreedtes de ruimte. In 2 was/leek dat veel krapper en was het af en toe best lastig om op het asfalt te blijven. Nu is dat stukken beter en met de echte herinnering ergens ver in m'n achterhoofd heb ik er nu een beter gevoel bij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Op de Nurburgring heb ik nog niet gereden.
Hopelijk dan ook bij mij...quote:
Ik wil zo graag met een AE86 van Fujimi Kaido afquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh, oke. Ik ben wel benieuwd. Ik hoop niet dat ze alle circuits weer veels te glad strijken.
De baan was volgens mij juist te breed in 2quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vind m beter gelukt dan in 2. In 2 had ik soms echt het gevoel dat het circuit te krap was tov de auto. Het is weliswaar geen F1 circuit maar zelfs op de krappe stukken heb je minimaal 3 autobreedtes de ruimte. In 2 was/leek dat veel krapper en was het af en toe best lastig om op het asfalt te blijven. Nu is dat stukken beter en met de echte herinnering ergens ver in m'n achterhoofd heb ik er nu een beter gevoel bij.
Qua hobbels moet ik het antwoord schuldig blijven overigens. Zo goed is m'n geheugen nou ook weer niet
Ging bij mij over een paar specifieke stukken overigens, niet zo zeer in z'n geheel. In m'n beleving zijn die stukken wat verbreed en de rest gelijk gebleven.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
De baan was volgens mij juist te breed in 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |