Vraag me toch af waar je het vandaan haalt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Hoor net dat MS zelf FM3 heeft gelekt en daarna een hele BAN ronde heeft gedaan.
Had op een ander forum gelezen dat het konquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan iemand even kijken die forza al heeft of je ook met 1 beeldscherm de POV kan veranderen zodat je iets meer van de cockpit ziet? (als het kan, was volgens mij 62 graden het heilige getal als ik neogaf mag geloven)
Ja dit is DE racegame op de xboxquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
TVP'tje.
Eigenlijk naar aanleiding van de reclame
Is dit DE racegame op de XBOX ? Heb zelf ook de 360, maar eigenlijk niet zo'n racegamefanaat... maar dit zag er briljant uit....
Tegen auto's racen, maarja dat had je ook kunnen zien op alle screenshots en filmpjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Is dit trouwen echt racen vs. andere auto's. Dus met een startopstellingsgrid.
Of is dit meer op tijd rijden en dan een fictieve ranking?
Ik zou niet weten hoe, maar ik wil vanavond wel even voor je kijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan iemand even kijken die forza al heeft of je ook met 1 beeldscherm de POV kan veranderen zodat je iets meer van de cockpit ziet? (als het kan, was volgens mij 62 graden het heilige getal als ik neogaf mag geloven)
Vlgs mij iets in de trant van options voor meerdere consoles vanuit het spel, en daar ergens de graden kiezen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Je kan instellen dat je 3 beeldschermen hebt, dit moet je doen. En dan kan je bij de instellingen van het middelste scherm de graden kiezen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij iets in de trant van options voor meerdere consoles vanuit het spel, en daar ergens de graden kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:25 schreef Bastard het volgende:
Het spel trekt iig veel 'nieuwekomers' aan, altijd goed!Allemaal mensen die er niks van kunnen en die je op anderhalve minuut achterstand rijdt over 1 rondje Nurburgring. Heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan het spel wegflikkeren alsof het een slecht spel isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Allemaal mensen die er niks van kunnen en die je op anderhalve minuut achterstand rijdt over 1 rondje Nurburgring. Heerlijk.
En vervolgens weer Project Gotham Racing in het laatje doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan het spel wegflikkeren alsof het een slecht spel is
Krijg je waarschijnlijk niet eens de kans voor, bij Forza 2 verlieten die faalhazen na een half rondje al de racequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Allemaal mensen die er niks van kunnen en die je op anderhalve minuut achterstand rijdt over 1 rondje Nurburgring. Heerlijk.
Meestal begon je dan met z'n 8'en en aan het eind bleven er 2 of 3 over.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:15 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Krijg je waarschijnlijk niet eens de kans voor, bij Forza 2 verlieten die faalhazen na een half rondje al de race![]()
Ik rij in F2 veel acherin.. (buitenlander dus kunnen we van de baan duwen) maar rij hem altijd uit om die rede dat er altijd andere zijn die er wel uitstappen en dus niet laatste wordquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:15 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Krijg je waarschijnlijk niet eens de kans voor, bij Forza 2 verlieten die faalhazen na een half rondje al de race![]()
Tis in ieder geval een systeem als CoD en Halo, gewoon een room die je joined. (je kan ook eigen rooms maken)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Meestal begon je dan met z'n 8'en en aan het eind bleven er 2 of 3 over.
Hebben ze in Forza 3 trouwens wel een nieuw systeem bedacht voor de raceverlaters? Dat iedereen sowieso extra geld krijgt als iemand de race verlaat of zoiets? Of is het nog steeds hetzelfde?
Ik had meestal de pech dat ik in de sprint naar de eerste bocht al de meesten had ingehaald (lang leve zelf schakelenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik rij in F2 veel acherin.. (buitenlander dus kunnen we van de baan duwen) maar rij hem altijd uit om die rede dat er altijd andere zijn die er wel uitstappen en dus niet laatste word
Is die veel kutter dan Forza dan ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En vervolgens weer Project Gotham Racing in het laatje doen.
Nee, maar PGR is meer een Arcade spel terwijl Forza een sim is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is die veel kutter dan Forza dan ?
Sorry, maar wat is het verschil naamgenoot?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:42 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Nee, maar PGR is meer een Arcade spel terwijl Forza een sim is.
Forza is realistischer en een slag beter.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is het verschil naamgenoot?
Ben niet zo gamie![]()
Arcade/Sim
Aangezien PGR een arcade-racer is en Forza een sim-race, kan je niet zeggen dat Fozra beter isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Forza is realistischer en een slag beter.
PGR2 was echt heeeel prima inderdaad tofste spel vond ik dat op de xbox.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:59 schreef kepler het volgende:
[..]
Aangezien PGR een arcade-racer is en Forza een sim-race, kan je niet zeggen dat Fozra beter is
Ik heb me eindeloos vermaakt met PGR2
Check! Dat kan iddquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe, maar ik wil vanavond wel even voor je kijken
Logisch, je hoort de turbo's er dan bij, maar het uitlaatgeluid verandert NIET en dat is inmiddels bevestigd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vraag me toch af waar je het vandaan haalt?
stuur anders maar een pm ofzo!
OT :
Als je een turbo in je auto legt, merk je het verschil echt wel kwa geluid
helemaal met een twinturbo
Simpel gezegd: Arcade = niet realistisch, Sim(ulatie) = wel realistischquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is het verschil naamgenoot?
Ben niet zo gamie![]()
Arcade/Sim
Dat herken ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:42 schreef Desunoto het volgende:
Ik speelde vanmiddag nog even Forza 2. Dacht leuk die 30 ronden endurance race te doen in de R3 klasse op Suzuka.Pakte een Skyline iets.. die blauwe. Zet moeilijkheidsgraad op hard en alles uit verder.
In ronde 10 lag ik 5 seconden voor op nummer 2 en toen begon ik 2-3 seconden per ronde te verliezen en werd ingehaald en dacht what the fuck gebeurt hier.. en toen van "OHJA BANDEN"dus die voorbanden waren al flink oranje dus ik de pits in. Kom eruit met 24 seconden achterstand op nummer 7. Maar de AI gaat maar niet naar binnen. Toen moest ik in ronde 21 weer naar binnen en dacht echt "WTF zij nog steeds niet?". Weer 20 seconden achter de laatste... en de laatste 9 ronden weer flink hard gereden en opgeklommen naar plaats 5. De top 4 zat nog 15 seconden voor me.
Ik moet 2 stops maken voor banden en benzine (als de banden het al hielden had het ook nooit op 1 tank gekund...) en de AI dus helemaal NIET?!
Is dat nog veranderd in Forza 3, dat de AI niet meer zo onrealistisch lang kan doorrijden?
Nee dat ligt er de hele dag al uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:43 schreef Klonk het volgende:
ben ik nu blind geworden of hebben ze snelle rondjes mogelijkheid weer uit de demo gesloopt
Waarschijnlijk offline gehaald ivm de release vrijdag a.s.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:08 schreef Beezz het volgende:
[..]
Nee dat ligt er de hele dag al uit.
Klopt. Dat is echt VET. Heb ik al een paar keer zien gebeuren. VOL in de muur.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Ook gebeurt het van tijd tot tijd dat een tegenstander een Apex mist en vol de baan af schiet. Het maakt alles zo veel realistischer
Wat is dat nou weer voor onzin... wie zit daar nou op te wachten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:27 schreef Beezz het volgende:
M.a.w. kan je nu geen custom online public races maken. Net als in FPS games zijn er dedicated servers waar de tracks draaien zegt 'ie. Je kan wel voten voor een 'map-change' en dat soort dingen maar dan nog, ik dacht dat we lekker konden klooien op dat vliegveld...
No way to setup your own custom offline races + major worry about online races
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |