Vraag me toch af waar je het vandaan haalt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Hoor net dat MS zelf FM3 heeft gelekt en daarna een hele BAN ronde heeft gedaan.
Had op een ander forum gelezen dat het konquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan iemand even kijken die forza al heeft of je ook met 1 beeldscherm de POV kan veranderen zodat je iets meer van de cockpit ziet? (als het kan, was volgens mij 62 graden het heilige getal als ik neogaf mag geloven)
Ja dit is DE racegame op de xboxquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
TVP'tje.
Eigenlijk naar aanleiding van de reclame
Is dit DE racegame op de XBOX ? Heb zelf ook de 360, maar eigenlijk niet zo'n racegamefanaat... maar dit zag er briljant uit....
Tegen auto's racen, maarja dat had je ook kunnen zien op alle screenshots en filmpjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Is dit trouwen echt racen vs. andere auto's. Dus met een startopstellingsgrid.
Of is dit meer op tijd rijden en dan een fictieve ranking?
Ik zou niet weten hoe, maar ik wil vanavond wel even voor je kijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan iemand even kijken die forza al heeft of je ook met 1 beeldscherm de POV kan veranderen zodat je iets meer van de cockpit ziet? (als het kan, was volgens mij 62 graden het heilige getal als ik neogaf mag geloven)
Vlgs mij iets in de trant van options voor meerdere consoles vanuit het spel, en daar ergens de graden kiezen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Je kan instellen dat je 3 beeldschermen hebt, dit moet je doen. En dan kan je bij de instellingen van het middelste scherm de graden kiezen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij iets in de trant van options voor meerdere consoles vanuit het spel, en daar ergens de graden kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:25 schreef Bastard het volgende:
Het spel trekt iig veel 'nieuwekomers' aan, altijd goed!Allemaal mensen die er niks van kunnen en die je op anderhalve minuut achterstand rijdt over 1 rondje Nurburgring. Heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan het spel wegflikkeren alsof het een slecht spel isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Allemaal mensen die er niks van kunnen en die je op anderhalve minuut achterstand rijdt over 1 rondje Nurburgring. Heerlijk.
En vervolgens weer Project Gotham Racing in het laatje doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan het spel wegflikkeren alsof het een slecht spel is
Krijg je waarschijnlijk niet eens de kans voor, bij Forza 2 verlieten die faalhazen na een half rondje al de racequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Allemaal mensen die er niks van kunnen en die je op anderhalve minuut achterstand rijdt over 1 rondje Nurburgring. Heerlijk.
Meestal begon je dan met z'n 8'en en aan het eind bleven er 2 of 3 over.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:15 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Krijg je waarschijnlijk niet eens de kans voor, bij Forza 2 verlieten die faalhazen na een half rondje al de race![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |