Jij speelt een gedownloade versie?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nog geen 60 euro hebben. Sadness.
Ik heb wel 60 euro, heb alleen iets belangrijkere uitgaven deze maand.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee je moet beter gaan rijdenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik merk wel dat het soms vrij lastig is om als eerste te eindigen. Gisteren had ik een race in de A 600 klasse. Ik had een Ferrari met A 599, maar ik kon met geen mogelijkheid de eerste 2 voorbij. Is het dan echt noodzakelijk om te tunen? Ik heb daar zo geen zin in.
Ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij speelt een gedownloade versie?
In forza 2 én IRL heb ik zo'n pleureshekel aan amerikaanse auto's. Wat een bagger.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee je moet beter gaan rijden
Verder rijdt ik die A600 races in een uhm.. camaro dacht ik. Ik moest echt de stability en tractioncontrol terug aanzetten want elke keer als ik gas gaf in een bocht maakte ik een prachte 360Die bak krijg ik echt niet onder controle. De races kon ik nog wel bij de top 3 finishen maar ik vocht ronden lang met mijn eigen auto ipv met mijn tegenstanders
Waarom heb je dan commentaar op mensen die even geen 60 euro over hebben voor een game?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:11 schreef Row-1 het volgende:
Voor de mensen die in Amsterdam wonen: mijn vriendin is nu in Amsterdam (nee die krijg je niet) en die belde me net op om te zeggen dat in het centrum de Free Record Shop em al stiekem verkoopt als je het vraagt. Weet alleen helaas niet precies welke FRS het is, maar in ieder geval in het centrum.
Tja, daar zit ik helaas niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:11 schreef Row-1 het volgende:
Voor de mensen die in Amsterdam wonen: mijn vriendin is nu in Amsterdam (nee die krijg je niet) en die belde me net op om te zeggen dat in het centrum de Free Record Shop em al stiekem verkoopt als je het vraagt. Weet alleen helaas niet precies welke FRS het is, maar in ieder geval in het centrum.
Preciesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:57 schreef Desunoto het volgende:
Dan haal ik hem vrijdagmiddag wel. Om vandaag nou nog speciaal ergens naartoe te gaan heeft geen zin, morgen ben ik toch de hele dag weg en kan ik hem niet spelen.
Voor mij is het heel simpel. Gamen is niet een behoefte waarvoor ik wens te betalen. Als ik de 360 niet om zou kunnen bouwen, dan had ik helemaal nooit een exemplaar gekocht. In principe speelt geld geen rol, ik heb het er gewoon niet voor over om 60-70 euro per spel neer te tellen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom heb je dan commentaar op mensen die even geen 60 euro over hebben voor een game?
En dan niet beginnen met "ik heb hem al besteld, dus ik doe niks fout"
Dan speel je toch geen games?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Voor mij is het heel simpel. Gamen is niet een behoefte waarvoor ik wens te betalen. Als ik de 360 niet om zou kunnen bouwen, dan had ik helemaal nooit een exemplaar gekocht. In principe speelt geld geen rol, ik heb het er gewoon niet voor over om 60-70 euro per spel neer te tellen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als ik ervoor zou moeten betalen zou ik dat ook niet doen.
quote:
ik veroordeel die gedachtegang niet (al heb ik m'n xbox niet omgebouwd en koop ik de games wel), maar waarom dan zo'n reactie voor iemand die deze maand ook geen 60 euro neer gaat tellen voor een game?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Voor mij is het heel simpel. Gamen is niet een behoefte waarvoor ik wens te betalen. Als ik de 360 niet om zou kunnen bouwen, dan had ik helemaal nooit een exemplaar gekocht. In principe speelt geld geen rol, ik heb het er gewoon niet voor over om 60-70 euro per spel neer te tellen.
Pauper... Jij bent zeker iemand die nergens voor wilt betalen... Feit blijft dat als niemand zou betalen voor Forza 3, Turn 10 het niet meer zou maken... kutpauper.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik heb nooit last gehad van koude banden in Forza 2 eigenlijk. Dit klinkt wel goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:04 schreef FJD het volgende:
Zo je voor de grap eens zo'n bloedsnelle Porsche oid moeten nemen en dan rijden zonder stability&traction. Zeker
met koude banden compleet kansloos
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat de dixons hem wel verkoopt en dat je em dan daar maar gaat halenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:35 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb net de jongen bij de Bart Smit niet kunnen overtuigen om hem mee te geven.
Vrijdag pas, tenzij die berichten van de dixons ofzo kreeg dat ie wel verkocht mocht worden...
Maar die logica snap ik niet... misschien dat ie bedoeld dat ie het dan van hoger hand moet horen ofzo.
Wel balen iig
Ach ja, laat maarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als hij zou weten dat de Dixons hem wel verkoopt, waarom zou hij dan in de FRS staan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:57 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat de dixons hem wel verkoopt en dat je em dan daar maar gaat halen.
ik? ik stond in een bart smitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als hij zou weten dat de Dixons hem wel verkoopt, waarom zou hij dan in de FRS staan?
Godverdomme wat ben jij een kansloze sukkel zeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Naja misschien ist ook gewenning aan de auto wat ik verwar met warme banden, kweenie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nooit last gehad van koude banden in Forza 2 eigenlijk. Dit klinkt wel goed.
Ik bedoel dat hij dan moet laten lijken dat een andere winkel hem wel verkoopt, terwijl dat niet zo is. En als diegene achter de kassa dan zegt, "ja waarom sta je hier dan? " Kun je toch gewoon zeggen dat je het deze winkel meer gunt of wat dan ook? Of hij is daar 2 euro duurder zeg je dan. Iets in die geest.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als hij zou weten dat de Dixons hem wel verkoopt, waarom zou hij dan in de FRS staan?
"ah toe, verkoop hem nou aan mij."quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:53 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij dan moet laten lijken dat een andere winkel hem wel verkoopt, terwijl dat niet zo is. En als diegene achter de kassa dan zegt, "ja waarom sta je hier dan? " Kun je toch gewoon zeggen dat je het deze winkel meer gunt of wat dan ook? Of hij is daar 2 euro duurder zeg je dan. Iets in die geest.
Ik ben trouwens net naar het centrum hier geweest (Veldhoven, bij Eindhoven). En ben de FRS en E-plaza binnengelopen, alle 2 wouden ze het nog niet verkopen. Helaas.
Nee He-he,quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
"ah toe, verkoop hem nou aan mij."
-"nee, dat kan echt niet. Hooguit als we bericht krijgen dat de dixons hem bijvoorbeeld al verkoopt"
"maar de dixons verkoopt hem al"
dat zou wel heel stom overkomen denk ik
laat staan dat je daarna uitlegd dat je ergens op een forum had gelezen dat iemand z'n zus in amsterdam was en bij een FRS zag dat ie wel verkocht werd als je er om vroeg.
Komt helemaal zo betrouwbaar over
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:58 schreef Armageddon het volgende:
Welk stuur moet ik voor dit spel hebben? Die van MS?
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er zijn er maar 2 die er toe doen, de Fanatec en die van Microsoft. En als je geen zin hebt om 300 euro uit te geven aan de Fanatec, zou ik voor het Microsoft wiel gaan, want stiekem is die best goed(Ik heb hem, en hij bevalt me prima)
Dat lijkt me dan eerder zo. Ik ben ook wel meer dan een uur bezig geweest met dat ding afstellen, maar dan rijdt ie ook best primaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het stuurwiel van MS niet echt super. Als je een beetje draait stuur je lichtjes, stuur je een tikkie verder dan gaat je auto bijna haaks links of rechtsaf
Ik heb het stuur zelf niet, dus het kan aan de afstelling liggen van die dingen op de GamesCom, maar ik worstelde echt met dat stuur
Je moet dan ook wel de juiste persoon treffenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:23 schreef Rossdale het volgende:
Dan krijg je gegarandeerd te horen dat je hem daar maar moet halen. Iemand die achter de balie staat intereseert het echt geen hol of de winkel staat net die 60 euro meer omzet draait of niet.
Die heeft geen force feedbackquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik heb zelf de DriveFX van Logitech. Is een fijn dingetje voor die ¤50
Gelukkig maar danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan eerder zo. Ik ben ook wel meer dan een uur bezig geweest met dat ding afstellen, maar dan rijdt ie ook best prima
Ach, ik heb hem in de tijd gekocht dat de MS wheels nog ¤120 waren. Dat was me een beetje teveel van het goede.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die heeft geen force feedback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |