quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:16 schreef SebasM het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met racestuurtjes voor de 360? Ik wil nou eindelijk eens zo'n kreng kopen, maar ik heb echt geen idee welke de beste is.
Overigens ben ik nu bezig met Racedriver Grid. Forza zal wel weer een beetje heel erg wennen worden dan
niemand kent mij. niemand weet over welk filiaal ik het hebquote:
Nee klopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
niemand kent mij. niemand weet over welk filiaal ik het heb
whehehe daar beschrijf je inderdaad mijn aan komende vrijdag avond. pilsje dr bij en maximaal racen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee klopt.
Maar godver..hoe voelt dan nou? Vanavond heb jij in je handen.. Forza3..
gordijnen dicht, telefoon uit, bier koud... game in de xbox doen, laatje dicht...
Disk 1 installeren...wachten...disk 2 installeren...wachtenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:29 schreef Bastard het volgende:
Nee klopt.
Maar godver..hoe voelt dan nou? Vanavond heb jij in je handen.. Forza3..
gordijnen dicht, telefoon uit, bier koud... game in de xbox doen, laatje dicht...
Vlgs mij alleen disc2 installeren (niet verplicht) en dan disc1 draaien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Disk 1 installeren...wachten...disk 2 installeren...wachten
Ze staken al een tijdje. Ik heb tegelijk met een maat van me Halo 3: ODST besteld bij www.thehut.com. Ik had hem keurig na anderhalve week. Hij heeft hem nog steeds niet...en dat is bijna 5 weken geleden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:42 schreef Bastard het volgende:
Overigens voor de mensen die hem uit Engeland besteld hebben.. succes, de post gaat daar met staking ik meen op vrijdag.
Oh ik las dat er op dit moment geen probleem is, maar dat de staking eind volgende week weer begint.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze staken al een tijdje. Ik heb tegelijk met een maat van me Halo 3: ODST besteld bij www.thehut.com. Ik had hem keurig na anderhalve week. Hij heeft hem nog steeds niet...en dat is bijna 5 weken geleden.
Ik zou ze bieden installerenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij alleen disc2 installeren (niet verplicht) en dan disc1 draaien.
Wut? Die vlag?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:48 schreef Klonk het volgende:
ik helemaal blij, forza vlag bij pre order, blijkt ie digitaal te zijn
Dat heb ik idd ook gelezen:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb em besteld bij Gamemania, ik hoor alleen hier en daar dat die bundel helemaal niet naar Nederland komt dus ben benieuwd
Die vlag van de E-plaza?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:48 schreef Klonk het volgende:
ik helemaal blij, forza vlag bij pre order, blijkt ie digitaal te zijn
wut ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die vlag van de E-plaza?
Die heb ik hier gewoon ophangen
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:55 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook gelezen:
http://tweakers.net/nieuw(...)et-in-nederland.html
Als ik een Nederlandse bundel met 120 gb hdd in Nederland voor een schappelijke prijs kan krijgen vind ik het wel interessant, anders is het erg aanlokkelijk om een 360 uit de UK te halen.
Edit:
E-plaza bied nu trouwens wel een Xbox 360 Elite aan met Forza3, Lego Batman en Pure.
Mooie geldklopperij, kan je beter ombouwen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:02 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ik heb disk bij bol.com besteld.
forza motorsport 3 met Fast and the Furious trilogie packet.
Plus ik had een 5euro kortings nummer er bij.
Totaal gaat dit me 57euro kosten inclusief verzenden
Ja, want 3 films en een game met >50 uur plezier voor 57 euro is natuurlijk BELACHELIJK duur!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:29 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Mooie geldklopperij, kan je beter ombouwen.
Het racegedrag is nog steeds erg sterk, ik denk nog wel sterker dan in deel 2quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:12 schreef kepler het volgende:
Ik vond de AI in deel 2 al erg sterk. Netjes (soort van) racen, goede inhaal acties, maar ook 'stomme' fouten zoals een coureur die kan maken. Ze zullen bv nooit de ideale blijven volgen als jij ertussen zit
Zijn degenen die het spel daar gespeeld hebben niet erg snel geweest. Hard is namelijk te makkelijk. Er moet een optie HOGER zijn dan hard.quote:Het zou prettig zijn geweest om behalve te optie normal en hard een niveau te kunnen kiezen die er tussenin zit. Normal is namelijk net wat te makkelijk en hard kan vaak net weer wat te moeilijk zijn.
Of van een winkel die het spel eerder verkocht. Op sommige plekken was t spel al eerder te halenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:22 schreef Desunoto het volgende:
Hoe kunnen ze weten of hij/zij niet een promo disc speelde dan?
Ik ben het er wel mee eens, niet iedereen is zo goed in racespellen, ik had na Forza 2 ook eigenlijk wel meer moeilijkheidsgraden verwacht..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:56 schreef Desunoto het volgende:
De AI heeft, gezien de demo, nog steeds veel minpunten, maar omdat het een zichtbare verbetering is t.o.v van Forza 2 zullen ze daar in reviews waarschijnlijk íets te hoog over oordelen. Je vergelijk het toch altijd met z'n voorganger he..
En als ik dit lees van gamer.nl
[..]
Zijn degenen die het spel daar gespeeld hebben niet erg snel geweest. Hard is namelijk te makkelijk. Er moet een optie HOGER zijn dan hard.
Donequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:43 schreef trance_fan het volgende:
Voor iedereen die Forza heeft gepreorderd. Een linkje naar een free car giveaway.
Nopequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
Doen jullie wel de normale shit als abs enz aan?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
Doen jullie wel de normale shit als abs enz aan?
Dus jij komt weer van je ban af? Dat maak ik hier wel uit op, je zou het spel gewoon kunnen kopen en dan mag je weer: http://www.nu.nl/games/21(...)e-ban-xbox-live.htmlquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tuurlijk nietIk heb hem gepreordered
Ik heb geen banquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:52 schreef _Ollie het volgende:
[..]
Dus jij komt weer van je ban af? Dat maak ik hier wel uit op, je zou het spel gewoon kunnen kopen en dan mag je weer: http://www.nu.nl/games/21(...)e-ban-xbox-live.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |